José Luis Gil i Cristina Medina no tornaran a ‘La que se avecina’

En un intent per continuar sent líder d’audiència, ‘La que se avecina’ ja s’ha posat a la feina a l’hora de rodar la seua tretzena temporada. Una sèrie de nous capítols que prometen portar novetats al format, entre les quals està l’absència d’alguns dels pesos pesants de la producció.

Baixes que, per descomptat, són de força major, ja que els impedeixen ser presents durant el rodatge.

Per a revelar alguns dels detalls que giraran entorn d’aquesta nova temporada, Nano Boza i Carlota Boza s’han assegut en ‘El Taburete’ de la SER per a buidar incògnites: “Tenim un edifici nou. Com a edifici em sembla més bonic, l’altre era més simple i aquest està més adaptat a cada personatge (…) Amb dir que alguns pisos tenen gotelé… Va amb la personalitat”, deien, deixant entreveure que els pisos estan decorats en funció de la personalitat de cadascun dels seus inquilins en la ficció.

Però això no és tot. Durant l’animada entrevista, els germans també han parlat sobre l’absència de dos dels personatges més destacats de ‘La que se avecina’.

La sèrie es queda sense president i sense prima oportunista
En la ficció, José Luis Gil i Cristina Medina donen vida a Enrique i Nines respectivament. Tots dos personatges formen part del popular elenc de protagonistes d’una de les sèries que ha aconseguit fer història gràcies a la seua popularització i consolidació en la televisió.


En una entrevista a la cadena SER, Carlota Boza, que encarna a Carlota Rivas, filla d’Amador i Maite, ha revelat alguns detalls sobre la nova temporada de la qual encara no se sap quan serà la seua estrena, però tot apunta al fet que siga per al 2023.

Entre altres detalls, s’ha referit a la participació del president de la comunitat i la prima de Raquel donant a entendre que, malgrat que es troben recuperant-se de les seues respectives malalties i estiguen un temps, allunyats dels focus, la porta es manté oberta per a una possible incorporació esporàdica futura: «No sé si acabaran eixint com a episòdics, crec que hi ha diversos actors que entren per a un episodi, em sembla molt guay i molt interessant«.

A més, una altra de les grans preguntes que giren entorn de la nova temporada de la sèrie és l’aparició de Paz Padilla. Tot apuntava al fet que, després del seu acomiadament de Telecinco, la presentadora no tornaria a formar part de cap dels formats de la cadena. Una idea que ha fet un gir de 180 graus arran que la productora emetera un comunicat en el qual admetia haver représ el seu vincle laboral amb la gaditana.
Per a finalitzar, cal recordar que Vanesa Romero tampoc apareixerà en aquesta nova temporada de la longeva sèrie de Telecinco, encara que l’actriu va deixar la porta oberta a tornar.

Últimes notícies

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.

València es transforma un mes en capital del disseny amb el València Design Fest

El València Design Fest 2026 se celebrarà del 10 de setembre al 15 d’octubre, amb més de 60 activitats en 30 seus i Polònia com a país convidat, consolidant la ciutat com a referent internacional del disseny i la creativitat.

Brugué plantarà cara al Barça: el Levante rep el líder sense por ni complexos

El capità del Levante, Roger Brugué, ha assegurat que l’equip rebrà el Barça, líder invicte, sense por ni complexos després d’encadenar sis triomfs seguits a casa. El davanter destaca la unió del vestidor i l’actuació clau del porter Mathew Ryan en l’últim empat a Màlaga.

Nit asfixiant a Dénia amb 33 graus de matinada i calor extrema a la costa

Dénia ha patit una nit infernal amb 33 graus a les 2 de la matinada i mínimes per damunt dels 30, mentre gran part del litoral valencià ha encadenat una altra nit tòrrida amb temperatures nocturnes superiors als 25 graus.

Villarreal busca la revanxa europea al camp del Borussia Dortmund

El Villarreal debuta en la nova Champions al camp del Borussia Dortmund, on va caure 4-0 fa un any, encara sense haver guanyat en Lliga amb Íñigo Pérez.

Giorgeta i Pérez Galdós tornen al trànsit complet abans de la ‘vuelta al cole’

Les avingudes de Giorgeta i Pérez Galdós recuperen entre dilluns i dimarts dos carrils per sentit abans de l’inici del curs escolar, mentres la reurbanització entra en la fase final.

Sis jornades per a reforçar la resposta municipal davant les inundacions a la Comunitat Valenciana

Emergències i Interior ha organitzat sis jornades per a tècnics i càrrecs municipals de les tres províncies per a millorar la prevenció i la coordinació davant inundacions abans de l’època de pluges intenses.

Pastor acusa el PSPV de caure en una espiral d’insults i senyalament

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, ha acusat el PSPV-PSOE i la seua direcció valenciana de fomentar una espiral de crispació i insults, arran de la polèmica per un tuit de Vicent Mompó sobre Diana Morant.