Anuncios

‘La Manada’: insults i amenaces en el seu dia a dia en la presó Sevilla

 

El cas de ‘La Manada’ porta rastre. El divendres passat es va fer efectiva la sentència del Tribunal Suprem en el cas, igual com la posterior detenció i l’ingrés a la presó de manera oficial dels cinc acusats. Des d’eixe moment, es troben en el mòdul d’ingressos de la presó de Sevilla I i estan a l’espera que se’ls assigne un mòdul permanent.

 

Per tal d’evitar conflictes en la presó, ja que els delictes pels que se’ls ha condemnat han tingut molt de ressò, compten amb suport. Tot i això, les primeres informacions apunten que han sigut víctimes d’amenaces i d’insults per part d’altres reclusos.

Anuncios

 

La seua situació en la presó

En esta classe de situacions, la figura del pres de suport és molt habitual. José Ángel Prenda, Jesús Escudero, Ángel Boza, Alfonso Jesús Cabezuelo i Antonio Manuel Guerrer compten cada un d’ells amb un pres de suport en estos primers dies per a evitar conflictes dins de la presó.

 

L’advocat de ‘La Manada’ espera llegir la sentència del Tribunal Suprem per tal d’inspeccionar alguna possibilitat de presentar un recurs per als seus clients, que encara creuen en la seua innocència.

 

‘La Manada’ està sent acompanyada per un equip de professionals, entre els quals es troben un metge, un educador social i un psicòleg. Els cinc components han sigut condemnats a 15 anys de presó per un delicte de violació grupal a una jove durant les festes de Sant Fermí de l’any 2016.

 

Tant Antonio Manuel Guerrer com Alfonso Jesús Cabezuelo podrien ingressar en un mòdul per a membres de les Forces Armades, encara que el primer haja sigut suspés de funcions i perdrà la condició de guàrdia civil quan es ratifique la sentència. Alfonso Jesús ha sigut expulsat de les Forces Armades.

 

D’eixa manera, s’han augmentat de 9 a 15 anys les penes de presó per als cinc xics, exceptuant el cas d’Antonio Manuel Guerrer, que ha sigut condemnat a 17 anys de presó per haver estat jutjat pel robatori amb intimidació del telèfon de la jove madrilenya. A més, han augmentat a 100.000 euros la responsabilitat civil a què té dret la víctima.

 

També et pot interessar…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Ingressen en aïllament a Alacant a la primera sospitosa de hantavirus a Espanya

Una dona de 32 anys, primer cas sospitós de hantavirus a Espanya, ha sigut ingressada en una habitació d'aïllament amb pressió negativa a l'hospital de Sant Joan d'Alacant després d'activar el protocol de Sanitat.

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.

El Consell protegix com BIC la tradició de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua

El Consell ha aprovat la declaració com a Bé d'Interés Cultural immaterial de la tradició musical de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua de la Comunitat Valenciana, amb mesures específiques de protecció i estudi.

La jutgessa que investiga la DANA reclama la gravació d’una trucada de l’alcalde d’Utiel a Emergències

La jutgessa que instruïx la causa per la gestió de la DANA sol·licita al Centre de Coordinació d'Emergències les gravacions de les trucades de l'alcalde i d'un regidor d'Utiel, així com el llistat de comunicacions rebudes pel regidor.

Mompó reclama no ser neutral davant l’explotació sexual i defén abolir la prostitució

Vicent Mompó reivindica que les institucions no poden ser neutrals enfront de l'explotació sexual de les dones i vincula l'abolició de la prostitució amb la dignitat democràtica.

La Diputació de València eleva a 1,22 milions la inversió per a reformar 37 casernes de la Guàrdia Civil

La Diputació de València amplia en 618.600 euros el seu programa de reformes en casernes de la Guàrdia Civil i eleva la inversió total a 1,22 milions per a actuar en 37 instal·lacions de la província.

Cessa petició pròpia la directora general del Sector Públic de la Generalitat, Mar González

El ple del Consell ha aprovat el cessament a petició pròpia de Mar González com a directora general del Sector Públic de la Generalitat i ha agraït la seua labor en el càrrec.
Anuncios