José Luis Gil i Cristina Medina no tornaran a ‘La que se avecina’

En un intent per continuar sent líder d’audiència, ‘La que se avecina’ ja s’ha posat a la feina a l’hora de rodar la seua tretzena temporada. Una sèrie de nous capítols que prometen portar novetats al format, entre les quals està l’absència d’alguns dels pesos pesants de la producció.

Baixes que, per descomptat, són de força major, ja que els impedeixen ser presents durant el rodatge.

Per a revelar alguns dels detalls que giraran entorn d’aquesta nova temporada, Nano Boza i Carlota Boza s’han assegut en ‘El Taburete’ de la SER per a buidar incògnites: “Tenim un edifici nou. Com a edifici em sembla més bonic, l’altre era més simple i aquest està més adaptat a cada personatge (…) Amb dir que alguns pisos tenen gotelé… Va amb la personalitat”, deien, deixant entreveure que els pisos estan decorats en funció de la personalitat de cadascun dels seus inquilins en la ficció.

Però això no és tot. Durant l’animada entrevista, els germans també han parlat sobre l’absència de dos dels personatges més destacats de ‘La que se avecina’.

La sèrie es queda sense president i sense prima oportunista
En la ficció, José Luis Gil i Cristina Medina donen vida a Enrique i Nines respectivament. Tots dos personatges formen part del popular elenc de protagonistes d’una de les sèries que ha aconseguit fer història gràcies a la seua popularització i consolidació en la televisió.


En una entrevista a la cadena SER, Carlota Boza, que encarna a Carlota Rivas, filla d’Amador i Maite, ha revelat alguns detalls sobre la nova temporada de la qual encara no se sap quan serà la seua estrena, però tot apunta al fet que siga per al 2023.

Entre altres detalls, s’ha referit a la participació del president de la comunitat i la prima de Raquel donant a entendre que, malgrat que es troben recuperant-se de les seues respectives malalties i estiguen un temps, allunyats dels focus, la porta es manté oberta per a una possible incorporació esporàdica futura: «No sé si acabaran eixint com a episòdics, crec que hi ha diversos actors que entren per a un episodi, em sembla molt guay i molt interessant«.

A més, una altra de les grans preguntes que giren entorn de la nova temporada de la sèrie és l’aparició de Paz Padilla. Tot apuntava al fet que, després del seu acomiadament de Telecinco, la presentadora no tornaria a formar part de cap dels formats de la cadena. Una idea que ha fet un gir de 180 graus arran que la productora emetera un comunicat en el qual admetia haver représ el seu vincle laboral amb la gaditana.
Per a finalitzar, cal recordar que Vanesa Romero tampoc apareixerà en aquesta nova temporada de la longeva sèrie de Telecinco, encara que l’actriu va deixar la porta oberta a tornar.

Últimes notícies

El Barça apallissa el Bidasoa a Alacant i alça la seua trentena Copa del Rei

El Barça d handbol revalida per tretzé any consecutiu la Copa del Rei després de destrossar el Bidasoa Irún al Centre de Tecnificació d Alacant amb un contundent 17-37 i un inici de partit demolidor.

Més de 200 agents participen en un macrooperatiu antipirateria al voltant del Martínez Valero

Més de dos-cents agents de la Policia Nacional han desplegat este diumenge un ampli dispositiu antipirateria al mercat dominical dels voltants de l'estadi Martínez Valero d'Elx, centrat en falsificacions vinculades al Mundial de futbol dels Estats Units, Mèxic i Canadà.

Localitzen un cos a la platja d’Almassora on va desaparéixer un menor dijous passat

La Guàrdia Civil ha trobat este diumenge un cos a prop de la desembocadura del riu Millars, a Almassora, en la zona on dijous va desaparéixer un menor, i investiga si correspon al jove buscat.

Agents dels Estats Units i Alemanya s’incorporen a un intercanvi amb la Policia Local d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha rebut tres agents d’Austin (Estats Units) i un de Hessen (Alemanya) en el marc del programa Star Internacional per compartir mètodes de treball i coneiximents en seguretat.

El STEPV veu avanços en les propostes d’Educació gràcies a la vaga indefinida

El sindicat STEPV assegura que la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic ha forçat avanços en les propostes de la Conselleria d’Educació, encara que alerta que el valencià continua encallat i que caldrà decidir si les mobilitzacions seguixen.

Castelló reunix 14 consolats en una jornada de convivència amb música i artesania al parc Ribalta

Castelló ha acollit en el parc Ribalta una jornada de la Mesa Consular amb 14 consolats, actuacions folclòriques, mostres artesanals i gastronomia per a visibilitzar la diversitat cultural de la ciutat. L’Ajuntament destaca que l’esdeveniment reforça la convivència i acostà l’atenció consular al veïnat d’origen estranger.

València celebra un Corpus de 700 anys amb cavalcada, mascletà i processó general

València celebra este diumenge un Corpus Christi extraordinari pel 700 aniversari de la Festa grossa, amb missa a la catedral, Cavalcada del Convit, mascletà i la tradicional processó general.

Morant assegura que el PP ha perdut el carrer i que el PSPV liderarà el canvi sense sorpasso

La secretària general del PSPV-PSOE, Diana Morant, sosté que el PP ha perdut el carrer en la Comunitat Valenciana, que part de l’abstenció tornarà a votar a l’esquerra i que el PSPV encapçalarà el canvi polític sense sorpasso de Compromís.