LABORA ofereix nous cursos d’idiomes gratuïts al seu campus virtual

LABORA, el Servei Valencià d’Ocupació i Formació, ha obert aquest dilluns la inscripció per a una nova convocatòria de cursos d’idiomes al seu campus virtual. Es tracta de cursos gratuïts d’anglés, francés i alemany als quals pot accedir qualsevol persona donada alta en Labora.

El termini per a sol·licitar inscriure’s romandrà obert fins al pròxim dia 12 de novembre i els cursos es realitzaran des del 21 de novembre fins a març de 2024. Cal ressaltar que, encara que els cursos estan tutoritzats, permeten que l’alumnat els vaja realitzant al seu ritme, la qual cosa dona la possibilitat de compatibilitzar-lo amb la realització d’altres activitats.

Esta modalitat formativa té continuïtat després de l’èxit d’edicions passades. El motiu és la creixent demanda de formació lingüística en un context social i laboral on cada vegada és més important el coneixement d’idiomes estrangers. Enguany, com a novetat, el campus virtual de Labora oferirà gravació amb una eina de reconeixement de veu i tutories virtuals setmanals.

En esta nova edició, el Servei Valencià d’Ocupació i Formació ofereix cursos d’anglés en els nivells A1, A2, B1 i B2; així com de francés i alemany de graus A1 i A2.

La duració de cada curs és de 150 hores (en el cas dels nivells A1 i A2), o de 240 hores per a les modalitats més avançades (B1 i B2). La matrícula podrà sol·licitar-se en este enllaç, on també es pot trobar tota la informació sobre el Campus Virtual Labora Formació. Una vegada finalitzat amb èxit, atorga un diploma que acredita la competència laboral.

La programació de cursos

Així, el curs 2023-2024, té planificat el següent calendari, que pot estar subjecte a canvis:

-Publicació dels cursos i termini d’inscripcions: del 6 al 12 de novembre de 2023.

-Període de validació de la documentació: del 13 al 20 de novembre.

-Inici de tots els cursos d’idiomes: 21 de novembre.

-Finalització: 1 de març de 2024 (nivells A1 i A2 de qualsevol llengua); 8 de març (anglés B1 i B2).

Totes les formacions seran impartides de manera virtual, la qual cosa permet una gran flexibilitat horària per a l’alumnat, podent accedir als continguts didàctics en qualsevol moment del dia.

La importància de conéixer idiomes hui en dia

Totes les persones inscrites en LABORA (ja estiguen en desocupació o treballant) poden accedir a estos cursos. Qui no complisca este requisit, pot donar-se d’alta d’una manera senzilla. A més, LABORA té previst ampliar l’oferta formativa del seu campus virtual (cofinançada per la Unió Europea) mitjançant diferents cursos de competències transversals.

Estos obriran el seu termini d’inscripció pròximament, i el seu objectiu és millorar la capacitació professional de la ciutadania, aportant-li habilitats personals i interpersonals demandades pel mercat laboral.

Entre altres: la comunicació, el lideratge, el maneig de l’estrés o la gestió del temps. Estos programes formatius són de 25 hores, i estaran disponibles les 24 hores del dia.

En un esforç per adaptar-se a les necessitats canviants de la ciutadania, Labora ha apostat per la formació en línia, que s’ha tornat cada vegada més sol·licitada, ja que permet una educació més personalitzada i segura. D’igual mode, l’estudi d’idiomes comporta una sèrie de beneficis personals i professionals, com explica este article del Blog de LABORA.

Últimes notícies

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.

València revisarà i reforçarà la seguretat dels seus museus municipals després del robatori a Villena

L'Ajuntament de València ha acordat revisar i reforçar les mesures de seguretat dels museus i monuments municipals, arran del robatori recent del tresor del museu de Villena, amb més vigilància i una inversió específica al Museu de la Ciutat.

L’IVAM incorpora el disseny i renova l’oferta educativa per al curs 2026-27

L’IVAM ha presentat la programació pública, educativa i familiar per al curs 2026-27, amb el disseny com a nova línia d’investigació i una ampliació de les propostes per a jóvens, famílies i primera infància.

Pedro Sánchez visitarà dijous la fàbrica de coets de PLD Space a Elx

Pedro Sánchez té previst visitar este dijous la seu de PLD Space a Elx, empresa que ha liderat el primer llançament orbital privat europeu. La visita arriba després de l’adjudicació d’un contracte de 158,9 milions dins del European Launcher Challenge.

Un centenar de xefs europeus s’endinsen en la cultura de l’esmorzar valencià

Més d’un centenar de xefs de tota Europa han conegut a València la cultura de l’esmorzar valencià, gràcies a una mostra organitzada per la Diputació en el marc de l’Assemblea de Euro-Toques. Municipis, productors i hostalers han presentat productes i elaboracions tradicionals vinculades a esta cita gastronòmica clau per als valencians.

El curs arranca dimecres amb menys alumnat, més docents i noves protestes

El curs escolar comença este dimecres en la Comunitat Valenciana amb 808.688 alumnes en la pública, 83.921 docents i el conflicte laboral obert, amb noves mobilitzacions convocades pels sindicats de professorat.

Castelló mostra el privilegi que va permetre traslladar la ciutat a la Plana fa 775 anys

Castelló celebra el 775 aniversari amb l’exposició 'El privilegi d’existir 1251-2026', que exhibix el document amb què Jaume I va autoritzar el trasllat de la vila al pla. La mostra es convertix en l’acte central d’un programa commemoratiu que mira alhora al passat i al futur de la ciutat.

Quatre detinguts per retenir i agredir un home en un local d’Orihuela-Costa

Quatre hòmens han sigut detinguts a Orihuela-Costa acusats de retindre i agredir un home en un local, en un operatiu conjunt de la Policia Local i la Guàrdia Civil. La víctima va ser alliberada amb lesions i els agents van intervindre armes de foc i diverses drogues.