Ferits dos motoristes en patir dos accidents en la CV-20 a Fanzara i Cirat

 

Dos motoristes resultaven ferits aquest diumenge en dos accidents en la carretera CV-20, el primer a l’altura de Fanzara, i el segon a Cirat, els dos a la comarca de l’Alt Millars, segons informaven fonts del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

 

D’una banda, un home de 53 anys patia una eixida de la via al voltant de les 9.20 hores de diumenge, quan circulava amb la seua moto per la CV-20 a l’altura de Fanzara. Fins al lloc dels fets es va desplaçar un helicòpter i una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB). El ferit, de caràcter lleu, va ser traslladat en SVB a l’Hospital General de Castelló.

 

Més tard, al voltant de les 10 hores del matí, un altre motorista se n’eixia de la via en la carretera CV-20 a l’altura de la localitat de Cirat. El ferit era traslladat en helicòpter a l’Hospital General de Castelló amb pronòstic reservat.

 

Dos ferits en un accident de trànsit a Picanya

Aquest divendres es produïa un accident de trànsit entre dos vehicles a Picanya, a l’Horta, segons informava el Consorci Provincial de Bombers de València. El sinistre va ocórrer al voltant de les 12.20 hores del migdia de divendres, en el Camí Faitanar de Picanya, i en ell es van veure implicats dos vehicles.

 

Fins al lloc del succés es van mobilitzar tres dotacions de bombers del Consorci, procedents dels parcs de Torrent i Catarroja, per tal d’excarcerar a una persona, que es trobava atrapada en l’interior d’un dels vehicles accidentats.

 

Fins al lloc dels fets també es va desplaçar una unitat del SAMU i una unitat de SVB. Els serveis mèdics van assistir a dos homes, un de 57 anys per politraumatisme i un altre de 39 anys per contusió toràcica. Els ferits van ser traslladats a l’Hospital General de València i a l’Hospital La Fe de València, respectivament.

Últimes notícies

STEPV, CCOO i UGT mantenen el pols i rebutgen la nova oferta d’Educació sobre ràtios i sous

STEPV, CCOO i UGT rebutgen la nova proposta de la Conselleria d'Educació per a desconvocar la vaga indefinida del professorat i la sotmetran a consulta entre els docents.

Detingut a València un home per agressió sexual a una menor a l’eixida del col·legi

La Policia Local de València ha detingut a un home de 38 anys acusat d'una presumpta agressió sexual a una menor de 16 anys a l'eixida del seu centre escolar, on va ser retingut fins a l'arribada dels agents.

PP i Vox imposen el tancament de la comissió de la dana en Les Corts amb el seu únic vot

PP i Vox aproven en solitari el dictamen de la comissió de la dana de 2024 en Les Corts, malgrat el rebuig de l'oposició, que denuncia un tancament en fals i un relat fal·laç dels fets.

Pérez Llorca garantix que els compromisos educatius es veuran en els pròxims pressupostos

Juanfran Pérez Llorca afirma que els compromisos aconseguits amb el sector educatiu s'incorporaran als pròxims pressupostos de la Generalitat, amb més fons per a infraestructures, climatització de centres i pujada salarial docent.

Més de 4.600 agents reforçaran la seguretat en les Fogueres d’Alacant 2026

Més de 4.600 agents de diferents cossos integren el dispositiu de seguretat per a les Fogueres d'Alacant 2026, amb controls reforçats en punts clau i mesures específiques de prevenció.

Educació demana servicis mínims del 100% en els tribunals de la PAU per a garantir els exàmens

La Conselleria d'Educació sol·licita a Treball servicis mínims del 100% per al professorat dels tribunals de la PAU amb la finalitat d'assegurar les proves i protegir el dret a l'educació de l'alumnat valencià.

Pérez Llorca admet preocupació i fastig pels nous escàndols de corrupció que afecten el PSOE

Juanfran Pérez Llorca reconeix que seguix amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pérez Llorca mostra preocupació pels registres de l’UCO en la seu del PSOE pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua preocupacion i cansament davant els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.