La Presentació del Retrat Oficial de Joan Ribó a l’Ajuntament de València

VALÈNCIA, 25 (EUROPA PRESS) – El retrat oficial de l’exalcalde de València, el senyor Joan Ribó, qui va liderar l’executiu local des de 2015 fins a 2023, ja ocupa un lloc destacat a les dependències d’alcaldia de l’Ajuntament. Aquesta instal·lació, que acompanya els retrats dels màxims representants de la capital valenciana, simbolitza una etapa important en la història política de la ciutat.

El senyor Joan Ribó ha expressat la seva satisfacció davant l’obra, que percep com un reflex dels seus vuit anys de govern. En paraules seves, durant el seu mandat, va treballar intensament per transformar València en un lloc «més agradable i accessible per a tota la ciutadania». Aquesta visió de millora constant ha marcat la seva gestió al capdavant de l’Ajuntament.

El retrat, realitzat a l’oli per la pintora de València Lola Huesca, es troba en un corredor emblemàtic entre l’alcaldia i el Saló de Cristall, espai que ha estat testimoni dels retrats d’alcaldes i alcaldesses des de les eleccions democràtiques de 1979. La decisió d’honorar a Huesca, amb qui Ribó va compartir experiències com a professor, destaca la seva confiança en l’artista per plasmar la seva essència.

El quadre presenta a Ribó sobre un fons blau clar, vestit amb una camisa blava i uns pantalons vaquers, assegut en un banc de fusta decorat amb l’escut de València. L’exalcalde ha mencionat que l’obra reflecteix la seva naturalesa, sense adherir-se a una postura d’autoritat, i que captura la seva imatge tal com és.

Aquesta inauguració del retrat no només celebra la figura del senyor Joan Ribó sinó que també simbolitza un homenatge al seu llegat a la ciutat de València.

Últimes notícies

El València Basket inicia l’era Torralba amb la Supercopa LF Endesa

El València Basket ha conquistat la Supercopa LF Endesa a Torrejón de Ardoz davant l’Innova-TSN Leganés, dotzé títol del club i primer de l’era Javi Torralba. El tècnic estrena projecte després d’una profunda renovació en la banqueta i en la plantilla.

El València Basket alça la seua quarta Supercopa LF Endesa

El València Basket ha tornat a conquistar la Supercopa LF Endesa en Torrejón de Ardoz després de superar el Leganés (76-64), en una final intensa i igualada que llança el nou projecte taronja amb títol.

La UD Vall de Uxó goleja el Torrellano i es posa líder del grup VI

La UD Vall de Uxó ha vençut 0-3 al camp del Torrellano, amb dos gols de Meseguer i un d’Ali, i se situa líder en solitari del grup VI de Tercera Federació després de quatre jornades.

Un estudi de la UPV alerta que els rius d’Espanya i Bulgària són els que pitjor qualitat tenen a Europa

Un estudi liderat per la UPV assenyala que els rius d’Espanya i Bulgària presenten la situació més crítica de qualitat a Europa, mentre que Eslovènia és l’únic país alineat amb els objectius ambientals de 2030.

Un incendi crema l’exterior d’una nau de residus de cablejat a Silla

Un incendi declarat de matinada ha afectat l’exterior d’una nau de tractament de residus de cablejat a Silla. El foc ja s’ha apagat i una dotació de bombers continua a la zona de manera preventiva.

Detinguda a Torrent per enganyar amistats amb falses inversions en borsa

Una dona de 51 anys de Torrent ha estafat més d’1,3 milions d’euros a nou amistats amb falses inversions en borsa utilitzant un esquema Ponzi i documents falsificats.

Un estudi amb carronyers vincula el ‘gos no menja gos’ a l’evitació de malalties

Una investigació en el parc natural d’El Hondo mostra que molts vertebrats carronyers eviten menjar espècies massa pròximes per a reduir el risc d’infeccions.

El MICOF tornarà a les urnes el 4 d’octubre amb tres candidats i reclam de més transparència

El Col·legi de Farmacèutics de València repetirà les eleccions el 4 d’octubre, després d’anul·lar les de maig, amb tres candidatures que coincidixen a demanar auditoria, més transparència i vot telemàtic.