Juan Pedro Font de Mora, reelegit president del Gremi de Llibrers de València

Ejemplo de shortcode con estilo
Juan Pedro Font de Mora, de Railowsky, reelegit president del Gremi de Llibrers de València amb un 78% de participació. La candidatura "Llibreries unides per un Gremi més fort" inclou membres de diverses localitats. Destaquen un futur Congrés de Llibreries Valencianes i l'impuls de la Fira del Llibre.

Un Congrés de Llibreries, una comissió sobre el llibre de text i l’impuls de la Fira del Llibre, entre els principals projectes

VALÈNCIA, 24 (EUROPA PRESS)

Juan Pedro Font de Mora, de la libreria Railowsky de València, ha sigut reelegit com a president del Gremi de Llibreters de València, després d’unes eleccions en les quals ha destacat l’alta participació dels agremiats, del 78% del cens, informa l’entitat en un comunicat.

Font de Mora ha encapçalat la candidatura ‘Llibreries unides per un Gremi més fort’. També s’integraven en la candidatura, i per tant formaran part de la nova Junta Directiva del Gremi, Maria Bravo, d’Ambra Llibres de Gandia, que serà la nova vicepresidenta, Jorge Cabezas, de la libreria Somnis de Paper de Benetússer, Sara Sánchez, de la libreria El Port del Port de Sagunt, David Cases, de la libreria la Traca de Benimaclet, i Pau Grau, de Detroit Llibres d’Alcoi.

El màxim responsable del gremi ha remarcat l'»alta participació registrada en les eleccions, la qual cosa reforça la institució i demostra la implicació dels agremiats». Després de ser triat, el responsable de Railowsky, que el pròxim any celebrarà el 40 aniversari, s’ha congratulat de la «legitimitat de la nova Junta per a continuar treballant pel bé de les llibreries amb els reptes als quals s’enfronten, com el respecte a la cadena de venda del llibre, la norma del preu fix i la representativitat davant de les institucions».

Entre els projectes de la nova Junta, Font de Mora ha destacat la celebració d’un Congrés de les Llibreries Valencianes, la creació d’una comissió per a estudiar les problemàtiques del llibre de text i continuar amb l’impuls de la Fira del Llibre de València, considerada la segona en importància d’Espanya, que l’any que ve celebrarà el 60 aniversari.

REPRESENTATIVITAT TERRITORIAL

Una dels característiques «més destacades de la nova Junta Directiva del Gremi de Llibreros és la seua representativitat territorial, que reflectix la diversitat del Gremi». Dos de les llibreries són de la ciutat de València, però la resta se situen al Port de Sagunt (Camp de Morvedre), Benetússer (Horta Sud), Gandia (la Safor) i Alcoi (l’Alcoià).

A les eleccions a la Junta Directiva del Gremi de Llibreters també va concórrer una altra candidatura, encapçalada per Javier León de la llibreria Librolandia de Benetússer.

Últimes notícies

València homenatja les víctimes de l’accident ferroviari d’Urda

València ha guardat un minut de silenci per les víctimes del xoc entre dos trens d’alta velocitat a Urda. L’acte ha comptat amb representants municipals i autonòmics.

Paiporta ajorna l’acte per les víctimes de la dana després de l’accident ferroviari

L’Associació de Víctimes DANA 29 de Octubre trasllada al 5 de novembre l’homenatge previst a Paiporta. Les altres marxes es mantenen.

Boluda Shipping adquirirà Samskip i potenciarà el transport marítim al nord d’Europa

Boluda Shipping ha firmat un acord amb Samskip per a adquirir la totalitat de la companyia, inclosos tots els seus actius i operacions, amb l’objectiu d’oferir als clients més connexions, més capacitat i servicis més eficients i fiables. Està previst que l’operació es tanque l’1 de gener de 2027, subjecta a l’aprovació de les autoritats competents i al compliment de les condicions acordades.

Ferit greu un home apunyalat per l’esquena al nord d’Alacant

Un home de 47 anys ha sigut ingressat greu a l’Hospital de San Juan després de rebre una punyalada per l’esquena al nord d’Alacant.

Detenen a València un menor per incitar a disturbis i saquejos dissabte que ve

La Policia Nacional ha detingut a València un menor de 17 anys per incitar en les xarxes socials a causar disturbis i saquejos durant la celebració de Halloween dissabte que ve.

L’exdirectora de l’Institut de les Dones nega irregularitats en contractes dels Punts Violeta

Isabel García i Elisabeth García han negat davant un jutjat de Mislata haver comés irregularitats en contractes municipals per a gestionar Punts Violeta.

Baixa la incidència de les infeccions respiratòries per grip i covid a la Comunitat

La incidència de les infeccions respiratòries agudes per grip ha baixat a 6,7 casos per cada 100.000 habitants, davant dels 22 de la setmana anterior. També ha descendit la incidència de la covid-19, mentre que la incidència conjunta de les infeccions respiratòries i els ingressos hospitalaris greus han augmentat.

L’aniversari de la dana pot reactivar el dolor emocional de les persones afectades

El COPCV alerta que el segon aniversari de la dana pot reactivar emocions i records traumàtics. Demana escoltar i acompanyar les persones afectades.