LABORA ofereix nous cursos d’idiomes gratuïts al seu campus virtual

LABORA, el Servei Valencià d’Ocupació i Formació, ha obert aquest dilluns la inscripció per a una nova convocatòria de cursos d’idiomes al seu campus virtual. Es tracta de cursos gratuïts d’anglés, francés i alemany als quals pot accedir qualsevol persona donada alta en Labora.

El termini per a sol·licitar inscriure’s romandrà obert fins al pròxim dia 12 de novembre i els cursos es realitzaran des del 21 de novembre fins a març de 2024. Cal ressaltar que, encara que els cursos estan tutoritzats, permeten que l’alumnat els vaja realitzant al seu ritme, la qual cosa dona la possibilitat de compatibilitzar-lo amb la realització d’altres activitats.

Esta modalitat formativa té continuïtat després de l’èxit d’edicions passades. El motiu és la creixent demanda de formació lingüística en un context social i laboral on cada vegada és més important el coneixement d’idiomes estrangers. Enguany, com a novetat, el campus virtual de Labora oferirà gravació amb una eina de reconeixement de veu i tutories virtuals setmanals.

En esta nova edició, el Servei Valencià d’Ocupació i Formació ofereix cursos d’anglés en els nivells A1, A2, B1 i B2; així com de francés i alemany de graus A1 i A2.

La duració de cada curs és de 150 hores (en el cas dels nivells A1 i A2), o de 240 hores per a les modalitats més avançades (B1 i B2). La matrícula podrà sol·licitar-se en este enllaç, on també es pot trobar tota la informació sobre el Campus Virtual Labora Formació. Una vegada finalitzat amb èxit, atorga un diploma que acredita la competència laboral.

La programació de cursos

Així, el curs 2023-2024, té planificat el següent calendari, que pot estar subjecte a canvis:

-Publicació dels cursos i termini d’inscripcions: del 6 al 12 de novembre de 2023.

-Període de validació de la documentació: del 13 al 20 de novembre.

-Inici de tots els cursos d’idiomes: 21 de novembre.

-Finalització: 1 de març de 2024 (nivells A1 i A2 de qualsevol llengua); 8 de març (anglés B1 i B2).

Totes les formacions seran impartides de manera virtual, la qual cosa permet una gran flexibilitat horària per a l’alumnat, podent accedir als continguts didàctics en qualsevol moment del dia.

La importància de conéixer idiomes hui en dia

Totes les persones inscrites en LABORA (ja estiguen en desocupació o treballant) poden accedir a estos cursos. Qui no complisca este requisit, pot donar-se d’alta d’una manera senzilla. A més, LABORA té previst ampliar l’oferta formativa del seu campus virtual (cofinançada per la Unió Europea) mitjançant diferents cursos de competències transversals.

Estos obriran el seu termini d’inscripció pròximament, i el seu objectiu és millorar la capacitació professional de la ciutadania, aportant-li habilitats personals i interpersonals demandades pel mercat laboral.

Entre altres: la comunicació, el lideratge, el maneig de l’estrés o la gestió del temps. Estos programes formatius són de 25 hores, i estaran disponibles les 24 hores del dia.

En un esforç per adaptar-se a les necessitats canviants de la ciutadania, Labora ha apostat per la formació en línia, que s’ha tornat cada vegada més sol·licitada, ja que permet una educació més personalitzada i segura. D’igual mode, l’estudi d’idiomes comporta una sèrie de beneficis personals i professionals, com explica este article del Blog de LABORA.

Últimes notícies

Arnau admet la superioritat del Barça a Mestalla: ‘Ens han passat per damunt’

Arnau Martínez admet que el Barcelona ha sigut molt superior al Valencia a Mestalla i demana paciència a l’afició, convençut que l’equip remuntarà la situació.

Una eixida nefasta deixa Los Gallos sense final del SailGP de València

Los Gallos, líders del seu grup abans de l’última jornada del SailGP de València, han perdut el pas a la final per una mala eixida i el triomf de l’US SailGP Team en l’última mànega classificatòria.

Golejada del Barcelona a Mestalla i lideratge en solitari

El Barcelona ha passat per damunt del València a Mestalla amb un 0-5, amb doblet de Lamine Yamal, i se situa líder en solitari després del punxó del Real Madrid.

L’Elx busca la primera victòria davant una Reial que encara no puntua fora

L’Elx rep hui al Martínez Valero la Reial Societat necessitat de guanyar per estrenar el seu caseller, davant un rival que encara no ha puntuat com a visitant.

Xiulets massius a Kiat Lim en el seu primer partit de Lliga a Mestalla

Kiat Lim ha viscut a Mestalla el seu primer partit de Lliga com a president del Valencia entre xiulets, càntics contra Peter Lim i un vaciat parcial de la grada d’animació.

Part de Mestalla entra al minut 19 entre crits contra Lim

La Curva Nord ha accedit a Mestalla al minut 19 del Valencia-Barcelona, després d’una protesta fora de l’estadi i entre forts càntics contra Peter Lim i la seua gestió del club.

Llíria encapçala un primer diumenge de setembre tòrrid amb quasi 40 graus

La Comunitat Valenciana ha viscut un primer diumenge de setembre excepcionalment calorós, amb 39,2 graus a Llíria i rècord de 38,4 graus a l’aeroport de València-Manises.

Aemet alerta per calor extrem amb avis groc en València i Alacant

Aemet ha activat l’avís groc per calor este dilluns en tot la província de València i el litoral d’Alacant, amb temperatures que poden arribar fins als 38 graus.