La Presentació del Retrat Oficial de Joan Ribó a l’Ajuntament de València

VALÈNCIA, 25 (EUROPA PRESS) – El retrat oficial de l’exalcalde de València, el senyor Joan Ribó, qui va liderar l’executiu local des de 2015 fins a 2023, ja ocupa un lloc destacat a les dependències d’alcaldia de l’Ajuntament. Aquesta instal·lació, que acompanya els retrats dels màxims representants de la capital valenciana, simbolitza una etapa important en la història política de la ciutat.

El senyor Joan Ribó ha expressat la seva satisfacció davant l’obra, que percep com un reflex dels seus vuit anys de govern. En paraules seves, durant el seu mandat, va treballar intensament per transformar València en un lloc “més agradable i accessible per a tota la ciutadania”. Aquesta visió de millora constant ha marcat la seva gestió al capdavant de l’Ajuntament.

El retrat, realitzat a l’oli per la pintora de València Lola Huesca, es troba en un corredor emblemàtic entre l’alcaldia i el Saló de Cristall, espai que ha estat testimoni dels retrats d’alcaldes i alcaldesses des de les eleccions democràtiques de 1979. La decisió d’honorar a Huesca, amb qui Ribó va compartir experiències com a professor, destaca la seva confiança en l’artista per plasmar la seva essència.

El quadre presenta a Ribó sobre un fons blau clar, vestit amb una camisa blava i uns pantalons vaquers, assegut en un banc de fusta decorat amb l’escut de València. L’exalcalde ha mencionat que l’obra reflecteix la seva naturalesa, sense adherir-se a una postura d’autoritat, i que captura la seva imatge tal com és.

Aquesta inauguració del retrat no només celebra la figura del senyor Joan Ribó sinó que també simbolitza un homenatge al seu llegat a la ciutat de València.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Reobri la CV-395 entre Chera i Sot de Chera després de la DANA

La Diputació de València obri este divendres la CV-395 entre Chera i Sot de Chera després de la seua destrucció per la DANA de 2024, amb una obra integral. La via recupera la connexió amb Utiel-Requena i l'A-3 i reforça drenatges i talussos per a resistir futures pluges intenses

Comencen a funcionar les llançadores d’Albal cap a Torrent Avinguda i La Torre

Les llançadores entre Albal i els nodes de Torrent Avinguda i La Torre han començat amb normalitat per a cobrir el tram que Rodalia no presta durant les mascletaes. L'operatiu seguirà actiu mentres dure la retallada temporal de les línies C1 i C2.

El Real Oviedo encara una altra final per la permanència davant un València renascut

El cuer necessita retallar els huit punts que li separen de la salvació i rep a un València en ratxa. Almada acumula baixes, Corberán manté l'impuls.

La Generalitat defén la legalitat d’anul·lar sancions laborals per la DANA

La Generalitat ha defés que l'anul·lació de sancions després de la DANA de 2024 es va resoldre amb criteris tècnics i legals. Respon així a la petició d'investigació a la Fiscalia.

El Reial Madrid busca sostindre el seu renàixer davant un Elx en crisi amb el City de rerefons

El Reial Madrid arriba reforçat per la seua nit europea, però amb huit baixes i calendari al límit. L'Elx viatja sense triomfs fora i amb el descens a un punt.

Treball porta a la Generalitat Valenciana a la Fiscalia per anul·lar sancions laborals després de la DANA

Treball ha traslladat a la Fiscalia l'anul·lació d'expedients sancionadors atribuïda a la Generalitat Valenciana després de la DANA de 2024. Els casos incloïen riscos greus i una defunció constatats per la Inspecció.

Martínez Mus defén que la futura plataforma sobre el Túria alleujarà el trànsit i reduirà temps

La Generalitat aposta per una plataforma de transport sobre el Túria que retallarà temps de viatge i descarregarà de trànsit la V-30. El pla s'emmarca en un treball conjunt amb el sector logístic per a prioritzar projectes i millorar la competitivitat.

Creu Roja atén quasi mig centenar de lipotímies durant la mascletà del divendres a València

Creu Roja ha realitzat 77 assistències durant la mascletà del divendres en la plaça de l'Ajuntament de València. Van predominar les lipotímies i va haver-hi tres evacuacions.