Detenen a una dona per publicar fotos íntimes del seu ex en internet

 

La Policia Nacional ha detingut a una dona de 34 anys, d’origen espanyol, per haver publicat fotografies sexuals del seu exnóvio en una xarxa social molt popular. La detinguda està acusada d’un delicte de descobriment i de revelació de secrets.

 

La policia va saber que, presumptament, s’havien publicat unes fotografies de caràcter sexual d’un home en una aplicació molt coneguda d’internet i contra el consentiment de l’afectat. Va ser en eixe moment que els agents van iniciar la investigació.

 

Mentre va durar l’actuació policial, la Policia Nacional va descobrir que, efectivament, s’havien publicat les fotografies i que, a més, estes anaven acompanyades de segons quins comentaris amb la intenció que les vegera l’actual parella. De fet, i encara pitjor, en el moment en què la víctima va reprotxar a la seua exnóvia que s’havien fet públiques les fotografies, la detinguda va reconéixer que havia sigut ella qui les havia publicades.

 

Finalment, els agents han detingut a la dona com a presumpta autora d’un delicte de descobriment i de revelació de secrets. La detinguda no compta amb antecedents i, ara per ara, està en llibertat, després d’haver fet la declaració. A més, se li ha advertit que té l’obligació de presentar-se davant del jutge quan siga requerida.

 

Este cas valencià salta quan encara està en el record la tragèdia de Verónica, la treballadora d’Iveco en Madrid que es va suicidar quan un vídeo sexual seu es va fer viral entre els seus companys de faena i no va poder suportar la vergonya que el seu home ho descobrira. El vídeo, segons pareix, també va ser publicat per una exparella.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Els servicis digitals ja impulsen les exportacions espanyoles per damunt del turisme

Les exportacions espanyoles de servicis digitals han crescut un 66,8 % des de 2019 i ja han superat les vendes turístiques, segons un informe de la Fundació BBVA i l’Ivie. Els servicis professionals i informàtics concentren la major part d’estes exportacions, amb Espanya guanyant lleugerament pes en el mercat mundial.

Cap de setmana estable i més calor a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana enceta este divendres un cap de setmana de temps estable, amb cels poc nuvolosos i temperatures en augment. El vent bufarà fluix, encara que es reforçarà en alguns trams del litoral de València i Castelló.

Controlat l’incendi en dues naus industrials a Montserrat després de tota la nit de treball

Els bombers han controlat de matí un incendi declarat anit en una nau química de Montserrat que s’ha estés a una nau fustera. Desenes d’efectius han treballat tota la nit per evitar que el foc afectara més instal·lacions.

Policia i Guàrdia Civil reforcen amb les autonomies la seguretat als museus per l’onada de robatoris

Policia Nacional i Guàrdia Civil han compartit amb les comunitats autònomes informació clau per reforçar la seguretat als museus després de tres robatoris recents, un d’ells al Museu de Villena. La Generalitat critica que el Ministeri de Cultura no haja presentat encara un pla de treball concret.

Desmantellen a Figueres un gran arsenal d’armes amb enviaments des de la Comunitat Valenciana

La Policia Nacional ha intervingut 644 armes en un traster de Figueres que funcionava com a taller clandestí, amb enviaments continuats des de la Comunitat Valenciana. L’operació, encara oberta, ha acabat de moment amb set detinguts i la confiscació de prop de 400 armes detonadores i milers de cartutxos.

Capturats més de 5.300 porcs senglars en el pla de xoc contra la sobrepoblació

El pla de xoc de la Generalitat contra la sobrepoblació de porcs senglars ha permés capturar 5.337 exemplars a la Comunitat Valenciana, amb especial incidència a la província de València. El dispositiu combina batudes amb caçadors, gàbies de trampeig i ajudes econòmiques als participants.

Un estudi situa les primeres vinyes de la península fa 3.000 anys al Mediterrani oriental

Una investigació internacional liderada per la Universitat de València conclou que les primeres vides cultivades de la península ibèrica arribaren fa uns 3.000 anys del Mediterrani oriental i que el seu llinatge encara és present en varietats actuals com la passa valenciana.

Mor als 81 anys Artur Heras, referent de l’art contemporani valencià

L’artista Artur Heras, figura clau del nou realisme i el pop art valencià, ha mort als 81 anys. Xàtiva iniciarà els tràmits per a nomenar-lo fill predilecte.