La Presentació del Retrat Oficial de Joan Ribó a l’Ajuntament de València

Ejemplo de shortcode con estilo
El retrat oficial de Joan Ribó, exalcalde de València entre 2015 i 2023, s'ha instal·lat a l'Ajuntament. Aquesta obra, pintada per Lola Huesca, simbolitza els vuit anys de govern dedicats a millorar la ciutat.

VALÈNCIA, 25 (EUROPA PRESS) – El retrat oficial de l’exalcalde de València, el senyor Joan Ribó, qui va liderar l’executiu local des de 2015 fins a 2023, ja ocupa un lloc destacat a les dependències d’alcaldia de l’Ajuntament. Aquesta instal·lació, que acompanya els retrats dels màxims representants de la capital valenciana, simbolitza una etapa important en la història política de la ciutat.

El senyor Joan Ribó ha expressat la seva satisfacció davant l’obra, que percep com un reflex dels seus vuit anys de govern. En paraules seves, durant el seu mandat, va treballar intensament per transformar València en un lloc «més agradable i accessible per a tota la ciutadania». Aquesta visió de millora constant ha marcat la seva gestió al capdavant de l’Ajuntament.

El retrat, realitzat a l’oli per la pintora de València Lola Huesca, es troba en un corredor emblemàtic entre l’alcaldia i el Saló de Cristall, espai que ha estat testimoni dels retrats d’alcaldes i alcaldesses des de les eleccions democràtiques de 1979. La decisió d’honorar a Huesca, amb qui Ribó va compartir experiències com a professor, destaca la seva confiança en l’artista per plasmar la seva essència.

El quadre presenta a Ribó sobre un fons blau clar, vestit amb una camisa blava i uns pantalons vaquers, assegut en un banc de fusta decorat amb l’escut de València. L’exalcalde ha mencionat que l’obra reflecteix la seva naturalesa, sense adherir-se a una postura d’autoritat, i que captura la seva imatge tal com és.

Aquesta inauguració del retrat no només celebra la figura del senyor Joan Ribó sinó que també simbolitza un homenatge al seu llegat a la ciutat de València.

Últimes notícies

Les pluges deixen més de 200 litres a la Safor en un cap de setmana passat per aigua

Les pluges persistents han descarregat amb molta intensitat a la Safor, on diversos municipis han superat ja els 200 litres per metre quadrat. Emergències ha gestionat 135 incidents a la Comunitat Valenciana, sobretot per danys en via pública i problemes en carreteres.

Renfe carrega contra Semaf per parar trens de Rodalia per la pluja extrema

Renfe ha criticat que el sindicat de maquinistes Semaf haja demanat no circular en les línies C1 i C2 de Rodalia, en zona amb avís roig per pluges torrencials, i defensa que la informació tècnica permet fer-ho amb seguretat.

Emergències alerta que el pitjor de la tempesta encara està per arribar

El conseller d’Emergències, Juan Carlos Valderrama, alerta que el tram més advers de la tempesta arribarà este diumenge de vesprada al litoral sud de València i nord d’Alacant, amb avís roig per pluges intenses i fortes ratxes de vent.

Pluges torrencials a la Safor amb 166 l/m² en el Real de Gandia

La Safor està patint este diumenge pluges torrencials, amb 166 l/m² acumulats en el Real de Gandia i valors molt elevats en altres municipis de la comarca, segons Avamet i Aemet.

Proposen limitar de manera temporal la pujada del lloguer per a frenar la crisi d’habitatge

La catedràtica de la Universitat d’Alacant Paloma Taltavull defensa contindre de manera temporal la pujada dels lloguers com a mesura puntual per a mitigar la crisi d’habitatge, marcada per una forta pressió de la demanda i una oferta insuficient. L’experta adverteix que la falta de vivenda en lloguer és un problema endèmic des de la crisi financera de 2008.

Arrestada a Alacant una parella per vendre gorres falses a les xarxes

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un home i una dona, de 33 i 37 anys, acusats de vendre centenars de gorres falsificades d’una marca coneguda a través de dos perfils en xarxes socials. En el registre de la vivenda vinculada als sospitosos s’han intervingut 614 gorres i material per a la seua distribució.

Aemet alerta de fins a 400 l/m² de pluja entre el sud de València i el nord d’Alacant

Aemet ha activat un avís per pluges torrencials que poden deixar entre 300 i 400 l/m² al litoral i prelitoral del sud de València i nord d’Alacant, amb descens de temperatures i vent molt intens al Golf de València.

Xàbia supera els 100 litres de pluja en només 12 hores

Xàbia ha registrat 103,6 litres per metre quadrat en 12 hores, el valor més alt de la xarxa d’Avamet, amb altres municipis de València i Alacant també molt afectats per les pluges intenses.