Anuncios

Detenen a una dona per publicar fotos íntimes del seu ex en internet

 

La Policia Nacional ha detingut a una dona de 34 anys, d’origen espanyol, per haver publicat fotografies sexuals del seu exnóvio en una xarxa social molt popular. La detinguda està acusada d’un delicte de descobriment i de revelació de secrets.

 

La policia va saber que, presumptament, s’havien publicat unes fotografies de caràcter sexual d’un home en una aplicació molt coneguda d’internet i contra el consentiment de l’afectat. Va ser en eixe moment que els agents van iniciar la investigació.

Anuncios

 

Mentre va durar l’actuació policial, la Policia Nacional va descobrir que, efectivament, s’havien publicat les fotografies i que, a més, estes anaven acompanyades de segons quins comentaris amb la intenció que les vegera l’actual parella. De fet, i encara pitjor, en el moment en què la víctima va reprotxar a la seua exnóvia que s’havien fet públiques les fotografies, la detinguda va reconéixer que havia sigut ella qui les havia publicades.

 

Finalment, els agents han detingut a la dona com a presumpta autora d’un delicte de descobriment i de revelació de secrets. La detinguda no compta amb antecedents i, ara per ara, està en llibertat, després d’haver fet la declaració. A més, se li ha advertit que té l’obligació de presentar-se davant del jutge quan siga requerida.

 

Este cas valencià salta quan encara està en el record la tragèdia de Verónica, la treballadora d’Iveco en Madrid que es va suicidar quan un vídeo sexual seu es va fer viral entre els seus companys de faena i no va poder suportar la vergonya que el seu home ho descobrira. El vídeo, segons pareix, també va ser publicat per una exparella.

 

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El València Basket sobreviu al arreón final del Girona i es jugarà la final en Fontajau

El València Basket va deixar escapar una renda de deu punts i va acabar imposant-se per un ajustat 67-66 davant el Spar Girona, deixant la semifinal de la Lliga Femenina Endesa completament oberta per a la volta en Fontajau.

La Generalitat amplia l’alerta taronja per pluges a l’interior sud de València

La Generalitat estén l'alerta taronja per pluges a l'interior sud de València, mentres quasi tota la Comunitat seguix en avís groc excepte el nord de Castelló, amb registres que superen els 70 l/m² en diversos municipis.

Barrachina defén la ramaderia extensiva com a pilar estratègic en la Comunitat Valenciana

El conseller Miguel Barrachina reivindica la ramaderia extensiva com a activitat clau per a la seguretat alimentària, l'ocupació rural i l'equilibri territorial, i detalla una estratègia amb 70 mesures i suport econòmic estable al sector.

Les tempestes es generalitzen a Espanya amb xàfecs torrencials i risc de crescudes

Un tàlveg d'aire fred dispara la inestabilitat en quasi tota Espanya amb tempestes molt intenses al Mediterrani, registres torrencials a Alzira i risc de crescudes sobtades en la conca de l'Ebre.

La Diputació de València reforça el seu paper com a pont entre els municipis i la Unió Europea

La Diputació de València reivindica el paper dels governs intermedis en la construcció europea i detalla el reforç de la seua assistència tècnica i financera perquè els municipis accedisquen a fons comunitaris.

La Generalitat activa la preemergència hidrològica en el Magre després de fortes pluges a Guadassuar

La Generalitat activa el nivell groc del Pla Especial d'Inundacions en la conca del Magre després de superar els 50 l/m² a Guadassuar i deixar registres destacats en diverses localitats veïnes.

Una tempesta descarrega 72,4 l/m² en una hora a Alzira i activa avisos per pluja intensa

Una tempesta molt localitzada deixa 72,4 l/m² en poc més d'una hora a Alzira i obliga a mantindre avisos taronja i groc per pluja intensa en diverses comarques de la Comunitat Valenciana.

La Fiscalia manté la petició de 8 anys de presó per a Juliol d’Espanya per agressió sexual

La Fiscalia manté la seua petició de huit anys de presó per a Juliol d'Espanya per un delicte d'agressió sexual i dos de tracte degradant a pacients en la seua consulta privada. El juí queda vist per a conclusions finals el 21 de maig.
Anuncios