La Justícia embarga un pis a un membre de ‘La Manada’ i obliga a vendre-ho per a indemnitzar a la víctima

L’Audiència de Navarra ha embargat un pis a l’exmilitar i membre de ‘La Manada’ de Pamplona  Alfonso Jesús Cabezuelo i ho ha subhastat per a pagar una part de la indemnització a la víctima de violació grupal en els San Fermines de 2016. El pis va ser comprat en subhasta pel pare d’Alfonso Jesús i el va tornar a vendre per a indemnitzar a la jove.

El Tribunal Suprem va condemnar en 2019 als cinc membres de ‘la Manada’ a 15 anys de presó. A més de la pena de presó, l’Alt Tribunal va elevar a 100.000 euros la indemnització conjunta i solidària a la jove.

D’aquests diners, fins ara només s’havien pagat 3.865 euros i amb la venda d’aquest pis, quedarien 70.000 euros per abonar a la víctima. Aquesta indemnització es pot pagar a parts iguals, però si un dels implicats ho paga de colp, queden exonerats els altres.

Els cinc violadors s’havien declarat insolvents. Però en 2023, la defensa de la víctima va localitzar aquest pis d’Alfonso Jesús. Per aquest pis, ell cobrava una renda de 450 euros al mes. Quan la Justícia va tindre coneixement de la casa, sobre la qual pesava una hipoteca de quasi 70.000 euros, la va embargar.

Últimes notícies

El PSPV tanca files amb Vicent Mascarell davant el juí oral per presumptes calúmnies al PP

El PSPV-PSOE ha reafirmat el seu suport total a Vicent Mascarell i ha criticat l’obertura de juí oral per un presumpte delicte de calúmnies al PP arran d’un vídeo on atribuïa al partit un acte vandàlic contra la seu socialista de València.

La tercera ona de calor dispara els 41,8 °C a Beneixama i la tempesta deixa ratxes de 80 km/h

L’inici de la tercera ona de calor ha deixat fins a 41,8 graus a Beneixama i una tempesta molt intensa ha registrat ratxes de vent de més de 80 km/h en municipis de les comarques valencianes.

Els embassaments del Xúquer baixen al 60,8 % i els del Segura al 56,4 % en plena onada de calor

La reserva hidrica continua el descens estival: el Xuquer es troba al 60,8 % i el Segura al 56,4 %, encara per damunt de fa un any i de la mitjana de la darrera decada.

El Levante incorpora de nou Manu Sánchez cedit pel Celta per a la temporada 2026-27

El Celta ha tancat amb el Levante UD la cessió amb opció de compra del lateral Manu Sánchez per a la temporada 2026-27, en el que serà el seu segon any al Ciutat de Valencia.

Tres dones assassinades en 24 hores en possibles crims masclistes a Màlaga, Toledo i Alacant

La portaveu del Govern ha condemnat els tres presumptes assassinats masclistes registrats en 24 hores a Màlaga, Toledo i Almoradí (Alacant), que podrien elevar a 33 les víctimes mortals d'enguany. La Guàrdia Civil investiga els casos mentres es recorden els servicis d'atenció 24 hores a víctimes de violència masclista.

El nou complex administratiu de Jesús concentrarà servicis provincials a partir de 2029

La Diputació de València invertirà 22,75 milions d’euros en un nou complex administratiu al barri de Patraix que centralitzarà des de 2029 bona part dels servicis provincials. El projecte combinarà tres edificis nous amb immobles històrics i inclourà mesures de sostenibilitat i d’eficiència en la gestió.

La jutgessa de la DANA exigix saber qui va redactar l’informe 4 d’Emergències

La jutgessa que investiga la DANA ha ordenat a l’AVSRE identificar el tècnic que va elaborar l’informe número 4 del 29 d’octubre de 2024 i aclarir quan es va remetre a la llista de difusió oficial, davant les discrepàncies entre dos versions del mateix document.

Encauen 14 persones per presumptes sobrecostos en obres de casernes de la Guàrdia Civil a la Comunitat

Un jutjat de València ha encausat 14 persones, entre elles un tinent coronel de la Guàrdia Civil, per presumptes sobrecostos i una suposada xarxa de corrupció en obres de casernes entre 2018 i 2022.