Detenen a una dona per publicar fotos íntimes del seu ex en internet

 

La Policia Nacional ha detingut a una dona de 34 anys, d’origen espanyol, per haver publicat fotografies sexuals del seu exnóvio en una xarxa social molt popular. La detinguda està acusada d’un delicte de descobriment i de revelació de secrets.

 

La policia va saber que, presumptament, s’havien publicat unes fotografies de caràcter sexual d’un home en una aplicació molt coneguda d’internet i contra el consentiment de l’afectat. Va ser en eixe moment que els agents van iniciar la investigació.

 

Mentre va durar l’actuació policial, la Policia Nacional va descobrir que, efectivament, s’havien publicat les fotografies i que, a més, estes anaven acompanyades de segons quins comentaris amb la intenció que les vegera l’actual parella. De fet, i encara pitjor, en el moment en què la víctima va reprotxar a la seua exnóvia que s’havien fet públiques les fotografies, la detinguda va reconéixer que havia sigut ella qui les havia publicades.

 

Finalment, els agents han detingut a la dona com a presumpta autora d’un delicte de descobriment i de revelació de secrets. La detinguda no compta amb antecedents i, ara per ara, està en llibertat, després d’haver fet la declaració. A més, se li ha advertit que té l’obligació de presentar-se davant del jutge quan siga requerida.

 

Este cas valencià salta quan encara està en el record la tragèdia de Verónica, la treballadora d’Iveco en Madrid que es va suicidar quan un vídeo sexual seu es va fer viral entre els seus companys de faena i no va poder suportar la vergonya que el seu home ho descobrira. El vídeo, segons pareix, també va ser publicat per una exparella.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Investiguen com a violència masclista les morts d’un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill a Dolores

La Delegacion del Govern contra la Violència de Genero investiga com a possible violència masclista la mort d'un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores, on el municipi ha decretat tres dies de dol i un minut de silenci.

La Real acomiada a Elustondo davant un València que busca tancar la permanència

La Reial Societat es prepara per a acomiadar a Anoeta a Aritz Elustondo en un dol davant un València que aspira a certificar de manera matemàtica la seua permanència en Primera Divisió.

Llevant i Mallorca es juguen la vida en un dol directe per la permanència

Llevant i Mallorca arriben empatats a 39 punts i s'enfronten en el Ciutat de València en un partit decisiu, on la victòria acosta la salvació i la derrota pot sentenciar el descens.

Una marxa recorre València contra el genocidi en Palestina i reclama boicot a Israel

Una marxa ha recorregut el centre de València per a denunciar el genocidi en Palestina, reclamar el boicot a Israel i exigir polítiques fermes de dret a la vivenda.

Corberán insistix que el València ha d’anar pels tres punts davant la Reial Societat

Carlos Corberán subratlla que, malgrat que al València li basta un punt per a la salvació matemàtica, l'equip té la responsabilitat de buscar la victòria davant la Reial Societat.

Troben morts a un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores

Un agent de la Guàrdia Civil, la seua dona i el seu fill han sigut trobats morts en una vivenda de la caserna de Dolores, a Alacant, on residia la família. L'Ajuntament ha decretat tres dies de dol oficial i ha suspés tots els actes festius previstos.

Jean Montero, MVP dels quarts de l’Eurolliga i líder del València Basket cap a la Final Four

Jean Montero ha sigut triat MVP dels quarts de final de l'Eurolliga després de liderar la històrica remuntada del València Basket davant el Panathinaikos i classificar a l'equip per a la Final Four.

El València Basket es juga la segona plaça davant un Bilbao que defén el seu octau lloc

València Basket rep al Surne Bilbao Basket en el Roig Arena amb la segona plaça de la Lliga Endesa en l'horitzó, mentres el conjunt basc baralla per afermar la seua presència en el playoff.