L’Audiència de Castelló condemna un home a 9 anys de presó per agredir sexualment a una menor vulnerable

L’Audiència de Castelló condemna un home a 9 anys de presó per agredir sexualment a una menor vulnerable.

Un home ha estat condemnat per l’Audiència de Castelló a 9 anys de presó per agredir sexualment a una menor de 15 anys, amb una indemnització de 10.000 euros per danys morals.

L’Audiència Provincial de Castelló ha imposat una pena de nou anys de presó a un home per un delicte continuat d’agressió sexual a una menor d’edat. Aquesta menor, de només 15 anys, era en particular vulnerable a causa de la seua edat i dels transtorns psíquics que patia, segons s’ha informat pel Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana.

A més de la pena de presó, la sentència obligarà l’home a pagar una indemnització de 10.000 euros a la víctima com a responsabilitat civil pels danys morals ocasionats. L’acusat, que en el moment dels fets tenia 43 anys, no podrà acostar-se a menys de 500 metres de la menor, ni del seu domicili o lloc de treball durant un període de 10 anys, a més de prohibir-li qualsevol comunicació amb ella.

La relació entre l’acusat i la víctima es va mantenir entre març i abril de 2023, ambdós vivint junts en el municipi de l’Alt Palancia. La sentència ha verificat que durant aquest període, l’acusat va mantenir relacions sexuals amb la menor en diverses ocasions, a pesar de conèixer la seua edat i els seus problemes psicològics.

L’absència de mesures de protecció va portar a que, el 24 d’abril de 2023, la menor quedés embarassada de més de cinc setmanes i sofrís un avortament espontani el 28 d’abril. Aquest cas subratlla la importància de la protecció de les persones vulnerables i la severitat del delicte d’agressió sexual, que pot tenir conseqüències devastadores.

Últimes notícies

Temperatures molt altes hui en l’interior i el prelitoral de València i el sud d’Alacant

Hui dimarts l’oratge a la Comunitat Valenciana serà estable, amb cel poc nuvolós o ras i pols en suspensió, però amb temperatures molt altes sobretot en l’interior i prelitoral de València i el sud d’Alacant.

Greus cogides als banderillers Fernando Sánchez i Andrés Revuelta a la Fira de Fogueres d’Alacant

Els banderillers de la quadrilla de Tomás Rufo, Fernando Sánchez i Andrés Revuelta, han sigut cogits pel sisé bou de la quarta de abonament de la Fira de Fogueres d’Alacant, durant el terç de banderilles.

Sis orelles i porta gran a Alacant per a Borja Jiménez, De Miranda i Tomás Rufo

Borja Jiménez, David de Miranda i Tomás Rufo han eixit a muscles a la quarta de la Feria de Hogueras d'Alacant amb sis orelles en una corrida de Victoriano del Río noble però desraçada i amb diversos sustos per als toreros de plata.

Caràcter i talent donen avantatge al València Basket en la final de la Liga Endesa

El València Basket ha guanyat el tercer partit de la final de la Liga Endesa al Palau Blaugrana (80-88) i s’ha posat 2-1 davant el Barça, en una victòria que Pedro Martínez atribuïx al caràcter i al talent del vestidor.

El Valencia Basket colpeja el Barça al Palau i acarona el títol de la Lliga Endesa

El Valencia Basket, liderat per un brillant Jean Montero amb 29 punts, ha derrotat el Barça per 80-88 al tercer partit de la final de la Lliga Endesa al Palau Blaugrana i es posa 2-1 en l’eliminatòria, a una sola victòria del títol.

Diverses persones, també menors, ateses després d’un greu incendi en una vivenda d’Aldaia

Un incendi declarat de matinada en un dúplex d’un edifici d’Aldaia ha obligat a rescatar diversos veïns, alguns menors, que han hagut de ser atesos pels servicis sanitaris.

L’exdirector d’Emergències de la Generalitat es desmarca de la gestió de la dana mortal

Alberto Javier Martín Moratilla assegura al Congrés que el dia de la dana amb 230 morts no tenia competències operatives i defensa que va fer tot el que va poder amb els mitjans disponibles.

Castelló obri una nova ruta xàrter amb l’arribada de turistes d’Eslovàquia

L’aeroport de Castelló ha estrenat una operativa xàrter que connecta amb Bratislava durant quinze setmanes i que pot portar fins a 2.700 turistes eslovacs, mentre prepara una altra programació per a rebre 11.000 visitants austríacs entre 2027 i 2028.