L’Audiència de Castelló condemna un home a 9 anys de presó per agredir sexualment a una menor vulnerable

L’Audiència de Castelló condemna un home a 9 anys de presó per agredir sexualment a una menor vulnerable.

Un home ha estat condemnat per l’Audiència de Castelló a 9 anys de presó per agredir sexualment a una menor de 15 anys, amb una indemnització de 10.000 euros per danys morals.

L’Audiència Provincial de Castelló ha imposat una pena de nou anys de presó a un home per un delicte continuat d’agressió sexual a una menor d’edat. Aquesta menor, de només 15 anys, era en particular vulnerable a causa de la seua edat i dels transtorns psíquics que patia, segons s’ha informat pel Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana.

A més de la pena de presó, la sentència obligarà l’home a pagar una indemnització de 10.000 euros a la víctima com a responsabilitat civil pels danys morals ocasionats. L’acusat, que en el moment dels fets tenia 43 anys, no podrà acostar-se a menys de 500 metres de la menor, ni del seu domicili o lloc de treball durant un període de 10 anys, a més de prohibir-li qualsevol comunicació amb ella.

La relació entre l’acusat i la víctima es va mantenir entre març i abril de 2023, ambdós vivint junts en el municipi de l’Alt Palancia. La sentència ha verificat que durant aquest període, l’acusat va mantenir relacions sexuals amb la menor en diverses ocasions, a pesar de conèixer la seua edat i els seus problemes psicològics.

L’absència de mesures de protecció va portar a que, el 24 d’abril de 2023, la menor quedés embarassada de més de cinc setmanes i sofrís un avortament espontani el 28 d’abril. Aquest cas subratlla la importància de la protecció de les persones vulnerables i la severitat del delicte d’agressió sexual, que pot tenir conseqüències devastadores.

Últimes notícies

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.