Un primer vídeo sexual de Verónica hauria circulat per Iveco ja fa 10 anys

Ejemplo de shortcode con estilo
Imatge de la fàbrica on treballava Verónica | EFE   Ja es comença a saber què va poder passar amb Verónica –la jove mare treballadora de la fàbrica Iveco de Madrid– i què la va poder portar a suïcidar-se després que un vídeo sexual seu es difonguera entre els seus companys. I, pel que pareix, esta no […]
Iveco Madrid

Imatge de la fàbrica on treballava Verónica | EFE

 

Ja es comença a saber què va poder passar amb Verónica –la jove mare treballadora de la fàbrica Iveco de Madrid– i què la va poder portar a suïcidar-se després que un vídeo sexual seu es difonguera entre els seus companys. I, pel que pareix, esta no ha sigut la primera volta que era víctima d’una violació de la seua intimitat i el centre de les mirades dels seus companys de faena. Ja fa uns anys, pareix que un altre company ja va compartir una primera gravació sexual de Verònica.

 

Este primer cas hauria passat fa 10 anys. En aquell cas, la jove morta mantenia una relació esporàdica amb un company molt pròxim a ella, segons explica ‘El Español’. Els dos es van gravar mantenint relacions i ell va decidir compartir-les entre un grup reduït de treballadors de la mateixa fàbrica.

 

Açò va provocar que Verònica patira les primeres burles. «Molts sabíem de l’existència d’este primer vídeo. Jo el vaig vore perquè me’l va ensenyar eixe treballador, que també l’estava ensenyant a uns altres companys amb el mòbil. Tots estaven riguent», explicava una companya. 

 

L’autor del segon vídeo la va amenaçar

A diferència d’eixa segona gravació, el fet no va tindre molta repercussió. Verónica va poder passar pàgina, tot i que el seu home actual, i en aquell moment parella, va tindre coneiximent de les imàtgens a través de la seua cunyada. 

 

El gran problema ha arribat anys després. El presumpte autor del segon vídeo i ella van tindre una relació durant una ruptura temporal que Verònica va tindre amb el seu home. Setmanes abans que es produïra la tràgica mort de Verònica, l’altre home li hauria estat fent xantatge amb publicar les imàtgens.

 

No va poder aguantar que el marit tornara a passar per la mateixa situació

Finalment, va complir amb la seua amenaça i va acabar complint un nou malson per a la jove. Ella va haver d’aguantar com la gent de l’altra punta de la fàbrica l’anava a vore per a saber qui era la protagonista del vídeo sexual. Abans que s’esdevinguera el tràgic final, va acudir a la direcció de l’empresa –el dijous abans de traure’s la vida– i se li va oferir un nou lloc de treball en una altra secció, lloc que Verónica va acceptar.

 

Tot i això, va haver un últim fet que va fer que s’afonara i acabara penjant-se en sa casa d’Alcalá de Henares. No va poder suportar que el seu home tornara a contemplar unes imàtgens com eixes amb un altre home. Possiblement, per no voler tornar a viure una crisi d’esta classe, va decidir posar punt final a la seua existència.

Últimes notícies

Robinson resol un duel vibrant entre Barça i Valencia Basket (98-94)

El Barça ha superat el Valencia Basket per 98-94 en la jornada 9 de l’Euroliga. Justin Robinson ha anotat nou punts en els últims quatre minuts.

Mor un treballador en caure des de deu metres en una nau de Paterna

Un treballador de 62 anys ha mort després de caure des d’uns deu metres mentre reparava el sostre d’una nau del polígon Fuente del Jarro, a Paterna.

Deu detinguts per incitar disturbis vinculats a Blocus: tres a Valencia

Deu jóvens, quatre menors, han sigut detinguts en 24 hores per incitar disturbis vinculats a Blocus. Tres arrestos s’han practicat a la província de Valencia.

L’Atlético busca pressionar el lideratge al camp del Levante

L’Atlético visita el Levante este dissabte amb sis victòries consecutives i la mirada posada en el lideratge. Julián Alvarez arriba en ratxa golejadora.

Puente revela 170 incidències del sistema LZB durant 2026 i defensa la seua seguretat després de l’accident d’Urda

La tragèdia deixa 69 morts i 13 víctimes identificades, mentre 39 ferits continuen hospitalitzats a Castella-la Manxa, 17 d'ells en unitats de cures intensives

València aprova un pressupost de 1.361 milions per a 2027

El govern municipal de València ha aprovat el projecte de pressupost de 2027, un 8,8 % superior al de l’exercici actual. L’oposició l’ha rebutjat.

La dana de 2024 suma 234 víctimes mortals en la causa judicial

La jutgessa de Catarroja ha elevat a 234 el recompte oficial de víctimes mortals de la dana del 29 d’octubre de 2024. L’últim cas reconegut és el d’un home de Paiporta que va morir després d’una infecció bacteriana.

Castelló proposa 246,7 milions per als comptes provincials de 2027

La Diputació de Castelló debatrà el 3 de novembre un pressupost de 246.698.267,01 euros per a 2027, amb inversions en seguretat, serveis i infraestructures.