La Presentació del Retrat Oficial de Joan Ribó a l’Ajuntament de València

VALÈNCIA, 25 (EUROPA PRESS) – El retrat oficial de l’exalcalde de València, el senyor Joan Ribó, qui va liderar l’executiu local des de 2015 fins a 2023, ja ocupa un lloc destacat a les dependències d’alcaldia de l’Ajuntament. Aquesta instal·lació, que acompanya els retrats dels màxims representants de la capital valenciana, simbolitza una etapa important en la història política de la ciutat.

El senyor Joan Ribó ha expressat la seva satisfacció davant l’obra, que percep com un reflex dels seus vuit anys de govern. En paraules seves, durant el seu mandat, va treballar intensament per transformar València en un lloc «més agradable i accessible per a tota la ciutadania». Aquesta visió de millora constant ha marcat la seva gestió al capdavant de l’Ajuntament.

El retrat, realitzat a l’oli per la pintora de València Lola Huesca, es troba en un corredor emblemàtic entre l’alcaldia i el Saló de Cristall, espai que ha estat testimoni dels retrats d’alcaldes i alcaldesses des de les eleccions democràtiques de 1979. La decisió d’honorar a Huesca, amb qui Ribó va compartir experiències com a professor, destaca la seva confiança en l’artista per plasmar la seva essència.

El quadre presenta a Ribó sobre un fons blau clar, vestit amb una camisa blava i uns pantalons vaquers, assegut en un banc de fusta decorat amb l’escut de València. L’exalcalde ha mencionat que l’obra reflecteix la seva naturalesa, sense adherir-se a una postura d’autoritat, i que captura la seva imatge tal com és.

Aquesta inauguració del retrat no només celebra la figura del senyor Joan Ribó sinó que també simbolitza un homenatge al seu llegat a la ciutat de València.

Últimes notícies

CSIF reclama més professors en Educació i qualifica d’insuficient l’augment de 5.000 places

CSIF ha considerat insuficient la proposta de la Conselleria d’Educació d’incrementar 5.000 places en quatre cursos i ha reclamat més docents i la seua incorporació més ràpida per a reduir ràtios i millorar l’atenció educativa.

Quarta autonomia amb més autònoms en pluriactivitat: així està la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana és la quarta autonomia amb més autònoms en pluriactivitat, amb 29.085 treballadors que compatibilitzen el seu negoci amb una faena assalariada, segons UPTA.

Les màximes freguen els 40 °C a Xixona en l’inici de la tercera ona de calor

La tercera ona de calor de l’estiu ha deixat quasi 40 °C a Xixona i ha activat l’avís taronja per al migdia a l’interior de València i Alacant.

La Generalitat destina 49,26 milions a modernitzar 853 pimes industrials

Les ajudes Inpyme mobilitzaran 178 milions, mantindran 27.111 llocs de treball i permetran crear 1.023 ocupacions noves.

Foulquier continua al marge i pot perdre’s l’inici de la Lliga amb el Valencia

Dimitri Foulquier continua recuperant-se al marge del grup a Paterna, es perdrà el pròxim amistós contra l’Eldense i no té garantit arribar al debut de Lliga davant el Celta en Mestalla.

Ferit per arma de foc un home de 53 anys en un carrer de Castelló

Un home de 53 anys ha resultat ferit per arma de foc al carrer Maestro Bretón de Castelló i ha sigut traslladat al Hospital General, on ha sigut atés i ja ha rebut l’alta mèdica.

PSPV i Compromís exigixen que Pérez Llorca explique qui va pagar el seu viatge a la final del Mundial

PSPV i Compromís han demanat al president Juanfran Pérez Llorca que detalle qui va pagar el seu viatge i estada a Nova York per vore la final del Mundial de futbol, mentres PP i Vox resten importància a la polèmica destacant que no hi ha gasto públic.

Aemet activa avís taronja dijous a València i Alacant per temperatures de fins a 40 graus

La nova ona de calor, la tercera de l’estiu a la Comunitat Valenciana, tindrà el seu punt àlgid entre dimarts i divendres, amb avís taronja dijous a València i Alacant per màximes de fins a 40 graus i avís groc a l’interior de Castelló.