Ferits dos motoristes en patir dos accidents en la CV-20 a Fanzara i Cirat

 

Dos motoristes resultaven ferits aquest diumenge en dos accidents en la carretera CV-20, el primer a l’altura de Fanzara, i el segon a Cirat, els dos a la comarca de l’Alt Millars, segons informaven fonts del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

 

D’una banda, un home de 53 anys patia una eixida de la via al voltant de les 9.20 hores de diumenge, quan circulava amb la seua moto per la CV-20 a l’altura de Fanzara. Fins al lloc dels fets es va desplaçar un helicòpter i una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB). El ferit, de caràcter lleu, va ser traslladat en SVB a l’Hospital General de Castelló.

 

Més tard, al voltant de les 10 hores del matí, un altre motorista se n’eixia de la via en la carretera CV-20 a l’altura de la localitat de Cirat. El ferit era traslladat en helicòpter a l’Hospital General de Castelló amb pronòstic reservat.

 

Dos ferits en un accident de trànsit a Picanya

Aquest divendres es produïa un accident de trànsit entre dos vehicles a Picanya, a l’Horta, segons informava el Consorci Provincial de Bombers de València. El sinistre va ocórrer al voltant de les 12.20 hores del migdia de divendres, en el Camí Faitanar de Picanya, i en ell es van veure implicats dos vehicles.

 

Fins al lloc del succés es van mobilitzar tres dotacions de bombers del Consorci, procedents dels parcs de Torrent i Catarroja, per tal d’excarcerar a una persona, que es trobava atrapada en l’interior d’un dels vehicles accidentats.

 

Fins al lloc dels fets també es va desplaçar una unitat del SAMU i una unitat de SVB. Els serveis mèdics van assistir a dos homes, un de 57 anys per politraumatisme i un altre de 39 anys per contusió toràcica. Els ferits van ser traslladats a l’Hospital General de València i a l’Hospital La Fe de València, respectivament.

Últimes notícies

Controlat l’incendi forestal d’Aras de los Olmos després d’una nit de treball

L’incendi forestal declarat diumenge a la nit a Aras de los Olmos (València) ha quedat controlat este dilluns de bon matí després d’una nit d’intens treball dels serveis d’emergència.

Els mitjans aeris s’incorporen a l’incendi de Tírig després de la tercera nit d’atac terrestre

Un total de 18 mitjans aeris s’han afegit ja a l’extinció de l’incendi forestal de Tírig, que ha cremat 684 hectàrees i ha obligat a evacuar Catí, mentres es manté el risc extrem d’incendis en tota la Comunitat Valenciana.

Xubascos molt forts amb pedra gran en l’interior de Castelló i València este dilluns

La Aemet ha activat un avís per ruixats i tempestes molt fortes o torrencials en l’interior de Castelló i València, amb pedra gran i ratxes de vent molt intenses, i perill també al litoral sud valencià.

L’incendi de Tírig continua actiu però la nit es preveu favorable

L’incendi forestal de Tírig seguix actiu i ha obligat a evacuar Catí, però la previsió per a esta nit és bona i 250 efectius terrestres continuaran treballant per frenar el foc i protegir vivendes i més de 60 granges.

El vent afluixa en l’incendi de Tírig i dona un respir a l’extinció

Aemet preveu que el vent vaja perdent força esta nit en la zona de l’incendi de Tírig, fet que pot facilitar els treballs d’extinció, centrats sobretot en la protecció de Catí i de les explotacions ramaderes pròximes.

Ordre d’evacuació a Catí per l’incendi forestal de Tírig via Es-Alert

Emergències ha ordenat evacuar Catí per l’avanç de l’incendi forestal de Tírig i ha avisat la població amb un Es-Alert. Els veïns han de eixir per la CV-128 o la N-232 en direcció a Xert i seguir les indicacions de la Guàrdia Civil.

224 vivendes públiques per a famílies vulnerables en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha adjudicat en l’últim any 224 vivendes del parc públic a famílies vulnerables, la majoria a la província de València, amb un servici d’acompanyament social per a garantir una integració estable.

Castelló ultima els preparatius per a viure l’eclipsi solar com un esdeveniment històric

Castelló ha posat en marxa dos grans escenaris a les platges del Gurugú i del Pinar per a seguir l’eclipsi total de sol del 12 d’agost, amb divulgadors científics de primer nivell. L’Ajuntament ha treballat més de dos anys per convertir la cita en un esdeveniment històric.