L’edifici de Safranar ja acull a un total de 229 afectats per l’incendi de Campanar

L’edifici de Safranar de València ja acull a un total de 229 persones afectades per l’incendi als dos blocs de cases del barri de Campanar registrat el passat 22 de febrer, segons han informat fonts municipals en un comunicat.

Estes 229 persones s’han instal·lat en 99 habitatges de les 131 disponibles de l’edifici municipal habilitat per a acollir a les famílies afectades per l’incendi. En concret, són 187 persones adultes i 42 menors.

Estos nous veïns i veïnes del barri de Safranar, al districte de Patraix, van començar a traslladar-se a aquest immoble pocs dies després del sinistre. Les famílies amb xiquets, majors, depenents i les que tenen necessitats especials han tingut prioritat a l’hora d’entrar a viure en aquest edifici.

“Dins del context de les ajudes d’emergència, concedides per l’Ajuntament de València als afectats de l’incendi de l’edifici de Campanar, ja s’ha donat per finalitzat el procés de reallotjament de les famílies”, ha destacat el regidor d’Urbanisme, Habitatge i Llicències, Juan Giner.

Pel que fa a les 131 habitatges, 85 tenen dos dormitoris amb una superfície útil de 45-53 metres quadrats, mentre que les 46 habitatges restants tenen tres dormitoris i compten amb una superfície entre 65 i 74 metres quadrats.

L’edifici, que té una superfície de 15.104,05 metres quadrats, dels quals 10.476,04 metres són d’ús residencial, també disposa de 84 places de garatge distribuïts en dos soterranis i 22 cambres trasteres, igualment construïts en els dos soterranis.

A més, té habilitades 131 places de bicicleta en la planta baixa amb accés des del vestíbul. Els treballs d’adequació dels immobles s’han dut a terme per una trentena de persones treballadores de la Regidoria d’Habitatge i Urbanisme que, des de l’endemà a l’incendi, van treballar voluntàriament per a dotar a aquestes llars dels serveis de llum i aigua.

El personal d’esta Regidoria se sumisca a altres centenars de treballadors i treballadores municipals que es van mobilitzar per a atendre les necessitats sorgides, han recordat des del consistori.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Troben un catxalot mort i en avançat estat de descomposició en una platja d’Oliva

Un catxalot ha aparegut mort a la platja de Pau Pi, a Oliva, en avançat estat de descomposició, la qual cosa ha activat un ampli dispositiu per a la seua retirada segura.

Les màximes s’acosten als 30 graus en la Comunitat Valenciana amb 29,2 a Xàtiva

Les màximes d'este dissabte han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva i ascensos generalitzats en les capitals de província.

Les màximes en la Comunitat Valenciana es queden a les portes dels 30 graus amb 29,2 a Xàtiva

Les temperatures màximes han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva, en una jornada poc nuvolosa i de lleuger ascens tèrmic.

La XI Mostra Parcs Naturals impulsa el producte local i sostenible a Castelló de la Plana

La XI Mostra de la marca Parcs Naturals reunix a Castelló de la Plana a una vintena d'empreses certificades per a promocionar productes locals i sostenibles i reforçar l'economia rural vinculada als parcs naturals de la Comunitat Valenciana.

Camarero destaca el compromís social de Tyrius i el seu defensa dels drets en la Comunitat

Susana Camarero ressalta la labor de l'associació Tyrius en la Comunitat Valenciana, amb més de 50 anys de trajectòria, més de 100.000 afiliades i presència en més de 220 municipis.

Dansa València tanca la seua edició amb una reflexió sobre el temps i el llegat de Mal Pèl

Dansa València conclou amb la peça de Mal Pèl inspirada en John Berger i una jornada final que explora el temps, el llegat i la identitat amb propostes en diversos teatres i espais públics.

Pérez Llorca reclama que Hisenda retorne als afectats per la dana el pagat en la renda de 2024

Juanfran Pérez Llorca reclama a Hisenda que els afectats per la dana recuperen el pagat en la renda 2024 i critica el retard a aplicar deduccions autonòmiques en la Comunitat Valenciana.

El Sevilla domina les seues visites de lliga al Llevant en el Ciutat de València

El Sevilla acumula el doble de triomfs que el Llevant en els seus enfrontaments de Lliga en el Ciutat de València i no cau allí des de 2018. En les seues quatre últimes visites va sumar tres victòries i un empat.