La Generalitat eleva a 62 la xifra de víctimes mortals per la DANA

VALÈNCIA, 30 (EUROPA PRESS)

El segon balanç de morts pel pas de la DANA per la província de València deixa 62 víctimes mortals, segons ha informat el Centre de Coordinació d’Emergències de la Generalitat Valenciana.

Des d’última hora d’ahir dimarts es va activar el Procediment de Múltiples Víctimes, que està realitzant els balanços facilitats a través de la informació rebuda dels diferents cossos i forces de seguretat i emergències, segons ha detallat.

A hores d’ara, la xifra de víctimes mortals s’eleva a 62 persones. Les autoritats continuen el procés d’alçament i identificació de les víctimes, segons ha assenyalat.

Últimes notícies

Un incendi en baixos okupats desallotja 80 veïns a Benicalap i pot deixar-ne part sense casa esta nit

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum. No hi ha ferits, però part dels residents podrien no tornar hui a casa per la toxicitat del fum.

Desallotgen 80 veïns per l’incendi de dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap, ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense causar ferits.

Un incendi en uns baixos obliga a desallotjar 80 veïns de dos blocs a València

Un incendi en dos plantes baixes okupades al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per l’intens fum, sense causar ferits, mentres s’investiga si el foc ha sigut intencionat.

Un incendi en baixos okupats obliga a desallotjar 80 veïns a Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar preventivament 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense registrar ferits, i els investigadors analitzen si el foc ha sigut intencionat.

Desallotgen 80 veïns per un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap de València, ha obligat a desallotjar 80 veïns de dos blocs per la gran quantitat de fum, sense causar ferits. La Policia investiga si el foc ha sigut intencionat, coincidint amb un desnonament judicial previst per a este dijous al matí.

Desallotgen 80 veïns per un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo de Benicalap ha obligat a desallotjar preventivament 80 veïns de dos blocs per la gran quantitat de fum, sense causar ferits.

Desallotgen 80 veïns per l’incendi de dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per l’intens fum, sense ferits, i s’investiga si ha sigut intencionat.

Vuitanta veïns desallotjats per l’incendi de dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, a Benicalap, ha forçat el desallotjament preventiu de 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense ferits. La Policia investiga si el foc ha sigut intencionat coincidint amb un desnonament judicial previst per a este dijous.