Ferits dos motoristes en patir dos accidents en la CV-20 a Fanzara i Cirat

 

Dos motoristes resultaven ferits aquest diumenge en dos accidents en la carretera CV-20, el primer a l’altura de Fanzara, i el segon a Cirat, els dos a la comarca de l’Alt Millars, segons informaven fonts del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

 

D’una banda, un home de 53 anys patia una eixida de la via al voltant de les 9.20 hores de diumenge, quan circulava amb la seua moto per la CV-20 a l’altura de Fanzara. Fins al lloc dels fets es va desplaçar un helicòpter i una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB). El ferit, de caràcter lleu, va ser traslladat en SVB a l’Hospital General de Castelló.

 

Més tard, al voltant de les 10 hores del matí, un altre motorista se n’eixia de la via en la carretera CV-20 a l’altura de la localitat de Cirat. El ferit era traslladat en helicòpter a l’Hospital General de Castelló amb pronòstic reservat.

 

Dos ferits en un accident de trànsit a Picanya

Aquest divendres es produïa un accident de trànsit entre dos vehicles a Picanya, a l’Horta, segons informava el Consorci Provincial de Bombers de València. El sinistre va ocórrer al voltant de les 12.20 hores del migdia de divendres, en el Camí Faitanar de Picanya, i en ell es van veure implicats dos vehicles.

 

Fins al lloc del succés es van mobilitzar tres dotacions de bombers del Consorci, procedents dels parcs de Torrent i Catarroja, per tal d’excarcerar a una persona, que es trobava atrapada en l’interior d’un dels vehicles accidentats.

 

Fins al lloc dels fets també es va desplaçar una unitat del SAMU i una unitat de SVB. Els serveis mèdics van assistir a dos homes, un de 57 anys per politraumatisme i un altre de 39 anys per contusió toràcica. Els ferits van ser traslladats a l’Hospital General de València i a l’Hospital La Fe de València, respectivament.

Últimes notícies

Xavi Albert agafa el timó del Valencia Basket masculí per a dos temporades

El Valencia Basket ha confirmat Xavi Albert com a entrenador principal de la primera plantilla masculina per a les dos pròximes temporades, després de l’eixida de Pedro Martínez al Real Madrid.

Cinc detinguts en desmantellar quatre punts de venda de droga a Sueca i Riola

La Guàrdia Civil ha detingut cinc persones i ha desarticulat quatre punts de venda de cocaïna i marihuana a Sueca i Riola, on la droga es venia fins i tot a menors.

Arresten a Novelda un fugitíu alemany reclamat amb dos ordres europees de detenció

La Guàrdia Civil ha detingut a Novelda un home alemany de 45 anys sobre el qual pesaven dues Ordres Europees de Detenció per alteració de l’ordre públic. El tribunal ha ordenat la seua llibertat amb mesures cautelars i ha intervingut la furgoneta en què circulava, també reclamada per Alemanya.

Detingut a Novelda un fugitiu alemany reclamat amb dues Ordres Europees de Detenció

La Guàrdia Civil ha detingut a Novelda un home alemany de 45 anys amb dues Ordres Europees de Detenció per alteració de l'ordre públic, després d’un control de vehicles on també han intervingut la furgoneta en què viatjava.

Juan Gea alerta que la societat té por de perdre drets i acaba tragant massa coses

L’actor valencià Juan Gea torna al Festival de Teatre Clàssic de Mérida amb una Electra actualitzada i reflexiona sobre la por social a perdre drets, el trencament del diàleg i el valor del pensament humà front a la intel·ligència artificial.

A presó el conductor acusat de causar un accident mortal a la N-332 en Alicante

Un home ha ingressat a presó provisional acusat d’homicidi per imprudència greu i delictes contra la seguretat viària per un accident mortal dissabte a la N-332, a la província d’Alacant.

Presó provisional per al conductor acusat de causar un accident mortal a la N-332 a Alacant

Un home ha ingressat a presó provisional, comunicada i sense fiança, acusat de causar un accident mortal entre un cotxe i una moto a la N-332, a la província d’Alacant, dissabte passat.

Presó provisional per al conductor acusat de causar un accident mortal a la N-332 a Alacant

Un home ha ingressat en presó provisional acusat d’homicidi per imprudència greu, lesions i delictes contra la seguretat viària per un accident mortal dissabte passat a la N-332, a la província d’Alacant.