Cinc detinguts per agressió sexual en la platja naturista de Cullera

Imatge d'arxiu d'una platja

Imatge d’arxiu d’una platja | Unsplash / Ariel Kloppenburg

 

La Guàrdia Civil ha detingut a cinc hòmens per un presumpte abús sexual a una dona en la platja naturista del Mareny de Sant Llorenç, en la localitat de Cullera (la Ribera, València). Els fets, segons informa la Benemèrita en un comunicat, es van produir el passat dissabte 15 de juny de 2019, en la platja del Mareny de Sant Llorenç.

 

La víctima, una dona de la localitat riberenca de Sueca, es trobava en la platja disfrutant del seu temps lliure i, quan se’n va anar cap a l’aparcament, un grup de cinc hòmens d’edats compreses entre els 45 i els 50 anys va començar, suposadament, a increpar-la amb frases vexatòries de contingut sexual. A més, la víctima assegura que, quan va passar per davant d’ells, va patir alguna classe de delicte d’abús sexual.

 

Una volta conseguit l’aparcament, la dona va buscar suport en una parella. Seguidament, els cinc hòmens van pujar al seu cotxe, van fer maniobres brusques i, segons l’explicació dels fets de la víctima, haurien intentat atropellar-la amb el vehicle.

 

 

  

La Guàrdia Civil es va desplaçar al lloc a on va passar tot per a procedir a la busca dels presumptes autors. Una volta estaven en seu policial, la dona va informar de tot el que havia passat als agents i va aportar proves per a la identificació dels individus.

 

 

Després d’«intenses investigacions i gestions», els agents van conseguir identificar als cinc hòmens, que van ser detinguts i posats a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

València acull el rodatge de una pel·lícula documental sobre Carlos Berlanga

El documental '¿A quién le importa?' roda estos dies entre València i Madrid, repassa la vida de Carlos Berlanga i preveu estrenar-se en cinemes en 2027.

Guia de la Nit de Sant Joan a València: més d’un miler d’efectius i 25 tones de llenya

València ha activat un ampli dispositiu per a la Nit de Sant Joan, amb més d’un miler d’efectius, repartiment de llenya, Punts Violeta, reforç sanitari, neteja i línies especials d’autobús.

Comprar o llogar vivenda s’encarix més a la Comunitat Valenciana que a la resta d’Espanya des de 2014

El preu de compra de la vivenda ha augmentat un 2,6 % anual i el del lloguer un 2,7 % a la Comunitat Valenciana des de 2014, per damunt de la mitjana espanyola, amb la província de València al capdavant de les pujades.

Les màximes es disparen per damunt dels 37 graus en municipis de la Comunitat a migdia

Les temperatures han superat a migdia els 37 graus en municipis de les tres províncies, amb especial incidència en zones de Castelló i Alacant, i Aemet ha activat l’avís groc per al nord de la província de València.

La Audiencia reobre la causa a Rafael Blasco pels 600.000 euros del cas Azud

La Audiencia de Valencia ha reobert la causa per blanqueig de capitals contra l’exconseller Rafael Blasco per una presumpta comissió il·lícita de 600.000 euros vinculada al cas Azud, en estimar un recurs de la Fiscalia i descartar que el delicte haja prescrit.

24 anys de presó per a Ábalos per les comissions il·legals en contractes de mascaretes

El Tribunal Suprem ha condemnat l’exministre de Transports i exdiputat per València José Luis Ábalos a 24 anys i 3 mesos de presó, amb un màxim de compliment de 16 anys i mig, per mordides en la compra de mascaretes el 2020 i per contractacions irregulars en empreses públiques.

La Justícia reobre la causa contra Rafael Blasco pels 600.000 euros del cas Azud

La Audiencia de València ha ordenat reobrir la investigació per blanqueig de capitals contra l’exconseller Rafael Blasco pels 600.000 euros que presumptament hauria cobrat en 2008 en el marc del cas Azud, en considerar que el delicte encara no ha prescrit.

Aemet activa avís groc per temperatures de fins a 36 graus en zones de València i Alacant

Aemet ha activat l avís groc este dilluns i dimarts per temperatures màximes de fins a 36 graus en el nord de la província de València i en el litoral sud de València i Alacant.