Anuncios

L’edifici de Safranar ja acull a un total de 229 afectats per l’incendi de Campanar

L’edifici de Safranar de València ja acull a un total de 229 persones afectades per l’incendi als dos blocs de cases del barri de Campanar registrat el passat 22 de febrer, segons han informat fonts municipals en un comunicat.

Estes 229 persones s’han instal·lat en 99 habitatges de les 131 disponibles de l’edifici municipal habilitat per a acollir a les famílies afectades per l’incendi. En concret, són 187 persones adultes i 42 menors.

Estos nous veïns i veïnes del barri de Safranar, al districte de Patraix, van començar a traslladar-se a aquest immoble pocs dies després del sinistre. Les famílies amb xiquets, majors, depenents i les que tenen necessitats especials han tingut prioritat a l’hora d’entrar a viure en aquest edifici.

“Dins del context de les ajudes d’emergència, concedides per l’Ajuntament de València als afectats de l’incendi de l’edifici de Campanar, ja s’ha donat per finalitzat el procés de reallotjament de les famílies”, ha destacat el regidor d’Urbanisme, Habitatge i Llicències, Juan Giner.

Pel que fa a les 131 habitatges, 85 tenen dos dormitoris amb una superfície útil de 45-53 metres quadrats, mentre que les 46 habitatges restants tenen tres dormitoris i compten amb una superfície entre 65 i 74 metres quadrats.

L’edifici, que té una superfície de 15.104,05 metres quadrats, dels quals 10.476,04 metres són d’ús residencial, també disposa de 84 places de garatge distribuïts en dos soterranis i 22 cambres trasteres, igualment construïts en els dos soterranis.

A més, té habilitades 131 places de bicicleta en la planta baixa amb accés des del vestíbul. Els treballs d’adequació dels immobles s’han dut a terme per una trentena de persones treballadores de la Regidoria d’Habitatge i Urbanisme que, des de l’endemà a l’incendi, van treballar voluntàriament per a dotar a aquestes llars dels serveis de llum i aigua.

El personal d’esta Regidoria se sumisca a altres centenars de treballadors i treballadores municipals que es van mobilitzar per a atendre les necessitats sorgides, han recordat des del consistori.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.

La jutgessa que investiga la DANA de València cita com a testimoni a l’excap d’informatius d’À Punt

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a València del 29 d'octubre de 2024 crida a declarar com a testimoni al llavors cap d'informatius d'À Punt i incorpora nous vídeos a la causa.

Les víctimes de la dana demanen a Bolaños més mitjans judicials i revisar els aforaments

Tres associacions de víctimes de la dana reclamen a Félix Bolaños més recursos per al jutjat de Catarroja, una justícia sense interferències polítiques i revisar l'ús dels aforaments.

El Consell retorna al seu lloc al tècnic que va visar les VPP d’Alacant però li canvia les funcions

El tècnic que va tramitar les vivendes públiques investigades a la Platja de Sant Joan torna al seu lloc per dret administratiu, però amb funcions distintes a les que van motivar la seua suspensió.

El Consell declara la Romeria de la Santa Faç Bé d’Interés Cultural immaterial

El Consell ha aprovat el decret que reconeix la Romeria de la Santa Faç d'Alacant com a Bé d'Interés Cultural immaterial, destacant el seu valor històric, religiós i festiu.

El Consell recorrerà la regularització d’immigrants en alertar de tensió en els servicis públics

El Consell anuncia que recorrerà la regularització d'immigrants impulsada pel Govern en considerar que generarà un efecte anomenada, una pressió afegida sobre la sanitat, l'educació i la vivenda, i que no arriba amb finançament extra.