13.6 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

Lamine Yamal: ‘No sé si és el millor gol del torneig, però per a mi ha sigut el més especial’

MADRID, 10 (EUROPA PRESS)

El futbolista internacional espanyol Lamine Yamal ha descrit el seu gol en les semifinals de l’Eurocopa masculina com “el més especial” de la seua fins ara curta carrera professional, però meteòrica en haver guiat la selecció nacional cap a la final després de vèncer França per 2-1, a l’Allianz Arena de Munic i amb remuntada inclosa.

“No sé si és el millor gol del torneig, però per a mi ha sigut el més especial perquè el meu primer gol en una Eurocopa amb l’absoluta és una cosa molt especial. Molt content per passar a la final”, va dir Yamal en la roda de premsa posterior al partit.

El seu golaç en el minut 21 va igualar el tant previ de Randal Kolo Muani i va forjar la remuntada de la ‘Roja’.

“Intente no fixar-me molt en açò, en allò de ser la icona o ser jugador referent perquè crec que no t’ajuda, no et suma en el camp. Cal intentar ajudar sempre l’equip, és el que he intentat fer hui i, en tot el que siga ajudar l’equip, ací estaré”, va resumir el jove davanter del FC Barcelona.

“Des del minut 60 he estat pensant que anàvem a arribar a la final, només podia pensar açò. Quan ha xiulat l’àrbitre, molt feliç”, va admetre.

“Em recorde de l’última Eurocopa que he viscut, quan estava amb els meus amics en un centre comercial, sempre ho dic. Molt content perquè és un somni arribar a una final amb l’absoluta”, va afegir.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les tres diputacions de la Comunitat abordaran els servicis d’assistència a municipis

La Diputació d'Alacant celebrarà el divendres la primera trobada dels SAM amb Castelló i València per a compartir models, detectar millores i donar continuïtat amb un protocol.

Barcones acusa el PP de voler pervertir el sistema de Protecció Civil

La directora general ha defés al Senat que l'emergència d'interés nacional es declara per Interior a petició autonòmica i ha retret al PP intentar canviar les regles del sistema.

ACAIP denuncia indefensió dels funcionaris després d’una nova agressió a la presó de Picassent

ACAIP-UGT ha denunciat la indefensió dels funcionaris després de l'agressió a un treballador a Picassent, ocorreguda amb dos efectius en lloc de tres. El sindicat reclama protocol, reconeixement com a autoritat i reforços en mòduls conflictius.

Dos jóvens d’Elda creen una sabatilla 100% impresa en 3d i sacsegen el sector del calçat

Callnak Brand, fundada a l'agost a Elda, rep comandes del seu primer model fet íntegrament amb impressió 3d, reciclable i fabricat amb cadena local

La Generalitat detecta empadronats no beneficiaris en vivendes públiques d’Alacant

La Generalitat ha alertat al jutjat que en la promoció pública Els Naus hi ha persones empadronades que no van ser adjudicatàries. La conselleria ha reforçat el control i estudia exercir el dret de tanteig si es planteja una venda.

Un assessor sosté que va estar amb Mazón 25 minuts en el seu despatx abans d’anar al Cecopi

Josep Lanuza va declarar que el expresident va arribar al Palau entre les 19.32 i les 19.42, va romandre uns 25 minuts i va eixir a les 20.00 cap al Cecopi. La seua versió xoca amb la dels escortes i situa l'És-alert de les 20.11 quan ja anaven en ruta.

La setmana comença amb cel poc nuvolós i mínimes a l’alça en la Comunitat Valenciana

Cels poc nuvolosos i boires puntuals marquen l'inici de setmana en la Comunitat Valenciana. Les mínimes pugen lleugerament i les màximes es mantenen.

Les víctimes de la DANA lamenten en Les Corts que la descoordinació va agreujar la tragèdia

Associacions de víctimes han exposat en Les Corts que la falta d'avisos i la descoordinació van agreujar la DANA del 29-O. Reclamen responsabilitats i plans clars.