La Film Symphony Orchestra mostra ‘TARAB’ a València amb un espectacle inoblidable

VALÈNCIA, 24 (EUROPA PRESS) – La Film Symphony Orchestra (FSO) tornarà a la capital valenciana la setmana vinent per mostrar la seua dotzena tour a Espanya, que porta per títol ‘TARAB’. Este espectacle, segons informa l’orquestra en un comunicat, és un homenatge a l’emoció intensa que es produeix al connectar amb la música en el seu estat més pur.

Les actuacions tindran lloc els dies 2 i 3 de maig al Palau de la Música, on es podrà gaudir d’un repertori que inclourà algunes de les bandes sonores més premiades de la història del cinema. Com a part de la tour, la FSO està visitant més de 30 ciutats durant nou mesos, amb l’objectiu de connectar amb el públic a través de la música.

Les dues actuacions a València, que es celebraran el 2 de maig a les 19.30 hores i el 3 de maig a les 18.30 serem les darreres de la tour a la ciutat, un lloc destacat tant per a l’orquestra com per als músics que la componen.

Fins a la data, més de 100.000 persones han experimentat ‘TARAB‘, un esdeveniment que s’inspira en la paraula àrab que descriu l’èxtasi emocional que provoca la música. El repertori inclourà algunes de les bandes sonores més reconegudes, prometent més de dues hores d’intens espectacle i emoció.

Baix la batuta del director d’orquestra i divulgador musical Constantino Martínez-Orts, la Film Symphony Orchestra oferirà una vivència única que farà vibrar al públic. Amb més de 70 excel·lents professionals, l’orquestra destaca per no ser una formació convencional, ja que els seus concerts no segueixen un guió estricte, generant sorpreses fins a l’últim moment i garantint així que cada espectacle siga irrepetible i apassionant.

La FSO ha comentat que aquest enfocament ha convertit l’orquestra en una de les preferides per al públic cinèfil, incloent adults, xiquets, amants del cinema, bandes sonores i bona música en general.

En definitiva, ‘TARAB’ transportarà el públic a través de bandes sonores que han marcat un abans i un després en la història del cinema, reconegudes per l’Acadèmia dels Oscar. L’objectiu de la FSO és que el seu públic arribe a experimentar aquest TARAB, a través d’un viatge sonor excepcional que entrellaça la música i el cinema d’una manera inèdita.

Últimes notícies

Elda immortalitza Pedrito Rico amb una escultura a la plaça Major

Elda ha homenatjat el cantant Pedrito Rico amb la inauguració d’una escultura en bronze a la plaça Major, obra de l’escultor local Carlos Martínez, en un acte emotiu amb família i veïns.

Un home ferit en un xoc entre dos camions a la Font de la Figuera

Un home ha resultat ferit este dijous en col·lisionar dos camions a la Font de la Figuera. Els bombers l'han excarcerat i un helicòpter medicalitzat l'ha traslladat a l'hospital.

El Valencia Basket incorpora Mouhamadou Gueye per reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge de l’ala-pivot Mouhamadou Gueye, nord-americà amb passaport senegalés, per una temporada, en el seu primer pas pel bàsquet europeu.

Reventons càlids amb ratxes de més de 90 km/h sacsegen el sud d’Alacant

Diverses zones del sud de la província d’Alacant han patit esta vesprada reventons càlids amb ratxes de vent molt fortes i una pujada sobtada de temperatures, en una jornada amb avís roig per calor extrema.

María Collados i Nayra Luque, noves Reines de les Festes de Castelló en 2027

María Collados Marzá ha sigut designada Reina de les Festes de Castelló de 2027 i la xiqueta Nayra Luque Beltrán serà la Reina Infantil, després de la telefonada de l'alcaldessa Begoña Carrasco.

Hisienda insta el PP a no frenar la quita del deute que afavorix sobretot les seues autonomies

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha demanat al PP en el Congrés que no bloquege la llei que permet condonar més de 83.000 milions del deute autonòmic, una mesura que beneficia sobretot comunitats governades pels populars com Andalusia, la Comunitat Valenciana i Múrcia.

Bicorp encapçala la tercera onada de calor amb quasi 44 graus

La tercera onada de calor de l’estiu ha deixat fins a 43,9 graus a Bicorp i més de 40 graus en nombroses localitats de l’interior de València i Alacant.

L’alacantina Awa Fam brilla amb el seu primer doble-doble a la WNBA

La pívot de Santa Pola Awa Fam ha signat el seu primer doble-doble en la WNBA amb 10 punts i 10 rebots, tot i la derrota de Seattle Storm davant Minnesota Lynx.