L’Ajuntament de València redueix el període de pagament a proveïdors a 22,67 dies

VALÈNCIA

El consistori de València ha tancat el mes de març amb un Període Mitjà de Pagament (PMP) a proveïdors de 22,67 dies, xifra que es troba molt per baix del màxim legal de 30 dies. Aquesta informació ha estat corroborada per l’últim informe de la Tresoreria General de l’Ajuntament, que inclou tant el consistori com les entitats del sector públic local no mercantils, i que especifica que el PMP a proveïdors de l’Ajuntament és de 22,73 dies.

Les dades han estat presentades en la darrera Junta de Govern Local. La regidora d’Hisenda i Pressupostos, María José Ferrer San Segundo (PP), ha destacat que aquestes xifres no només indiquen una tendència molt positiva, sinó que també són unes dades que reflecteixen la bona gestió realitzada pel personal municipal i l’equip de govern sota la presidència de l’alcaldessa María José Catalá (PP).

Ferrer ha comentat que “per a nosaltres és una prioritat que els proveïdors de l’Ajuntament cobrin amb la major celeritat possible. Aquesta eficiència és el resultat d’una gestió eficaç i diligent“. Amb aquest objectiu, l’Ajuntament continua treballant per millorar cada vegada més el sistema de pagaments als proveïdors.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís reclama pactes per a evitar el col·lapse de València en les Falles

Compromís denuncia que les Falles de València han estat marcades pel col·lapse en mobilitat, neteja i convivència i exigix tres pactes per a reconduir l'organització de les festes, a més de recuperar la taxa turística.

Milers de taxis oferixen servicis gratuïts a València i Alacant contra la liberalització dels VTC

Milers de taxistes de València i Alacant han realitzat servicis gratuïts durant dos hores per a protestar contra la liberalització dels VTC i exigir mesures de xoc immediates.

L’Elx presenta la seua samarreta retro inspirada en els 90 per a la jornada vintage de LaLiga

L'Elx ha presentat una samarreta retro amb la franja verda més alta i estreta, inspirada en els anys 90, que s'estrenarà en la jornada temàtica retro de LaLiga.

Els valencians Grimaldo, Mosquera, Fornals, Soler i Ferran Torres lideren la llista d’Espanya

Luis de la Font convoca a cinc futbolistes valencians i estrena a Mosquera, Joan García, Barrenetxea i Víctor Muñoz per als amistosos de març davant Sèrbia i Egipte.

El govern de Barcala defén la seua gestió dels bons comercie a Alacant

L'equip de govern d'Alacant sosté que la gestió dels bons comercie es va ajustar als procediments i que tota la informació és pública, mentres l'oposició exigix més transparència i accés als expedients.

Quique Llopis apunta a medalla en el Mundial de Toruń i Eusebio Càceres busca consolidar el seu renaixement

Quique Llopis arriba al Mundial de Toruń amb opcions reals de medalla en 60 metres barres, mentres que Eusebio Càceres vol confirmar el seu renàixer esportiu en la longitud.

El València complix 107 anys entre la lluita per la permanència i el repte del Nou Mestalla

El València CF celebra el seu 107 aniversari lluny dels llocs europeus, centrat en assegurar la permanència i en l'avanç de les obres del Nou Mestalla amb vista a 2027.

Vila-real i Reial Societat es juguen un pas clau cap a Europa en La Ceràmica

Vila-real i Reial Societat s'enfronten en La Ceràmica amb objectius europeus distints però urgents: afermar la Champions o assegurar presència continental la pròxima temporada.