L’Ajuntament d’Elx traurà una oferta pública de treball amb 91 places

La taula de negociació de l'Ajuntament d'Elx aprova per majoria posar en marxa un centenar de llocs de treball, dels quals setze seran de promoció interna. En estes places lliures de funcionarial es reforçaran els de policies, personal d'oficis, treballadors socials i psicòlegs. Esta és la major oferta pública de treball des de l'any 2009 amb un total de 107 places, de les quals 91 estan obertes a que qualsevol ciutadà puga presentar-se., mentre que les setze restants seran de promoció interna. Després d'este acord entre la taula de negociació del Consistori i els sindicats, sols falta l'aprovació de la junta del govern local. Si este projecte va avant, està previst que hagen de negociar-se i autoritzar-se les bases de les convocatòries i hi haurà un termini de tres anys que és el màxim que fixa la llei, perquè s'inicie el procediment.

Últimes notícies

Tallada la V-21 entre València i Port Saplaya per la caiguda d’un cable d’alta tensió

La V-21 està tallada en els dos sentits entre València i Port Saplaya des de la matinada per la caiguda d’un cable d’alta tensió.

Cap de setmana d’oratge estable i lleuger ascens de les màximes a la Comunitat

La Comunitat Valenciana ha començat el cap de setmana amb oratge estable, cels poc nuvolosos i temperatures màximes en lleuger ascens, especialment fora del terc sud. Les mínimes es mantenen amb pocs canvis hui, però pujaran diumenge en bona part del territori.

Milers de persones omplin València el 9 d’Octubre per defensar la identitat valenciana i l’escola pública

La manifestació unitària del 9 d’Octubre ha recorregut el centre de València per reivindicar la identitat valenciana, la llengua, l’escola pública, la vivenda i una millor financiació, en una jornada massiva i sense incidents.

De la Fuente veu en Mestalla l’escenari ideal per a l’últim partit de la selecció

Luis de la Fuente ha defensat a València que Mestalla aculla un últim partit de la selecció espanyola abans del seu tancament, previsiblement amb uns quarts de final de la Lliga de Nacions. El seleccionador s’ha mostrat emocionat pel suport rebut i ha reivindicat els valors personals en la formació dels jóvens futbolistes.

Mestalla s’apunta per a acollir els quarts de la Nations League i la seua gran despedida

La RFEF vol que el partit de quarts de final de la Nations League es jugue a Mestalla com a últim gran duel abans del trasllat al Nou Mestalla. La decisió es prendrà entre el 25 i el 29 de març.

Tres ferits lleus per la caiguda d’una farola en un acte amb Luis de la Fuente a València

Tres persones han resultat ferides lleus en caure una farola sobre el públic durant una visita de Luis de la Fuente a un mural de la selecció a Monteolivet, València. La Policia i una ambulància han atés ràpidament els afectats.

Suspenen la gala pirotècnica de diumenge a València per la inseguretat a la plaça

El sector pirotècnic ha decidit cancel·lar l’espectacle inaugural del festival internacional de focs artificials d’este diumenge a la plaça de l’Ajuntament de València per la falta de garanties de seguretat derivades de l’acampada pel dret a la vivenda.

Milers de persones omplin València en una Processó Cívica tranquil·la i sense incidents

La Processó Cívica de la Senyera del 9 d’Octubre ha recorregut el centre de València amb normalitat i sense incidents destacats, en una jornada marcada per la convivència amb l’acampada pel dret a la vivenda i la suspensió de la mascletà.