Una jove embarassada, diagnosticada amb un càncer terminal, confia poder donar a llum al seu fill

Laura King, diagnosticada con un cáncer terminal, espera poder dar a luz a su hijo

Laura King, diagnosticada amb un càncer terminal, espera poder donar a llum al seu fill | Facebook
 

Laura King és la protagonista d’un d’aquells relats de superació i lluita dignes de qualsevol pel·lícula i que desperten els millors desitjos de la societat. Aquesta jove, de 29 anys i embarassada, ha estat diagnosticada amb un càncer terminal. Ara, espera viure prou per poder donar a llum al seu bebè.

 

La història arriba des de Surrey, a Anglaterra. Laura va demanar opinió mèdica per trobar el motiu d’un intens dolor al seu braç esquerre. La visita arribava tan sols unes setmanes després de rebre l’emocionant notícia que estava embarassada.

 

No obstant això, en aquesta ocasió, els resultats no van ser positius. El doctor va observar una ombra als ossos de Laura que, després d’una ressonància magnètica, van identificar un càncer d’ossos. Aquesta varietat de la malaltia és considerada incurable, a causa de la complexitat del seu tractament.

Últimes notícies

Aliou Dieng ja és a Manises per a tancar el seu fitxatge pel València CF

El migcentre malià Aliou Dieng, procedent de l’Al Ahly, ha aterrat a Manises per a passar reconeixements i convertir-se en nou jugador del València CF, amb l’objectiu de recuperar les nits europees a Mestalla.

Paterna posa en marxa els canons d’aigua per a protegir el bosc de la Vallesa davant l’onada de calor

L’Ajuntament de Paterna ha activat el sistema automatitzat de canons d’aigua del projecte Guardian per a reforçar la protecció del bosc de la Vallesa davant les altes temperatures i el risc extrem d’incendis forestals.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que l’ambient extremadament càlid i sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha avisat que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’extrema calor en l’interior valencià

Aemet ha avisat que l’ambient extremadament calorós i sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i breus, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que la calor extrema i l’ambient molt sec poden provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i sobtades a l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha avisat que la calor extrema i l’ambient molt sec poden generar reventons secs amb ràfegues de vent molt fortes, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha advertit que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, especialment en zones de l’interior de València i Castelló.