La cantant de flamenc Mayte Martín porta a Les Arts el seu ‘Flamenc íntim’

VALÈNCIA, 9 (EUROPA PRESS)

La cantant de flamenc Mayte Martín inaugurarà divendres que ve, 13 de desembre, a les 19.00 hores, la programació de ‘Les Arts és Flamenc’ al Teatre Martín i Soler del Palau de Les Arts Reina Sofia.

La intèrpret catalana torna al teatre valencià amb el projecte ‘Flamenc íntim’, “una incitació al record, a esta acció d’agitar la memòria per a rendir culte al que ens va precedir i agrair el que ens va ser concedit; l’acte de detenir-se a reflexionar sobre l’essencial”, com explica la pròpia artista.

Martín està considerada una de les cantants de flamenc amb més prestigi del cante jondo per la seua transgressora trajectòria, particular filosofia i devastadora personalitat artística que oferix en cadascuna de les seues actuacions.

En cada concert, demostra el seu respecte i admiració per la tradició i la cultura flamenques, atorgant-les un toc propi transgressor en la seua recerca de nous camins artístics, sent pionera del denominat “flamenc català”.

En esta nova visita a Les Arts, l’artista estarà acompanyada pel guitarrista i compositor José Gálvez, qui en la seua trajectòria musical ha tocat junt amb les veus més reconegudes de cante jondo.

‘Les Arts és Flamenc’ reunix en cada edició a grans artistes de l’escena flamenca, permetent al públic conèixer les seues diferents variants per a gaudir d’una dels senyals d’identitat més importants de la cultura espanyola. El 2025, el cicle oferirà les actuacions d’Antonio Reyes i Jesús Méndez (21 de febrer), El Pele (24 d’abril) i Reyes Carrasco (23 de maig).

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Guido Rodríguez estrena el seu compte i avança al València al descans davant el Celta

Guido Rodríguez va marcar en el minut 12 el seu primer gol amb el València i deixa a l'equip per davant del Celta al descans, malgrat la major possessió visitant.

Motxilles, documentació i carteres lideren els objectes perduts en el TRAM d’Alacant en 2025

El TRAM d'Alacant va registrar en 2025 un total de 2.439 objectes perduts, amb motxilles, documentació i carteres com a articles més oblidats pels usuaris.

Un jove detingut i dos ferits greus en una baralla de matinada en una discoteca de Gandia

Un jove de 20 anys ha sigut detingut després d'una violenta baralla en una discoteca de la platja de Gandia que s'ha saldat amb dos ferits, un d'ells operat d'urgència per ferides en el coll.

Girona busca allunyar-se del descens davant un Vila-real que frega la Champions

Girona i Vila-real es mesuren en Montilivi amb objectius molt distints: els locals volen fugir del descens i somiar amb Europa, i els visitants afermar la plaça de Champions.

Retencions en l’A-3 cap a Madrid i boira densa en la V-21 compliquen el retorn de Setmana Santa

Les primeres retencions importants es registren en l'A-3 en sentit Madrid, amb cues que aconseguixen els dotze quilòmetres, mentres un banc de boira en la V-21 ha dificultat la visibilitat durant diverses hores.

Localitzen en internet un manuscrit del segle XVII desaparegut de l’Arxiu de la Seda de València

La Policia de la Generalitat ha localitzat en internet un manuscrit del segle XVII del Gremi de Velluters, desaparegut de l'Arxiu del Col·legi de l'Art Major de la Seda de València a inicis del segle XX i lloc a la venda per 71.900 euros.

Marcelino apel·la a la millor versió del Vila-real per a afermar la tercera plaça a Girona

Marcelino García Toral insistix que el Vila-real ha d'oferir la seua millor versió en el camp del Girona per a fer un pas clau en la lluita per la tercera plaça i la classificació a la Champions.

El Consell eleva un 22% les ajudes a la innovació fins a 59 milions d’euros

El Consell incrementa un 22% el pressupost d'ajudes del Ivace+i Innovació fins a 59 milions, amb menys tràmits i major impacte exigit en les empreses.