La cantant de flamenc Mayte Martín porta a Les Arts el seu ‘Flamenc íntim’

VALÈNCIA, 9 (EUROPA PRESS)

La cantant de flamenc Mayte Martín inaugurarà divendres que ve, 13 de desembre, a les 19.00 hores, la programació de ‘Les Arts és Flamenc’ al Teatre Martín i Soler del Palau de Les Arts Reina Sofia.

La intèrpret catalana torna al teatre valencià amb el projecte ‘Flamenc íntim’, «una incitació al record, a esta acció d’agitar la memòria per a rendir culte al que ens va precedir i agrair el que ens va ser concedit; l’acte de detenir-se a reflexionar sobre l’essencial», com explica la pròpia artista.

Martín està considerada una de les cantants de flamenc amb més prestigi del cante jondo per la seua transgressora trajectòria, particular filosofia i devastadora personalitat artística que oferix en cadascuna de les seues actuacions.

En cada concert, demostra el seu respecte i admiració per la tradició i la cultura flamenques, atorgant-les un toc propi transgressor en la seua recerca de nous camins artístics, sent pionera del denominat «flamenc català».

En esta nova visita a Les Arts, l’artista estarà acompanyada pel guitarrista i compositor José Gálvez, qui en la seua trajectòria musical ha tocat junt amb les veus més reconegudes de cante jondo.

‘Les Arts és Flamenc’ reunix en cada edició a grans artistes de l’escena flamenca, permetent al públic conèixer les seues diferents variants per a gaudir d’una dels senyals d’identitat més importants de la cultura espanyola. El 2025, el cicle oferirà les actuacions d’Antonio Reyes i Jesús Méndez (21 de febrer), El Pele (24 d’abril) i Reyes Carrasco (23 de maig).

Últimes notícies

Morant acusa el PP i assegura que la climatització dels col·legis es pagarà amb fons de l’Estat

Diana Morant assegura que la climatització dels col·legis de la Comunitat Valenciana es finançarà amb fons del Govern d’Espanya i critica que el PP no preveiera invertir-hi. També carrega contra la gestió del PP durant la dana a València.

Els col·legis valencians es climatitzaran amb fons de l’Estat, remarca Diana Morant

Diana Morant assegura que la climatització dels col·legis de la Comunitat Valenciana es farà amb finançament del Govern d’Espanya i critica que el PP no preveiera invertir en esta mesura. També retreu la gestió del PP durant la dana a València.

Morant assegura que la climatització dels col·legis valencians es pagarà amb fons del Govern espanyol

Diana Morant afirma que la climatització dels col·legis de la Comunitat Valenciana es finançarà amb fons del Govern d Espanya i critica que el PP no preveiera invertir-hi res. També retreu a l equip de govern de València la seua actuació durant la dana i considera que avisant a temps es podrien haver evitat morts.

Els centres educatius rebran ajudes per a climatització a partir del 16 de juliol

Tots els centres educatius de la Comunitat Valenciana rebran a partir del 16 de juliol entre 5.000 i 25.000 euros per a atendre les primeres necessitats de climatització, dins del pla anunciat per Juanfran Perez Llorca.

Els col·legis valencians rebran diners per a climatització a partir del 16 de juliol

Els centres educatius de la Comunitat Valenciana rebran entre 5.000 i 25.000 euros des del 16 de juliol per a atendre les primeres necessitats de climatització. La mesura s’emmarca en el Pla de Climatització del Consell i es complementa amb actuacions en La Nucía dins del Pla Edificant i del Pla Recole.

Anabel Medina destaca la maduresa d’Alcaraz i confia en la seua tornada a l’elit

Anabel Medina assegura que Carlos Alcaraz afronta amb molta maduresa la lesió del canell dret i confia que recupere forces per a tornar a l’elit. La directora del BBVA Open Internacional de Valencia també explica el canvi de dates del torneig i analitza el moment del tenis femení espanyol.

El gasto social per habitant puja un 27 % en cinc anys a la Comunitat Valenciana

El gasto social per habitant de la Generalitat ha passat de 2.912 euros en 2020 a 3.465 en 2025, un augment del 27,6 %, encara que la Comunitat Valenciana se situa en desena posició en el rànquing autonòmic.

La Nucia acull el Ple del Consell en el 321 aniversari de la seua fundació

La Nucia ha acollit el Ple del Consell amb motiu del 321 aniversari de la seua fundació, en una jornada en què Juanfran Pérez Llorca ha reivindicat el municipi com a referent esportiu europeu i ha ratificat el suport de la Generalitat als nous centres educatius.