LaLiga no envia a Competició i Antiviolència cap insult racista a Vinícius Jr a Mestalla

MADRID, 8 (EUROPA PRESS)

LaLiga no ha remès al Comitè de Competició de la Reial Federació Espanyola de Futbol (RFEF) i a la Comissió Estatal contra la Violència, el Racisme, la Xenofòbia i la Intolerància en l’Esport cap insult racista al davanter brasiler del Reial Madrid Vinícius Jr en el partit del passat divendres a Mestalla davant del València Cf.

El conjunt madridista, en el seu recurs per a l’expulsió patida pel ‘7’ després del seu colp al porter Dimitrievski i que li va costar dos partits de suspensió a l’extrem, indica a Competició que el seu futbolista havia rebut «insults racistes greus en el moment immediatament anterior a l’expulsió, que no van ser arreplegats en l’acta ni van motivar cap actuació del col·legiat».

I LaLiga va informar ahir, en el seu escrit setmanal de denúncies a Competició i Antiviolència després de la disputa d’una jornada o un partit, que no havia constatat cap insult racista «d’acord a la informació aportada» per part del director de Partit, el seu «representant oficial» en l’encontre, «així com d’altres canals d’informació», i després d’haver analitzat «la informació i els oportuns documents gràfics i audiovisuals».

No obstant açò, sí reflectix insults procedents íntegrament d'»un grup d’afeccionats locals, situats a la graderia Gol Sud/Graderia Mario Alberto Kempes» de l’Estadi de Mestalla al Reial Madrid i a Vinícius Jr al qual van dirigir específicament el càntic ‘tonto, tonto’.

En este sentit, recalca que el València «va emetre, de manera recurrent durant tot el partit, missatges en els videomarcadors de l’estadi en contra de la intolerància, el racisme i la xenofòbia».

Últimes notícies

Deting a Beniparrell amb més de 100 grams de marihuana mentre anava en patinet elèctric

La Guàrdia Civil ha detingut a Beniparrell un home de 32 anys que circulava en patinet elèctric amb més de 100 grams de marihuana en cogolls, destinat presumptament al tràfic de droga. L'arrestat, de nacionalitat algeriana i amb antecedents per fets similars, ha passat a disposició del Decanat del Tribunal de Picassent.

‘Nocturnos’, el còmic amb què Laura Pérez s’endinsa en un lloc que no ens pertany

La il·lustradora valenciana Laura Pérez aprofita el còmic ‘Nocturnos’ per explorar la nit com un espai que no ens pertany del tot i que li ha valgut una nominació als premis Eisner 2026. L’obra, reconeguda també per la Biblioteca Pública de Nova York, combina emocions, misteri i experimentació gràfica.

Dissabte amb pujada notable de les temperatures a l’interior de la Comunitat Valenciana

L’oratge del dissabte estarà marcat per un ambient poc nuvolós, algun ruixat a la vesprada al nord interior i una pujada notable de les temperatures màximes a l’interior de la Comunitat Valenciana.

Mor un home després de ser rescatat de la mar en una platja de Peníscola

Un home ha mort de matinada en una platja de Peníscola després de patir problemes mentre es banyava. Els bombers i els servicis sanitaris han intentat reanimar-lo sense èxit.

Funzo encén les Fogueres dAlacant amb un pregó que reclama als jóvens mantindre la festa viva

El cantant alacantí Funzo pronuncia el pregó de les Fogueres de Sant Joan 2026 i apel·la als jóvens a assumir la responsabilitat de mantindre vives les tradicions, combinant identitat i modernitat.

Educació i sindicats reprendran dilluns les negociacions per la vaga del professorat

La Conselleria d'Educació i els principals sindicats es tornaran a reunir dilluns per a continuar negociant després d'una trobada de més de sis hores este divendres sobre una proposta d'inversions de més de 3.300 milions d'euros.

El Valencia Basket passa per damunt del Surne Bilbao (71-88) i es planta en semifinals de la Lliga Endesa

El Valencia Basket guanya amb autoritat el Surne Bilbao Basket a Miribilla (71-88), tanca l’eliminatòria per la via ràpida i es convertix en el primer semifinalista de la Lliga Endesa.

El professorat valencià torna als carrers mentres es reobrin les negociacions amb Educació

Centenars de docents valencians tornen a manifestar-se al centre de València en el marc de la vaga indefinida iniciada l’11 de maig, coincidint amb la reobertura de la taula de negociacio amb la Conselleria d’Educacio.