Un primer vídeo sexual de Verónica hauria circulat per Iveco ja fa 10 anys

Iveco Madrid

Imatge de la fàbrica on treballava Verónica | EFE

 

Ja es comença a saber què va poder passar amb Verónica –la jove mare treballadora de la fàbrica Iveco de Madrid– i què la va poder portar a suïcidar-se després que un vídeo sexual seu es difonguera entre els seus companys. I, pel que pareix, esta no ha sigut la primera volta que era víctima d’una violació de la seua intimitat i el centre de les mirades dels seus companys de faena. Ja fa uns anys, pareix que un altre company ja va compartir una primera gravació sexual de Verònica.

 

Este primer cas hauria passat fa 10 anys. En aquell cas, la jove morta mantenia una relació esporàdica amb un company molt pròxim a ella, segons explica ‘El Español’. Els dos es van gravar mantenint relacions i ell va decidir compartir-les entre un grup reduït de treballadors de la mateixa fàbrica.

 

Açò va provocar que Verònica patira les primeres burles. «Molts sabíem de l’existència d’este primer vídeo. Jo el vaig vore perquè me’l va ensenyar eixe treballador, que també l’estava ensenyant a uns altres companys amb el mòbil. Tots estaven riguent», explicava una companya. 

 

L’autor del segon vídeo la va amenaçar

A diferència d’eixa segona gravació, el fet no va tindre molta repercussió. Verónica va poder passar pàgina, tot i que el seu home actual, i en aquell moment parella, va tindre coneiximent de les imàtgens a través de la seua cunyada. 

 

El gran problema ha arribat anys després. El presumpte autor del segon vídeo i ella van tindre una relació durant una ruptura temporal que Verònica va tindre amb el seu home. Setmanes abans que es produïra la tràgica mort de Verònica, l’altre home li hauria estat fent xantatge amb publicar les imàtgens.

 

No va poder aguantar que el marit tornara a passar per la mateixa situació

Finalment, va complir amb la seua amenaça i va acabar complint un nou malson per a la jove. Ella va haver d’aguantar com la gent de l’altra punta de la fàbrica l’anava a vore per a saber qui era la protagonista del vídeo sexual. Abans que s’esdevinguera el tràgic final, va acudir a la direcció de l’empresa –el dijous abans de traure’s la vida– i se li va oferir un nou lloc de treball en una altra secció, lloc que Verónica va acceptar.

 

Tot i això, va haver un últim fet que va fer que s’afonara i acabara penjant-se en sa casa d’Alcalá de Henares. No va poder suportar que el seu home tornara a contemplar unes imàtgens com eixes amb un altre home. Possiblement, per no voler tornar a viure una crisi d’esta classe, va decidir posar punt final a la seua existència.

Últimes notícies

Els veïns d’Artana i Eslida tornen a casa després de l’incendi de la Vall d’Uixó

L'incendi forestal de la Vall d'Uixó ha quedat estabilitzat després de set dies i quasi 9.600 hectàrees cremades, i permet el retorn dels veïns d'Artana i Eslida. Les autoritats avisen que el foc encara no està controlat ni extingit i demanen no accedir a la zona.

32,1 milions per a immunitzar nadons i xiquets contra el VRS en la Comunitat Valenciana

El Consell ha autoritzat 32,1 milions per a adquirir 70.000 dosis contra el VRS per a la campanya 2026-2027, i ha aprovat també mesures en justícia, formació digital, medi ambient i agricultura.

El Huerto del Cura suma prestigi amb l’ingrés en l’Itinerari Europeu de Jardins Històrics

El Jardín Artístico Nacional Huerto del Cura, a Elx, ha formalitzat l’ingrés en l’Itinerari Europeu de Jardins Històrics, certificat pel Consell d’Europa, fet que reforça el seu valor patrimonial i turístic.

Sagunt a Escena obri la 43a edició amb dos obres inspirades en el Segle d’Or

El Teatre Romà estrena 'El Narciso en su opinión', mentre l''Off Romà' combina teatre clàssic i dansa contemporània

El dèficit de la Comunitat Valenciana baixa al 0,71% del PIB fins als 1.180 milions

El dèficit públic de la Comunitat Valenciana s’ha reduït una dècima fins al 0,71% del PIB, amb 1.180 milions acumulats fins maig, en un context de menor gasto per la dana i superàvit de la Seguretat Social.

1,7 milions de la Diputació per als pobles afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

La Diputació de Castelló ha aprovat una modificació pressupostària d’1,7 milions d’euros per a impulsar la recuperació dels municipis danyats per l’incendi forestal declarat el 25 de juliol a la Serra d’Espadà, amb ajudes específiques per a pobles menuts i convenis per a la Vall d’Uixó i Onda.

Un accident a l’A-7 col·lapsa el trànsit a Bétera en ple inici d’operació eixida

Un accident sense víctimes mortals a l’A-7 a l’altura de Bétera ha provocat fins a 17 quilòmetres de retencions en sentit Barcelona i 13 en sentit Alacant, coincidint amb l’operació especial d’estiu.

Un jutjat de València rebutja ampliar la causa contra l’excomissionat de la DANA

El jutjat que investiga la presumpta falsificació del títol universitari de José María Ángel ha descartat ampliar la instrucció als delictes de prevaricació i nomenament il·legal en no vore indicis que els responsables polítics conegueren la possible manca de titulació.
FILMOTECA D'ESTIU