Lamine Yamal: ‘No sé si és el millor gol del torneig, però per a mi ha sigut el més especial’

MADRID, 10 (EUROPA PRESS)

El futbolista internacional espanyol Lamine Yamal ha descrit el seu gol en les semifinals de l’Eurocopa masculina com “el més especial” de la seua fins ara curta carrera professional, però meteòrica en haver guiat la selecció nacional cap a la final després de vèncer França per 2-1, a l’Allianz Arena de Munic i amb remuntada inclosa.

“No sé si és el millor gol del torneig, però per a mi ha sigut el més especial perquè el meu primer gol en una Eurocopa amb l’absoluta és una cosa molt especial. Molt content per passar a la final”, va dir Yamal en la roda de premsa posterior al partit.

El seu golaç en el minut 21 va igualar el tant previ de Randal Kolo Muani i va forjar la remuntada de la ‘Roja’.

“Intente no fixar-me molt en açò, en allò de ser la icona o ser jugador referent perquè crec que no t’ajuda, no et suma en el camp. Cal intentar ajudar sempre l’equip, és el que he intentat fer hui i, en tot el que siga ajudar l’equip, ací estaré”, va resumir el jove davanter del FC Barcelona.

“Des del minut 60 he estat pensant que anàvem a arribar a la final, només podia pensar açò. Quan ha xiulat l’àrbitre, molt feliç”, va admetre.

“Em recorde de l’última Eurocopa que he viscut, quan estava amb els meus amics en un centre comercial, sempre ho dic. Molt content perquè és un somni arribar a una final amb l’absoluta”, va afegir.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers contenen un incendi en l’exterior d’un desballestament a Orihuela

Els bombers treballen en l'extinció d'un incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela, que evoluciona de manera favorable després de ser sectoritzat.

Corberán assumix la superioritat de l’Atlètic després de la derrota del València a Mestalla

Carlos Corberán reconeix que el València no va aconseguir el partit que buscava davant l'Atlètic, que es va imposar per 0-2 a Mestalla i va ser superior en joc i ocasions.

Aemet amplia l’avís groc a l’interior de València per fortes pluges, graníssol i vent

Aemet amplia l'avís groc a tot l'interior de la província de València per pluges intenses de fins a 20 l/m² en una hora, que poden anar acompanyades de graníssol i ratxes de vent molt forts.

El Llevant queda pendent de les proves mèdiques de Carlos Álvarez, Iván Romero i Tunde

Carlos Álvarez, Iván Romero i Kareem Tunde van acabar lesionats en la golejada encaixada pel Llevant davant el Vila-real i estan pendents de proves mèdiques per a conéixer l'abast de les seues malalties.

L’Atlètic perdona al València en una primera part plena d’ocasions a Mestalla

L'Atlètic de Madrid firma una primera part molt superior a Mestalla, amb clares ocasions de Mendoza, Nahuel Molina i Rayane Belaid, però el dol arriba 0-0 al descans després d'un esglai de Ramazani al pal.

Marcelino celebra la classificació del Vila-real per a la Champions i ajorna la decisió sobre el seu futur

Marcelino destaca la brillant classificació matemàtica del Vila-real per a la pròxima Champions després del 5-1 al Llevant i assegura que el seu futur es decidirà en breu.

Mestalla homenatja a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla va rendir un emotiu homenatge a Pepe Claramunt abans del València-Atlètic de Madrid, en l'arrancada del Any Claramunt amb motiu del seu 80 aniversari.

Mestalla torna a rendir-se a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla homenatja de nou a Pepe Claramunt, històric capità del València, amb el servici d'honor davant l'Atlètic de Madrid i l'arrancada del Any Claramunt pel seu 80 aniversari.