Un xic agredix sexualment a una xiqueta de 14 anys en un poble de l’Horta

Imatge d’arxiu d’una festa de Sant Joan | Cristóbal

 

Este cap de setmana, cap a les 02.00 hores de la matinada del diumenge, s’ha produït una altra agressió sexual a una menor en un municipi de la comarca de l’Horta. En este cas, a una xiqueta de 14 anys. Segons pareix, un xic major d’edat va arraconar a la víctima en una cotxera, quan ella es va separar de les seues amigues després de la festa de Sant Joan que s’estava celebrant en el municipi.

 

Ell va seguir a la xiqueta i la va agarrar per a que no poguera anar-se’n. Segons informa ‘Las Provincias’, la víctima, espantada, va patir tocaments en la zona genital. En eixe moment, uns xics que estaven fent botelló, prop de la cotxera a on la van agredir, es van donar compte de què passava i la van auxiliar. La xiqueta tenia els pantalons i les bragues abaixades.

 

A 100 metres de la festa

La Policia Nacional i la Local van acudir al lloc, que estava a 100 metres de la festa de Sant Joan organitzada per una falla del municipi, quan va ser avisada pel president de la Comissió Fallera de què hi havia un grup moguent escàndol en la porta de la cotxera. «Creiem que podria ser una baralla» perquè en eixos moments hi havia molta gent bevent alcohol en el parc. I és que la zona és un lloc a on se sol fer botelló i reunix molta gent jove, habitualment.

 

L’agressor, quan van vore que acudia gent, va escapar del lloc sense que el poguera trobar la policia. Mentres, els agents van portar a la xiqueta a l’hospital per a que la reconeguera el metge forense de guàrdia, com sol ser habitual en casos d’agressió sexual. Ara per ara, la policia està treballant per a identificar l’autor de l’agressió amb les descripcions que ha fet la víctima. Segons pareix, és un xic major d’edat i de nacionalitat espanyola.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Els visitants del Bioparc València presencien el naixement d’un blesbok, un antílop salvat de l’extinció

Els visitants del Bioparc València han presenciat en directe el naixement d’un blesbok, un antílop africà quasi exterminat, tercer alumne d’estiu d’esta espècie al parc.

Temperatures a l’alça i ruixats puntuals a l’interior de Castelló este dijous

El temps es mantindrà estable este dijous a la Comunitat Valenciana, amb cels poc nuvolosos, temperatures en lleuger ascens i possibilitat de ruixats o tronades aïllades a la vesprada a l’interior de Castelló.

Villena nega retallades en la seguretat del MUVI després del robatori del Tresor

L’Ajuntament de Villena rebutja les acusacions del president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, sobre una suposada reducció del 70 % en la partida de seguretat del MUVI i atribueix eixa baixada a una inversió puntual l’any anterior.

A presó per intentar entrar huit quilos de cocaïna líquida a l’aeroport de València

Funcionaris de l’Agència Tributària i la Guàrdia Civil han detingut a l’aeroport de València un espanyol de 51 anys amb més de huit quilos de cocaïna líquida amagats en botes de xampú procedents de la República Dominicana. El jutge ha ordenat el seu ingrés a la presó per un delicte contra la salut pública.

Extingit l’incendi de la Vall d’Uixó després de la seua reactivació a Onda

L’incendi forestal iniciat en la Vall d’Uixó el 25 de juliol i reactivat a Onda ha quedat finalment extingit després de 40 dies actiu i tres reproduccions.

Carlos Álvarez deixa el Levante i fitxa pel Club América mexicà

El Levante ha tancat el traspàs del migcampista Carlos Álvarez al Club América de Mèxic després de dues temporades i mitja i 105 partits com a granota.

Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola

Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.

Les víctimes de la DANA veuen l’escrit de Mazón com una prova que ha de ser investigat

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre consideren que l’escrit remés per Carlos Mazón al jutjat reforça la necessitat que siga investigat pel retard en l’avís Es-Alert, que veuen clau en les 232 morts.