La Presentació del Retrat Oficial de Joan Ribó a l’Ajuntament de València

VALÈNCIA, 25 (EUROPA PRESS) – El retrat oficial de l’exalcalde de València, el senyor Joan Ribó, qui va liderar l’executiu local des de 2015 fins a 2023, ja ocupa un lloc destacat a les dependències d’alcaldia de l’Ajuntament. Aquesta instal·lació, que acompanya els retrats dels màxims representants de la capital valenciana, simbolitza una etapa important en la història política de la ciutat.

El senyor Joan Ribó ha expressat la seva satisfacció davant l’obra, que percep com un reflex dels seus vuit anys de govern. En paraules seves, durant el seu mandat, va treballar intensament per transformar València en un lloc «més agradable i accessible per a tota la ciutadania». Aquesta visió de millora constant ha marcat la seva gestió al capdavant de l’Ajuntament.

El retrat, realitzat a l’oli per la pintora de València Lola Huesca, es troba en un corredor emblemàtic entre l’alcaldia i el Saló de Cristall, espai que ha estat testimoni dels retrats d’alcaldes i alcaldesses des de les eleccions democràtiques de 1979. La decisió d’honorar a Huesca, amb qui Ribó va compartir experiències com a professor, destaca la seva confiança en l’artista per plasmar la seva essència.

El quadre presenta a Ribó sobre un fons blau clar, vestit amb una camisa blava i uns pantalons vaquers, assegut en un banc de fusta decorat amb l’escut de València. L’exalcalde ha mencionat que l’obra reflecteix la seva naturalesa, sense adherir-se a una postura d’autoritat, i que captura la seva imatge tal com és.

Aquesta inauguració del retrat no només celebra la figura del senyor Joan Ribó sinó que també simbolitza un homenatge al seu llegat a la ciutat de València.

Últimes notícies

El Levante fitxa cedit el francés Axel Tape fins a final de temporada

El Levante UD ha tancat la incorporació en qualitat de cedit del centrecampista francés Axel Tape, de 19 anys, procedent del Bayer 04 Leverkusen fins a final de temporada.

Pego arriba als 37 graus i encapçala la pujada de temperatures a la Comunitat

Les màximes han pujat fins a 7 graus en municipis com Pego, que ha registrat 37 graus. A les comarques de València també s’han superat els 36 graus en alguns punts.

Enric Mas es corona en Aitana i es posa líder de la Vuelta

El mallorquí Enric Mas s’ha imposat en l’Alto de Aitana, ha estrenat el mallot roig i arriba al primer descans com a nou líder sòlid de la Vuelta 2026.

Set migrants arriben en pastera a una platja de Santa Pola en ple migdia

Una pastera amb set migrants d’origen magribí ha arribat este migdia a la platja de Santa Pola del Este, plena de banyistes. Els hòmens, alguns possiblement menors, han fugit pel passeig marítim fins que els han localitzat les forces de seguretat.

Mor un home en colpejar-se el cap al Pou Clar d’Ontinyent

Un home d’entre 35 i 40 anys ha mort este divendres al paratge del Pou Clar d’Ontinyent després de colpejar-se el cap amb una roca mentre estava amb la família.

Retencions a les entrades de Madrid, València i Sevilla en l’últim diumenge d’agost

La tercera jornada de l’operació retorn d’estiu deixa ja retencions a les principals vies d’accés a Madrid, València i Sevilla, amb fins a 6,9 milions de desplaçaments previstos fins dilluns.

S’alcen esta nit les restriccions per l’incendi d’El Saler i es reobrin platges i carreteres

Les limitacions de mobilitat per l’incendi d’El Saler acabaran a les 23.59 hores d’este diumenge, amb la CV-500 i la 401 reobertes i la recuperació del transport públic i les platges, tot i que alguns accessos al bosc continuen tancats per facilitar la faena dels bombers.

Setembre exigent per a l’Elx: Real Sociedad, Athletic, Madrid i Espanyol en dues setmanes

L’Elx afrontarà en setembre quatre partits en només dues setmanes contra Real Sociedad, Athletic, Real Madrid i Espanyol, amb l’obligació de reaccionar després d’un inici fluix en LALIGA.