La Justícia embarga un pis a un membre de ‘La Manada’ i obliga a vendre-ho per a indemnitzar a la víctima

L’Audiència de Navarra ha embargat un pis a l’exmilitar i membre de ‘La Manada’ de Pamplona  Alfonso Jesús Cabezuelo i ho ha subhastat per a pagar una part de la indemnització a la víctima de violació grupal en els San Fermines de 2016. El pis va ser comprat en subhasta pel pare d’Alfonso Jesús i el va tornar a vendre per a indemnitzar a la jove.

El Tribunal Suprem va condemnar en 2019 als cinc membres de ‘la Manada’ a 15 anys de presó. A més de la pena de presó, l’Alt Tribunal va elevar a 100.000 euros la indemnització conjunta i solidària a la jove.

D’aquests diners, fins ara només s’havien pagat 3.865 euros i amb la venda d’aquest pis, quedarien 70.000 euros per abonar a la víctima. Aquesta indemnització es pot pagar a parts iguals, però si un dels implicats ho paga de colp, queden exonerats els altres.

Els cinc violadors s’havien declarat insolvents. Però en 2023, la defensa de la víctima va localitzar aquest pis d’Alfonso Jesús. Per aquest pis, ell cobrava una renda de 450 euros al mes. Quan la Justícia va tindre coneixement de la casa, sobre la qual pesava una hipoteca de quasi 70.000 euros, la va embargar.

Últimes notícies

Miramar i Pego freguen els 40 graus i se situen entre les màximes d’Espanya

Miramar, Pego i Sagunt han registrat este dijous algunes de les temperatures més altes d’Espanya, mentre les tronades han provocat desploms tèrmics de fins a 19,6 graus en punts de la Comunitat Valenciana.

El Valencia fitxa Pablo Maffeo cedit amb opció de compra per a dos temporades

El lateral dret Pablo Maffeo arriba al Valencia cedit per l’Olympiacos amb una opció de compra per a dos temporades, després de destacar al Mallorca i cobrir la vacant en el flanc dret defensiu.

Més de 50 intervencions de bombers per les fortes ratxes de vent a la Ribera

Les tempestes amb ratxes de més de 100 km/h han obligat els bombers a actuar en més de 50 servicis a la Ribera, sobretot per arbres caiguts i danys en estructures. Aemet explica que es tracta de reventons humits i Emergències insta a telefonar al 112 si es veu fum.

Mercalicante es reforça com a motor de distribució alimentària a Alacant

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha destacat en la seua visita a Mercalicante el paper clau de Mercasa i la Red de Mercas en la distribució d’aliments de proximitat i en l’economia estatal. La plataforma alacantina abasteix 1,9 milions d’habitants, concentra 110 empreses i genera 4.600 llocs de treball directes i indirectes.

Hacienda insta les autonomies del PP a pensar més en la ciutadania que en Feijóo

El ministre dHisenda, Arcadi Espanya, ha demanat als governs autonòmics del PP que anteposen els interessos dels seus ciutadans a lestratègia de bloqueig dAlberto Núñez Feijóo en la negociació del nou model de finançament i dels Pressupostos Generals de lEstat.

Pedregades i ratxes de fins a 149 km/h sacsegen la Ribera Alta

Un episodi de fortes tronades ha deixat pedra i ratxes de vent de fins a 149 km/h en municipis de la Ribera Alta, com Alzira i Sumacàrcer, i ha obligat els bombers a atendre diverses incidències.

Cansament i impotència a València després de la nit més calorosa

La nit més càlida registrada a València ha deixat veïns exhausts, amb mala qualitat de son i buscant ombra, aigua i espais climatitzats per suportar unes temperatures que molts qualifiquen d’horroroses.

Consells per a protegir-te de les fortes tempestes en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha demanat extremar la prudència per les fortes pluges, el vent i el granís previstos, amb avís taronja en el litoral i l’interior sud de València i l’interior d’Alacant, i nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis.