L'Hospital Universitari Doctor Peset ha posat esta setmana en marxa el seu 'Protocol per a l'acompanyament i la instauració del contacte pell amb pell en el part per cesària', una iniciativa mitjançant la qual ja és possible l'entrada a quiròfan de la parella o de la persona acompanyant que l'embarassada trie en els parts per cesària. Este document consensuat suposa un pas més en el seguiment de les recomanacions tant de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública com del Ministeri de Sanitat per a aconseguir un part respectat i inclou totes les cures i actuacions que han de realitzar matrones, professionals d'infermeria de quiròfan, tècnics de cures d'infermeria, així com especialistes en obstetrícia, pediatria i anestesiologia.
L’Hospital Doctor Peset de València ja permet l’entrada de la parella en els parts per cesària
Últimes notícies
Esports
L’Elx arranca la pretemporada amb Anselmi al capdavant i la plantilla per completar
L’Elx comença este dimecres la pretemporada amb Martín Anselmi com a nou entrenador i diverses incògnites obertes en la configuració definitiva de la plantilla.
Economia
Naix OnRoute: el nou gegant logístic amb 500 camions i seu a Sagunt
Talaexprés, Logística Carosán, Futrans i Transnugón s’han unit per crear OnRoute, un operador logístic amb seu a Sagunt, una flota de 500 camions i presència en diversos punts d’Espanya i Portugal.
Esports
Els huit jugadors que se’n van del Llevant este 30 de juny
El Llevant ha acomiadat huit jugadors que finalitzen contracte o cessió este 30 de juny i els ha agraït el seu esforç i professionalitat al Ciutat de València.
Economia
L’ERTE Red de Ford Almussafes s’allarga fins a final d’any i complirà dos anys en vigor
L’ERTE Red que afecta tota la plantilla de Ford Almussafes s’ha prorrogat fins al 31 de desembre de 2026, quan este mecanisme de flexibilitat laboral complirà dos anys en vigor.
Esports
El Valencia Basket busca rebaixa per a entrar com a propietari de la Eurolliga
El Valencia Basket està negociant amb la Eurolliga la seua entrada definitiva com a club propietari, però intentarà rebaixar una tarifa general que pot rondar els 50 milions d’euros.
Economia
Francisco Roig continua en la llista dels majors deutors amb Hisenda amb 7,8 milions
L’Agència Tributària ha tornat a incloure l’empresari valencià Francisco Roig en la llista de grans morosos, amb un deute de 7,8 milions a través de Roig Grupo Corporativo. El llistat incorpora nous noms i en retira altres contribuents que han regularitzat la seua situació.
Societat
Pérez Llorca reivindica a Benidorm el model turístic equilibrat i sostenible de la Comunitat
Juanfran Pérez Llorca defensa a Benidorm que el model turístic de la Comunitat Valenciana és equilibrat i sostenible, anuncia més pressupost per al sector i avança un nou Pla Estratègic de Turisme 2026-2030.
Successos
Un nou tractament amb insulina reduïx a la mitat les hipoglucèmies en pacients amb diabetis tipus 2 hospitalitzats
Quasi mil pacients del General Doctor Balmis d'Alacant han sigut tractats amb un model que combina insulina i fàrmacs orals, amb millor control de la glucosa i la mitat d'hipoglucèmies clíniques greus.







