Lamine Yamal: ‘No sé si és el millor gol del torneig, però per a mi ha sigut el més especial’

MADRID, 10 (EUROPA PRESS)

El futbolista internacional espanyol Lamine Yamal ha descrit el seu gol en les semifinals de l’Eurocopa masculina com «el més especial» de la seua fins ara curta carrera professional, però meteòrica en haver guiat la selecció nacional cap a la final després de vèncer França per 2-1, a l’Allianz Arena de Munic i amb remuntada inclosa.

«No sé si és el millor gol del torneig, però per a mi ha sigut el més especial perquè el meu primer gol en una Eurocopa amb l’absoluta és una cosa molt especial. Molt content per passar a la final», va dir Yamal en la roda de premsa posterior al partit.

El seu golaç en el minut 21 va igualar el tant previ de Randal Kolo Muani i va forjar la remuntada de la ‘Roja’.

«Intente no fixar-me molt en açò, en allò de ser la icona o ser jugador referent perquè crec que no t’ajuda, no et suma en el camp. Cal intentar ajudar sempre l’equip, és el que he intentat fer hui i, en tot el que siga ajudar l’equip, ací estaré», va resumir el jove davanter del FC Barcelona.

«Des del minut 60 he estat pensant que anàvem a arribar a la final, només podia pensar açò. Quan ha xiulat l’àrbitre, molt feliç», va admetre.

«Em recorde de l’última Eurocopa que he viscut, quan estava amb els meus amics en un centre comercial, sempre ho dic. Molt content perquè és un somni arribar a una final amb l’absoluta», va afegir.

Últimes notícies

L’incendi d’El Saler queda controlat però continuen tancats accessos i platges

L’incendi forestal intencionat a la Devesa d’El Saler, que ha cremat 36 hectàrees, ha quedat controlat i la majoria de veïns ja han tornat a les seues vivendes, tot i que continuen tancats el bosc, les platges i diversos accessos viaris.

Les víctimes de la DANA tornen a València per denunciar que encara no tenen respostes

Les associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre de 2024 s’han concentrat a la plaça de la Verge de València per exigir la fi de l’aforament de Carlos Mazón i reclamar respostes sobre la gestió de la tragèdia en què moriren 231 persones.

Brugué es lluïx amb un doblet en la golejada del Levante al Betis

Roger Brugué ha firmat dos gols en la victòria del Levante per 5-2 davant el Betis i ha explicat que tenia moltes ganes de marcar en casa en Primera Divisió. El davanter reivindica el treball de l’equip i demana un any tranquil per a l’afició granota.

El Levante goleja el Betis i s’estrena amb un 5-2 al Ciutat

El Levante ha derrotat el Betis per 5-2 al Ciutat de València en la jornada 3 de LaLiga EA Sports, amb un doblet decisiu de Roger Brugué en la segona part.

La modernització del viver de La Yesa reforça la producció de planta autòctona

La Conselleria de Medi Ambient ha modernitzat el viver forestal de La Yesa amb un nou túnel de cultiu i 30 taules de producció per a incrementar la planta autòctona destinada a projectes de restauració ecològica a la Comunitat Valenciana.

Desallotgen un hotel de Benidorm per un incendi en un transformador

Un incendi en un transformador d'Iberdrola ha obligat a desallotjar de manera preventiva l'hotel Mont Park de Benidorm. No s'han registrat ferits ni persones ateses pels servicis sanitaris.

Mor un home de 70 anys en colpejar-se el cap a la platja el Trampolí de Dénia

Un home de 70 anys ha mort este dissabte a la platja el Trampolí de Dénia després de colpejar-se el cap mentre es banyava, segons ha informat el CICU.

Dépor i València busquen a Riazor la seua primera victòria de Lliga

Deportivo i València es retroben huit anys després en Primera a Riazor, on els dos equips necessiten estrenar el seu compte de victòries.