‘La Colla’ d’À Punt es trasllada fins als col·legis de municipis afectats per la dana

VALÈNCIA, 12 (EUROPA PRESS)

‘La Colla’ d’À Punt, l’espai infantil de la radiotelevisió pública valenciana, ha avançat l’engegada de l’activitat ‘Feretes a l’escola’, prevista inicialment per al 2025, i acostarà ja durant esta setmana als alumnes d’Infantil i Primària dels col·legis afectats per la dana el món de les espantacriatures valencianes i els contes de la tradició oral.

D’esta manera, tant les escoles que havien tancat de forma temporal i que ja estan reobrint com les que acullen xiquetes i xiquets afectats per la dana podran gaudir d’esta activitat ja durant este mes de desembre, amb el propòsit de “portar la diversió i l’entreteniment als xiquets que estan patint les conseqüències” d’este episodi de pluges.

Concretament, col·legis de Xest, Xiva, Alfafar, Aldaia, Alaquàs, Pedralba, Bugarra, Picanya, Xirivella, Algemesí, Cullera, Sueca, Utiel, Catarroja, Benetússer, Paiporta i Massanassa rebran l’actuació infantil de ‘La Colla’ perquè els xiquets “passen un matí divertit i obliden la situació tan delicada que han viscut”, ha destacat la cadena en un comunicat.

‘Feretes a l’escola’ proporciona una experiència educativa i lúdica que combina unitats didàctiques, tallers interactius i les cançons de ‘La Banda de les Feretes’ tancaran la jornada cantant i ballant.

Així, visitaran els col·legis afectats dues autèntiques feretes, Dragolina i Butoni, que estaran manipulats per les actrius Aina Gimeno i Lucía Aibar. Iran acompanyades de l’il·lustrador Pablo Caracol, que ajudarà als xiquets a desenvolupar la imaginació dibuixant les seues pròpies espantacriaturas.

‘La Colla’, l’espai infantil de la radiotelevisió valenciana, aposta un cop més amb este projecte per “la difusió de la tradició valenciana entre els xicotets i l’ensenyament amb l’experiència positiva i divertida de continguts amb identitat pròpia i en valencià”.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.

Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.

La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana

Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.

Fausto Díaz lidera l’històric primer títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei per 3-1 davant el Melilla i va aconseguir el primer títol de la seua història. Fausto Díaz va ser el màxim anotador amb 19 punts.

El Manacor fa història: primera Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla

El Conectabalear CV Manacor es va imposar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta i va alçar la seua primera Copa del Rei davant 6.125 aficionats, rècord del torneig