10.1 C
València
Dijous, 15 gener, 2026

Detenen a una dona per publicar fotos íntimes del seu ex en internet

 

La Policia Nacional ha detingut a una dona de 34 anys, d’origen espanyol, per haver publicat fotografies sexuals del seu exnóvio en una xarxa social molt popular. La detinguda està acusada d’un delicte de descobriment i de revelació de secrets.

 

La policia va saber que, presumptament, s’havien publicat unes fotografies de caràcter sexual d’un home en una aplicació molt coneguda d’internet i contra el consentiment de l’afectat. Va ser en eixe moment que els agents van iniciar la investigació.

 

Mentre va durar l’actuació policial, la Policia Nacional va descobrir que, efectivament, s’havien publicat les fotografies i que, a més, estes anaven acompanyades de segons quins comentaris amb la intenció que les vegera l’actual parella. De fet, i encara pitjor, en el moment en què la víctima va reprotxar a la seua exnóvia que s’havien fet públiques les fotografies, la detinguda va reconéixer que havia sigut ella qui les havia publicades.

 

Finalment, els agents han detingut a la dona com a presumpta autora d’un delicte de descobriment i de revelació de secrets. La detinguda no compta amb antecedents i, ara per ara, està en llibertat, després d’haver fet la declaració. A més, se li ha advertit que té l’obligació de presentar-se davant del jutge quan siga requerida.

 

Este cas valencià salta quan encara està en el record la tragèdia de Verónica, la treballadora d’Iveco en Madrid que es va suicidar quan un vídeo sexual seu es va fer viral entre els seus companys de faena i no va poder suportar la vergonya que el seu home ho descobrira. El vídeo, segons pareix, també va ser publicat per una exparella.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Chimy Ávila firma la remuntada del Betis davant l’Elx i ho fica en quarts (2-1)

El Betis va avançar a quarts de la Copa del Rei després de remuntar a l'Elx en La Cartoixa. Chimy Ávila va anotar dos gols en la segona part per a voltejar el 0-1.

Betis i Elx arriben al descans 0-0 en un dol igualat

Betis i Elx empaten 0-0 al descans en La Cartoixa, en els octaus de la Copa del Rei a partit únic. Primera mitat parella i sense ocasions clares.

Jutgessa decreta el sobreseïment provisional de la causa contra un comandament de la Policia Local d’Alacant per violència de gènere

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona en funcions de guàrdia ha acordat el sobreseïment provisional de la causa contra un intendent de la Policia Local d'Alacant. El comandament ha quedat en llibertat sense mesures cautelars i la mesura sol·licitada per la denunciant ha sigut denegada al no apreciar-se indicis suficients.

Detonen un artefacte trobat a 500 metres de la costa de Dénia

L'Armada ha detonat un artefacte localitzat a uns 500 metres de la costa de Dénia, entre les platges del Raset i Els Albarenes. La zona s'ha reobert sobre les 15.30 després de l'operatiu.

Els reis elogien la recuperació de fotos familiars danyades per la dana en la UPV

Els reis han visitat la UPV per a conéixer el projecte que rescata i restituïx milers de fotos familiars danyades per la dana. Han destacat el seu valor científic i emocional.

Quelone, la tortuga babaua, ha sigut alliberada a Santa Pola després de dos mesos de recuperació

Quelone, una tortuga babaua (Caretta caretta), ha sigut retornada a la mar a la platja del Varadero després de dos mesos de cures en el Aquarium del Museu de la Mar. La solta ha reunit tècnics i escolars i ha servit per a reforçar l'educació ambiental.

La Generalitat denuncia una convocatòria falsa d’ajudes per la dana

La Generalitat ha alertat d'un document amb capçalera oficial que circula per WhatsApp i promet ajudes per la dana. Ha anunciat investigació i accions judicials.

El secretari de Presidència va avisar a Mazón a les 19.25: ‘Hi haurà un ou d’afectats’

Cayetano García va informar a Carlos Mazón a les 19.25 de la DANA que hi hauria 'un ou d'afectats' i que ja tenia llest un decret d'ajudes. Els missatges consten en una acta notarial remesa a la jutgessa que investiga la gestió de la catàstrofe del 29 d'octubre de 2024.