Cinc detinguts per agressió sexual en la platja naturista de Cullera

Imatge d'arxiu d'una platja

Imatge d’arxiu d’una platja | Unsplash / Ariel Kloppenburg

 

La Guàrdia Civil ha detingut a cinc hòmens per un presumpte abús sexual a una dona en la platja naturista del Mareny de Sant Llorenç, en la localitat de Cullera (la Ribera, València). Els fets, segons informa la Benemèrita en un comunicat, es van produir el passat dissabte 15 de juny de 2019, en la platja del Mareny de Sant Llorenç.

 

La víctima, una dona de la localitat riberenca de Sueca, es trobava en la platja disfrutant del seu temps lliure i, quan se’n va anar cap a l’aparcament, un grup de cinc hòmens d’edats compreses entre els 45 i els 50 anys va començar, suposadament, a increpar-la amb frases vexatòries de contingut sexual. A més, la víctima assegura que, quan va passar per davant d’ells, va patir alguna classe de delicte d’abús sexual.

 

Una volta conseguit l’aparcament, la dona va buscar suport en una parella. Seguidament, els cinc hòmens van pujar al seu cotxe, van fer maniobres brusques i, segons l’explicació dels fets de la víctima, haurien intentat atropellar-la amb el vehicle.

 

 

  

La Guàrdia Civil es va desplaçar al lloc a on va passar tot per a procedir a la busca dels presumptes autors. Una volta estaven en seu policial, la dona va informar de tot el que havia passat als agents i va aportar proves per a la identificació dels individus.

 

 

Després d’«intenses investigacions i gestions», els agents van conseguir identificar als cinc hòmens, que van ser detinguts i posats a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Lesió de Bigas i De Santiago complica la pretemporada de l’Elx

Pedro Bigas i Yago de Santiago encara no han jugat cap minut amb l’Elx en esta pretemporada per problemes físics. Altres jugadors com Adam Boayar, Matías Dituro i Abiel Osorio també continuen fora de combat per lesió o tràmits burocràtics.

El Consell retreu al PSPV la precarietat del servici de bombers forestals en época del Botànic

La Generalitat ha acusat el PSPV-PSOE de cinisme polític i d’haver precaritzat el servici de bombers forestals durant els governs del Botànic, després que els socialistes denunciaran que el Consell del PP no va executar el 21 % del pressupost de contractació de 2025. L’Executiu actual defensa que ha impulsat la major transformació de la SGISE, amb més unitats operatives tot l’any i un augment de la plantilla.

Els bombers continuen refrescant Tales i Eslida després de l’incendi de la Vall d’Uixó

Cinc unitats de Bombers Forestals i diversos efectius del Consorci de Castelló treballen hui en la fase de refresc de l’incendi de la Vall d’Uixó, amb especial vigilància a Tales i Eslida després de cremar 9.568 hectàrees.

Nou dispositiu psicològic immediat per a emergències de la DANA a la Comunitat Valenciana

La Generalitat i les associacions de víctimes de la DANA impulsaran un dispositiu d’intervenció psicològica immediata dins del sistema públic valencià i un programa de formació per a municipis, escoles i serveis socials.

Un nou xip fotònic valencià multiplica tasques per a comunicacions i IA

Investigadors de la UPV han contribuït a un processador fotònic programable capaç de fer diverses funcions alhora en un únic xip, clau per a futures xarxes de comunicacions, centres de dades i aplicacions d’intel·ligència artificial.

Carlos Espí s’acomiada del Llevant rumb al Real Madrid

El davanter valencià Carlos Espí ha fet públic el seu acomiadament del Llevant UD en un emotiu missatge a les xarxes socials després del seu traspàs al Real Madrid, agraint el suport rebut i assegurant que se'n va amb la tranquil·litat d'haver-ho donat tot pel club granota.

El PSPV acusa el Consell de deixar sense gastar un 21% per a bombers forestals

El PSPV-PSOE denuncia que el Consell del PP ha deixat sense executar el 21% del pressupost de 2025 per a contractar bombers forestals i critica que la plantilla de la SGISE només ha crescut en dos efectius, de 889 a 891.

Tots els hospitals públics valencians operen els casos més greus abans de 30 dies

Els 27 hospitals públics de la Comunitat Valenciana han aconseguit operar els pacients de màxima prioritat abans d un mes i reduir a la mitat els malalts en espera per a cirurgia urgent respecte de 2023.
FILMOTECA D'ESTIU