La Justícia embarga un pis a un membre de ‘La Manada’ i obliga a vendre-ho per a indemnitzar a la víctima

L’Audiència de Navarra ha embargat un pis a l’exmilitar i membre de ‘La Manada’ de Pamplona  Alfonso Jesús Cabezuelo i ho ha subhastat per a pagar una part de la indemnització a la víctima de violació grupal en els San Fermines de 2016. El pis va ser comprat en subhasta pel pare d’Alfonso Jesús i el va tornar a vendre per a indemnitzar a la jove.

El Tribunal Suprem va condemnar en 2019 als cinc membres de ‘la Manada’ a 15 anys de presó. A més de la pena de presó, l’Alt Tribunal va elevar a 100.000 euros la indemnització conjunta i solidària a la jove.

D’aquests diners, fins ara només s’havien pagat 3.865 euros i amb la venda d’aquest pis, quedarien 70.000 euros per abonar a la víctima. Aquesta indemnització es pot pagar a parts iguals, però si un dels implicats ho paga de colp, queden exonerats els altres.

Els cinc violadors s’havien declarat insolvents. Però en 2023, la defensa de la víctima va localitzar aquest pis d’Alfonso Jesús. Per aquest pis, ell cobrava una renda de 450 euros al mes. Quan la Justícia va tindre coneixement de la casa, sobre la qual pesava una hipoteca de quasi 70.000 euros, la va embargar.

Últimes notícies

Catalá acusa Bernabé de acovardar-se i de posar-se de perfil davant l’acampada docent a la plaça de la Verge

La alcaldessa de València, María José Catalá, critica durament la delegada del Govern, Pilar Bernabé, a qui acusa d’estar acovardada després de l’incident de diumenge i de no intervindre en l’acampada de docents a la plaça de la Verge en ple 700 aniversari del Corpus.

Morant acusa Pérez Llorca de rebutjar la bilateral sobre finançament per a guanyar punts amb Feijóo

Diana Morant acusa Juanfran Pérez Llorca de renunciar a una reunió bilateral amb Hisenda sobre el nou model de finançament autonòmic per a agradar a Alberto Núñez Feijóo. La líder del PSPV critica també la maniobra de Feijóo amb Junts i PNV i detecta una pulsió de canvi polític en la Comunitat Valenciana.

Importaco supera els 1.000 milions de facturació i eleva el benefici un 36,8 % en 2025

Importaco tanca 2025 amb una facturació rècord de 1.012 milions d’euros i un benefici net de 41,4 milions, un 36,8 % més que en 2024, impulsada pels negocis de fruits secs i aigua mineral.

Bernabé reclama al PP que parle amb el professorat acampat a la plaça de la Verge de València

La delegada del Govern, Pilar Bernabé, insta la Generalitat i l'Ajuntament de València, governats pel PP, a dialogar amb els professors acampats a la plaça de la Verge en el marc de la vaga indefinida de l'ensenyament públic no universitari, i alerta que el conflicte es pot agreujar si no s'assumixen responsabilitats polítiques.

Barrachina defensa uns pressupostos que complixen amb l’agricultura valenciana en lloc de perseguir-la

El conseller d’Agricultura, Ramaderia i Pesca, Miguel Barrachina, defensa en Les Corts uns comptes de 2026 de fins a 765 milions, que qualifica de favorables al camp valencià, mentres PSPV i Compromís els consideren insuficients i critiquen la falta de gestió.

Un exassessor del PP de València s’asseurà al banc dels acusats per mentir en el cas Imelsa

El Jutjat d’Instrucció 12 de València obri juí oral contra l’exassessor del PP Jesús Gordillo, a qui la Fiscalia acusa de fals testimoni per canviar la seua declaració sobre les suposades corrupteles d’Alfonso Grau en el cas Imelsa.

Avís groc dijous al litoral de València per temperatures màximes de 36 graus

Aemet activa per a dijous l’avís groc al litoral de la província de València per temperatures màximes que poden arribar als 36 graus entre les 14 i les 20 hores.

Deting per tres robatoris de cablejat de coure valorats en 30.000 euros a Bunyol i Alborache

La Guàrdia Civil ha detingut un home de 50 anys per tres delictes de furt i un de robatori amb força de cablejat d’enllumenat públic a Bunyol i Alborache, amb danys valorats en 30.000 euros que van afectar un polígon industrial i un centre educatiu.