16.3 C
València
Dimarts, 27 gener, 2026

Detenen a una dona per publicar fotos íntimes del seu ex en internet

 

La Policia Nacional ha detingut a una dona de 34 anys, d’origen espanyol, per haver publicat fotografies sexuals del seu exnóvio en una xarxa social molt popular. La detinguda està acusada d’un delicte de descobriment i de revelació de secrets.

 

La policia va saber que, presumptament, s’havien publicat unes fotografies de caràcter sexual d’un home en una aplicació molt coneguda d’internet i contra el consentiment de l’afectat. Va ser en eixe moment que els agents van iniciar la investigació.

 

Mentre va durar l’actuació policial, la Policia Nacional va descobrir que, efectivament, s’havien publicat les fotografies i que, a més, estes anaven acompanyades de segons quins comentaris amb la intenció que les vegera l’actual parella. De fet, i encara pitjor, en el moment en què la víctima va reprotxar a la seua exnóvia que s’havien fet públiques les fotografies, la detinguda va reconéixer que havia sigut ella qui les havia publicades.

 

Finalment, els agents han detingut a la dona com a presumpta autora d’un delicte de descobriment i de revelació de secrets. La detinguda no compta amb antecedents i, ara per ara, està en llibertat, després d’haver fet la declaració. A més, se li ha advertit que té l’obligació de presentar-se davant del jutge quan siga requerida.

 

Este cas valencià salta quan encara està en el record la tragèdia de Verónica, la treballadora d’Iveco en Madrid que es va suicidar quan un vídeo sexual seu es va fer viral entre els seus companys de faena i no va poder suportar la vergonya que el seu home ho descobrira. El vídeo, segons pareix, també va ser publicat per una exparella.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana malgrat el fre de la dana

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana amb 6.081 concerts, més de tres milions d'assistents i 108,5 milions de recaptació. La dana de finals d'octubre va restar dinamisme en els dos últims mesos de l'any.

La Generalitat impulsa un grup de treball per a reforçar la seguretat dels unflables

Emergències i Interior ha acordat amb el sector crear un grup de treball per a actualitzar la normativa d'unflables. La proposta inclou un operador qualificat amb formació per a supervisar muntatge, ús i desmuntatge.

Més de 30 mitjans d’AMDComVal acudeixen a FITUR per a difondre l’oferta turística de la Comunitat Valenciana

Enguany, el pavelló de la Comunitat Valenciana a FITUR ha tancat amb un total de més de 206.000 visites, de les quals més de 100.000 es van registrar durant el cap de setmana.

La jutgessa de la DANA cita a tres escortes de Mazón com a testimonis el 9 de febrer

La jutgessa del cas sobre la gestió de la DANA ha anomenat a tres escortes de Carlos Mazón per a declarar el 9 de febrer i encadena noves testificals al març. L'objectiu és aclarir crides i decisions durant la vesprada del 29 d'octubre de 2024.

El porter de l’edifici del canonge assassinat declara que l’entrada de xics era freqüent

Arranca el juí amb jurat per l'assassinat del canonge emèrit a València amb la declaració del porter de l'edifici. La Fiscalia apunta a coautoria i la defensa ho nega.

Pérez Llorca ha defés que protegir les senyes d’identitat no exclou i ha anomenat al diàleg

El president ha sostingut que reforçar les senyes d'identitat valencianes no implica excloure a ningú i ha reclamat acords per a aprovar la futura llei. Després de reunir-se amb les diputacions, ha detallat mesures en cultura, llengua, sanitat, aigua i atenció mental.

L’argentí Guido Rodríguez fitxa pel València

Guido Rodríguez arriba al València procedent del West Ham després d'un acord entre clubs. El club no precisa la duració del vincle i el jugador torna a LaLiga.

Els gestors de l’asil d’Aspe neguen apropiació indeguda i admeten que no va haver-hi comptabilitat

Dos responsables de l'asil d'Aspe han negat haver-se apropiat de fons i han assegurat que la residència mai va tindre comptabilitat formal. La Fiscalia els atribuïx administració deslleial, apropiació indeguda i estafa per un forat de 2,15 milions i demana 13 i 8 anys de presó.