Lamine Yamal: ‘No sé si és el millor gol del torneig, però per a mi ha sigut el més especial’

MADRID, 10 (EUROPA PRESS)

El futbolista internacional espanyol Lamine Yamal ha descrit el seu gol en les semifinals de l’Eurocopa masculina com “el més especial” de la seua fins ara curta carrera professional, però meteòrica en haver guiat la selecció nacional cap a la final després de vèncer França per 2-1, a l’Allianz Arena de Munic i amb remuntada inclosa.

“No sé si és el millor gol del torneig, però per a mi ha sigut el més especial perquè el meu primer gol en una Eurocopa amb l’absoluta és una cosa molt especial. Molt content per passar a la final”, va dir Yamal en la roda de premsa posterior al partit.

El seu golaç en el minut 21 va igualar el tant previ de Randal Kolo Muani i va forjar la remuntada de la ‘Roja’.

“Intente no fixar-me molt en açò, en allò de ser la icona o ser jugador referent perquè crec que no t’ajuda, no et suma en el camp. Cal intentar ajudar sempre l’equip, és el que he intentat fer hui i, en tot el que siga ajudar l’equip, ací estaré”, va resumir el jove davanter del FC Barcelona.

“Des del minut 60 he estat pensant que anàvem a arribar a la final, només podia pensar açò. Quan ha xiulat l’àrbitre, molt feliç”, va admetre.

“Em recorde de l’última Eurocopa que he viscut, quan estava amb els meus amics en un centre comercial, sempre ho dic. Molt content perquè és un somni arribar a una final amb l’absoluta”, va afegir.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Leila Slimani, Premi Internacional de la Fira del Llibre de València

L'escriptora franc-marroquina Leila Slimani rebrà el Premi Internacional de la Fira del Llibre de València en la seua 61a edició, que se celebra del 30 d'abril al 10 de maig als Jardins del Real. La cita comptarà també amb la participació del novel·lista turc Zülfü Livaneli, un dels autors més llegits del seu país.

Claudia Montes defén davant el Suprem que Ábalos no li va reconéixer cap endoll en Logirail

Claudia Montes sosté davant el Tribunal Suprem que José Luis Ábalos mai li va reconéixer haver-la endollat en Logirail i defén la legalitat de la seua contractació enfront de les sospites en el cas de les màscares.

Benidorm sotmetrà a ple la transformació de la plaça de bous al Benidorm Open Arena

L'Ajuntament de Benidorm portarà a ple l'inici de la licitació del projecte Benidorm Open Arena, amb 15 milions d'inversió per a rehabilitar la plaça de bous i el seu entorn com a gran espai cultural i juvenil.

Vint-i-tres detinguts i dos investigats per una onada de robatoris de coure a la província de València

La Guàrdia Civil desarticula diversos grups dedicats al robatori de coure en diferents municipis valencians i comarques, amb 23 detinguts, 2 investigats i desenes de quilos de cable recuperat.

Els transportistes intensifiquen la pressió contra el model d’ITV pública en la Comunitat Valenciana

La patronal del transport en la Comunitat Valenciana impulsa la campanya 'Ni un minut més' per a denunciar el col·lapse de les ITV públiques i exigir canvis abans de l'estiu.

Desarticulat a Villena un clan familiar dedicat al tràfic de drogues per segona vegada

Les quatre detingudes, tres d’elles de la mateixa família, també estan investigades per blanqueig de capitals i pertinença a grup criminal

L’aeroport de Castelló arranca 2026 amb rècord de passatgers i un augment del 16,5%

L'aeroport de Castelló aconseguix 40.556 passatgers en el primer trimestre de 2026, un 16,5% més que un any abans, impulsat per l'expansió històrica de rutes i freqüències.

Martínez Mus defén negociar amb taxis i VTC perquè la prioritat són els ciutadans

Vicente Martínez Mus insistix que la Generalitat treballa amb taxis i VTC per a aprovar un decret llei de mobilitat centrat en les necessitats dels ciutadans, malgrat la dificultat de conciliar les demandes dels dos sectors.