Cinc detinguts per agressió sexual en la platja naturista de Cullera

Imatge d'arxiu d'una platja

Imatge d’arxiu d’una platja | Unsplash / Ariel Kloppenburg

 

La Guàrdia Civil ha detingut a cinc hòmens per un presumpte abús sexual a una dona en la platja naturista del Mareny de Sant Llorenç, en la localitat de Cullera (la Ribera, València). Els fets, segons informa la Benemèrita en un comunicat, es van produir el passat dissabte 15 de juny de 2019, en la platja del Mareny de Sant Llorenç.

 

La víctima, una dona de la localitat riberenca de Sueca, es trobava en la platja disfrutant del seu temps lliure i, quan se’n va anar cap a l’aparcament, un grup de cinc hòmens d’edats compreses entre els 45 i els 50 anys va començar, suposadament, a increpar-la amb frases vexatòries de contingut sexual. A més, la víctima assegura que, quan va passar per davant d’ells, va patir alguna classe de delicte d’abús sexual.

 

Una volta conseguit l’aparcament, la dona va buscar suport en una parella. Seguidament, els cinc hòmens van pujar al seu cotxe, van fer maniobres brusques i, segons l’explicació dels fets de la víctima, haurien intentat atropellar-la amb el vehicle.

 

 

  

La Guàrdia Civil es va desplaçar al lloc a on va passar tot per a procedir a la busca dels presumptes autors. Una volta estaven en seu policial, la dona va informar de tot el que havia passat als agents i va aportar proves per a la identificació dels individus.

 

 

Després d’«intenses investigacions i gestions», els agents van conseguir identificar als cinc hòmens, que van ser detinguts i posats a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Inici de setmana amb temps estable, pujada de màximes i vent molt fort en el nord de la Comunitat Valenciana

La setmana entre març i abril arranca en la Comunitat Valenciana amb ambient estable, màximes a l'alça, mínimes encara fredes en zones de l'interior i ratxes molt fortes de vent del nord-oest a Castelló i l'interior nord de València.

Pedro Martínez fa història com a tècnic amb més partits al València Basket

Pedro Martínez es convertix en l'entrenador amb més partits dirigits del València Basket en l'ACB i completa una nit de rècords per al club taronja en la Lliga Endesa.

El València Basket reforça el seu domini a Espanya amb set dels últims nou títols

El València Basket conquista la Copa de la Reina davant el Hozono Global Jairis i confirma un cicle guanyador amb set dels últims nou títols nacionals disputats en tres temporades.

El València Basket prolonga el seu domini amb una altra Copa de la Reina

El València Basket conquista la Copa de la Reina després de véncer al Hozono Global Jairis i reforça una etapa de domini en el bàsquet espanyol amb set dels últims nou títols nacionals.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de remuntar al Hozono Global Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada després de remuntar 14 punts al Hozono Global Jairis i véncer 70-65 en una final de ratxes i màxima tensió.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de superar al Hozono Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada en imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final igualada.

València Basket firma una sòlida victòria a Burgos després d’un gran tercer quart

València Basket es va imposar al Sant Pau Burgos per 74-79 després de trencar el partit en el tercer quart i controlar la reacció final del conjunt local.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina en véncer al Hozono Jairis

El València Basket s'adjudica per segona vegada la Copa de la Reina després d'imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final ajustada en la qual el vigent campió no va poder revalidar el títol.