La Film Symphony Orchestra mostra ‘TARAB’ a València amb un espectacle inoblidable

VALÈNCIA, 24 (EUROPA PRESS) – La Film Symphony Orchestra (FSO) tornarà a la capital valenciana la setmana vinent per mostrar la seua dotzena tour a Espanya, que porta per títol ‘TARAB’. Este espectacle, segons informa l’orquestra en un comunicat, és un homenatge a l’emoció intensa que es produeix al connectar amb la música en el seu estat més pur.

Les actuacions tindran lloc els dies 2 i 3 de maig al Palau de la Música, on es podrà gaudir d’un repertori que inclourà algunes de les bandes sonores més premiades de la història del cinema. Com a part de la tour, la FSO està visitant més de 30 ciutats durant nou mesos, amb l’objectiu de connectar amb el públic a través de la música.

Les dues actuacions a València, que es celebraran el 2 de maig a les 19.30 hores i el 3 de maig a les 18.30 serem les darreres de la tour a la ciutat, un lloc destacat tant per a l’orquestra com per als músics que la componen.

Fins a la data, més de 100.000 persones han experimentat ‘TARAB‘, un esdeveniment que s’inspira en la paraula àrab que descriu l’èxtasi emocional que provoca la música. El repertori inclourà algunes de les bandes sonores més reconegudes, prometent més de dues hores d’intens espectacle i emoció.

Baix la batuta del director d’orquestra i divulgador musical Constantino Martínez-Orts, la Film Symphony Orchestra oferirà una vivència única que farà vibrar al públic. Amb més de 70 excel·lents professionals, l’orquestra destaca per no ser una formació convencional, ja que els seus concerts no segueixen un guió estricte, generant sorpreses fins a l’últim moment i garantint així que cada espectacle siga irrepetible i apassionant.

La FSO ha comentat que aquest enfocament ha convertit l’orquestra en una de les preferides per al públic cinèfil, incloent adults, xiquets, amants del cinema, bandes sonores i bona música en general.

En definitiva, ‘TARAB’ transportarà el públic a través de bandes sonores que han marcat un abans i un després en la història del cinema, reconegudes per l’Acadèmia dels Oscar. L’objectiu de la FSO és que el seu públic arribe a experimentar aquest TARAB, a través d’un viatge sonor excepcional que entrellaça la música i el cinema d’una manera inèdita.

Últimes notícies

Jorge Bartual s’incorpora com a preparador de porters a l’Atlètic Saguntí

El exguardameta del València Jorge Bartual es convertix en el nou preparador de porters de l'Atlètic Saguntí, que lluita per l'ascens a Segona RFEF des de la tercera plaça del grup VI de Tercera RFEF.

Les ratxes de vent superen els 160 km/h a l’interior de Castelló

Les ratxes de vent han superat els 160 km/h a Xert i Vilar de Canes i han deixat registres molt elevats en altres municipis de l'interior de Castelló, encara que sense incidents rellevants.

Zara, BBVA i Santander lideren el rànquing de marques espanyoles més valuoses en 2026

Zara manté per desé any consecutiu el lideratge com a marca espanyola més valuosa en 2026, seguida per BBVA i Santander, segons l'informe Kantar BrandZ. L'estudi reflectix a més una forta revaloració del conjunt de grans marques espanyoles enfront d'altres mercats europeus.

València i Alacant concentren ja l’11% de les residències per arrelament a Espanya

València reunix el 6% i Alacant el 5% de les autoritzacions de residència per arrelament en vigor a Espanya, en un context de rècord històric de persones regularitzades i alta inserció laboral.

Detinguts sis hòmens per una sèrie de robatoris amb força en vivendes de Godella i Massarrojos

La Guàrdia Civil ha detingut a sis hòmens per tres robatoris amb força en vivendes de Godella i Massarrojos, on a més s'hauria detectat activitat de tràfic de drogues i una possible organització criminal.

La vivenda encarix un 16,7% en la Comunitat Valenciana mentres cauen compravendes i hipoteques

El mercat de la vivenda arranca l'any amb preus a l'alça del 9% a Espanya i del 16,7% en la Comunitat Valenciana, mentres es frenen les compravendes i la concessió d'hipoteques després de quasi dos anys d'increments continus.

Vent huracanat a l’interior nord de Castelló i brusc descens de les màximes

La Comunitat Valenciana afronta una jornada de cel poc nuvolós marcada per ratxes de vent del nord-oest localment huracanades a l'interior nord de Castelló i un notable descens generalitzat de les temperatures màximes i mínimes.

Redó i Morant se citen a València amb les dones vetades en la confraria de Sagunt

Les ministres Ana Redondo i Diana Morant es reunixen a València amb representants del col·lectiu Setmana Santa Inclusiva després de la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, una decisió que pot tindre conseqüències legals i turístiques.