LaLiga no envia a Competició i Antiviolència cap insult racista a Vinícius Jr a Mestalla

MADRID, 8 (EUROPA PRESS)

LaLiga no ha remès al Comitè de Competició de la Reial Federació Espanyola de Futbol (RFEF) i a la Comissió Estatal contra la Violència, el Racisme, la Xenofòbia i la Intolerància en l’Esport cap insult racista al davanter brasiler del Reial Madrid Vinícius Jr en el partit del passat divendres a Mestalla davant del València Cf.

El conjunt madridista, en el seu recurs per a l’expulsió patida pel ‘7’ després del seu colp al porter Dimitrievski i que li va costar dos partits de suspensió a l’extrem, indica a Competició que el seu futbolista havia rebut «insults racistes greus en el moment immediatament anterior a l’expulsió, que no van ser arreplegats en l’acta ni van motivar cap actuació del col·legiat».

I LaLiga va informar ahir, en el seu escrit setmanal de denúncies a Competició i Antiviolència després de la disputa d’una jornada o un partit, que no havia constatat cap insult racista «d’acord a la informació aportada» per part del director de Partit, el seu «representant oficial» en l’encontre, «així com d’altres canals d’informació», i després d’haver analitzat «la informació i els oportuns documents gràfics i audiovisuals».

No obstant açò, sí reflectix insults procedents íntegrament d'»un grup d’afeccionats locals, situats a la graderia Gol Sud/Graderia Mario Alberto Kempes» de l’Estadi de Mestalla al Reial Madrid i a Vinícius Jr al qual van dirigir específicament el càntic ‘tonto, tonto’.

En este sentit, recalca que el València «va emetre, de manera recurrent durant tot el partit, missatges en els videomarcadors de l’estadi en contra de la intolerància, el racisme i la xenofòbia».

Últimes notícies

Xubascos molt forts amb pedra gran en l’interior de Castelló i València este dilluns

La Aemet ha activat un avís per ruixats i tempestes molt fortes o torrencials en l’interior de Castelló i València, amb pedra gran i ratxes de vent molt intenses, i perill també al litoral sud valencià.

L’incendi de Tírig continua actiu però la nit es preveu favorable

L’incendi forestal de Tírig seguix actiu i ha obligat a evacuar Catí, però la previsió per a esta nit és bona i 250 efectius terrestres continuaran treballant per frenar el foc i protegir vivendes i més de 60 granges.

El vent afluixa en l’incendi de Tírig i dona un respir a l’extinció

Aemet preveu que el vent vaja perdent força esta nit en la zona de l’incendi de Tírig, fet que pot facilitar els treballs d’extinció, centrats sobretot en la protecció de Catí i de les explotacions ramaderes pròximes.

Ordre d’evacuació a Catí per l’incendi forestal de Tírig via Es-Alert

Emergències ha ordenat evacuar Catí per l’avanç de l’incendi forestal de Tírig i ha avisat la població amb un Es-Alert. Els veïns han de eixir per la CV-128 o la N-232 en direcció a Xert i seguir les indicacions de la Guàrdia Civil.

224 vivendes públiques per a famílies vulnerables en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha adjudicat en l’últim any 224 vivendes del parc públic a famílies vulnerables, la majoria a la província de València, amb un servici d’acompanyament social per a garantir una integració estable.

Castelló ultima els preparatius per a viure l’eclipsi solar com un esdeveniment històric

Castelló ha posat en marxa dos grans escenaris a les platges del Gurugú i del Pinar per a seguir l’eclipsi total de sol del 12 d’agost, amb divulgadors científics de primer nivell. L’Ajuntament ha treballat més de dos anys per convertir la cita en un esdeveniment històric.

La belga Skywings obrirà un nou centre de formació al aeroport de Castelló

L’escola de pilotatge belga Skywings ha acordat amb l’aeroport de Castelló obrir un nou centre de formació que reforçarà l’activitat operativa i generarà ocupació al territori. La companyia ja té quatre aeronaus basades a Castelló i uns 60 alumnes belgues hi fan pràctiques cada any.

Els bombers forestals alerten d’una situació crítica en Sgise en plena campanya d’incendis

La Secció Sindical SPPLB Bombers Forestals GVA ha denunciat una situació operativa crítica en Sgise en plena campanya estival d’incendis, amb unitats sota mínims i negociacions laborals bloquejades. El sindicat adverteix de conseqüències greus si la Conselleria no aplica millores i no reforça el dispositiu.