10.5 C
València
Divendres, 20 febrer, 2026

Detenen a un massatgista per abús sexual a dos dones en València

massatge-zona-fitness-torredembarra

Imatge d’arxiu d’un massatge   | Cedida

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home de 41 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte d’abús sexual.

 

Els fets haurien passat a mitjans d’este mes de juny, en el centre a on l’ara detingut treballava com a massatgista. Una dona va acudir per a rebre un massatge relaxant, moment en el que el sospitós, presumptament, li va realitzar tocaments lascius.

 

La Policia Nacional ja va detindre a principis de juny a eixa persona per a, suposadament, protagonitzar un episodi similar. En aquella ocasió també va usar del seu lloc com a massatgista i va abusar sexualment d’una dona, duent a terme tocaments en zones íntimes després d’indicar-li que havia de llevar-se tota la roba per a realitzar la sessió. En eixa primera ocasió, la víctima va arribar a alçar-se de la llitera i va eixir de la sala recriminant-li el seu comportament.

 

En els dos casos, les perjudicades van manifestar sentir molta por mentres passaven els fets, ja que es trobaven a soles en la clínica amb el presumpte autor. El detingut, sense antecedents policials anteriors a estos fets, ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El vent s’acomiada i arriba un cap de setmana estable i de cels buidats en la Comunitat Valenciana

El nord de Castelló encara registra ratxes molt fortes este divendres, però el vent amaina i el cap de setmana arriba amb estabilitat, cels buidats i màximes a l'alça.

El director general d’Innovació en Emergències de la Generalitat demana el seu cessament

Raúl Quílez ha sol·licitat el seu cessament com a director general d'Innovació en Emergències i la Generalitat estudia rellevar la Secretaria Autonòmica. L'àrea encadena nomenaments i avança en una renovació interna en plena causa penal per la gestió de la DANA.

El director d’Innovació en Emergències de la Generalitat demana el seu cessament

Raúl Quílez ha sol·licitat el seu cessament com a director d'Innovació en Emergències. La Conselleria estudia renovar la Secretaria Autonòmica, que ocupa Irene Rodríguez.

Metges marxen a València per a exigir un marc que dignifique la professió

Metges de la Comunitat Valenciana recorren el centre de València per a reclamar un marc normatiu que regule de manera justa les jornades i limite la sobrecàrrega. La protesta s'emmarca en una vaga que va arrancar el dilluns i es repetirà una setmana al mes fins a juny.

La Copa del Rei estrena les grans nits del Roig Arena: graderies quasi plenes i un ‘búnquer’ VIP

La 90a Copa del Rei ACB va estrenar el Roig Arena amb ambient de gran cita, llotges VIP a ple rendiment i xou previ abans del València Basket-Asisa Joventut. El recinte, amb aforament de 15.600 i 1.700 m² de pantalles, aspira a batre el seu propi rècord de públic durant el torneig.

Simón defén que el sistema sanitari espanyol és sostenible però ha de repensar-se

Fernando Simón va sostindre en el Congrés de Virologia que el sistema sanitari espanyol és sostenible, però necessita replantejar-se per a reforçar pediatria i geriatria. També va destacar avanços i riscos en salut pública i la preparació enfront de futures amenaces.

La cibercriminalidad creix un 18,01% en la Comunitat Valenciana i la delinqüència convencional a penes varia

Interior xifra una alça del 18,01% en els delictes informàtics, fins a 55.181, mentres la criminalitat convencional suma un 0,4% i baixen els homicidis consumats.

La Copa del Rei va estrenar les grans cites del Roig Arena: graderies plenes i búnquer VIP

La 90a Copa del Rei va inaugurar el Roig Arena com a gran seu amb una estampa de quasi ple, llotges a ple rendiment i un xou previ de dansa urbana i música. El recinte va activar la seua exclusiva zona búnquer i va posar el focus en el seu espectacular desplegament audiovisual.