14.9 C
València
Dilluns, 16 febrer, 2026

LABORA ofereix nous cursos d’idiomes gratuïts al seu campus virtual

LABORA, el Servei Valencià d’Ocupació i Formació, ha obert aquest dilluns la inscripció per a una nova convocatòria de cursos d’idiomes al seu campus virtual. Es tracta de cursos gratuïts d’anglés, francés i alemany als quals pot accedir qualsevol persona donada alta en Labora.

El termini per a sol·licitar inscriure’s romandrà obert fins al pròxim dia 12 de novembre i els cursos es realitzaran des del 21 de novembre fins a març de 2024. Cal ressaltar que, encara que els cursos estan tutoritzats, permeten que l’alumnat els vaja realitzant al seu ritme, la qual cosa dona la possibilitat de compatibilitzar-lo amb la realització d’altres activitats.

Esta modalitat formativa té continuïtat després de l’èxit d’edicions passades. El motiu és la creixent demanda de formació lingüística en un context social i laboral on cada vegada és més important el coneixement d’idiomes estrangers. Enguany, com a novetat, el campus virtual de Labora oferirà gravació amb una eina de reconeixement de veu i tutories virtuals setmanals.

En esta nova edició, el Servei Valencià d’Ocupació i Formació ofereix cursos d’anglés en els nivells A1, A2, B1 i B2; així com de francés i alemany de graus A1 i A2.

La duració de cada curs és de 150 hores (en el cas dels nivells A1 i A2), o de 240 hores per a les modalitats més avançades (B1 i B2). La matrícula podrà sol·licitar-se en este enllaç, on també es pot trobar tota la informació sobre el Campus Virtual Labora Formació. Una vegada finalitzat amb èxit, atorga un diploma que acredita la competència laboral.

La programació de cursos

Així, el curs 2023-2024, té planificat el següent calendari, que pot estar subjecte a canvis:

-Publicació dels cursos i termini d’inscripcions: del 6 al 12 de novembre de 2023.

-Període de validació de la documentació: del 13 al 20 de novembre.

-Inici de tots els cursos d’idiomes: 21 de novembre.

-Finalització: 1 de març de 2024 (nivells A1 i A2 de qualsevol llengua); 8 de març (anglés B1 i B2).

Totes les formacions seran impartides de manera virtual, la qual cosa permet una gran flexibilitat horària per a l’alumnat, podent accedir als continguts didàctics en qualsevol moment del dia.

La importància de conéixer idiomes hui en dia

Totes les persones inscrites en LABORA (ja estiguen en desocupació o treballant) poden accedir a estos cursos. Qui no complisca este requisit, pot donar-se d’alta d’una manera senzilla. A més, LABORA té previst ampliar l’oferta formativa del seu campus virtual (cofinançada per la Unió Europea) mitjançant diferents cursos de competències transversals.

Estos obriran el seu termini d’inscripció pròximament, i el seu objectiu és millorar la capacitació professional de la ciutadania, aportant-li habilitats personals i interpersonals demandades pel mercat laboral.

Entre altres: la comunicació, el lideratge, el maneig de l’estrés o la gestió del temps. Estos programes formatius són de 25 hores, i estaran disponibles les 24 hores del dia.

En un esforç per adaptar-se a les necessitats canviants de la ciutadania, Labora ha apostat per la formació en línia, que s’ha tornat cada vegada més sol·licitada, ja que permet una educació més personalitzada i segura. D’igual mode, l’estudi d’idiomes comporta una sèrie de beneficis personals i professionals, com explica este article del Blog de LABORA.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El derbi Llevant-València acaba en baralla i llançament de botelles després del gest de Cömert

El València va véncer 0-2 en el Ciutat de València i el final del derbi va quedar marcat per una baralla i llançament de botelles després d'una celebració de Eray Cömert.

Tárrega demana perdó i Cömert aclarix el seu gest després del derbi Llevant-València

César Tárrega va demanar perdó després de la celebració de Eray Cömert, que va originar una tangana. El suís va negar ànim d'humiliar i es va disculpar en xarxes.

Dela càrrega contra la celebració de Comert després del Llevant-València

Dela critica amb duresa la celebració del defensa valencianista, a qui acusa de falta de respecte. Reclama exemplaritat entre jugadors després del 0-2.

Tárrega demana perdó per la celebració de Cömert i mostra respecte al Llevant

César Tárrega va lamentar el succeït després del partit davant el Llevant per la celebració de Eray Cömert i va demanar perdó, subratllant el respecte al rival. El defensa va explicar que el gest no va asseure bé i que la prioritat va ser celebrar amb la seua afició.

Ramazani i Sadiq donen aire al València en el derbi i agreugen la crisi del Llevant

El València es va imposar 0-2 en el Ciutat amb un golàs de Ramazani i la sentència de Sadiq. El triomf eleva als blanc-i-negres al 14é i deixa al Llevant penúltim.

El derbi Llevant-València va acabar amb baralla i botellazos després d’un gest de Cömert

El Llevant-València va acabar 0-2 en el Ciutat de València, però la victòria visitant va quedar entelada per una baralla i llançament de botelles després d'un gest de Cömert. El central suís va agitar una banderola modificada amb la seua samarreta i va encendre els ànims.

0-2: Ramazani i Sadiq impulsen al València i afonen al Llevant

El València es va emportar el derbi en el Ciutat de València amb un golàs de Ramazani i la sentència de Sadiq. El triomf l'eleva al 14é lloc i deixa al Llevant penúltim.

Ramazani i Sadiq decidixen el derbi i afonen al Llevant (0-2)

El València es va imposar 0-2 en el Ciutat de València amb punts de Ramazani (64') i Sadiq (84'). El pla a la contra va castigar un Llevant que va acabar exposat.