LABORA ofereix nous cursos d’idiomes gratuïts al seu campus virtual

LABORA, el Servei Valencià d’Ocupació i Formació, ha obert aquest dilluns la inscripció per a una nova convocatòria de cursos d’idiomes al seu campus virtual. Es tracta de cursos gratuïts d’anglés, francés i alemany als quals pot accedir qualsevol persona donada alta en Labora.

El termini per a sol·licitar inscriure’s romandrà obert fins al pròxim dia 12 de novembre i els cursos es realitzaran des del 21 de novembre fins a març de 2024. Cal ressaltar que, encara que els cursos estan tutoritzats, permeten que l’alumnat els vaja realitzant al seu ritme, la qual cosa dona la possibilitat de compatibilitzar-lo amb la realització d’altres activitats.

Esta modalitat formativa té continuïtat després de l’èxit d’edicions passades. El motiu és la creixent demanda de formació lingüística en un context social i laboral on cada vegada és més important el coneixement d’idiomes estrangers. Enguany, com a novetat, el campus virtual de Labora oferirà gravació amb una eina de reconeixement de veu i tutories virtuals setmanals.

En esta nova edició, el Servei Valencià d’Ocupació i Formació ofereix cursos d’anglés en els nivells A1, A2, B1 i B2; així com de francés i alemany de graus A1 i A2.

La duració de cada curs és de 150 hores (en el cas dels nivells A1 i A2), o de 240 hores per a les modalitats més avançades (B1 i B2). La matrícula podrà sol·licitar-se en este enllaç, on també es pot trobar tota la informació sobre el Campus Virtual Labora Formació. Una vegada finalitzat amb èxit, atorga un diploma que acredita la competència laboral.

La programació de cursos

Així, el curs 2023-2024, té planificat el següent calendari, que pot estar subjecte a canvis:

-Publicació dels cursos i termini d’inscripcions: del 6 al 12 de novembre de 2023.

-Període de validació de la documentació: del 13 al 20 de novembre.

-Inici de tots els cursos d’idiomes: 21 de novembre.

-Finalització: 1 de març de 2024 (nivells A1 i A2 de qualsevol llengua); 8 de març (anglés B1 i B2).

Totes les formacions seran impartides de manera virtual, la qual cosa permet una gran flexibilitat horària per a l’alumnat, podent accedir als continguts didàctics en qualsevol moment del dia.

La importància de conéixer idiomes hui en dia

Totes les persones inscrites en LABORA (ja estiguen en desocupació o treballant) poden accedir a estos cursos. Qui no complisca este requisit, pot donar-se d’alta d’una manera senzilla. A més, LABORA té previst ampliar l’oferta formativa del seu campus virtual (cofinançada per la Unió Europea) mitjançant diferents cursos de competències transversals.

Estos obriran el seu termini d’inscripció pròximament, i el seu objectiu és millorar la capacitació professional de la ciutadania, aportant-li habilitats personals i interpersonals demandades pel mercat laboral.

Entre altres: la comunicació, el lideratge, el maneig de l’estrés o la gestió del temps. Estos programes formatius són de 25 hores, i estaran disponibles les 24 hores del dia.

En un esforç per adaptar-se a les necessitats canviants de la ciutadania, Labora ha apostat per la formació en línia, que s’ha tornat cada vegada més sol·licitada, ja que permet una educació més personalitzada i segura. D’igual mode, l’estudi d’idiomes comporta una sèrie de beneficis personals i professionals, com explica este article del Blog de LABORA.

Últimes notícies

Rafa Mir recorre la condemna a huit anys i mig de presó i posa en dubte la sentència

Rafa Mir ha presentat recurs contra la condemna a huit anys i mig de presó per agressió sexual i lesions dictada per l’Audiència de València i critica que la sentència no valore uns vídeos aportats per la defensa ni la intervenció de la Policia Local de Bétera.

Pedro Martínez rep pensa oferta del Real Madrid mentre el València Basket mou fitxa per a que es quede

Pedro Martínez ha rebut una oferta del Real Madrid, que està disposat a pagar la seua clàusula d’1 milió d’euros, mentres el València Basket li ha presentat una nova proposta per a intentar retenir-lo després del títol de la Lliga Endesa.

Així queda el risc d’incendis forestals demà en la Comunitat Valenciana

Emergències de la Generalitat ha advertit que este dimarts hi haurà risc extrem d’incendis forestals en tota la província d’Alacant i en el litoral i interior sud de Castelló, amb calor intensa i possibilitat de tempestes seques.

Evacuen una nau industrial a Villena per un incendi que deixa un treballador ferit per fum

Un incendi en una nau industrial al polígon Rubial de Villena ha obligat a desallotjar els treballadors i ha deixat un home de 38 anys ferit lleu per inhalació de fum.

Canvi en la cúpula de Mercadona amb l’eixida pactada d’Héctor Hernández

Héctor Hernández ha deixat el Comitè de Direcció de Mercadona per acord mutu després de 23 anys. L’empresa redistribuïx funcions clau i incorpora Enric Carbonell al màxim òrgan executiu.

Altibaixos en les màximes a la Comunitat amb fins a 36 °C a Elx

Les temperatures màximes han tingut pujades i baixades a la Comunitat Valenciana en una jornada marcada pels 36 graus registrats a Elx, segons Aemet.

Dos persones majors ferides en un accident de trànsit en la CV-724 a Dénia

Una dona de 71 anys i un home de 78 han resultat ferits en un accident de trànsit este dilluns en la CV-724, al terme municipal de Dénia, i han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia.

Bautista s’acomiada del seu últim Wimbledon després de perdre amb Fonseca en primera ronda

Roberto Bautista, de 38 anys, s’ha acomiadat en primera ronda del seu últim Wimbledon després de perdre davant el brasiler Joao Fonseca en tres sets, malgrat tindre opcions en l’inici del partit.