Un candidat de Cs de Villena simulava ser una xiqueta per a demanar imàtgens sexuals a menors de 13 anys

Guardia Civil

De moment hi ha 10 menors afectades | Guàrdia Civil – Alacant

 

Un home de 21 anys ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut en Villena (l’Alt Vinalopó) per, presumptament, fer-se passar per una xiqueta en diversos perfils de les xarxes socials per a guanyar-se la confiança de menors d’edat i demanar-los imàtgens sexuals a canvi de diners.

 

Segons la Guàrdia Civil, este individu va sol·licitar estes imàtgens sexuals a deu menors de 13 anys de les províncies d’Alacant, València i Sevilla, als quals enganyava i, a la volta, oferia quantitats de diners que oscil·laven entre els 200 i 500 euros.

 

Este home aprofitava els perfils públics de xiques menors d’edat en les xarxes socials per a suplantar la seua identitat, fer-se passar per una adolescent més i establir un vincle de confiança amb les seues possibles víctimes.

 

Passat un temps, aprofitava eixa confiança per a demanar-los material fotogràfic i videogràfic en actitud sexual explícita i, inclús, intentava concertar cites presencials per a intentar mantindre relacions sexuals amb elles.

 

Cap d’estes cites es va arribar a materialitzar, segons la Guàrdia Civil, ja que va poder ser detingut abans que es produïren.

 

Els agents van poder identificar a esta persona i van trobar en el seu domicili un smartphone l’anàlisi del qual ha permés identificar, fins al moment, a deu víctimes diferents de les províncies d’Alacant, València i Sevilla.

 

En tot cas, no es descarta l’aparició de més menors afectades, ja que continua l’estudi del dispositiu mòbil.

 

Al detingut se li atribuïxen els presumptes delictes de corrupció de menors i contra la intimitat i la pròpia imatge, en contactar mitjançant tecnologia amb menors de 16 anys.

 

L’operació ha sigut desenvolupada per l’equip de Policia Judicial de Villena i el detingut ha sigut posat a disposició de l’autoritat judicial, que ha decretat la seua llibertat provisional, però amb la prohibició d’aproximar-se a les diferents víctimes, a qualsevol centre escolar i realitzar cap activitat relacionada amb menors.

 

Candidat de Ciudadanos en la localitat de Villena

El jove detingut figurava com a número 5 de la llista de Ciudadanos en les passades Eleccions municipals en la localitat de Villena. Després de conéixer-se la situació, la formació política ha suspés cautelarment de militància al detingut, de forma immediata.

 

Així mateix, des de Ciudadanos senyalaven a Europa Press que el candidat no va arribar a conseguir acta de regidor, ja que anava en quint lloc i la formació va traure dos edils.

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.

El vent de més de 140 km/h i la pedra castiguen el caqui a la Ribera

Les fortes ratxes de vent i la pedra de les últimes tempestes han danyat especialment el caqui a la Ribera, segons La Unió de Llauradors i Ramaders, que encara avalua l’abast de les pèrdues.

Confinament a Gàtova pel fum de l’incendi forestal de Sogorb

Emergències ha ordenat el confinament de Gàtova per l’avanç del fum de l’incendi forestal de Sogorb, que ha cremat 133 hectàrees i continua actiu amb diversos fronts.

La UME s’incorpora a l’extinció de l’incendi de Segorbe i s’eleva l’alerta a nivell 2

Emergències ha activat la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’incendi de Segorbe i ha demanat reforços a la UME davant el risc per a població i entorn natural.

Les obres al voltant del Martínez Valero avancen amb l’objectiu d’acabar abans de final d’any

Les obres de reurbanització de l’entorn del Martínez Valero, amb 3,2 milions d’inversió, avancen a bon ritme i l’ajuntament preveu finalitzar-les abans de final d’any.