23.4 C
València
Divendres, 31 octubre, 2025

La cantant de flamenc Mayte Martín porta a Les Arts el seu ‘Flamenc íntim’

VALÈNCIA, 9 (EUROPA PRESS)

La cantant de flamenc Mayte Martín inaugurarà divendres que ve, 13 de desembre, a les 19.00 hores, la programació de ‘Les Arts és Flamenc’ al Teatre Martín i Soler del Palau de Les Arts Reina Sofia.

La intèrpret catalana torna al teatre valencià amb el projecte ‘Flamenc íntim’, “una incitació al record, a esta acció d’agitar la memòria per a rendir culte al que ens va precedir i agrair el que ens va ser concedit; l’acte de detenir-se a reflexionar sobre l’essencial”, com explica la pròpia artista.

Martín està considerada una de les cantants de flamenc amb més prestigi del cante jondo per la seua transgressora trajectòria, particular filosofia i devastadora personalitat artística que oferix en cadascuna de les seues actuacions.

En cada concert, demostra el seu respecte i admiració per la tradició i la cultura flamenques, atorgant-les un toc propi transgressor en la seua recerca de nous camins artístics, sent pionera del denominat “flamenc català”.

En esta nova visita a Les Arts, l’artista estarà acompanyada pel guitarrista i compositor José Gálvez, qui en la seua trajectòria musical ha tocat junt amb les veus més reconegudes de cante jondo.

‘Les Arts és Flamenc’ reunix en cada edició a grans artistes de l’escena flamenca, permetent al públic conèixer les seues diferents variants per a gaudir d’una dels senyals d’identitat més importants de la cultura espanyola. El 2025, el cicle oferirà les actuacions d’Antonio Reyes i Jesús Méndez (21 de febrer), El Pele (24 d’abril) i Reyes Carrasco (23 de maig).

Últimes notícies

La Generalitat sosté que els nous vídeos proven que Pradas va estar sempre atenta

La Generalitat defén que tres nous vídeos recolzen que Salomé Pradas va seguir de prop la DANA. Detalla una seqüència d'avisos sobre el barranc de Poio.

L’Audiència de València fa costat a la jutgessa de la dana i desestima el recurs per Forata i Buseo

L'Audiència Provincial de València ha rebutjat el recurs d'una acusació particular que demanava més dades sobre Forata i Buseo i ha confirmat l'acte del Jutjat de Catarroja de 19 de maig. El tribunal recolza la instrucció i aprecia falta de nexe causal amb les defuncions investigades.

Nous vídeos mostren que Pradas va ser alertada de possibles barrancadas durant la DANA

Tres clips del 29 d'octubre de 2024 gravats en el Centre d'Emergències mostren que la consellera va ser informada de possibles barrancadas en l'àrea metropolitana i de l'enviament de bombers forestals per a vigilar llits.

Paiporta aprova el major pressupost de la seua història per a reconstruir després de la dana

L'Ajuntament ha aprovat 24.238.387,55 euros, un 11,24% més, amb el focus en la reconstrucció després de la dana i el reforç de les polítiques socials i d'ocupació.

Mazón, Illa, Prohens, López Miras i Moreno alerten a Brussel·les: el temps s’acaba per a la pesca mediterrània

Cinc presidents autonòmics han enviat una carta a Ursula von der Leyen alertant que el temps s'acaba per a la pesca mediterrània. Denuncien retallades d'oportunitats de pesca i límits de finançament que posen en risc l'economia blava i la sobirania alimentària.

Vila-real i Raig es juguen Europa en La Ceràmica

Vila-real defén la tercera plaça i Raig apunta al sext lloc en un xoc marcat per la fortalesa local i la ratxa visitant. Batalla encadena 270 minuts sense encaixar en Lliga.

La jutgessa incorpora a la causa de la DANA el llistat de crides de Mazón del 29-O

La instructora ha acordat afegir al sumari el registre de crides de Carlos Mazón del 29 d'octubre. També demana a Bombers de València dades prèvies i possibles reforços.

El president de l’Audiència de València avala la crítica a la jutgessa de la DANA però rebutja la pressió

Ha defés que la crítica a la instructora de la dana és legítima, però ha advertit contra pressions per a alterar la seua actuació. La Secció Segona ha resolt 23 recursos en ple per a reforçar la qualitat i coherència de les resolucions.