L’Ajuntament de València redueix el període de pagament a proveïdors a 22,67 dies

VALÈNCIA

El consistori de València ha tancat el mes de març amb un Període Mitjà de Pagament (PMP) a proveïdors de 22,67 dies, xifra que es troba molt per baix del màxim legal de 30 dies. Aquesta informació ha estat corroborada per l’últim informe de la Tresoreria General de l’Ajuntament, que inclou tant el consistori com les entitats del sector públic local no mercantils, i que especifica que el PMP a proveïdors de l’Ajuntament és de 22,73 dies.

Les dades han estat presentades en la darrera Junta de Govern Local. La regidora d’Hisenda i Pressupostos, María José Ferrer San Segundo (PP), ha destacat que aquestes xifres no només indiquen una tendència molt positiva, sinó que també són unes dades que reflecteixen la bona gestió realitzada pel personal municipal i l’equip de govern sota la presidència de l’alcaldessa María José Catalá (PP).

Ferrer ha comentat que “per a nosaltres és una prioritat que els proveïdors de l’Ajuntament cobrin amb la major celeritat possible. Aquesta eficiència és el resultat d’una gestió eficaç i diligent“. Amb aquest objectiu, l’Ajuntament continua treballant per millorar cada vegada més el sistema de pagaments als proveïdors.

Últimes notícies

L’exposició del MARQ sobre canibalisme ritual supera els 55.000 visitants

La mostra Rituals de pastors del MARQ, centrada en el primer cas documentat de canibalisme funerari no violent en el sud-est peninsular, ha rebut més de 55.000 visitants.

Demanen 12 anys i 8 mesos de presó a un home per intentar matar a la seua exparella a Alacant

La Fiscalia sol·licita 12 anys i 8 mesos de presó per a un home acusat d'intentar matar a la seua exparella a Alacant, malgrat tindre en vigor una orde d'allunyament. L'acusat hauria irromput en la vivenda, l'hauria amenaçada de mort i tractat d'apunyalar-la en el pit i abdomen.

Inici de setmana estable en la Comunitat Valenciana amb pujada de temperatures i ruixats aïllats

La Comunitat Valenciana comença la setmana amb temps en general poc nuvolós i estable, lleuger ascens de les temperatures i possibilitat de ruixats aïllats a l'interior i zones del litoral.

Que condisca l’exemple de Luis García Montero

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana defensa que Espanya ha de reconéixer millor la seua pluralitat lingüística

Luís Castro avisa després de la victòria davant el Mallorca: si penses que està fet pots morir

Luís Castro celebra que el Llevant quede a un sol punt de la permanència matemàtica després de véncer al Mallorca, però advertix que no poden relaxar-se abans de l'últim partit davant el Betis.

Les tempestes descarreguen fins a 48,8 l/m² a Siete Aguas i obliguen a tallar la N-3

Les tempestes de la vesprada a l'interior de la Comunitat Valenciana han deixat fins a 48,8 l/m² en quatre hores a Siete Aguas i han obligat a tallar un tram de la N-3 per fang i pedres.

El Llevant s’avança al Mallorca després d’una greu fallada defensiva

Un gol de Carlos Espí després d'un greu error de David López posa per davant al Llevant davant el Mallorca, en un partit on els locals patixen una lesió i el meta Ryan evita l'empat.

Un golàs de Chust avança a l’Elx davant un Getafe amb deu al descans

L'Elx marxa al descans 1-0 gràcies a un gran gol de Víctor Chust després d'una primera part de domini total davant un Getafe que juga amb deu per l'expulsió de Djené.