11.4 C
València
Dissabte, 10 gener, 2026

L’edifici de Safranar ja acull a un total de 229 afectats per l’incendi de Campanar

L’edifici de Safranar de València ja acull a un total de 229 persones afectades per l’incendi als dos blocs de cases del barri de Campanar registrat el passat 22 de febrer, segons han informat fonts municipals en un comunicat.

Estes 229 persones s’han instal·lat en 99 habitatges de les 131 disponibles de l’edifici municipal habilitat per a acollir a les famílies afectades per l’incendi. En concret, són 187 persones adultes i 42 menors.

Estos nous veïns i veïnes del barri de Safranar, al districte de Patraix, van començar a traslladar-se a aquest immoble pocs dies després del sinistre. Les famílies amb xiquets, majors, depenents i les que tenen necessitats especials han tingut prioritat a l’hora d’entrar a viure en aquest edifici.

“Dins del context de les ajudes d’emergència, concedides per l’Ajuntament de València als afectats de l’incendi de l’edifici de Campanar, ja s’ha donat per finalitzat el procés de reallotjament de les famílies”, ha destacat el regidor d’Urbanisme, Habitatge i Llicències, Juan Giner.

Pel que fa a les 131 habitatges, 85 tenen dos dormitoris amb una superfície útil de 45-53 metres quadrats, mentre que les 46 habitatges restants tenen tres dormitoris i compten amb una superfície entre 65 i 74 metres quadrats.

L’edifici, que té una superfície de 15.104,05 metres quadrats, dels quals 10.476,04 metres són d’ús residencial, també disposa de 84 places de garatge distribuïts en dos soterranis i 22 cambres trasteres, igualment construïts en els dos soterranis.

A més, té habilitades 131 places de bicicleta en la planta baixa amb accés des del vestíbul. Els treballs d’adequació dels immobles s’han dut a terme per una trentena de persones treballadores de la Regidoria d’Habitatge i Urbanisme que, des de l’endemà a l’incendi, van treballar voluntàriament per a dotar a aquestes llars dels serveis de llum i aigua.

El personal d’esta Regidoria se sumisca a altres centenars de treballadors i treballadores municipals que es van mobilitzar per a atendre les necessitats sorgides, han recordat des del consistori.

Últimes notícies

El València perdona a l’Elx en una primera part marcada per les molèsties físiques (0-0)

El València va ser superior però va fallar en la definició i va marxar 0-0 al descans davant l'Elx a Mestalla. Thierry es va retirar amb molèsties i Dimitrievski va seguir després de ser atés.

Mestalla guarda un minut de silenci per Fernando Martín i la seua família

Mestalla va guardar un minut de silenci abans del València-Elx en record de Fernando Martín i la seua família, morts en un naufragi a Indonèsia. L'homenatge va incloure a Enrique Collar

Pedro Martínez demana calma després de dos derrotes seguides del València Basket

El tècnic del València Basket va demanar calma després de caure davant Unicaja pocs dies després de la derrota en Eurolliga davant el Mònaco i va defendre l'esforç de l'equip.

70-76: Unicaja trenca la imbatibilidad del Roig Arena amb un Audige decisiu

Unicaja es va imposar 70-76 a València Basket amb 20 punts de Chase Audige, que va jugar en una nit molt emotiva. L'equip malagueny va canviar el partit després del descans i va ser el primer a guanyar en el nou Roig Arena en la acb.

70-76: El València s’apaga i cedix l’invicte del Roig Arena davant un Unicaja guiat per Audige

Unicaja es va emportar un triomf de prestigi en el Roig Arena (70-76) amb un Audige determinant i un València penalitzat pel seu desencert exterior. Va ser la primera derrota local en el nou pavelló en la acb.

Moleiro i Gerard Moreno desmunten a l’Alabés amb un 3-1

El Vila-real es va imposar 3-1 a l'Alabés després d'una primera part embossada. Moleiro va obrir el marcador i va assistir a Mikautadze; Gerard Moreno va firmar el segon.

Moleiro i Gerard Moreno lideren el 3-1 del Vila-real davant l’Alabés

El Vila-real s'imposa 3-1 a l'Alabés en La Ceràmica amb un gol i una assistència de Moleiro i l'impacte immediat de Gerard Moreno. Mikautadze va tancar el compte i Toni Martínez va maquillar el marcador.

L’Ajuntament d’Alberic trasllada a la Guàrdia Civil conductes d’assetjament a menors en xarxes

L'Ajuntament d'Alberic ha informat la Guàrdia Civil i als centres educatius de conductes en xarxes que afecten menors. Advertix de possibles conseqüències legals i demana implicació familiar.