LABORA ofereix nous cursos d’idiomes gratuïts al seu campus virtual

LABORA, el Servei Valencià d’Ocupació i Formació, ha obert aquest dilluns la inscripció per a una nova convocatòria de cursos d’idiomes al seu campus virtual. Es tracta de cursos gratuïts d’anglés, francés i alemany als quals pot accedir qualsevol persona donada alta en Labora.

El termini per a sol·licitar inscriure’s romandrà obert fins al pròxim dia 12 de novembre i els cursos es realitzaran des del 21 de novembre fins a març de 2024. Cal ressaltar que, encara que els cursos estan tutoritzats, permeten que l’alumnat els vaja realitzant al seu ritme, la qual cosa dona la possibilitat de compatibilitzar-lo amb la realització d’altres activitats.

Esta modalitat formativa té continuïtat després de l’èxit d’edicions passades. El motiu és la creixent demanda de formació lingüística en un context social i laboral on cada vegada és més important el coneixement d’idiomes estrangers. Enguany, com a novetat, el campus virtual de Labora oferirà gravació amb una eina de reconeixement de veu i tutories virtuals setmanals.

En esta nova edició, el Servei Valencià d’Ocupació i Formació ofereix cursos d’anglés en els nivells A1, A2, B1 i B2; així com de francés i alemany de graus A1 i A2.

La duració de cada curs és de 150 hores (en el cas dels nivells A1 i A2), o de 240 hores per a les modalitats més avançades (B1 i B2). La matrícula podrà sol·licitar-se en este enllaç, on també es pot trobar tota la informació sobre el Campus Virtual Labora Formació. Una vegada finalitzat amb èxit, atorga un diploma que acredita la competència laboral.

La programació de cursos

Així, el curs 2023-2024, té planificat el següent calendari, que pot estar subjecte a canvis:

-Publicació dels cursos i termini d’inscripcions: del 6 al 12 de novembre de 2023.

-Període de validació de la documentació: del 13 al 20 de novembre.

-Inici de tots els cursos d’idiomes: 21 de novembre.

-Finalització: 1 de març de 2024 (nivells A1 i A2 de qualsevol llengua); 8 de març (anglés B1 i B2).

Totes les formacions seran impartides de manera virtual, la qual cosa permet una gran flexibilitat horària per a l’alumnat, podent accedir als continguts didàctics en qualsevol moment del dia.

La importància de conéixer idiomes hui en dia

Totes les persones inscrites en LABORA (ja estiguen en desocupació o treballant) poden accedir a estos cursos. Qui no complisca este requisit, pot donar-se d’alta d’una manera senzilla. A més, LABORA té previst ampliar l’oferta formativa del seu campus virtual (cofinançada per la Unió Europea) mitjançant diferents cursos de competències transversals.

Estos obriran el seu termini d’inscripció pròximament, i el seu objectiu és millorar la capacitació professional de la ciutadania, aportant-li habilitats personals i interpersonals demandades pel mercat laboral.

Entre altres: la comunicació, el lideratge, el maneig de l’estrés o la gestió del temps. Estos programes formatius són de 25 hores, i estaran disponibles les 24 hores del dia.

En un esforç per adaptar-se a les necessitats canviants de la ciutadania, Labora ha apostat per la formació en línia, que s’ha tornat cada vegada més sol·licitada, ja que permet una educació més personalitzada i segura. D’igual mode, l’estudi d’idiomes comporta una sèrie de beneficis personals i professionals, com explica este article del Blog de LABORA.

Últimes notícies

Tecnologies immersives que ja transformen la indústria i la salut mental i física

L’ITI impulsa els projectes cuidAR i ECOSIDEA, que utilitzen entorns digitals immersius i intel·ligència artificial per millorar teràpies, formació i processos industrials.

Ruixats forts i granís en l’interior nord mentre el sud lluïx ras

L’interior de la mitat nord de la Comunitat Valenciana espera esta vesprada ruixats i tronades localment fortes amb granís, mentre que el sud tindrà cel poc nuvolós o ras i temperatures sense grans canvis.

Una dona cau des del bany de la seua vivenda sobre un llavacotxes a Benetússer

Una dona ha resultat ferida en cedir el sòl del bany de la seua vivenda i caure uns cinc metres sobre un llavacotxes tancat al públic a Benetússer. La Policia Local i Urbanisme investiguen hui si el colapse està relacionat amb obres o amb el mal estat de la finca.

Controlat de matinada l’incendi forestal de Forcall originat per un camió accidentat

Els bombers han estabilitzat de matinada l’incendi forestal declarat diumenge a Forcall (Castelló), provocat per un camió accidentat en un barranc. El foc ha obligat a desplegar mitjans aeris i terrestres i a activar la situació 1 del Pla Especial d’Incendis Forestals.

Mitjans aeris i terrestres continuen combatent l’incendi forestal de Forcall

L’incendi forestal originat pel foc d’un camió accidentat en un barranc de Forcall continua actiu i obliguen a desplegar importants mitjans aeris i terrestres.

Paiporta s’ompli per exigir que Mazón deixe de ser aforat per la DANA

Centenars de persones han recorregut Paiporta, zona zero de la DANA de 2024, per homenatjar les 230 víctimes i exigir que Carlos Mazón deixe de ser aforat.

Set mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Forcall (Castelló)

Els serveis d’extinció treballen en un incendi forestal declarat a Forcall, als Ports, amb set mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres desplegats a la zona.

Acte solidari a Silla per recordar les víctimes de la dana amb música i reconeixements

Silla ha acollit el primer gran acte solidari de la Red Estatal de Apoyo a No Olvidar la Dana, amb actuacions artístiques, càrrecs institucionals i reconeixements a víctimes, voluntariat i entitats. La xarxa, que agrupa 125 organitzacions, ha anunciat que este és el primer pas d’una nova etapa de treball continuat.