11.6 C
València
Dilluns, 2 febrer, 2026

Detenen a un massatgista per abús sexual a dos dones en València

massatge-zona-fitness-torredembarra

Imatge d’arxiu d’un massatge   | Cedida

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home de 41 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte d’abús sexual.

 

Els fets haurien passat a mitjans d’este mes de juny, en el centre a on l’ara detingut treballava com a massatgista. Una dona va acudir per a rebre un massatge relaxant, moment en el que el sospitós, presumptament, li va realitzar tocaments lascius.

 

La Policia Nacional ja va detindre a principis de juny a eixa persona per a, suposadament, protagonitzar un episodi similar. En aquella ocasió també va usar del seu lloc com a massatgista i va abusar sexualment d’una dona, duent a terme tocaments en zones íntimes després d’indicar-li que havia de llevar-se tota la roba per a realitzar la sessió. En eixa primera ocasió, la víctima va arribar a alçar-se de la llitera i va eixir de la sala recriminant-li el seu comportament.

 

En els dos casos, les perjudicades van manifestar sentir molta por mentres passaven els fets, ja que es trobaven a soles en la clínica amb el presumpte autor. El detingut, sense antecedents policials anteriors a estos fets, ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Feijóo compareixerà hui en la comissió del Congrés sobre la DANA

Feijóo està citat hui en la Comissió d'Investigació de la DANA per a aclarir quina informació va rebre de Carlos Mazón i com es va coordinar la resposta a la tragèdia a València.

Febrer arranca estable en la Comunitat Valenciana amb el vent com a protagonista

La setmana comença amb cels que aniran buidant i ponent en augment. Es preveuen ratxes molt fortes a l'interior de València i la mar tendirà a agitar-se a la vesprada.

La regidora que va insultar a Sánchez ha demanat disculpes i assumix la seua responsabilitat

Belén Navarro, regidora del PP a Vallanca, ha demanat disculpes després d'insultar a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol i ha assumit la seua responsabilitat. Ha admés que les seues paraules no van estar a l'altura del respecte degut en el debat polític.

El PSPV denuncia que la dona expulsada per insultar a Sánchez en un míting és regidora del PP

El PSPV-PSOE ha assenyalat que l'assistent que va anomenar 'fill de puta' a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol és una edil del PP de Vallanca. Els socialistes reclamen una condemna immediata i mesures al Partit Popular.

Un home es puja al sostre d’un avió a Manises i retarda dos hores un vol a Amsterdam

Un jove de 24 anys es va pujar al sostre d'un avió de Vueling en l'aeroport de Manises. L'aeronau, amb destinació Amsterdam, va enlairar dos hores més tard.

Fernando Esteso serà vetlat demà a València i l’enterrament serà a Saragossa

La capella ardent s'obrirà el dilluns a les 11.00 en el tanatori Mémora de València. L'enterrament serà a Saragossa en la més estricta intimitat, a petició de la família.

Fornals decidix en el 88 i el Betis venç 2-1 al València en La Cartoixa

El migcampista, que va entrar després del descans, va culminar una carrera de Deossa per a segellar un triomf que semblava escapar-se. La victòria col·loca als verd-i-blancs en la quinta posició.

Fornals decidix en el 88 i dona al Betis un triomf clau davant el València

El Betis va véncer 2-1 al València en La Cartoixa amb un gol de Pablo Fornals en el minut 88, després d'una cavalcada de Deossa, i es va ajudar a pujar a la quinta plaça.