L’Elx fa efectiva l’opció de compra del lateral il·licità Buba Sangaré

L’Elx CF ha fet efectiva l’opció de compra acordada amb l’AS Roma i incorpora en propietat el defensa il·licità Buba Sangaré, que ha signat un nou contracte amb el club franjiverd fins al mes de juny de 2031 per a continuar reforçant el lateral dret després de l’eixida d’Álvaro Núñez cap al Celta de Vigo.

Aboubacar Sangaré, conegut futbolísticament com Buba i amb 19 anys d’edat, va arribar a l’equip durant el passat mercat d’hivern cedit pel conjunt italià. Després de la bona impressió oferida en els mesos que ha estat al Martínez Valero, el club ha decidit apostar per la seua continuïtat a llarg termini.

El lateral cobrirà la baixa d’Álvaro Núñez, recentment traspasat al Celta de Vigo, i es converteix en una peça important per al futur immediat de la defensa franjiverda. Amb esta decisió, l’Elx assegura estabilitat en una posició clau i evita haver de buscar alternatives en el mercat estival.

Trajectòria recent i projecció

El defensa, internacional amb les categories inferiors de la selecció espanyola, va disputar set partits com a titular amb l’Elx en la passada temporada en Primera Divisió. En estos encontres va tindre l’oportunitat de debutar en l’elit del futbol espanyol i de sumar minuts de qualitat contra rivals exigents.

Eixa experiència li ha permés adaptar-se prompte al ritme i a la intensitat de LaLiga, així com conéixer millor les necessitats tàctiques de l’equip. El club entén que, amb més temps de treball i continuïtat, Sangaré pot consolidar-se com un dels referents defensius del conjunt il·licità.

En un comunicat oficial, l’Elx va subratllar la progressió i el potencial del jove futbolista, al qual considera una de les promeses amb més projecció del futbol nacional. La direcció esportiva destaca tant les seues qualitats físiques i defensives com la capacitat per incorporar-se a l’atac des de la banda.

El mateix jugador va mostrar la seua satisfacció per l’acord. ‘Significa moltíssim per a mi seguir ací’, va afirmar Buba Sangaré als mitjans del club, on va aprofitar també per a agrair al cos tècnic la confiança que ha dipositat en ell des de la seua arribada a l’equip.

Objectius de futur amb l’Elx

El lateral va explicar que té moltes ganes de continuar creixent com a jugador dins de l’estructura esportiva franjiverda i d’ajudar el conjunt il·licità en tots els objectius marcats per a les pròximes temporades. A més, va assegurar que es veu preparat per a assumir més responsabilitats sobre el camp.

Sangaré va mostrar-se convençut de poder oferir una millor versió de si mateix en el pròxim curs, en el qual ja comptarà amb més experiència en la categoria i un major coneixement del sistema de joc de l’entrenador i dels seus companys.

Amb la seua renovació, Buba Sangaré es convertix en el segon futbolista de la plantilla que acabava contracte i que garanteix la seua continuïtat en l’Elx, després del migcampista Gonzalo Villar. D’esta manera, el club continua avançant en la planificació de la pròxima temporada i en la definició del bloc que afrontarà els nous reptes esportius.

On seguir l’actualitat del club

Per a seguir l’actualitat del club franjiverd i altres notícies esportives de la Comunitat Valenciana, es pot consultar la secció d’esports de València Diari (/esports).

A més, la informació oficial de l’entitat està disponible en la pàgina web del club, accessible a través de https://www.elchecf.es.

Últimes notícies

El PP reclama unitat davant l’incendi de la Vall d’Uixó i acusa el PSPV d’autoexcluir-se

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, demana aplicar la màxima de ‘tots contra el foc’ davant l’incendi de la Vall d’Uixó i acusa els socialistes de fer política i d’autoexcluir-se d’eixa unitat.

El debat per la ‘prioritat nacional’ encén els pressupostos de la Generalitat

El PP defensa que incloure el concepte de ‘prioritat nacional’ en la llei d’acompanyament és només una qüestió semàntica, mentres Vox ho vincula al sentit comú i l’oposició acusa el Consell de racisme i xenofòbia.

Enganya dones majors per xarxes socials i furta joies en els seus domicilis

La Policia Nacional ha detingut a Barcelona un home de 63 anys acusat de furtar joies a dones majors de diferents ciutats espanyoles, després de guanyar-se la seua confiança per xarxes socials amb la tècnica del 'love bombing'.

Corona de llorer a Jaume I en el 750 aniversari de la seua mort al Parterre

L'Ajuntament de València ha depositat una corona de llorer a l'estàtua eqüestre de Jaume I al Parterre, en l'inici dels actes pel 750 aniversari de la seua mort, que se centraran en un 9 d'Octubre especial amb la participació de l'espasa del rei en la Processó Cívica.

El Sant Joan estrena un microscopi digital 3D que alça el nivell de la cirurgia ocular

L’Hospital Universitari Sant Joan d’Alacant ha incorporat un microscopi digital 3D de última generació que augmenta la precisió, la seguretat del pacient i la formació dels residents en cirurgia oftalmològica.

Els incendis forestals tallen huit carreteres a Castelló i 46 a tot l’Estat

Un total de 46 carreteres han quedat tancades este dilluns a Espanya per incendis forestals, huit d’elles a la província de Castelló, segons la DGT.

Gata Kamsky liderarà el Festival Internacional d’Escacs de Benidorm

El gran mestre nord-americà Gata Kamsky participarà en el torneig principal del Festival Internacional d’Escacs Gran Hotel Bali de Benidorm i protagonitzarà una sessió de simultànies contra 24 rivals el 27 de novembre.

Tres mites de l’atletisme espanyol apadrinen la Subida al Santuario de Novelda

La 38a Carrera 12K Subida al Santuario de Novelda reunirà l’1 d’agost un miler de corredors i tindrà com a padrins Abel Antón, Martín Fiz i Fermín Cacho.