L’Audiència de Castelló condemna un home a 9 anys de presó per agredir sexualment a una menor vulnerable

L’Audiència de Castelló condemna un home a 9 anys de presó per agredir sexualment a una menor vulnerable.

Un home ha estat condemnat per l’Audiència de Castelló a 9 anys de presó per agredir sexualment a una menor de 15 anys, amb una indemnització de 10.000 euros per danys morals.

L’Audiència Provincial de Castelló ha imposat una pena de nou anys de presó a un home per un delicte continuat d’agressió sexual a una menor d’edat. Aquesta menor, de només 15 anys, era en particular vulnerable a causa de la seua edat i dels transtorns psíquics que patia, segons s’ha informat pel Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana.

A més de la pena de presó, la sentència obligarà l’home a pagar una indemnització de 10.000 euros a la víctima com a responsabilitat civil pels danys morals ocasionats. L’acusat, que en el moment dels fets tenia 43 anys, no podrà acostar-se a menys de 500 metres de la menor, ni del seu domicili o lloc de treball durant un període de 10 anys, a més de prohibir-li qualsevol comunicació amb ella.

La relació entre l’acusat i la víctima es va mantenir entre març i abril de 2023, ambdós vivint junts en el municipi de l’Alt Palancia. La sentència ha verificat que durant aquest període, l’acusat va mantenir relacions sexuals amb la menor en diverses ocasions, a pesar de conèixer la seua edat i els seus problemes psicològics.

L’absència de mesures de protecció va portar a que, el 24 d’abril de 2023, la menor quedés embarassada de més de cinc setmanes i sofrís un avortament espontani el 28 d’abril. Aquest cas subratlla la importància de la protecció de les persones vulnerables i la severitat del delicte d’agressió sexual, que pot tenir conseqüències devastadores.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Afectada d’hepatitis C reviu el cas Maeso en un llibre per a aportar veritat i memòria

Una afectada d'hepatitis C reconstruïx el cas Maeso en un llibre que combina testimoniatge i anàlisi jurídica. L'obra perseguix tancar una etapa i fixar memòria col·lectiva.

Potries, el poble de 1.135 habitants que aspira a ser Capital Europea de la Cultura 2031

Potries ultima la seua candidatura per a 2031 amb l'objectiu de donar veu al món rural i demostrar que la cultura de qualitat no depén de grans pressupostos. Defendrà el seu projecte l'11 de març amb ampli suport institucional.

Diversos abastos causen 8 km de retenció a Loriguilla i 6 km en el baipás de Paterna

Diversos abastos estan generant 8 km de retenció a Loriguilla i 6 km en el baipás de Paterna, els dos sentit Barcelona. Alhora se sumen cues en A-7, V-30, V-21, CV-35, CV-36 i Pista de Silla.

Ruixats al final del dia a l’interior i màximes en ascens este dilluns

Intervals nuvolosos i ruixats aïllats a primera hora en el litoral i al final del dia a l'interior. Les màximes pujaran i les mínimes a penes variaran.

El València frustra el debut de Quique amb una remuntada agònica en el 99 (3-2)

Hugo Duro va decidir de penal en el 99 després de dos punts de Boyé i els empats de Javi Guerra i Cömert. El triomf va allunyar set punts el perill del descens.

3-2: El València remunta en el 99, amarga el debut de Quique i s’allunya del descens

El València va voltejar dos punts de Lucas Boyé i va decidir en el 99 amb un penal d'Hugo Duro, per a prendre aire i posar terra pel mig amb el descens.

El València firma la remuntada 3-2 davant l’Alabés amb un penal d’Hugo Duro en el 97

El València va guanyar 3-2 a l'Alabés a Mestalla amb un penal d'Hugo Duro en el 97 després d'empatar en el 90 amb Cömert. Boyé havia marcat dos per als visitants.

Un penal de Boyé en el 3 avança a l’Alabés a Mestalla (0-1)

Lucas Boyé va avançar a l'Alabés des del punt de penal en el minut 3 a Mestalla. El València, incòmode, va disposar d'ocasions per a igualar i no va encertar.