Leroy Merlin reobri les botigues de València afectades per la dana

L’establiment de Bonaire torna el 26 de març i el de MN4 ho farà el 16 d’abril

VALÈNCIA, 12 (EUROPA PRESS)

Leroy Merlin reobrirà pròximament les botigues situades a les localitats valencianes d’Aldaia i Massanassa, afectades per la dana del passat mes d’octubre.

La primera a reobrir serà la d’Aldaia, situada als voltants del centre comercial Bonaire, dimecres que ve 26 de març. Este punt romania fins ara parcialment obert, oferint als clients la possibilitat de comprar materials de construcció.

Al seu torn, la tenda de Massanassa, que se situa al centre comercial MN4 d’Alfafar, obrirà les portes als clients dimecres 16 d’abril.

Durant este temps, els equips han seguit exercint la seua labor a altres tendes, demostrant “el seu compromís i professionalitat”. Amb la reobertura dels dos punts de venda, els 380 empleats podran reincorporar-se als seus llocs habituals, reprenent l’atenció als veïns de València amb la mateixa dedicació de sempre.

Després de l’impacte de la riuada, la companyia, com a part del Grup ADEO, va activar el Fons de Solidaritat d’ADEO amb l’objectiu de recolzar als empleats que hagueren patit la pèrdua de la llar.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Carlos Baño, en llibertat amb càrrecs pel cas dels bons consum

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de la seua detenció per presumpte frau de subvencions i falsedat lligats als bons consum de 2022 i 2023. La causa roman sota secret i la defensa ha optat per no declarar fins a conéixer les perquisicions.

Rodalia seguirà sense arribar a l’Estació del Nord durant les mascletaes

Ajuntament i Delegació del Govern mantenen que les línies C-1 i C-2 no entren en l'Estació del Nord durant les mascletaes. Hi haurà reforç previ i llançadores per seguretat.

Carlos Baño, president de la Cambra de Comerç d’Alacant, ha quedat en llibertat amb càrrecs

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumptes irregularitats en els bons de consum de 2022 i 2023. Se li atribuïxen suposats delictes de frau de subvencions i falsedat en una causa que continua oberta

Han començat les llançadores d’Albal cap a Torrent i La Torre durant les mascletaes

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per la limitació temporal de Rodalia. Dos llançadores connecten Albal amb Torrent Avinguda i La Torre amb normalitat.

Detinguts dos menors per assaltar a dos xiques i apunyalar a una a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a dos menors de 16 i 17 anys per un assalt amb arma blanca a Alacant. Una víctima, de 19, va ser operada d'urgència per pneumotòrax.

Paiporta agraïx la fraternitat de Navarra durant la DANA de 2024

Paiporta ha reconegut en el Palau de Navarra l'ajuda rebuda durant la DANA d'octubre de 2024, amb plaques a la Policia Foral i a servicis d'emergència. Vicent Císcar i María Chivite han subratllat els valors de solidaritat i compromís.

PSPV i Compromís demanen una comissió per a investigar els bons comercie a Alacant

PSPV i Compromís demanaran un ple extraordinari i una comissió d'investigació per la gestió dels bons comercie a Alacant, després de la detenció de Carlos Baño. La investigació busca aclarir si va haver-hi frau en els fons de 2022 i 2023 en una vintena de municipis.

Sarabia mira al Bernabéu: ‘Igual és el moment de continuar fent història’ amb l’Elx

El tècnic de l'Elx va afirmar que el Bernabéu és un 'repte' i va defendre que demà pot trencar la seua ratxa a domicili. Apunta a ajustos tàctics i inspiració en el pla del Getafe davant un Reial Madrid extra motivat.