12.3 C
València
Dilluns, 2 febrer, 2026

LaLiga no envia a Competició i Antiviolència cap insult racista a Vinícius Jr a Mestalla

MADRID, 8 (EUROPA PRESS)

LaLiga no ha remès al Comitè de Competició de la Reial Federació Espanyola de Futbol (RFEF) i a la Comissió Estatal contra la Violència, el Racisme, la Xenofòbia i la Intolerància en l’Esport cap insult racista al davanter brasiler del Reial Madrid Vinícius Jr en el partit del passat divendres a Mestalla davant del València Cf.

El conjunt madridista, en el seu recurs per a l’expulsió patida pel ‘7’ després del seu colp al porter Dimitrievski i que li va costar dos partits de suspensió a l’extrem, indica a Competició que el seu futbolista havia rebut “insults racistes greus en el moment immediatament anterior a l’expulsió, que no van ser arreplegats en l’acta ni van motivar cap actuació del col·legiat”.

I LaLiga va informar ahir, en el seu escrit setmanal de denúncies a Competició i Antiviolència després de la disputa d’una jornada o un partit, que no havia constatat cap insult racista “d’acord a la informació aportada” per part del director de Partit, el seu “representant oficial” en l’encontre, “així com d’altres canals d’informació”, i després d’haver analitzat “la informació i els oportuns documents gràfics i audiovisuals”.

No obstant açò, sí reflectix insults procedents íntegrament d'”un grup d’afeccionats locals, situats a la graderia Gol Sud/Graderia Mario Alberto Kempes” de l’Estadi de Mestalla al Reial Madrid i a Vinícius Jr al qual van dirigir específicament el càntic ‘tonto, tonto’.

En este sentit, recalca que el València “va emetre, de manera recurrent durant tot el partit, missatges en els videomarcadors de l’estadi en contra de la intolerància, el racisme i la xenofòbia”.

Últimes notícies

La regidora que va insultar a Sánchez ha demanat disculpes i assumix la seua responsabilitat

Belén Navarro, regidora del PP a Vallanca, ha demanat disculpes després d'insultar a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol i ha assumit la seua responsabilitat. Ha admés que les seues paraules no van estar a l'altura del respecte degut en el debat polític.

El PSPV denuncia que la dona expulsada per insultar a Sánchez en un míting és regidora del PP

El PSPV-PSOE ha assenyalat que l'assistent que va anomenar 'fill de puta' a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol és una edil del PP de Vallanca. Els socialistes reclamen una condemna immediata i mesures al Partit Popular.

Un home es puja al sostre d’un avió a Manises i retarda dos hores un vol a Amsterdam

Un jove de 24 anys es va pujar al sostre d'un avió de Vueling en l'aeroport de Manises. L'aeronau, amb destinació Amsterdam, va enlairar dos hores més tard.

Fernando Esteso serà vetlat demà a València i l’enterrament serà a Saragossa

La capella ardent s'obrirà el dilluns a les 11.00 en el tanatori Mémora de València. L'enterrament serà a Saragossa en la més estricta intimitat, a petició de la família.

Fornals decidix en el 88 i el Betis venç 2-1 al València en La Cartoixa

El migcampista, que va entrar després del descans, va culminar una carrera de Deossa per a segellar un triomf que semblava escapar-se. La victòria col·loca als verd-i-blancs en la quinta posició.

Fornals decidix en el 88 i dona al Betis un triomf clau davant el València

El Betis va véncer 2-1 al València en La Cartoixa amb un gol de Pablo Fornals en el minut 88, després d'una cavalcada de Deossa, i es va ajudar a pujar a la quinta plaça.

Luis Rioja lamenta la derrota davant el Betis després del seu gol inicial

L'extrem del València va lamentar la derrota 2-1 en el camp del Betis malgrat obrir el marcador. Va destacar que l'equip va competir bé i va demanar quedar-se amb el positiu.

101-65: el València Basket va arrasar al Hiopos Lleida amb una pluja primerenca de triples

El València Basket va firmar 12 triples al descans (55%) i va deixar el partit vist per a sentència abans de l'intermedi. El Lleida, sense Diagne en la segona part, va claudicar.