Lamine Yamal: ‘No sé si és el millor gol del torneig, però per a mi ha sigut el més especial’

MADRID, 10 (EUROPA PRESS)

El futbolista internacional espanyol Lamine Yamal ha descrit el seu gol en les semifinals de l’Eurocopa masculina com «el més especial» de la seua fins ara curta carrera professional, però meteòrica en haver guiat la selecció nacional cap a la final després de vèncer França per 2-1, a l’Allianz Arena de Munic i amb remuntada inclosa.

«No sé si és el millor gol del torneig, però per a mi ha sigut el més especial perquè el meu primer gol en una Eurocopa amb l’absoluta és una cosa molt especial. Molt content per passar a la final», va dir Yamal en la roda de premsa posterior al partit.

El seu golaç en el minut 21 va igualar el tant previ de Randal Kolo Muani i va forjar la remuntada de la ‘Roja’.

«Intente no fixar-me molt en açò, en allò de ser la icona o ser jugador referent perquè crec que no t’ajuda, no et suma en el camp. Cal intentar ajudar sempre l’equip, és el que he intentat fer hui i, en tot el que siga ajudar l’equip, ací estaré», va resumir el jove davanter del FC Barcelona.

«Des del minut 60 he estat pensant que anàvem a arribar a la final, només podia pensar açò. Quan ha xiulat l’àrbitre, molt feliç», va admetre.

«Em recorde de l’última Eurocopa que he viscut, quan estava amb els meus amics en un centre comercial, sempre ho dic. Molt content perquè és un somni arribar a una final amb l’absoluta», va afegir.

Últimes notícies

122 nous vigilants reforcen la lluita contra els incendis intencionats als muntanyes valencians

La Generalitat incorpora 122 agents per a crear 74 noves unitats de vigilància forestal reforçada durant els mesos de major risc, amb l’objectiu de previndre i detectar prompte els incendis intencionats. La inversió ascendeix a 1,1 milions d’euros i se suma als 172 milions destinats enguany a prevenció i recuperació forestal.

El PPCV acusa Diana Morant de deixar sense finançament extra les universitats valencianes

El PPCV assegura que el Ministeri de Diana Morant no ha consignat fons estatals per a cobrir el sobrecost de la LOSU ni el compromís del 1 % del PIB, fet que, segons el partit, agreuja la infrafinançació de les cinc universitats públiques valencianes.

Desallotgen una rave il·legal amb més de 100 persones a la Serra Gelada

La Policia Local de Benidorm ha desmantellat una rave il·legal a l’entorn de La Cruz, al parc natural de la Serra Gelada, on s’havien reunit més de cent persones sense autorització. L’operatiu ha acabat amb denúncies al promotor i a diversos assistents i amb el tancament de l’accés de vehicles.

CSIF reclama un protocol contra plagues d’insectes al departament de salut de Llíria

CSIF ha demanat per escrit a la direcció del departament de salut Arnau-Llíria un protocol unificat per a actuar davant plagues d’insectes en tots els seus centres, inclòs el complex Mislata-Quart, per a protegir pacients i professionals.

Refuercen trens i mesures especials en carreteres i ports per l’eclipsi solar del 12 d’agost

Transportes ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi total de Sol del 12 d’agost, amb més trens, il·luminació en carreteres, controls en ports i avisos sobre l’ús de drons.

Un bebé de 19 dies amb atròfia muscular espinal rep amb èxit teràpia gènica a La Fe

L’Hospital La Fe de València ha tractat amb èxit amb teràpia gènica un bebé de 19 dies amb atròfia muscular espinal, detectada gràcies a la prova del taló dins del nou programa de cribatge neonatal de la Comunitat Valenciana.

La Unió alerta que 140 pobles es queden sense ajudes per a camins rurals

Només 50 municipis de la Comunitat Valenciana reben ajudes de la Conselleria d'Agricultura per a camins rurals, mentre 140 queden fora per falta de pressupost, segons ha denunciat La Unió.

El PSPV exigix al Consell que retire de manera definitiva la reforma de la llei Trans

El PSPV ha demanat al Consell que retire de forma definitiva la reforma de la llei Trans valenciana després que el Tribunal Constitucional haja mantingut la suspensió cautelar de diversos preceptes per possible perjudici greu a menors trans.
FILMOTECA D'ESTIU