L'Hospital Universitari Doctor Peset ha posat esta setmana en marxa el seu 'Protocol per a l'acompanyament i la instauració del contacte pell amb pell en el part per cesària', una iniciativa mitjançant la qual ja és possible l'entrada a quiròfan de la parella o de la persona acompanyant que l'embarassada trie en els parts per cesària. Este document consensuat suposa un pas més en el seguiment de les recomanacions tant de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública com del Ministeri de Sanitat per a aconseguir un part respectat i inclou totes les cures i actuacions que han de realitzar matrones, professionals d'infermeria de quiròfan, tècnics de cures d'infermeria, així com especialistes en obstetrícia, pediatria i anestesiologia.
Últimes notícies
Esports
El València Basket es classifica per a la seua quarta final ACB, de nou contra el Barça
El València Basket ha derrotat l'Asisa Joventut en el tercer partit de semifinals de la Lliga Endesa i disputarà la seua quarta final ACB, la segona consecutiva i la segona contra el Barça.
Esports
El Valencia Basket torna a la final ACB: quarta de la seua història i segona seguida contra el Barça
El Valencia Basket ha aconseguit el passe a la seua quarta final de la Lliga ACB després de superar l'Asisa Joventut, i repetirà presència per segon any consecutiu, ara davant el Barça, rival que ja el va superar en la final de 2003.
Esports
El Valencia Basket s’impon en Badalona i es classifica per a la final de la Lliga Endesa
El Valencia Basket ha guanyat l’Asisa Joventut a Badalona per 73-87 en el tercer partit de la sèrie i s’ha classificat per a la final de la Lliga Endesa, que disputarà contra el Barça al Roig Arena.
Successos
Mor un home de 69 anys mentres es banyava a la platja de Daimús
Un home de 69 anys ha mort este diumenge a la platja de Daimús, a la Safor, després de ser rescatat de l'aigua i no superar les maniobres de reanimació practicades pel SAMU.
Successos
L’incendi de vegetació de Segart evoluciona de manera favorable i no arriba a ser forestal
Diverses dotacions del Consorci Provincial i de la Generalitat treballen esta vesprada en un incendi de vegetació a Segart, a la Calderona, que evoluciona de manera positiva i encara no s’ha convertit en incendi forestal.
Successos
Rescaten un motorista ferit d’una cuneta en un accident a Cortes de Pallás
Bombers del Consorci Provincial de València han rescatat este diumenge un motorista ferit que havia caigut al fons d’una cuneta després de xocar amb un cotxe a Cortes de Pallás. L’home ha sigut estabilitzat in situ i evacuat en helicòpter fins a l’Hospital La Fe.
Medi ambient
Un banc de meduses obliga a alçar la bandera groga a la platja de la Goleta de Tavernes
Un banc de meduses ha causat picadures a diversos participants d’un triatló a la platja de la Goleta de Tavernes de la Valldigna i ha obligat a hissar la bandera groga i l’avís específic de meduses mentre es revisa tot el litoral del municipi.
Medi ambient
Castelló neteja més de 115 solars municipals i privats en la campanya 2025-2026
L'Ajuntament de Castelló ha impulsat la limpiesa de més de 115 solars municipals i privats entre 2025 i 2026, exigint als propietaris que complisquen amb el manteniment obligatori dels seus terrenys.







