13 C
València
Dijous, 5 febrer, 2026

Detenen a un massatgista per abús sexual a dos dones en València

massatge-zona-fitness-torredembarra

Imatge d’arxiu d’un massatge   | Cedida

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home de 41 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte d’abús sexual.

 

Els fets haurien passat a mitjans d’este mes de juny, en el centre a on l’ara detingut treballava com a massatgista. Una dona va acudir per a rebre un massatge relaxant, moment en el que el sospitós, presumptament, li va realitzar tocaments lascius.

 

La Policia Nacional ja va detindre a principis de juny a eixa persona per a, suposadament, protagonitzar un episodi similar. En aquella ocasió també va usar del seu lloc com a massatgista i va abusar sexualment d’una dona, duent a terme tocaments en zones íntimes després d’indicar-li que havia de llevar-se tota la roba per a realitzar la sessió. En eixa primera ocasió, la víctima va arribar a alçar-se de la llitera i va eixir de la sala recriminant-li el seu comportament.

 

En els dos casos, les perjudicades van manifestar sentir molta por mentres passaven els fets, ja que es trobaven a soles en la clínica amb el presumpte autor. El detingut, sense antecedents policials anteriors a estos fets, ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Iñaki Williams fica a l’Athletic en semifinals amb un gol en el 96

L'Athletic va guanyar 1-2 a Mestalla i va segellar el seu passe a semifinals. Sadiq Umar es va marcar en pròpia i després va empatar; Dimitrievski va detindre un penal abans del punt final.

Sadiq iguala després d’un error de Padilla i el València-Athletic arriba 1-1 al descans

El davanter nigerià va compensar el seu autogol en aprofitar una fallada del portera Alex Padilla i va deixar el dol de quarts 1-1 a l'intermedi a Mestalla.

Sadiq, novetat al València; Izeta encapçala a l’Athletic en els quarts de Copa

El València introduïx a Sadiq al costat de Lucas Beltrán a Mestalla, mentres l'Athletic confia en Urko Izeta. Els dos busquen el passe a semifinals amb onces ofensius.

La Comissió Mixta per a la DANA a València fixa la seua primera reunió per al 18 de febrer

La Comissió Mixta per a coordinar la recuperació de danys de la DANA del 29 d'octubre a València es reunirà el 18 de febrer. El Consell de Ministres va aprovar la seua creació i composició.

Guirmay s’imposa a l’esprint i estrena el jersei groc en la Volta

L'eritreu va véncer per centímetres a Torreblanca i, amb les bonificacions, es va col·locar líder després de 160 km entre Segorbe i Torreblanca. El vent i el port van seleccionar la carrera.

La Nucia acollirà la primera NBA Basketball School d’Espanya amb un nou pavelló en el Col·legi Vallemar

La Nucia serà seu de la primera NBA Basketball School d'Espanya, amb base en un nou pavelló del Col·legi Vallemar. L'acadèmia formarà a jóvens de 6 a 18 anys i activarà campus des de Setmana Santa.

Víctimes de la DANA exigixen a la Generalitat indemnitzacions i responsabilitats després de 15 mesos

Els col·lectius de víctimes del 29-O exigixen a la Generalitat reconéixer a les seues víctimes, assumir responsabilitats i indemnitzar als familiars de les 230 persones mortes. Critiquen comparacions amb un accident ferroviari i denuncien 15 mesos sense compensacions als deudos.

Febrer no és curt per al Llevant: fins a cinc partits i derbi davant el València

El Llevant, penúltim amb 18 punts, encara un mes comprimit amb Athletic, València, Vila-real i Barcelona, i podria afegir a l'Alabés si es confirma la data.