La Film Symphony Orchestra mostra ‘TARAB’ a València amb un espectacle inoblidable

VALÈNCIA, 24 (EUROPA PRESS) – La Film Symphony Orchestra (FSO) tornarà a la capital valenciana la setmana vinent per mostrar la seua dotzena tour a Espanya, que porta per títol ‘TARAB’. Este espectacle, segons informa l’orquestra en un comunicat, és un homenatge a l’emoció intensa que es produeix al connectar amb la música en el seu estat més pur.

Les actuacions tindran lloc els dies 2 i 3 de maig al Palau de la Música, on es podrà gaudir d’un repertori que inclourà algunes de les bandes sonores més premiades de la història del cinema. Com a part de la tour, la FSO està visitant més de 30 ciutats durant nou mesos, amb l’objectiu de connectar amb el públic a través de la música.

Les dues actuacions a València, que es celebraran el 2 de maig a les 19.30 hores i el 3 de maig a les 18.30 serem les darreres de la tour a la ciutat, un lloc destacat tant per a l’orquestra com per als músics que la componen.

Fins a la data, més de 100.000 persones han experimentat ‘TARAB‘, un esdeveniment que s’inspira en la paraula àrab que descriu l’èxtasi emocional que provoca la música. El repertori inclourà algunes de les bandes sonores més reconegudes, prometent més de dues hores d’intens espectacle i emoció.

Baix la batuta del director d’orquestra i divulgador musical Constantino Martínez-Orts, la Film Symphony Orchestra oferirà una vivència única que farà vibrar al públic. Amb més de 70 excel·lents professionals, l’orquestra destaca per no ser una formació convencional, ja que els seus concerts no segueixen un guió estricte, generant sorpreses fins a l’últim moment i garantint així que cada espectacle siga irrepetible i apassionant.

La FSO ha comentat que aquest enfocament ha convertit l’orquestra en una de les preferides per al públic cinèfil, incloent adults, xiquets, amants del cinema, bandes sonores i bona música en general.

En definitiva, ‘TARAB’ transportarà el públic a través de bandes sonores que han marcat un abans i un després en la història del cinema, reconegudes per l’Acadèmia dels Oscar. L’objectiu de la FSO és que el seu públic arribe a experimentar aquest TARAB, a través d’un viatge sonor excepcional que entrellaça la música i el cinema d’una manera inèdita.

Últimes notícies

Castro confia en el factor Ciutat de València per plantar cara al Barça

Luís Castro assegura que el Levante afronta el duel davant el Barcelona amb la màxima concentració i confiança en el suport de l’afició al Ciutat de València. El tècnic remarca que el partit comença zero a zero i que preparen el xoc per a guanyar, sense reservar jugadors.

Pérez Llorca acusa Baldoví i Morant d’hipocresia per sumar-se ara a les protestes educatives

El president del PPCV, Juanfran Pérez Llorca, acusa Joan Baldoví i Diana Morant d’hipocresia per encapçalar ara mobilitzacions docents després d’huit anys de govern del Botànic. Defensa que el Consell actual ha posat en marxa millores salarials i un pla de reforç educatiu i d’ajudes pels incendis a Castelló.

El PSPV acusa el PP de tindre la Comunitat paralitzada per un president en precari

El síndic del PSPV-PSOE, José Muñoz, acusa el PP de mantindre la Generalitat i les Corts pràcticament paralitzades per la situació d'interinitat de Pérez Llorca i per les lluites internes del partit.

Detinguts quatre lladres per 72 robatoris d’informàtica en empreses de Catalunya, Aragó i Comunitat Valenciana

Els Mossos i la Guàrdia Civil han detingut a Barcelona quatre hòmens acusats de 72 robatoris de material informàtic en empreses de Catalunya, Aragó i Comunitat Valenciana, valorats en 700.000 euros. L’Audiència d’Instrucció número 1 de Monzón s’encarrega del cas.

Noves ajudes de 2,5 milions per a programes de família i infància el 2026

La Conselleria de Serveis Socials ha convocat 2,5 milions en subvencions per a programes de família, infància i adolescència el 2026, dirigits a ajuntaments i entitats socials. Les ajudes prioritzaran la prevenció de la violència, el bon tracte, l’acolliment familiar i el suport a famílies vulnerables i municipis en risc de despoblament.

La Fe es consolida com a centre capdavanter en tractaments respiratoris mínimament invasius

El Ministeri de Sanitat ha acreditat la Unitat de Neumologia Intervencionista i Endoscòpia d'Adults de La Fe com a CSUR, fet que la convertix en un dels huit centres de referència a Espanya en patologies respiratòries complexes. El reconeixement es basa en l'alta activitat assistencial, la qualitat dels procediments i la seua intensa tasca investigadora i docent.

La moda ompli de llum el passeig de les Estreles de l’Alfàs este dissabte

El passeig de les Estreles de l’Alfàs del Pi acollirà este dissabte el desfilada gratuït 'Sorolla, mar y luz', de la firma valenciana Cache Croche, inspirat en l’obra del pintor Joaquín Sorolla.

Quasi 400 alumnes estrenen el campus xinés de la UPV a Hangzhou

El campus internacional de la Universitat Politècnica de València a Hangzhou ha encetat el seu primer curs amb 383 estudiants i viurà la inauguració institucional el 19 de setembre.