LaLiga no envia a Competició i Antiviolència cap insult racista a Vinícius Jr a Mestalla

MADRID, 8 (EUROPA PRESS)

LaLiga no ha remès al Comitè de Competició de la Reial Federació Espanyola de Futbol (RFEF) i a la Comissió Estatal contra la Violència, el Racisme, la Xenofòbia i la Intolerància en l’Esport cap insult racista al davanter brasiler del Reial Madrid Vinícius Jr en el partit del passat divendres a Mestalla davant del València Cf.

El conjunt madridista, en el seu recurs per a l’expulsió patida pel ‘7’ després del seu colp al porter Dimitrievski i que li va costar dos partits de suspensió a l’extrem, indica a Competició que el seu futbolista havia rebut «insults racistes greus en el moment immediatament anterior a l’expulsió, que no van ser arreplegats en l’acta ni van motivar cap actuació del col·legiat».

I LaLiga va informar ahir, en el seu escrit setmanal de denúncies a Competició i Antiviolència després de la disputa d’una jornada o un partit, que no havia constatat cap insult racista «d’acord a la informació aportada» per part del director de Partit, el seu «representant oficial» en l’encontre, «així com d’altres canals d’informació», i després d’haver analitzat «la informació i els oportuns documents gràfics i audiovisuals».

No obstant açò, sí reflectix insults procedents íntegrament d'»un grup d’afeccionats locals, situats a la graderia Gol Sud/Graderia Mario Alberto Kempes» de l’Estadi de Mestalla al Reial Madrid i a Vinícius Jr al qual van dirigir específicament el càntic ‘tonto, tonto’.

En este sentit, recalca que el València «va emetre, de manera recurrent durant tot el partit, missatges en els videomarcadors de l’estadi en contra de la intolerància, el racisme i la xenofòbia».

Últimes notícies

Mazón i Argüeso hauran de donar explicacions sobre la DANA al Congrés el 21 de setembre

L’expresident de la Generalitat Carlos Mazón i l’exsecretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso compareixeran el 21 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, en plena pressió política perquè s’amplien les declaracions sobre la gestió de la tragèdia del 29 d’octubre de 2024.

Preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i Túria per risc d’inundacions

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat la preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i baix Túria i demana als ajuntaments que posen en marxa els seus plans municipals davant el risc d’inundacions.

Elx arriba als 36,9 graus malgrat la brusca baixada de temperatures per un front fred

Un front fred ha travessat este dimecres la Comunitat Valenciana i ha fet baixar les temperatures entre 4 i 8 graus en pocs minuts, encara que Elx ha registrat la màxima del dia amb 36,9 graus. Altres localitats del sud com Orihuela o Pego també han superat els 35 graus.

L’Elx veu amb bons ulls que Messi entre en el projecte de l’Eldense

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha assegurat que seria un orgull tindre Leo Messi com a líder del projecte del Deportivo Eldense, i ha ratificat la confiança en l’entrenador Martín Anselmi tot i el mal inici de Lliga.

Diakhaby es lesiona a l’aductor i deixa el centre de la defensa en quadre

Mouctar Diakhaby patix una lesió a l’aductor llarg de la cama esquerra i estarà diverses setmanes de baixa, deixant només un central del primer equip disponible.

Lemar reivindica l’alt nivell de la plantilla de l’Elx malgrat el mal inici

Thomas Lemar assegura en la seua presentació amb l’Elx que la plantilla té molt nivell i que, tot i el mal inici, el grup és fort i unit. El lateral Rubén Sánchez també confia en el projecte il·licità i es definix com un jugador potent i versàtil.

Eze Ponce torna a lElx motivat per LaLiga: oportunitat irrebutjable

Eze Ponce ha sigut presentat com a nou davanter de lElx amb un contracte duna temporada més una opcional i ha remarcat que tornar a LaLiga era una ocasió que no podia deixar passar, tot i el mal inici dequip.

Kevin Lomónaco es presenta amb l’Elx: ‘Sabia el club que era i era un somni’

El central argentí Kevin Lomónaco, de 24 anys, s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx i ha assegurat que fitxar pel club il·licità era un somni. El defensa ha signat per quatre temporades, es veu preparat per debutar contra l’Athletic Club i confia a ajudar l’equip a revertir la situació.