LaLiga no envia a Competició i Antiviolència cap insult racista a Vinícius Jr a Mestalla

MADRID, 8 (EUROPA PRESS)

LaLiga no ha remès al Comitè de Competició de la Reial Federació Espanyola de Futbol (RFEF) i a la Comissió Estatal contra la Violència, el Racisme, la Xenofòbia i la Intolerància en l’Esport cap insult racista al davanter brasiler del Reial Madrid Vinícius Jr en el partit del passat divendres a Mestalla davant del València Cf.

El conjunt madridista, en el seu recurs per a l’expulsió patida pel ‘7’ després del seu colp al porter Dimitrievski i que li va costar dos partits de suspensió a l’extrem, indica a Competició que el seu futbolista havia rebut “insults racistes greus en el moment immediatament anterior a l’expulsió, que no van ser arreplegats en l’acta ni van motivar cap actuació del col·legiat”.

I LaLiga va informar ahir, en el seu escrit setmanal de denúncies a Competició i Antiviolència després de la disputa d’una jornada o un partit, que no havia constatat cap insult racista “d’acord a la informació aportada” per part del director de Partit, el seu “representant oficial” en l’encontre, “així com d’altres canals d’informació”, i després d’haver analitzat “la informació i els oportuns documents gràfics i audiovisuals”.

No obstant açò, sí reflectix insults procedents íntegrament d'”un grup d’afeccionats locals, situats a la graderia Gol Sud/Graderia Mario Alberto Kempes” de l’Estadi de Mestalla al Reial Madrid i a Vinícius Jr al qual van dirigir específicament el càntic ‘tonto, tonto’.

En este sentit, recalca que el València “va emetre, de manera recurrent durant tot el partit, missatges en els videomarcadors de l’estadi en contra de la intolerància, el racisme i la xenofòbia”.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Folgat i Alonso preveuen màxima igualtat en el GP d’Espanya de Moto2 a Jerez

Daniel Holgado i David Alonso, companys en Moto2 en l'equip de Jorge Martínez Aspar, anticipen una carrera molt igualada en el circuit Ángel Nieto de Jerez, on destaquen la importància de cada dècima.

Pérez Llorca avisa de caos als ajuntaments per la regularització extraordinària d’immigrants

Juanfran Pérez Llorca critica la regularització extraordinària d'immigrants i alerta de caos en molts ajuntaments per la falta de planificació del Govern central.

València entra en el mercat immobiliari premium després de pujar la vivenda un 19%

El preu de la vivenda a València puja un 19,1% interanual fins als 3.570 euros per metre quadrat i situa a la ciutat entre els mercats residencials premium, impulsada per la demanda internacional i l'escassetat d'oferta.

Pedro Martínez, millor entrenador de l’Eurolliga 2025-26

Pedro Martínez conquista el trofeu Alexander Gomelskiy al millor entrenador de l'Eurolliga 2025-26 després de portar al València Basket a una excel·lent fase regular.

València reforça servicis municipals amb un milió d’euros davant la regularització de migrants

L'Ajuntament de València contractarà amb caràcter urgent a treballadors socials i personal auxiliar per a afrontar la regularització extraordinària de migrants, amb un reforç valorat en més d'un milió d'euros que exigirà finançar al Govern central.

Sarabia confia en un Atlètic competitiu malgrat les baixes i demana a l’Elx la seua millor versió

Eder Sarabia destaca la profunditat de la plantilla de l'Atlètic de Madrid i avisa que, malgrat les baixes i rotacions, l'Elx haurà de mostrar la seua millor versió per a competir en el Martínez Valero.

Llevant i Sevilla es juguen la permanència en el dol de les defenses més golejades

Llevant i Sevilla es mesuren en el Ciutat de València en un partit clau per la permanència entre els dos equips més golejats de LaLiga EA Sports.

Pérez Llorca reclama als sindicats que eviten una vaga educativa al maig pels exàmens

Juanfran Pérez Llorca insta els sindicats d'Educació a no convocar vaga al maig, en considerar que perjudicaria els exàmens finals i l'accés a la universitat.