L’edifici de Safranar ja acull a un total de 229 afectats per l’incendi de Campanar

L’edifici de Safranar de València ja acull a un total de 229 persones afectades per l’incendi als dos blocs de cases del barri de Campanar registrat el passat 22 de febrer, segons han informat fonts municipals en un comunicat.

Estes 229 persones s’han instal·lat en 99 habitatges de les 131 disponibles de l’edifici municipal habilitat per a acollir a les famílies afectades per l’incendi. En concret, són 187 persones adultes i 42 menors.

Estos nous veïns i veïnes del barri de Safranar, al districte de Patraix, van començar a traslladar-se a aquest immoble pocs dies després del sinistre. Les famílies amb xiquets, majors, depenents i les que tenen necessitats especials han tingut prioritat a l’hora d’entrar a viure en aquest edifici.

«Dins del context de les ajudes d’emergència, concedides per l’Ajuntament de València als afectats de l’incendi de l’edifici de Campanar, ja s’ha donat per finalitzat el procés de reallotjament de les famílies», ha destacat el regidor d’Urbanisme, Habitatge i Llicències, Juan Giner.

Pel que fa a les 131 habitatges, 85 tenen dos dormitoris amb una superfície útil de 45-53 metres quadrats, mentre que les 46 habitatges restants tenen tres dormitoris i compten amb una superfície entre 65 i 74 metres quadrats.

L’edifici, que té una superfície de 15.104,05 metres quadrats, dels quals 10.476,04 metres són d’ús residencial, també disposa de 84 places de garatge distribuïts en dos soterranis i 22 cambres trasteres, igualment construïts en els dos soterranis.

A més, té habilitades 131 places de bicicleta en la planta baixa amb accés des del vestíbul. Els treballs d’adequació dels immobles s’han dut a terme per una trentena de persones treballadores de la Regidoria d’Habitatge i Urbanisme que, des de l’endemà a l’incendi, van treballar voluntàriament per a dotar a aquestes llars dels serveis de llum i aigua.

El personal d’esta Regidoria se sumisca a altres centenars de treballadors i treballadores municipals que es van mobilitzar per a atendre les necessitats sorgides, han recordat des del consistori.

Últimes notícies

Roberto Bautista s’acomiada de Roland Garros en primera ronda

Roberto Bautista, en la seua última temporada com a professional, cau en primera ronda de Roland Garros davant Brandon Nakashima i s'acomiada del Gran eslam parisenc.

Educació i sindicats encaren amb optimisme una reunió clau per a frenar la vaga indefinida

Educació i els sindicats docents reprenen les negociacions amb una nova proposta sindical sobre la taula i un clima d'optimisme per a intentar tancar la vaga indefinida en la Comunitat Valenciana.

La jutgessa de la DANA insistix a obtindre les crides de l’alcalde d’Utiel al 112 del 29 d’octubre

La magistrada que investiga la gestió de la DANA torna a reclamar al 112 de la Generalitat les gravacions de les crides de l'alcalde d'Utiel i ordena creuar els registres aportats per l'alcaldessa de Torrent.

S’entrega a Madrid el conductor escapolit després d’un atropellament mortal en Port de Sagunt

El conductor que va atropellar mortalment a un vianant en Port de Sagunt i va fugir a gran velocitat s'ha entregat en una comissaria de Madrid després d'un dia en parador ignorat.

La Comunitat Valenciana reforça el seu lideratge en gestió de l’aigua amb més de 10 milions per a infraestructures hídriques

La Generalitat impulsa els plans integrals de sanejament urbà amb més de 10 milions d'euros per a modernitzar depuradores, reforçar infraestructures hídriques i preparar-se davant pluges extremes.

Barcala defén que l’únic acte institucional del 25 de maig és el de l’Ajuntament d’Alacant

Luis Barcala reivindica que l'homenatge del 25 de maig organitzat per l'Ajuntament és l'únic acte institucional pel bombardeig del Mercat Central i evita valorar l'absència de l'oposició.

El Port d’Alacant supera el milió de tones i dispara el seu trànsit de mercaderies i passatgers

El Port d'Alacant ha mogut una mica més d'un milió de tones entre gener i abril, un 16,6% més interanual, amb fortes pujades en contenidors, graneles líquids, vehicles i creuers.

L’oposició tomba en Les Corts el dictamen de la dana i l’acusa d’il·legal i fals

PSPV i Compromís presenten en Les Corts esmenes a la totalitat contra el dictamen de la comissió de la dana de 2024, que veuen il·legal, immoral i allunyat de la realitat viscuda.