10.2 C
València
Dissabte, 17 gener, 2026

L’Ajuntament de València redueix el període de pagament a proveïdors a 22,67 dies

VALÈNCIA

El consistori de València ha tancat el mes de març amb un Període Mitjà de Pagament (PMP) a proveïdors de 22,67 dies, xifra que es troba molt per baix del màxim legal de 30 dies. Aquesta informació ha estat corroborada per l’últim informe de la Tresoreria General de l’Ajuntament, que inclou tant el consistori com les entitats del sector públic local no mercantils, i que especifica que el PMP a proveïdors de l’Ajuntament és de 22,73 dies.

Les dades han estat presentades en la darrera Junta de Govern Local. La regidora d’Hisenda i Pressupostos, María José Ferrer San Segundo (PP), ha destacat que aquestes xifres no només indiquen una tendència molt positiva, sinó que també són unes dades que reflecteixen la bona gestió realitzada pel personal municipal i l’equip de govern sota la presidència de l’alcaldessa María José Catalá (PP).

Ferrer ha comentat que “per a nosaltres és una prioritat que els proveïdors de l’Ajuntament cobrin amb la major celeritat possible. Aquesta eficiència és el resultat d’una gestió eficaç i diligent“. Amb aquest objectiu, l’Ajuntament continua treballant per millorar cada vegada més el sistema de pagaments als proveïdors.

Últimes notícies

Busquen per mar i aire a un veler perdut entre Gandia i Guardamar del Segura

Salvament Marítim porta dos dies buscant a un veler de 9 metres amb un únic tripulant entre Gandia i Guardamar. L'última referència ho va situar a l'altura de Benidorm.

Detingut a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord de València

La Guàrdia Civil ha arrestat a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va incomplir una mesura judicial.

Cau a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord: tenia tres ordes d’ingrés a la presó

La Guàrdia Civil ha detingut a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va infringir mesures.

Felipe Orts arriba en el seu millor moment i somia amb el podi a Benidorm

Felipe Orts afronta la Copa del Món de Benidorm en el seu millor moment i es marca el podi com a somni realista malgrat l'alt nivell i la presència de Van der Poel. Sofía Rodríguez aspira a un top 15 davant les grans favorites.

Les temperatures han baixat en la Comunitat Valenciana i les màximes s’han quedat en 15 graus

El descens tèrmic ha deixat les màximes en 15 graus a Rojales i Orihuela, per davall dels 19 del divendres a Pego. El diumenge baixaran les mínimes i les màximes seran similars.

Manifestació a Llíria contra la planta de biometà i per energies segures

Veïns de Llíria han protestat contra la macroplanta de biometà i han reclamat alternatives més netes, segures i sostenibles per a la comarca.

Luis Castro va lamentar que el penal de Mbappé va canviar el partit

El tècnic del Llevant va atribuir el 2-0 a un punt d'inflexió en la pena màxima transformada per Mbappé i va lamentar no capitalitzar les primeres ocasions.

Iván Romero va lamentar la baixada després del penal i va defendre l’actitud del Llevant

El davanter del Llevant va lamentar la derrota 2-0 davant el Reial Madrid, va assegurar que el seu equip va tindre les millors ocasions i que el penal de Mbappé va canviar el partit.