Un xic agredix sexualment a una xiqueta de 14 anys en un poble de l’Horta

Imatge d’arxiu d’una festa de Sant Joan | Cristóbal

 

Este cap de setmana, cap a les 02.00 hores de la matinada del diumenge, s’ha produït una altra agressió sexual a una menor en un municipi de la comarca de l’Horta. En este cas, a una xiqueta de 14 anys. Segons pareix, un xic major d’edat va arraconar a la víctima en una cotxera, quan ella es va separar de les seues amigues després de la festa de Sant Joan que s’estava celebrant en el municipi.

 

Ell va seguir a la xiqueta i la va agarrar per a que no poguera anar-se’n. Segons informa ‘Las Provincias’, la víctima, espantada, va patir tocaments en la zona genital. En eixe moment, uns xics que estaven fent botelló, prop de la cotxera a on la van agredir, es van donar compte de què passava i la van auxiliar. La xiqueta tenia els pantalons i les bragues abaixades.

 

A 100 metres de la festa

La Policia Nacional i la Local van acudir al lloc, que estava a 100 metres de la festa de Sant Joan organitzada per una falla del municipi, quan va ser avisada pel president de la Comissió Fallera de què hi havia un grup moguent escàndol en la porta de la cotxera. «Creiem que podria ser una baralla» perquè en eixos moments hi havia molta gent bevent alcohol en el parc. I és que la zona és un lloc a on se sol fer botelló i reunix molta gent jove, habitualment.

 

L’agressor, quan van vore que acudia gent, va escapar del lloc sense que el poguera trobar la policia. Mentres, els agents van portar a la xiqueta a l’hospital per a que la reconeguera el metge forense de guàrdia, com sol ser habitual en casos d’agressió sexual. Ara per ara, la policia està treballant per a identificar l’autor de l’agressió amb les descripcions que ha fet la víctima. Segons pareix, és un xic major d’edat i de nacionalitat espanyola.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Cinc magistrats del TSJCV decidiran si s’investiga a Mazón per la DANA

El TSJCV ha avocat al ple de la Sala civil i Penal la decisió sobre l'exposició raonada elevada per la jutgessa de Catarroja contra Carlos Mazón per la gestió de la DANA de 2024. Cinc magistrats deliberaran i fallaran després del tràmit d'al·legacions.

La FICR denúncia l’ona de desinformació contra Creu Roja durant la dana a València

L'Informe sobre Desastres Mundials va assenyalar faules i narratives deshumanitzants dirigits a Creu Roja Espanyola durant la dana de 2024, amb un pic de 82.000 mencions en X. L'organització va advertir que la desinformació va posar en risc l'assistència i va forçar suport psicològic extra als voluntaris.

El Consell investigarà la promoció de VPP que va adjudicar una vivenda a l’exdirector de l’ICV

La Conselleria de Vivenda obrirà una investigació sobre una promoció a la Torre per possibles irregularitats vinculades a l'exdirector de l'ICV. El Consell l'enllaça amb el cas dels Naus i anuncia controls reforçats.

Rioja demana al València aprofitar el renou pel canvi de tècnic en l’Alabés

L'extrem del València, que es mesura al seu exequipo a Mestalla, crida a 'aprofitar i pescar en el renou d'entrenadors' de l'Alabés i no celebraria un gol. Reafirma el paper de Mestalla i l'opció d'encadenar dos triomfs com a impuls competitiu.

L’Audiència de València ordena investigar si Emergències va ser notificada de l’oferiment d’agents durant la DANA

L'Audiència de València ha estimat el recurs d'Emilio Argüeso i ha ordenat rastrejar la comunicació amb la qual Medi Ambient va oferir agents a Emergències. La diligència busca aclarir si es va notificar personalment el 29 d'octubre de 2024 i en quin moment.

La ministra Rodríguez demana al Consell controles més exigents per a la vivenda protegida

Isabel Rodríguez ha reclamat a la Generalitat Valenciana reactivar controls i garanties en la vivenda protegida i ha proposat una auditoria després de les presumptes irregularitats a Alacant. També ha defés actualitzar normatives i aplicar mesures per a contindre les rendes.

La Policia desarticula una xarxa ucraïnesa que va usar a 55 dones per a estafar 4,7 milions en apostes en línia

La Policia Nacional ha desarticulat a Alacant i València una xarxa ucraïnesa que va captar a 55 dones per a obrir comptes i estafar 4,7 milions a plataformes d'apostes i jocs 'en línia'. Dotze persones han sigut detingudes i sis van ingressar a la presó.

Una família il·licitana atrapada a Kuwait rebutja creuar el desert i denúncia abandone

Nou membres d'una família d'Elx, tres d'ells menors, seguixen a Kuwait. Rebutgen l'única via proposada per l'ambaixada —1.500 km de desert— per insegura.