Un candidat de Cs de Villena simulava ser una xiqueta per a demanar imàtgens sexuals a menors de 13 anys

Guardia Civil

De moment hi ha 10 menors afectades | Guàrdia Civil – Alacant

 

Un home de 21 anys ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut en Villena (l’Alt Vinalopó) per, presumptament, fer-se passar per una xiqueta en diversos perfils de les xarxes socials per a guanyar-se la confiança de menors d’edat i demanar-los imàtgens sexuals a canvi de diners.

 

Segons la Guàrdia Civil, este individu va sol·licitar estes imàtgens sexuals a deu menors de 13 anys de les províncies d’Alacant, València i Sevilla, als quals enganyava i, a la volta, oferia quantitats de diners que oscil·laven entre els 200 i 500 euros.

 

Este home aprofitava els perfils públics de xiques menors d’edat en les xarxes socials per a suplantar la seua identitat, fer-se passar per una adolescent més i establir un vincle de confiança amb les seues possibles víctimes.

 

Passat un temps, aprofitava eixa confiança per a demanar-los material fotogràfic i videogràfic en actitud sexual explícita i, inclús, intentava concertar cites presencials per a intentar mantindre relacions sexuals amb elles.

 

Cap d’estes cites es va arribar a materialitzar, segons la Guàrdia Civil, ja que va poder ser detingut abans que es produïren.

 

Els agents van poder identificar a esta persona i van trobar en el seu domicili un smartphone l’anàlisi del qual ha permés identificar, fins al moment, a deu víctimes diferents de les províncies d’Alacant, València i Sevilla.

 

En tot cas, no es descarta l’aparició de més menors afectades, ja que continua l’estudi del dispositiu mòbil.

 

Al detingut se li atribuïxen els presumptes delictes de corrupció de menors i contra la intimitat i la pròpia imatge, en contactar mitjançant tecnologia amb menors de 16 anys.

 

L’operació ha sigut desenvolupada per l’equip de Policia Judicial de Villena i el detingut ha sigut posat a disposició de l’autoritat judicial, que ha decretat la seua llibertat provisional, però amb la prohibició d’aproximar-se a les diferents víctimes, a qualsevol centre escolar i realitzar cap activitat relacionada amb menors.

 

Candidat de Ciudadanos en la localitat de Villena

El jove detingut figurava com a número 5 de la llista de Ciudadanos en les passades Eleccions municipals en la localitat de Villena. Després de conéixer-se la situació, la formació política ha suspés cautelarment de militància al detingut, de forma immediata.

 

Així mateix, des de Ciudadanos senyalaven a Europa Press que el candidat no va arribar a conseguir acta de regidor, ja que anava en quint lloc i la formació va traure dos edils.

 

També et pot interessar…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Antonio Tejero ha mort en el seu domicili d’Alzira als 93 anys

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira, on rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera. Tenia 93 anys.

Mor en Alzira Antonio Tejero, figura del 23F, als 93 anys

Antonio Tejero ha mort a Alzira als 93 anys. El decés arriba l'endemà passat del 45 aniversari del 23F i coincidix amb la desclassificació de documents.

Antonio Tejero ha mort als 93 anys en el seu domicili d’Alzira

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira als 93 anys. Rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera.

Mor Antonio Tejero als 93 anys el mateix dia de la desclassificació del 23F

Antonio Tejero ha mort als 93 anys a Alzira. La seua defunció coincidix amb la desclassificació dels documents del 23F, que detallen la temptativa i el seu paper.

Mor Antonio Tejero als 93 anys a Alzira, figura del 23F

L'extinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort als 93 anys a Alzira. El decés ha coincidit amb la desclassificació de documents del 23F.

El PSPV obri expedient a l’alcalde d’Almussafes per amenaça vetlada a Diana Morant

El Comité d'Ètica del PSPV ha obert expedient a Toni González per una amenaça vetlada a Diana Morant i deslleialtat. L'alcalde nega assetjament i denúncia una guerra interna.

Set anys i mig de presó per a un septuagenari per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a set anys, sis mesos i un dia per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys a San Miguel de Salinas. La sentència es recolza en testimonis, agents i restes biològiques, i imposa a més allunyament i llibertat vigilada.

Aena destina 402,1 milions a l’aeroport de València entre 2027 i 2031

Aena preveu invertir 402,1 milions en l'aeroport de València entre 2027 i 2031, molt per damunt dels 60,1 milions de 2022-2026. El pla amplia terminal, seguretat i accessos i contempla una pujada mitjana de tarifes de 35 cèntims.