Detenen a un massatgista per abús sexual a dos dones en València

massatge-zona-fitness-torredembarra

Imatge d’arxiu d’un massatge   | Cedida

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home de 41 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte d’abús sexual.

 

Els fets haurien passat a mitjans d’este mes de juny, en el centre a on l’ara detingut treballava com a massatgista. Una dona va acudir per a rebre un massatge relaxant, moment en el que el sospitós, presumptament, li va realitzar tocaments lascius.

 

La Policia Nacional ja va detindre a principis de juny a eixa persona per a, suposadament, protagonitzar un episodi similar. En aquella ocasió també va usar del seu lloc com a massatgista i va abusar sexualment d’una dona, duent a terme tocaments en zones íntimes després d’indicar-li que havia de llevar-se tota la roba per a realitzar la sessió. En eixa primera ocasió, la víctima va arribar a alçar-se de la llitera i va eixir de la sala recriminant-li el seu comportament.

 

En els dos casos, les perjudicades van manifestar sentir molta por mentres passaven els fets, ja que es trobaven a soles en la clínica amb el presumpte autor. El detingut, sense antecedents policials anteriors a estos fets, ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pluges fortes este dimarts i descens de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta un dimarts molt nuvolós, amb ruixats que podran ser forts i persistents a Alacant i un descens de les màximes. El dimecres les precipitacions tendiran a remetre des del migdia.

Diego Ventura imposa el seu mestratge a Castelló i tala una orella

Diego Ventura va destacar en la segona d'abonament de la Magdalena amb una actuació de tremp i domini que li va valdre una orella i una ovació. Rui Fernandes i Llija Vicens van marxar de buit davant un tancament noble però amb poca transmissió dels Espartars.

La Fiscalia sosté que Mazón no tenia competències en emergències i que no està provat que donara ordes

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana afirma que la llei no atribuïx al president competències directes en protecció civil i que no hi ha proves d'ordes seues durant la dana. El comandament únic corresponia a Interior i només canviaria si apareixen noves evidències.

El nou centre de salut Rincón de Loix millora l’atenció a 20.000 persones i tindrà urgències 24 hores abans de l’estiu

El president Juanfran Pérez Llorca ha destacat l'accessibilitat i el reforç de servicis del nou centre, operatiu des del 2 de març després de 5,5 milions d'inversió. L'edifici suma més consultes, àrees específiques i preveu rehabilitació i urgències 24 hores abans de l'estiu.

Pérez Llorca destaca en els seus 100 dies la recuperació de la normalitat en la Generalitat

El president ha reivindicat que estos primers 100 dies han retornat la normalitat i l'estabilitat, amb més de la mitat dels seus compromisos ja en marxa.

Oliu confirma que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l’OPA fallida del BBVA

Josep Oliu ha assegurat que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l'OPA fallida del BBVA i ha fixat com a repte seguir el ritme de la innovació i la IA. També ha defés que la independència preserva la competència per a les pimes i ha reclamat simplificació reguladora a Europa.

Avís groc este dimarts per pluges de fins a 20 l/m² en una hora en la Comunitat Valenciana

Aemet ha establit el nivell groc per precipitacions intenses. Alacant, Castelló i València activen l'avís amb diferents franges i acumulats.

La Generalitat oferix suport a Benidorm per a complir la sentència de la serra Gelada

La Generalitat Valenciana ha oferit suport i ajuda a l'Ajuntament de Benidorm per a complir la sentència que li imposa 350 milions per la serra Gelada. El Consell ha garantit col·laboració per a executar la fallada i ha desvinculat a l'actual govern local de l'origen del conflicte