Un xic agredix sexualment a una xiqueta de 14 anys en un poble de l’Horta

Imatge d’arxiu d’una festa de Sant Joan | Cristóbal

 

Este cap de setmana, cap a les 02.00 hores de la matinada del diumenge, s’ha produït una altra agressió sexual a una menor en un municipi de la comarca de l’Horta. En este cas, a una xiqueta de 14 anys. Segons pareix, un xic major d’edat va arraconar a la víctima en una cotxera, quan ella es va separar de les seues amigues després de la festa de Sant Joan que s’estava celebrant en el municipi.

 

Ell va seguir a la xiqueta i la va agarrar per a que no poguera anar-se’n. Segons informa ‘Las Provincias’, la víctima, espantada, va patir tocaments en la zona genital. En eixe moment, uns xics que estaven fent botelló, prop de la cotxera a on la van agredir, es van donar compte de què passava i la van auxiliar. La xiqueta tenia els pantalons i les bragues abaixades.

 

A 100 metres de la festa

La Policia Nacional i la Local van acudir al lloc, que estava a 100 metres de la festa de Sant Joan organitzada per una falla del municipi, quan va ser avisada pel president de la Comissió Fallera de què hi havia un grup moguent escàndol en la porta de la cotxera. «Creiem que podria ser una baralla» perquè en eixos moments hi havia molta gent bevent alcohol en el parc. I és que la zona és un lloc a on se sol fer botelló i reunix molta gent jove, habitualment.

 

L’agressor, quan van vore que acudia gent, va escapar del lloc sense que el poguera trobar la policia. Mentres, els agents van portar a la xiqueta a l’hospital per a que la reconeguera el metge forense de guàrdia, com sol ser habitual en casos d’agressió sexual. Ara per ara, la policia està treballant per a identificar l’autor de l’agressió amb les descripcions que ha fet la víctima. Segons pareix, és un xic major d’edat i de nacionalitat espanyola.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Iniciativa-Compromís renova la seua adreça i tria a Carles Esteve com a nou portaveu

Iniciativa-Compromís celebra el seu 7é Congrés a València, tria a Carles Esteve com a nou portaveu, renova la seua adreça i llança a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València.

La Processó del Perdó reforça el lideratge femení en la Setmana Santa Marinera

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, destaca el pes majoritari de les dones en la Germanor del Santíssim Crist del Perdó com a mostra que tradició, evolució i igualtat avancen de la mà.

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.

El València Basket doblega al Casademont Zaragoza i es fica en la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'imposa per 72-82 al Casademont Zaragoza en una semifinal amb aroma a final i barallarà pel seu segon títol consecutiu de la Copa de la Reina.

Mónica Oltra anuncia el seu retorn per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la primera línia política i confirma que es presentarà com a candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys de silenci marcats per la seua causa judicial.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón deixe el seu escó per la dana

Una marxa recorre el centre de València per a reclamar que Carlos Mazón renuncie a la seua acta de diputat per la gestió de la dana i comparega davant la jutgessa de Catarroja.

Mónica Oltra trenca el seu silenci i anuncia que es presenta a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra posa fi a quasi quatre anys de silenci polític i anuncia que serà candidata a l'Alcaldia de València per Iniciativa-Compromís després del seu processament judicial encara pendent de juí.

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la política per a optar a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia el seu retorn a la primera línia política i confirma que es presentarà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys quasi en silenci i amb un juí oral pendent.