La Policia Local decomissa en el rastre ferramentes robades en empreses afectades per la dana

VALÈNCIA, 9 (EUROPA PRESS)

Policies Locals de la USAP (Unitat de Seguretat, Suport i Prevenció) de València van localitzar este diumenge en el rastre un lloc en el qual estaven venent ferramentes i material d’obra amb restes de fang sostretes en empreses afectades per la dana.

Segons ha informat la Policia Local en un comunicat, es tractava de serres, generadors elèctrics, i altres objectes com a maletins de trepants. Alguns d’ells tenien encara el precinte de seguretat antirrobament.

Davant de la possibilitat que es tractara d’objectes procedents de saquejos en comerços o empreses afectades per la dana, els agents es van acostar al lloc i van sol·licitar als venedors la documentació de la procedència dels articles.

Atès que els venedors no aporten cap contracte o factura de la procedència del material, els policies van procedir a confiscar el material i a realitzar diligències a l’autoritat judicial.

Entre altres eines, s’han confiscat d’11 martells perforadores, 14 trepants en maletí amb bateries i tres compressors, així com nombroses serres, elevadors elèctrics, compressors. En total, 54 productes amb un preu de venda al públic de quasi 10.000 euros. També van alçar una sanció administrativa per exercir la venda una persona diferent a la recollida en l’autorització del lloc.

Últimes notícies

Arresten a Benidorm un home per intentar ofegar una jove en l’aigua i un xiquet en l’arena

Un home està en presó provisional després d’intentar ofegar una jove en l’aigua i, minuts després, un xiquet en l’arena de la platja de Ponent de Benidorm. Diverses persones, entre elles el cap de socorristes, el van reduir fins a l’arribada de la Policia Local de Platges.

El Barça i el Bidasoa Irún obrin les semifinals de la Copa del Rei a Alacant

El Barça, vigent campió, goleja el Recoletas Atlético Valladolid i el Bidasoa Irún supera el Bathco Torrelavega per a convertir-se en els primers semifinalistes de la Copa del Rei d handbol al Centre de Tecnificació d Alacant.

Investiguen si uns ossos trobats en Dénia són d’un jove assassinat pel seu pare el 1994

La Policia Nacional analitza uns ossos humans localitzats baix el sòl d’una vivenda de Dénia per a comprovar si pertanyen a un jove desaparegut el 1994 després de la confessió en el llit de mort del seu pare.

Detingut un aficionat pels greus desordres previs al València-Barça a Mestalla

La Policia Nacional ha detingut a València un home identificat com un dels aficionats més actius en els greus desordres públics previs al partit València-Barcelona disputat a Mestalla el passat 23 de maig.

La CHJ invertix 1,3 milions per a reforçar la seguretat al barranc del Poyo a Riba-roja

La Confederación Hidrográfica del Júcar ha destinat 1,3 milions d'euros a una nova mota de protecció al barranc del Poyo, al seu pas pel polígon industrial La Reva de Riba-roja de Túria, per a millorar la capacitat hidràulica i reduir el risc d'inundacions en una zona clau per a l'economia local.

Una tronada de matinada deixa 94 l/m² en tres hores a Ribera de Cabanes

Les pluges de la passada matinada han descarregat amb força al litoral de Castelló, amb 94 litres per metre quadrat en tres hores a Ribera de Cabanes i més de 60 l/m² en diversos municipis d’Alacant.

Les temperatures cauen quasi 14 graus en només 24 hores a Alcoi

Les temperatures del migdia han baixat una mitjana de 9,2 graus en només 24 hores a la Comunitat Valenciana, amb un descens excepcional de 13,9 graus a Alcoi, segons Aemet.

Detenen l’exmilitar Patricia Campos per un presumpte maltractament als seus fills que ella nega

La castellonenca Patricia Campos i la seua dona han sigut detingudes per la Guàrdia Civil i investigades per un presumpte delicte continuat de maltractament als seus dos fills adoptats, uns fets que la parella rebutja de manera categòrica.