L’Ajuntament de València redueix el període de pagament a proveïdors a 22,67 dies

VALÈNCIA

El consistori de València ha tancat el mes de març amb un Període Mitjà de Pagament (PMP) a proveïdors de 22,67 dies, xifra que es troba molt per baix del màxim legal de 30 dies. Aquesta informació ha estat corroborada per l’últim informe de la Tresoreria General de l’Ajuntament, que inclou tant el consistori com les entitats del sector públic local no mercantils, i que especifica que el PMP a proveïdors de l’Ajuntament és de 22,73 dies.

Les dades han estat presentades en la darrera Junta de Govern Local. La regidora d’Hisenda i Pressupostos, María José Ferrer San Segundo (PP), ha destacat que aquestes xifres no només indiquen una tendència molt positiva, sinó que també són unes dades que reflecteixen la bona gestió realitzada pel personal municipal i l’equip de govern sota la presidència de l’alcaldessa María José Catalá (PP).

Ferrer ha comentat que “per a nosaltres és una prioritat que els proveïdors de l’Ajuntament cobrin amb la major celeritat possible. Aquesta eficiència és el resultat d’una gestió eficaç i diligent“. Amb aquest objectiu, l’Ajuntament continua treballant per millorar cada vegada més el sistema de pagaments als proveïdors.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El València Basket firma una segona plaça històrica en Eurolliga després de véncer al Dubai Basketball

El València Basket tanca una fase regular històrica en Eurolliga amb 25 victòries, assegura la segona plaça després de guanyar 85-95 al Dubai Basketball i tindrà factor pista en quarts, on es mesurarà al guanyador de l'encreuament entre Panathinaikos i Mònaco.

Catalá veu interessant que el jutge aclarisca si Cacsa pot albergar festivals amb menys soroll

L'alcaldessa de València considera clau que el jutge precise si els festivals a la Ciutat de les Arts i les Ciències poden mantindre's amb mesures correctores que reduïsquen el soroll i respecten l'ordenança acústica.

Un intern de Fontcalent provoca un incendi en la seua cel·la i ha de ser assistit

Un pres preventiu del centre penitenciari d'Alacant I, en Fontcalent, provoca un incendi en la seua cel·la de matinada i ha de ser assistit, mentres el sindicat TAMPM denuncia fallades d'alarma i masificacion en la carcel.

València recorrerà la sentència sobre pisos turístics en considerar que hi ha només una discrepància tècnica

L'Ajuntament de València estudiarà recórrer davant el Suprem la sentència del TSJCV sobre vivendes turístiques, que atribuïx a una discrepància tècnic-jurídica i no de fons sobre la suspensió de llicències.

Bernabé acusa a la Generalitat de rebutjar el Pla de Vivenda per perdre el seu quiosquet

Pilar Bernabé sosté que a la Generalitat no li agrada el Pla Estatal de Vivenda 2026-2030 perquè ordena el mercat i impedix que es facen negocis al marge del nou marc. Defén a més l'impuls a la Ciutat de la Industrialització de la Construcció al costat de les universitats valencianes.

Pedro Delgado assenyala a Juan Ayuso com el gran potencial del ciclisme espanyol

Pedro Delgado considera que Juan Ayuso és, per potencial, el millor corredor espanyol actual, destaca el seu caràcter competitiu i advertix de la pressió i la creixent competència internacional.

Núñez acusa el Consell de no saber interpretar les alertes de la DANA del 29 d’octubre

El cap de Climatologia de Aemet en la Comunitat Valenciana sosté en el Congrés que va haver-hi informació suficient i precisa abans de la DANA del 29 d'octubre, però que el Consell no la va interpretar a temps per a prendre mesures preventives.

IVACE+i impulsa un sistema amb intel·ligència artificial per a diagnosticar i rehabilitar lesions articulars

IVACE+i finança KINESSENSOR, un sistema portàtil amb sensors i algorismes d'intel·ligència artificial per a millorar el diagnòstic, seguiment i rehabilitació de malalties musculoesquelètiques.