Anuncios

Un xic agredix sexualment a una xiqueta de 14 anys en un poble de l’Horta

Imatge d’arxiu d’una festa de Sant Joan | Cristóbal

 

Este cap de setmana, cap a les 02.00 hores de la matinada del diumenge, s’ha produït una altra agressió sexual a una menor en un municipi de la comarca de l’Horta. En este cas, a una xiqueta de 14 anys. Segons pareix, un xic major d’edat va arraconar a la víctima en una cotxera, quan ella es va separar de les seues amigues després de la festa de Sant Joan que s’estava celebrant en el municipi.

 

Anuncios

Ell va seguir a la xiqueta i la va agarrar per a que no poguera anar-se’n. Segons informa ‘Las Provincias’, la víctima, espantada, va patir tocaments en la zona genital. En eixe moment, uns xics que estaven fent botelló, prop de la cotxera a on la van agredir, es van donar compte de què passava i la van auxiliar. La xiqueta tenia els pantalons i les bragues abaixades.

 

A 100 metres de la festa

La Policia Nacional i la Local van acudir al lloc, que estava a 100 metres de la festa de Sant Joan organitzada per una falla del municipi, quan va ser avisada pel president de la Comissió Fallera de què hi havia un grup moguent escàndol en la porta de la cotxera. «Creiem que podria ser una baralla» perquè en eixos moments hi havia molta gent bevent alcohol en el parc. I és que la zona és un lloc a on se sol fer botelló i reunix molta gent jove, habitualment.

 

L’agressor, quan van vore que acudia gent, va escapar del lloc sense que el poguera trobar la policia. Mentres, els agents van portar a la xiqueta a l’hospital per a que la reconeguera el metge forense de guàrdia, com sol ser habitual en casos d’agressió sexual. Ara per ara, la policia està treballant per a identificar l’autor de l’agressió amb les descripcions que ha fet la víctima. Segons pareix, és un xic major d’edat i de nacionalitat espanyola.

 

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El València Basket sobreviu al arreón final del Girona i es jugarà la final en Fontajau

El València Basket va deixar escapar una renda de deu punts i va acabar imposant-se per un ajustat 67-66 davant el Spar Girona, deixant la semifinal de la Lliga Femenina Endesa completament oberta per a la volta en Fontajau.

La Generalitat amplia l’alerta taronja per pluges a l’interior sud de València

La Generalitat estén l'alerta taronja per pluges a l'interior sud de València, mentres quasi tota la Comunitat seguix en avís groc excepte el nord de Castelló, amb registres que superen els 70 l/m² en diversos municipis.

Barrachina defén la ramaderia extensiva com a pilar estratègic en la Comunitat Valenciana

El conseller Miguel Barrachina reivindica la ramaderia extensiva com a activitat clau per a la seguretat alimentària, l'ocupació rural i l'equilibri territorial, i detalla una estratègia amb 70 mesures i suport econòmic estable al sector.

Les tempestes es generalitzen a Espanya amb xàfecs torrencials i risc de crescudes

Un tàlveg d'aire fred dispara la inestabilitat en quasi tota Espanya amb tempestes molt intenses al Mediterrani, registres torrencials a Alzira i risc de crescudes sobtades en la conca de l'Ebre.

La Diputació de València reforça el seu paper com a pont entre els municipis i la Unió Europea

La Diputació de València reivindica el paper dels governs intermedis en la construcció europea i detalla el reforç de la seua assistència tècnica i financera perquè els municipis accedisquen a fons comunitaris.

La Generalitat activa la preemergència hidrològica en el Magre després de fortes pluges a Guadassuar

La Generalitat activa el nivell groc del Pla Especial d'Inundacions en la conca del Magre després de superar els 50 l/m² a Guadassuar i deixar registres destacats en diverses localitats veïnes.

Una tempesta descarrega 72,4 l/m² en una hora a Alzira i activa avisos per pluja intensa

Una tempesta molt localitzada deixa 72,4 l/m² en poc més d'una hora a Alzira i obliga a mantindre avisos taronja i groc per pluja intensa en diverses comarques de la Comunitat Valenciana.

La Fiscalia manté la petició de 8 anys de presó per a Juliol d’Espanya per agressió sexual

La Fiscalia manté la seua petició de huit anys de presó per a Juliol d'Espanya per un delicte d'agressió sexual i dos de tracte degradant a pacients en la seua consulta privada. El juí queda vist per a conclusions finals el 21 de maig.
Anuncios