L’Ajuntament de València redueix el període de pagament a proveïdors a 22,67 dies

VALÈNCIA

El consistori de València ha tancat el mes de març amb un Període Mitjà de Pagament (PMP) a proveïdors de 22,67 dies, xifra que es troba molt per baix del màxim legal de 30 dies. Aquesta informació ha estat corroborada per l’últim informe de la Tresoreria General de l’Ajuntament, que inclou tant el consistori com les entitats del sector públic local no mercantils, i que especifica que el PMP a proveïdors de l’Ajuntament és de 22,73 dies.

Les dades han estat presentades en la darrera Junta de Govern Local. La regidora d’Hisenda i Pressupostos, María José Ferrer San Segundo (PP), ha destacat que aquestes xifres no només indiquen una tendència molt positiva, sinó que també són unes dades que reflecteixen la bona gestió realitzada pel personal municipal i l’equip de govern sota la presidència de l’alcaldessa María José Catalá (PP).

Ferrer ha comentat que «per a nosaltres és una prioritat que els proveïdors de l’Ajuntament cobrin amb la major celeritat possible. Aquesta eficiència és el resultat d’una gestió eficaç i diligent«. Amb aquest objectiu, l’Ajuntament continua treballant per millorar cada vegada més el sistema de pagaments als proveïdors.

Últimes notícies

La Generalitat vol mantindre els contractes d’emergència mentre duren les seqüeles de les catàstrofes

El comissionat per a la Recuperació, Raúl Mérida, reclama contractes d’emergència més àgils i flexibilitat per a ajuntaments i afectats per la dana, així com una nova alerta negra per a catàstrofes.

Cinc detinguts a l’Alacantí per explotar repartidors en una empresa de paqueteria

La Policia Nacional ha desarticulat una xarxa que explotava repartidors estrangers en situació irregular a Elda, Petrer, Monòver i Sax, amb jornades abusives i sous precaris.

Més de 9.000 docents ja coneixen la seua comissió de servici per al curs 2026-27

Educació ha avançat un mes la resolució provisional de les comissions de servici per al curs 2026-2027, amb 9.042 destinacions assignades, la majoria a la província de València.

L’aeroport de Castelló arranca 2026 amb rècord de passatgers i més rutes internacionals

L’aeroport de Castelló ha tancat el primer semestre de 2026 amb 148.009 passatgers, un 9 % més que l’any anterior, i amb la xifra més alta de rutes regulars des que funciona la infraestructura.

Xavi Albert agafa el timó del Valencia Basket masculí per a dos temporades

El Valencia Basket ha confirmat Xavi Albert com a entrenador principal de la primera plantilla masculina per a les dos pròximes temporades, després de l’eixida de Pedro Martínez al Real Madrid.

Cinc detinguts en desmantellar quatre punts de venda de droga a Sueca i Riola

La Guàrdia Civil ha detingut cinc persones i ha desarticulat quatre punts de venda de cocaïna i marihuana a Sueca i Riola, on la droga es venia fins i tot a menors.

Arresten a Novelda un fugitíu alemany reclamat amb dos ordres europees de detenció

La Guàrdia Civil ha detingut a Novelda un home alemany de 45 anys sobre el qual pesaven dues Ordres Europees de Detenció per alteració de l’ordre públic. El tribunal ha ordenat la seua llibertat amb mesures cautelars i ha intervingut la furgoneta en què circulava, també reclamada per Alemanya.

Detingut a Novelda un fugitiu alemany reclamat amb dues Ordres Europees de Detenció

La Guàrdia Civil ha detingut a Novelda un home alemany de 45 anys amb dues Ordres Europees de Detenció per alteració de l'ordre públic, després d’un control de vehicles on també han intervingut la furgoneta en què viatjava.