La Film Symphony Orchestra mostra ‘TARAB’ a València amb un espectacle inoblidable

VALÈNCIA, 24 (EUROPA PRESS) – La Film Symphony Orchestra (FSO) tornarà a la capital valenciana la setmana vinent per mostrar la seua dotzena tour a Espanya, que porta per títol ‘TARAB’. Este espectacle, segons informa l’orquestra en un comunicat, és un homenatge a l’emoció intensa que es produeix al connectar amb la música en el seu estat més pur.

Les actuacions tindran lloc els dies 2 i 3 de maig al Palau de la Música, on es podrà gaudir d’un repertori que inclourà algunes de les bandes sonores més premiades de la història del cinema. Com a part de la tour, la FSO està visitant més de 30 ciutats durant nou mesos, amb l’objectiu de connectar amb el públic a través de la música.

Les dues actuacions a València, que es celebraran el 2 de maig a les 19.30 hores i el 3 de maig a les 18.30 serem les darreres de la tour a la ciutat, un lloc destacat tant per a l’orquestra com per als músics que la componen.

Fins a la data, més de 100.000 persones han experimentat ‘TARAB‘, un esdeveniment que s’inspira en la paraula àrab que descriu l’èxtasi emocional que provoca la música. El repertori inclourà algunes de les bandes sonores més reconegudes, prometent més de dues hores d’intens espectacle i emoció.

Baix la batuta del director d’orquestra i divulgador musical Constantino Martínez-Orts, la Film Symphony Orchestra oferirà una vivència única que farà vibrar al públic. Amb més de 70 excel·lents professionals, l’orquestra destaca per no ser una formació convencional, ja que els seus concerts no segueixen un guió estricte, generant sorpreses fins a l’últim moment i garantint així que cada espectacle siga irrepetible i apassionant.

La FSO ha comentat que aquest enfocament ha convertit l’orquestra en una de les preferides per al públic cinèfil, incloent adults, xiquets, amants del cinema, bandes sonores i bona música en general.

En definitiva, ‘TARAB’ transportarà el públic a través de bandes sonores que han marcat un abans i un després en la història del cinema, reconegudes per l’Acadèmia dels Oscar. L’objectiu de la FSO és que el seu públic arribe a experimentar aquest TARAB, a través d’un viatge sonor excepcional que entrellaça la música i el cinema d’una manera inèdita.

Últimes notícies

Mor atropellat a l’A-70 a Alacant per un conductor begut i drogat en plena operació eixida

Una persona ha mort aquest divendres atropellada a l’A-70, a l’altura de Villafranqueza (Alacant), després d’una col·lisió per abast. El conductor que l’ha atropellat ha donat positiu en alcohol i drogues i s’enfronta a delictes greus contra la seguretat viària.

Així quedarà la setmana escolar de Falles 2027 a València: lliure des del 15 de març

El Consell Escolar Municipal de València ha proposat que els col·legis tinguen festa el dilluns 7 de desembre i tota la setmana de Falles 2027, a canvi de fer classe el 22 i 23 de desembre.

La Comunitat Valenciana s’enfronta a una nova onada de calor amb més de 40 graus al prelitoral

Aemet preveu a inicis de la pròxima setmana un nou episodi d’onada de calor a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 40 graus al prelitoral i més de 35 graus en punts del litoral, acompanyades de tempestes vespertines i un fort ambient de basca.

Cutanda reclama deixar treballar jutges i institucions en el cas de les VPP de Les Naus

La portaveu del govern d'Alacant, Cristina Cutanda (PP), reclama esperar les investigacions judicials i de les comissions sobre les VPP de Les Naus davant la petició de l'oposició de convocar una comissió municipal urgent amb la compareixença de l'alcalde Luis Barcala.

Citen com a testimoni el vicesecretari municipal d’Alacant pel cas de les vivendes públiques

La jutgessa que investiga l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan d’Alacant ha citat com a testimonis el vicesecretari municipal i el cap de Disciplina Urbanística, i ha reclamat tota la documentació sobre la venda de la parcel·la.

De l’eufòria a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez del Valencia Basket per fitxar pel Real Madrid tanca una segona etapa idèntica a la primera: il·lusió, èxits esportius i un final carregat de tensió i decepció a la grada taronja.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa intensa al València Basket

Pedro Martínez ha decidit eixir del València Basket rumb al Real Madrid, després de repetir un cicle d’il·lusió, títols i eixida polèmica com ja va passar en la seua primera etapa.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa tan exitosa com polèmica al València Basket

La marxa de Pedro Martínez al Real Madrid trenca l’acord fins a 2028 amb el València Basket i reprodueix el patró d’il·lusió, títols i final polèmic de la seua primera etapa al club taronja.