Un primer vídeo sexual de Verónica hauria circulat per Iveco ja fa 10 anys

Iveco Madrid

Imatge de la fàbrica on treballava Verónica | EFE

 

Ja es comença a saber què va poder passar amb Verónica –la jove mare treballadora de la fàbrica Iveco de Madrid– i què la va poder portar a suïcidar-se després que un vídeo sexual seu es difonguera entre els seus companys. I, pel que pareix, esta no ha sigut la primera volta que era víctima d’una violació de la seua intimitat i el centre de les mirades dels seus companys de faena. Ja fa uns anys, pareix que un altre company ja va compartir una primera gravació sexual de Verònica.

 

Este primer cas hauria passat fa 10 anys. En aquell cas, la jove morta mantenia una relació esporàdica amb un company molt pròxim a ella, segons explica ‘El Español’. Els dos es van gravar mantenint relacions i ell va decidir compartir-les entre un grup reduït de treballadors de la mateixa fàbrica.

 

Açò va provocar que Verònica patira les primeres burles. «Molts sabíem de l’existència d’este primer vídeo. Jo el vaig vore perquè me’l va ensenyar eixe treballador, que també l’estava ensenyant a uns altres companys amb el mòbil. Tots estaven riguent», explicava una companya. 

 

L’autor del segon vídeo la va amenaçar

A diferència d’eixa segona gravació, el fet no va tindre molta repercussió. Verónica va poder passar pàgina, tot i que el seu home actual, i en aquell moment parella, va tindre coneiximent de les imàtgens a través de la seua cunyada. 

 

El gran problema ha arribat anys després. El presumpte autor del segon vídeo i ella van tindre una relació durant una ruptura temporal que Verònica va tindre amb el seu home. Setmanes abans que es produïra la tràgica mort de Verònica, l’altre home li hauria estat fent xantatge amb publicar les imàtgens.

 

No va poder aguantar que el marit tornara a passar per la mateixa situació

Finalment, va complir amb la seua amenaça i va acabar complint un nou malson per a la jove. Ella va haver d’aguantar com la gent de l’altra punta de la fàbrica l’anava a vore per a saber qui era la protagonista del vídeo sexual. Abans que s’esdevinguera el tràgic final, va acudir a la direcció de l’empresa –el dijous abans de traure’s la vida– i se li va oferir un nou lloc de treball en una altra secció, lloc que Verónica va acceptar.

 

Tot i això, va haver un últim fet que va fer que s’afonara i acabara penjant-se en sa casa d’Alcalá de Henares. No va poder suportar que el seu home tornara a contemplar unes imàtgens com eixes amb un altre home. Possiblement, per no voler tornar a viure una crisi d’esta classe, va decidir posar punt final a la seua existència.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.

La jutgessa que investiga la DANA de València cita com a testimoni a l’excap d’informatius d’À Punt

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a València del 29 d'octubre de 2024 crida a declarar com a testimoni al llavors cap d'informatius d'À Punt i incorpora nous vídeos a la causa.

Les víctimes de la dana demanen a Bolaños més mitjans judicials i revisar els aforaments

Tres associacions de víctimes de la dana reclamen a Félix Bolaños més recursos per al jutjat de Catarroja, una justícia sense interferències polítiques i revisar l'ús dels aforaments.

El Consell retorna al seu lloc al tècnic que va visar les VPP d’Alacant però li canvia les funcions

El tècnic que va tramitar les vivendes públiques investigades a la Platja de Sant Joan torna al seu lloc per dret administratiu, però amb funcions distintes a les que van motivar la seua suspensió.

El Consell declara la Romeria de la Santa Faç Bé d’Interés Cultural immaterial

El Consell ha aprovat el decret que reconeix la Romeria de la Santa Faç d'Alacant com a Bé d'Interés Cultural immaterial, destacant el seu valor històric, religiós i festiu.

El Consell recorrerà la regularització d’immigrants en alertar de tensió en els servicis públics

El Consell anuncia que recorrerà la regularització d'immigrants impulsada pel Govern en considerar que generarà un efecte anomenada, una pressió afegida sobre la sanitat, l'educació i la vivenda, i que no arriba amb finançament extra.