La Film Symphony Orchestra mostra ‘TARAB’ a València amb un espectacle inoblidable

VALÈNCIA, 24 (EUROPA PRESS) – La Film Symphony Orchestra (FSO) tornarà a la capital valenciana la setmana vinent per mostrar la seua dotzena tour a Espanya, que porta per títol ‘TARAB’. Este espectacle, segons informa l’orquestra en un comunicat, és un homenatge a l’emoció intensa que es produeix al connectar amb la música en el seu estat més pur.

Les actuacions tindran lloc els dies 2 i 3 de maig al Palau de la Música, on es podrà gaudir d’un repertori que inclourà algunes de les bandes sonores més premiades de la història del cinema. Com a part de la tour, la FSO està visitant més de 30 ciutats durant nou mesos, amb l’objectiu de connectar amb el públic a través de la música.

Les dues actuacions a València, que es celebraran el 2 de maig a les 19.30 hores i el 3 de maig a les 18.30 serem les darreres de la tour a la ciutat, un lloc destacat tant per a l’orquestra com per als músics que la componen.

Fins a la data, més de 100.000 persones han experimentat ‘TARAB‘, un esdeveniment que s’inspira en la paraula àrab que descriu l’èxtasi emocional que provoca la música. El repertori inclourà algunes de les bandes sonores més reconegudes, prometent més de dues hores d’intens espectacle i emoció.

Baix la batuta del director d’orquestra i divulgador musical Constantino Martínez-Orts, la Film Symphony Orchestra oferirà una vivència única que farà vibrar al públic. Amb més de 70 excel·lents professionals, l’orquestra destaca per no ser una formació convencional, ja que els seus concerts no segueixen un guió estricte, generant sorpreses fins a l’últim moment i garantint així que cada espectacle siga irrepetible i apassionant.

La FSO ha comentat que aquest enfocament ha convertit l’orquestra en una de les preferides per al públic cinèfil, incloent adults, xiquets, amants del cinema, bandes sonores i bona música en general.

En definitiva, ‘TARAB’ transportarà el públic a través de bandes sonores que han marcat un abans i un després en la història del cinema, reconegudes per l’Acadèmia dels Oscar. L’objectiu de la FSO és que el seu públic arribe a experimentar aquest TARAB, a través d’un viatge sonor excepcional que entrellaça la música i el cinema d’una manera inèdita.

Últimes notícies

Dimarts assolellat i més calor a la Comunitat Valenciana

Dimarts estarà marcat per un cel poc nuvolós o ras i un augment de les temperatures, sobretot a València i al nord d’Alacant. Dimecres arribaran núvols i possibles ruixats amb tempesta a l’interior nord, especialment a Castelló.

Retards de fins a 50 minuts en Rodalia a València per una avaria ja reparada

Els trens de Rodalia que passen per l’Estació del Nord han patit este dimarts retards de fins a 50 minuts per una incidència tècnica registrada dilluns i reparada cap a les set del matí.

El Betis s’imposa a Vila-real i reforça la seua candidatura europea

El Betis ha guanyat 1-2 al Vila-real a La Ceràmica amb un gran segon temps, que Manuel Pellegrini ha qualificat de partit de ‘sis punts’, mentre que Iñigo Pérez ha admés que la imatge grogueta després del descans és ‘danyina’ per a l’autoestima de l’equip.

Gerard Moreno admet l’ansietat del Vila-real en les remuntades

Gerard Moreno ha reconegut després de la derrota davant el Betis que al Vila-real li ha pogut l’ansietat quan s’ha vist per darrere en el marcador i que a l’equip li falta contundència per a tancar els partits quan s’avança.

Dani Ceballos torna a jugar amb el Betis nou anys després

Dani Ceballos ha tornat a vestir la samarreta del Betis en partit oficial nou anys després, en la victòria verd-i-blanca al camp del Villarreal. El migcampista d'Utrera ha entrat en la segona part i ha contribuït al triomf que impulsa l'equip a la zona alta.

El Betis remunta a La Ceràmica i afon a un Villarreal sense victòries

El Villarreal s’ha avançat amb un gol de Gerard Moreno, però el Betis ha remuntat abans del descans i ha infligit una nova derrota als groguets, que continuen sense conéixer la victòria en LALIGA EA SPORTS.

Dos detinguts a Benicàssim amb un quilo de càpsules d’amapola adormidera

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens a Benicàssim després d’intervindre’ls més d’un quilo de càpsules d’amapola adormidera i pols triturada, considerats productes per a fabricar droga.

Real Madrid es juga mantindre el pols a LaLiga al camp d’un Elx obligat a reaccionar

El Real Madrid afronta una eixida clau al Martínez Valero per no despenjar-se del Barça, davant un Elx sense triomfs i amb urgència per puntuar com a local. Martín Anselmi confia en la possessió i en el talent de Buonanotte per frenar el potencial blanc.