Un candidat de Cs de Villena simulava ser una xiqueta per a demanar imàtgens sexuals a menors de 13 anys

Guardia Civil

De moment hi ha 10 menors afectades | Guàrdia Civil – Alacant

 

Un home de 21 anys ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut en Villena (l’Alt Vinalopó) per, presumptament, fer-se passar per una xiqueta en diversos perfils de les xarxes socials per a guanyar-se la confiança de menors d’edat i demanar-los imàtgens sexuals a canvi de diners.

 

Segons la Guàrdia Civil, este individu va sol·licitar estes imàtgens sexuals a deu menors de 13 anys de les províncies d’Alacant, València i Sevilla, als quals enganyava i, a la volta, oferia quantitats de diners que oscil·laven entre els 200 i 500 euros.

 

Este home aprofitava els perfils públics de xiques menors d’edat en les xarxes socials per a suplantar la seua identitat, fer-se passar per una adolescent més i establir un vincle de confiança amb les seues possibles víctimes.

 

Passat un temps, aprofitava eixa confiança per a demanar-los material fotogràfic i videogràfic en actitud sexual explícita i, inclús, intentava concertar cites presencials per a intentar mantindre relacions sexuals amb elles.

 

Cap d’estes cites es va arribar a materialitzar, segons la Guàrdia Civil, ja que va poder ser detingut abans que es produïren.

 

Els agents van poder identificar a esta persona i van trobar en el seu domicili un smartphone l’anàlisi del qual ha permés identificar, fins al moment, a deu víctimes diferents de les províncies d’Alacant, València i Sevilla.

 

En tot cas, no es descarta l’aparició de més menors afectades, ja que continua l’estudi del dispositiu mòbil.

 

Al detingut se li atribuïxen els presumptes delictes de corrupció de menors i contra la intimitat i la pròpia imatge, en contactar mitjançant tecnologia amb menors de 16 anys.

 

L’operació ha sigut desenvolupada per l’equip de Policia Judicial de Villena i el detingut ha sigut posat a disposició de l’autoritat judicial, que ha decretat la seua llibertat provisional, però amb la prohibició d’aproximar-se a les diferents víctimes, a qualsevol centre escolar i realitzar cap activitat relacionada amb menors.

 

Candidat de Ciudadanos en la localitat de Villena

El jove detingut figurava com a número 5 de la llista de Ciudadanos en les passades Eleccions municipals en la localitat de Villena. Després de conéixer-se la situació, la formació política ha suspés cautelarment de militància al detingut, de forma immediata.

 

Així mateix, des de Ciudadanos senyalaven a Europa Press que el candidat no va arribar a conseguir acta de regidor, ja que anava en quint lloc i la formació va traure dos edils.

 

També et pot interessar…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’atur baixa al març en la Comunitat Valenciana i se situa en 288.162 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana baixa al març en 2.467 persones, un 0,85% menys que al febrer, i situa el total d'aturats en 288.162. La caiguda anual aconseguix les 19.440 persones, amb descensos en les tres províncies i suport de l'estirada de l'ocupació per Setmana Santa.

Pedro Martínez ressalta la victòria coral del València Basket davant el Riu Breogán

Pedro Martínez celebra el triomf del València Basket davant el Riu Breogán com una victòria coral en la qual subratlla l'aportació defensiva d'Isaac Nogués i la bona faena de Yankuba Avenc i Kameron Taylor.

Montero lidera un València Basket coral per a doblegar al Riu Breogán (105-88)

València Basket s'imposa al Riu Breogán per 105-88 en el Roig Arena, en un triomf coral liderat pel dominicà Jean Montero i sustentat en la potència ofensiva local.

Mor als 78 anys Josep Piera, poeta i referent de la literatura valenciana

El poeta i narrador valencià Josep Piera, figura clau de la Generació dels 70 i autor àmpliament premiat, ha mort als 78 anys. Institucions i representants públics destaquen el seu llegat literari i el seu compromís amb la cultura valenciana.

Dos morts en la segona fase de l’operació de trànsit de Setmana Santa en la Comunitat Valenciana

La segona fase de l'operació especial de trànsit de Setmana Santa registra dos víctimes mortals a Vila-real i Calp i un alt volum de desplaçaments per carretera.

Remuntada del Celta a Mestalla per a afermar-se en llocs europeus

El Celta de Vigo remunta al València amb una espectacular segona part a Mestalla, s'aferra a la zona europea i deixa al conjunt local sense premi malgrat el doblet de Guido Rodríguez.

Les màximes freguen els 27 graus en una Jornada de Pasqua molt temperada en la Comunitat

La Comunitat Valenciana ha viscut un Diumenge de Pasqua molt temperat, amb màximes de fins a 27,5 graus en diversos municipis de l'interior i prelitoral, i valors una mica més moderats en les capitals de província.

El Celta remunta a Mestalla i consolida la seua plaça europea davant el València

El Celta de Vigo remunta al València amb una brillant segona part, s'imposa 2-3 a Mestalla i reforça la seua posició europea mentres el conjunt local deixa escapar una ocasió per a acostar-se a Europa.