L'Hospital Universitari Doctor Peset ha posat esta setmana en marxa el seu 'Protocol per a l'acompanyament i la instauració del contacte pell amb pell en el part per cesària', una iniciativa mitjançant la qual ja és possible l'entrada a quiròfan de la parella o de la persona acompanyant que l'embarassada trie en els parts per cesària. Este document consensuat suposa un pas més en el seguiment de les recomanacions tant de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública com del Ministeri de Sanitat per a aconseguir un part respectat i inclou totes les cures i actuacions que han de realitzar matrones, professionals d'infermeria de quiròfan, tècnics de cures d'infermeria, així com especialistes en obstetrícia, pediatria i anestesiologia.
Últimes notícies
Successos
Concentració a Benicàssim condemna l’assassinat atroç d’Ana María en el seu centre de salut
Una concentració enfront del centre de salut ha condemnat l'assassinat d'Ana María, de 64 anys, presumptament a les mans del seu exmarit. El centre roman tancat i la Guàrdia Civil investiga.
Successos
Concentració a Benicàssim condemna l’assassinat atroç d’Ana en el centre de salut
Dons Progressistes de Benicàssim ha reunit desenes de persones per a repudiar l'assassinat d'Ana María, infermera de 64 anys, apunyalada en el seu treball. El presumpte autor ha sigut detingut; la investigació continua oberta i el centre roman tancat amb suport psicològic al personal.
Successos
Benicàssim decreta dos dies de dol i convoca un minut de silenci per l’assassinat d’una infermera
L'Ajuntament de Benicàssim ha decretat dos dies de dol per l'assassinat d'una infermera de 64 anys i ha convocat un minut de silenci per a demà a les 12.00. La seua exparella, de 70 anys, ja ha sigut detingut.
Societat
Troben mort un rorcual comú de 9 metres en la bocana del Real Club Nàutic de València
Un rorcual comú de 9 metres i 6,5 tones ha sigut localitzat sense vida en un espigó de la bocana del Real Club Nàutic de València. La necropsia determinarà, en la mesura que siga possible, l'origen de la defunció.
Oratge
Castelló registra 26,2 °C, la màxima de la península i del continent, segons Aemet
Un vent sec i càlid ha disparat les màximes en la Comunitat Valenciana. Castelló ha arribat a 26,2 °C, el valor més alt de la península i del continent.
Espanya
La primera Comissió Mixta després de la dana es reunix el dimecres al castell de Riba-roja de Túria
La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la dana celebrarà la seua primera reunió este dimecres al castell de Riba-roja de Túria. La trobada activarà la coordinació entre administracions i definirà el treball immediat.
Oratge
Castelló registra les ratxes de vent més forts amb 87 km/h a l’interior
La Pobla de Benifassà ha marcat 87 km/h, el valor més alt en les últimes quatre hores. Alacant ha aconseguit 79 km/h a Rojales i València 72 km/h a Manises.
Successos
Oriana deixa nous danys a La Pobla de Farnals i complica la recuperació després d’Harry
Ratxes de fins a 95 km/h provoquen caigudes de branques, danys en el poliesportiu i 14 intervencions policials el dissabte, sense ferits. Els desperfectes se sumen als d'Harry i el Consell demana declarar zona greument afectada.



