Leroy Merlin reobri les botigues de València afectades per la dana

L’establiment de Bonaire torna el 26 de març i el de MN4 ho farà el 16 d’abril

VALÈNCIA, 12 (EUROPA PRESS)

Leroy Merlin reobrirà pròximament les botigues situades a les localitats valencianes d’Aldaia i Massanassa, afectades per la dana del passat mes d’octubre.

La primera a reobrir serà la d’Aldaia, situada als voltants del centre comercial Bonaire, dimecres que ve 26 de març. Este punt romania fins ara parcialment obert, oferint als clients la possibilitat de comprar materials de construcció.

Al seu torn, la tenda de Massanassa, que se situa al centre comercial MN4 d’Alfafar, obrirà les portes als clients dimecres 16 d’abril.

Durant este temps, els equips han seguit exercint la seua labor a altres tendes, demostrant “el seu compromís i professionalitat”. Amb la reobertura dels dos punts de venda, els 380 empleats podran reincorporar-se als seus llocs habituals, reprenent l’atenció als veïns de València amb la mateixa dedicació de sempre.

Després de l’impacte de la riuada, la companyia, com a part del Grup ADEO, va activar el Fons de Solidaritat d’ADEO amb l’objectiu de recolzar als empleats que hagueren patit la pèrdua de la llar.

Anuncios

Últimes notícies

El trencament d’una catenària per un camió deixa sense servici partix del tramvia de València

El trencament d'una catenària per un camió ha obligat a tallar un tram de la línia 4 del tramvia de València i a suspendre per complet el servici de la línia 6 mentres es reparen els danys.

La Ciutat de les Arts exigix a l’Ajuntament de València aclarir el cessament de festivals per soroll

La Ciutat de les Arts i les Ciències demana a l'Ajuntament de València que precise l'abast de l'orde que obliga a cessar activitats que incomplisquen la normativa de contaminació acústica.

Nacho Vidal és condemnat a 3 anys per tràfic de drogues però evita la presó

Nacho Vidal ha sigut condemnat a tres anys de prision i a una multa de 5.800 euros per trafique de drogues, però no ingressara en la carcel en suspendre's la pena. L'actor té, ademas, un altre juí pendent per un presumpte homicidi imprudent relacionat amb un ritual amb verí de gripau buf.

Pérez Llorca reivindica l’FP com a palanca clau de competitivitat en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca destaca la Formació Professional com a motor de competitivitat i ocupació en la Comunitat Valenciana i celebra el resultat històric en SpainSkills 2026.

Metrovalencia ampliarà el servici nocturn de Dijous Sant a Diumenge de Resurrecció

Metrovalencia reforça el seu servici nocturn entre el 2 i el 5 d'abril amb trens i tramvies addicionals i freqüències específiques per línies, i manté el servici ordinari per Pasqua.

El Govern porta a la Fiscalia la negativa de la Confraria de Sagunt a admetre dones

El Govern ha remés a la Fiscalia General de l'Estat un informe sobre la negativa reiterada de la Confraria de Sagunt a admetre dones, amb l'objectiu que s'investigue si existix discriminació per raó de sexe.

Liberum es retira de la causa judicial per la gestió de la DANA a València

L'associació Liberum, que actuava com a acusació popular en la causa penal per la gestió de la DANA, renúncia a seguir en el procediment i recuperarà la fiança de 6.000 euros.

Un regidor del PSPV denuncia a un edil del PP per amenaces després d’un ple a Redován

Un regidor del PSPV a Redován ha denunciat a un edil del PP per suposades amenaces i intent d'agressió després del ple del 26 de març, fets que ja investiga la Guàrdia Civil.