Un primer vídeo sexual de Verónica hauria circulat per Iveco ja fa 10 anys

Iveco Madrid

Imatge de la fàbrica on treballava Verónica | EFE

 

Ja es comença a saber què va poder passar amb Verónica –la jove mare treballadora de la fàbrica Iveco de Madrid– i què la va poder portar a suïcidar-se després que un vídeo sexual seu es difonguera entre els seus companys. I, pel que pareix, esta no ha sigut la primera volta que era víctima d’una violació de la seua intimitat i el centre de les mirades dels seus companys de faena. Ja fa uns anys, pareix que un altre company ja va compartir una primera gravació sexual de Verònica.

 

Este primer cas hauria passat fa 10 anys. En aquell cas, la jove morta mantenia una relació esporàdica amb un company molt pròxim a ella, segons explica ‘El Español’. Els dos es van gravar mantenint relacions i ell va decidir compartir-les entre un grup reduït de treballadors de la mateixa fàbrica.

 

Açò va provocar que Verònica patira les primeres burles. «Molts sabíem de l’existència d’este primer vídeo. Jo el vaig vore perquè me’l va ensenyar eixe treballador, que també l’estava ensenyant a uns altres companys amb el mòbil. Tots estaven riguent», explicava una companya. 

 

L’autor del segon vídeo la va amenaçar

A diferència d’eixa segona gravació, el fet no va tindre molta repercussió. Verónica va poder passar pàgina, tot i que el seu home actual, i en aquell moment parella, va tindre coneiximent de les imàtgens a través de la seua cunyada. 

 

El gran problema ha arribat anys després. El presumpte autor del segon vídeo i ella van tindre una relació durant una ruptura temporal que Verònica va tindre amb el seu home. Setmanes abans que es produïra la tràgica mort de Verònica, l’altre home li hauria estat fent xantatge amb publicar les imàtgens.

 

No va poder aguantar que el marit tornara a passar per la mateixa situació

Finalment, va complir amb la seua amenaça i va acabar complint un nou malson per a la jove. Ella va haver d’aguantar com la gent de l’altra punta de la fàbrica l’anava a vore per a saber qui era la protagonista del vídeo sexual. Abans que s’esdevinguera el tràgic final, va acudir a la direcció de l’empresa –el dijous abans de traure’s la vida– i se li va oferir un nou lloc de treball en una altra secció, lloc que Verónica va acceptar.

 

Tot i això, va haver un últim fet que va fer que s’afonara i acabara penjant-se en sa casa d’Alcalá de Henares. No va poder suportar que el seu home tornara a contemplar unes imàtgens com eixes amb un altre home. Possiblement, per no voler tornar a viure una crisi d’esta classe, va decidir posar punt final a la seua existència.

Últimes notícies

Centenars de persones ixen al carrer a València contra el negoci de la vivenda

Centenars de persones es manifesten este dissabte pel centre de València per a denunciar l especulació immobiliària, el model turístic descontrolat i la pèrdua d identitat dels barris, i per a reclamar vivenda digna i lloguers assequibles.

El Barça atropella el Nava a Alacant (27-38) i es planta en una nova final de Copa

El Barça guanya amb autoritat el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal de la Copa del Rei d’handbol a Alacant i es classifica per a una nova final, en un partit que va dominar sense necessitat d’exhibir la seua millor versió.

Es cancel·la el Festival de Les Arts de València després de les queixes pel so

El Festival de Les Arts no continua este dissabte a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València després de les nombroses queixes per falta de so i de la negativa de l'Ajuntament i la direcció del recinte a permetre l'obertura. L'organització anuncia devolucions i lamenta no haver pogut tindre una reunió amb l'Alcaldia per buscar alternatives.

El Nou Mestalla completa l’anell de compressió i els 50 pilars de la coberta

L’estadi Nou Mestalla ja ha instal·lat l’anell de compressió i els 50 pilars d’acer que sostindran la gran coberta, un pas clau de cara a la seua inauguració prevista per a l’estiu de 2027.

Iñigo Pérez reforça la tradició del Villarreal per la banqueta espanyola

L’arribada d’Iñigo Pérez al Villarreal allarga la històrica aposta del club per tècnics espanyols: en 26 temporades a Primera només Manuel Pellegrini ha sigut estranger. El basc signa per tres temporades i s’afegix a una nòmina d’entrenadors clau en l’evolució del club groguet.

Pérez Llorca acudix a la recepció dels reis per la visita del Papa León XIV

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, acudix al Palau Reial a la recepció oferida pels reis Felipe VI i Letizia amb motiu de la primera intervenció oficial del Papa León XIV a Espanya.

Buxadé presenta Vox en València com el nexe de les forces patriotes europees

L’eurodiputat de Vox Jorge Buxadé assegura en una cimera a València que el seu partit torna a ser el punt d’unió de les forces patriòtiques europees i carrega contra la immigració massiva i el Pacte Verd.

Educació defensa que la seua última oferta supera en 1.000 milions les demandes dels sindicats

La Conselleria d'Educació assegura que el seu pla de 3.386 milions en quatre anys per a l'ensenyament públic millora en 1.000 milions les exigències inicials dels sindicats i reclama posar fi a la vaga indefinida del professorat.