Ferits dos motoristes en patir dos accidents en la CV-20 a Fanzara i Cirat

 

Dos motoristes resultaven ferits aquest diumenge en dos accidents en la carretera CV-20, el primer a l’altura de Fanzara, i el segon a Cirat, els dos a la comarca de l’Alt Millars, segons informaven fonts del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

 

D’una banda, un home de 53 anys patia una eixida de la via al voltant de les 9.20 hores de diumenge, quan circulava amb la seua moto per la CV-20 a l’altura de Fanzara. Fins al lloc dels fets es va desplaçar un helicòpter i una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB). El ferit, de caràcter lleu, va ser traslladat en SVB a l’Hospital General de Castelló.

 

Més tard, al voltant de les 10 hores del matí, un altre motorista se n’eixia de la via en la carretera CV-20 a l’altura de la localitat de Cirat. El ferit era traslladat en helicòpter a l’Hospital General de Castelló amb pronòstic reservat.

 

Dos ferits en un accident de trànsit a Picanya

Aquest divendres es produïa un accident de trànsit entre dos vehicles a Picanya, a l’Horta, segons informava el Consorci Provincial de Bombers de València. El sinistre va ocórrer al voltant de les 12.20 hores del migdia de divendres, en el Camí Faitanar de Picanya, i en ell es van veure implicats dos vehicles.

 

Fins al lloc del succés es van mobilitzar tres dotacions de bombers del Consorci, procedents dels parcs de Torrent i Catarroja, per tal d’excarcerar a una persona, que es trobava atrapada en l’interior d’un dels vehicles accidentats.

 

Fins al lloc dels fets també es va desplaçar una unitat del SAMU i una unitat de SVB. Els serveis mèdics van assistir a dos homes, un de 57 anys per politraumatisme i un altre de 39 anys per contusió toràcica. Els ferits van ser traslladats a l’Hospital General de València i a l’Hospital La Fe de València, respectivament.

Últimes notícies

Villar defensa que l’Ajuntament d’Alacant ha sigut transparent en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha aportat tota la informació sobre les vivendes públiques de Les Naus i critica la gestió del PSOE a Alcoi en un cas d’irregularitats administratives.

Villar defensa que a Alacant hi ha transparència en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern local del PP està col·laborant amb transparència en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de Sant Joan, i ha comparat esta actitud amb la del cas d'Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP ha sigut transparent en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde dAlacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre el cas de les vivendes públiques de Les Naus i assenyala el PSOE dAlcoi per la gestió dun expedient disciplinari. El cas ha obert un enfrontament polític entre PP i esquerra al voltant de la transparència en ladministració local.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern local del PP ha actuat amb transparència i col·laboració en la comissió municipal que investiga la promoció de vivendes públiques de Les Naus a la Platja de San Juan, i ha comparat esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant Manuel Villar defensa que el govern del PP està aportant tota la informació en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció Les Naus a la platja de San Juan, i compara esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la investigació de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha complit amb la transparència i la col·laboració en la comissió que investiga possibles irregularitats en l’adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de San Juan, i compara esta actuació amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent en el cas de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre Les Naus i critica el PSPV-PSOE per l'expedient a una tècnica a Alcoy.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent amb el cas de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la documentació sobre la promoció de Les Naus i rebutja les crítiques de falta de transparència, comparant la gestió amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.