Leroy Merlin reobri les botigues de València afectades per la dana

L’establiment de Bonaire torna el 26 de març i el de MN4 ho farà el 16 d’abril

VALÈNCIA, 12 (EUROPA PRESS)

Leroy Merlin reobrirà pròximament les botigues situades a les localitats valencianes d’Aldaia i Massanassa, afectades per la dana del passat mes d’octubre.

La primera a reobrir serà la d’Aldaia, situada als voltants del centre comercial Bonaire, dimecres que ve 26 de març. Este punt romania fins ara parcialment obert, oferint als clients la possibilitat de comprar materials de construcció.

Al seu torn, la tenda de Massanassa, que se situa al centre comercial MN4 d’Alfafar, obrirà les portes als clients dimecres 16 d’abril.

Durant este temps, els equips han seguit exercint la seua labor a altres tendes, demostrant “el seu compromís i professionalitat”. Amb la reobertura dels dos punts de venda, els 380 empleats podran reincorporar-se als seus llocs habituals, reprenent l’atenció als veïns de València amb la mateixa dedicació de sempre.

Després de l’impacte de la riuada, la companyia, com a part del Grup ADEO, va activar el Fons de Solidaritat d’ADEO amb l’objectiu de recolzar als empleats que hagueren patit la pèrdua de la llar.

Últimes notícies

El PSPV exigix a Pérez Llorca un pla urgent davant l’impacte de la guerra a l’Iran

El PSPV reclama al president de la Generalitat un Pla Valencià de Resposta davant les conseqüències econòmiques i socials de la guerra a l'Iran i acusa el Consell d'inacció.

València trasllada el Village dels Gai Games 2026 per a garantir el descans veïnal

L'Ajuntament de València traslladarà el Village dels Gai Games 2026 de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'entorn de l'estadi Ciutat de València per a garantir el descans dels veïns després d'una sentència judicial.

Ratxes de més de 130 km/h agranen Castelló i obliguen a desenes d’intervencions d’emergència

El fort temporal de vent a la província de Castelló deixa ratxes de fins a 143 km/h, més d'un centenar d'incidències ateses i la suspensió de diversos actes previstos.

Domingo de cels buidats i vent fort en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge amb cels buidats, vent del nord i nord-oest amb ratxes molt fortes i temperatures estables, amb gelades febles a l'interior nord.

Un caminador que es convertix amb carro de la compra desperta l’interés de Rolser

Un jove dissenyador ha creat Rondine, un caminador que també funciona com a carro de la compra i que ha cridat l'atenció de Rolser, interessada a desenrotllar el concepte en el futur.

Iniciativa-Compromís renova la seua adreça i tria a Carles Esteve com a nou portaveu

Iniciativa-Compromís celebra el seu 7é Congrés a València, tria a Carles Esteve com a nou portaveu, renova la seua adreça i llança a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València.

La Processó del Perdó reforça el lideratge femení en la Setmana Santa Marinera

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, destaca el pes majoritari de les dones en la Germanor del Santíssim Crist del Perdó com a mostra que tradició, evolució i igualtat avancen de la mà.

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.