La cantant de flamenc Mayte Martín porta a Les Arts el seu ‘Flamenc íntim’

VALÈNCIA, 9 (EUROPA PRESS)

La cantant de flamenc Mayte Martín inaugurarà divendres que ve, 13 de desembre, a les 19.00 hores, la programació de ‘Les Arts és Flamenc’ al Teatre Martín i Soler del Palau de Les Arts Reina Sofia.

La intèrpret catalana torna al teatre valencià amb el projecte ‘Flamenc íntim’, “una incitació al record, a esta acció d’agitar la memòria per a rendir culte al que ens va precedir i agrair el que ens va ser concedit; l’acte de detenir-se a reflexionar sobre l’essencial”, com explica la pròpia artista.

Martín està considerada una de les cantants de flamenc amb més prestigi del cante jondo per la seua transgressora trajectòria, particular filosofia i devastadora personalitat artística que oferix en cadascuna de les seues actuacions.

En cada concert, demostra el seu respecte i admiració per la tradició i la cultura flamenques, atorgant-les un toc propi transgressor en la seua recerca de nous camins artístics, sent pionera del denominat “flamenc català”.

En esta nova visita a Les Arts, l’artista estarà acompanyada pel guitarrista i compositor José Gálvez, qui en la seua trajectòria musical ha tocat junt amb les veus més reconegudes de cante jondo.

‘Les Arts és Flamenc’ reunix en cada edició a grans artistes de l’escena flamenca, permetent al públic conèixer les seues diferents variants per a gaudir d’una dels senyals d’identitat més importants de la cultura espanyola. El 2025, el cicle oferirà les actuacions d’Antonio Reyes i Jesús Méndez (21 de febrer), El Pele (24 d’abril) i Reyes Carrasco (23 de maig).

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Cau una xarxa de blanqueig de capitals que comprava dècims premiats de Nadal a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a sis persones a Alacant per blanquejar diners mitjançant la compra de dècims premiats de la Loteria de Nadal. S'han intervingut set immobles, armes, 70.425 euros en efectiu i productes bancaris amb 650.000 euros.

Pérez Llorca ressalta que la Comunitat torna a oferir oportunitats i l’economia va bé

Pérez Llorca ha reivindicat davant AVE que la Comunitat Valenciana torna a ser una terra d'oportunitats, amb estabilitat i dades econòmiques molt positius. Ha destacat lideratge en ocupació jove, rècord d'ocupació femenina, previsions de creixement del 3%, atracció d'inversions i avanços en vivenda, reindustrialització i simplificació administrativa.

PP i Vox tomben la reprovació de l’alcalde d’Alacant pel cas de vivendes públiques

El ple ha rebutjat la reprovació a Luis Barcala amb els vots de PP i Vox. L'esquerra li atribuïx responsabilitat en irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques.

PP i Vox aproven regular el burca i el niqab en dependències municipals d’Alacant

La majoria de PP i Vox en el ple d'Alacant ha aprovat regular l'accés a dependències municipals per a impedir l'entrada amb el rostre cobert. L'oposició denuncia que la mesura estigmatitza i desvia el focus d'altres problemes.

La jutgessa envia a Fiscalia i UDEF la documentació sobre les 140 vivendes públiques dels Naus a Alacant

La jutgessa ha enviat a Fiscalia i UDEF la documentació de l'ajuntament sobre l'adjudicació de les 140 vivendes públiques dels Naus. Els informes arrepleguen indicis com a llars sense empadronats, familiars beneficiats i no adjudicataris residint, en un cas que ja té conseqüències polítiques i dimissions.

Pérez Llorca defén a Roig i retrau a Belarra: ‘Ja m’agradaria que anara tan productiva per a la societat’

Pérez Llorca ha elogiat la contribució de Juan Roig i ha enlletgit a Ione Belarra les seues paraules en el Congrés. Vicente Boluda ha recolzat a l'empresari.

Boluda, sobre el finançament autonòmic, apunta que a vegades cal dir que sí

Boluda ha plantejat que, davant la proposta del Govern, a vegades cal dir que sí, encara que ha recalcat que és una opinió personal i AVE no ha fixat postura. El pla preveu 3.670 milions més per a la Comunitat en 2027, prop d'un 18% sobre el model actual.

Les estreles de l’atletisme espanyol se citen a València amb la vista posada en els Mundials de Torun

El Lluís Puig acull del 27 de febrer a l'1 de març la 62a edició sota sostre, amb 26 títols en joc i una novetat: el 4x400 mixt per clubs tancarà el programa.