Ferits dos motoristes en patir dos accidents en la CV-20 a Fanzara i Cirat

 

Dos motoristes resultaven ferits aquest diumenge en dos accidents en la carretera CV-20, el primer a l’altura de Fanzara, i el segon a Cirat, els dos a la comarca de l’Alt Millars, segons informaven fonts del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

 

D’una banda, un home de 53 anys patia una eixida de la via al voltant de les 9.20 hores de diumenge, quan circulava amb la seua moto per la CV-20 a l’altura de Fanzara. Fins al lloc dels fets es va desplaçar un helicòpter i una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB). El ferit, de caràcter lleu, va ser traslladat en SVB a l’Hospital General de Castelló.

 

Més tard, al voltant de les 10 hores del matí, un altre motorista se n’eixia de la via en la carretera CV-20 a l’altura de la localitat de Cirat. El ferit era traslladat en helicòpter a l’Hospital General de Castelló amb pronòstic reservat.

 

Dos ferits en un accident de trànsit a Picanya

Aquest divendres es produïa un accident de trànsit entre dos vehicles a Picanya, a l’Horta, segons informava el Consorci Provincial de Bombers de València. El sinistre va ocórrer al voltant de les 12.20 hores del migdia de divendres, en el Camí Faitanar de Picanya, i en ell es van veure implicats dos vehicles.

 

Fins al lloc del succés es van mobilitzar tres dotacions de bombers del Consorci, procedents dels parcs de Torrent i Catarroja, per tal d’excarcerar a una persona, que es trobava atrapada en l’interior d’un dels vehicles accidentats.

 

Fins al lloc dels fets també es va desplaçar una unitat del SAMU i una unitat de SVB. Els serveis mèdics van assistir a dos homes, un de 57 anys per politraumatisme i un altre de 39 anys per contusió toràcica. Els ferits van ser traslladats a l’Hospital General de València i a l’Hospital La Fe de València, respectivament.

Últimes notícies

Empat de l’Almería a Castàlia i l’eliminatòria es decidirà als Jocs del Mediterrani

Castelló i Almería empaten 1-1 a Castàlia en l’anada de la primera eliminatòria de la promoció a Primera Divisió, en un partit on els albinegres disposen de les millors ocasions.

El Barça s’imposa al Nava sense patir i jugarà una nova final de Copa del Rei

El Barça derrota el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal d’Alacant, defensa el títol de Copa del Rei i arriba a la final sense necessitat de mostrar la seua millor versió.

El Bidasoa Irún passa per damunt del Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i es garantix plaça europea per a la pròxima temporada.

El Bidasoa Irún atropella el Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i s’assegura plaça europea per a la pròxima temporada.

Centenars de persones ixen al carrer a València contra el negoci de la vivenda

Centenars de persones es manifesten este dissabte pel centre de València per a denunciar l especulació immobiliària, el model turístic descontrolat i la pèrdua d identitat dels barris, i per a reclamar vivenda digna i lloguers assequibles.

El Barça atropella el Nava a Alacant (27-38) i es planta en una nova final de Copa

El Barça guanya amb autoritat el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal de la Copa del Rei d’handbol a Alacant i es classifica per a una nova final, en un partit que va dominar sense necessitat d’exhibir la seua millor versió.

Es cancel·la el Festival de Les Arts de València després de les queixes pel so

El Festival de Les Arts no continua este dissabte a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València després de les nombroses queixes per falta de so i de la negativa de l'Ajuntament i la direcció del recinte a permetre l'obertura. L'organització anuncia devolucions i lamenta no haver pogut tindre una reunió amb l'Alcaldia per buscar alternatives.

El Nou Mestalla completa l’anell de compressió i els 50 pilars de la coberta

L’estadi Nou Mestalla ja ha instal·lat l’anell de compressió i els 50 pilars d’acer que sostindran la gran coberta, un pas clau de cara a la seua inauguració prevista per a l’estiu de 2027.