Leroy Merlin reobri les botigues de València afectades per la dana

L’establiment de Bonaire torna el 26 de març i el de MN4 ho farà el 16 d’abril

VALÈNCIA, 12 (EUROPA PRESS)

Leroy Merlin reobrirà pròximament les botigues situades a les localitats valencianes d’Aldaia i Massanassa, afectades per la dana del passat mes d’octubre.

La primera a reobrir serà la d’Aldaia, situada als voltants del centre comercial Bonaire, dimecres que ve 26 de març. Este punt romania fins ara parcialment obert, oferint als clients la possibilitat de comprar materials de construcció.

Al seu torn, la tenda de Massanassa, que se situa al centre comercial MN4 d’Alfafar, obrirà les portes als clients dimecres 16 d’abril.

Durant este temps, els equips han seguit exercint la seua labor a altres tendes, demostrant “el seu compromís i professionalitat”. Amb la reobertura dels dos punts de venda, els 380 empleats podran reincorporar-se als seus llocs habituals, reprenent l’atenció als veïns de València amb la mateixa dedicació de sempre.

Després de l’impacte de la riuada, la companyia, com a part del Grup ADEO, va activar el Fons de Solidaritat d’ADEO amb l’objectiu de recolzar als empleats que hagueren patit la pèrdua de la llar.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les VTC reclamen seguretat jurídica per a operar en serveis urbans a la Comunitat Valenciana

Les patronals de les VTC demanen un nou decret amb seguretat jurídica que garantisca els serveis urbans a la Comunitat Valenciana.

CaixaBank destina prop de 250.000 euros a Save the Children per a famílies afectades per la dana de València

CaixaBank donarà prop de 250.000 euros a Save the Children per a ajudar famílies i infància afectades per la dana de València.

Jose Muñoz expressa la vergonya del PSPV per José Luis Ábalos després de l’inici del juí

Jose Muñoz afirma que el PSPV sent vergonya i indignació per Ábalos després de les primeres declaracions del juí.

La renda 2025 arranca amb noves deduccions en la Comunitat Valenciana per salut, esport i música

La campanya de la renda 2025 comença amb canvis estatals i noves deduccions autonòmiques en la Comunitat Valenciana.

Absòlts els dos acusats pel cas dels burros morts al Desert de les Palmes

La Justícia absol els dos acusats pel cas dels burros morts al Desert de les Palmes en no veure provat el maltractament animal.

Condemnat a huit anys de presó quan se feia passar per narcotraficant

Condemnen a huit anys de presó un home per agressió sexual i amenaces a una jove a Castelló després d’un llarg procés judicial.

València ja executa el 85 % de les ordres de tancament d’apartaments turístics il·legals

València ha executat el 85 % de les ordres de tancament d’apartaments turístics il·legals i endureix al màxim la nova regulació.

El PSPV demanarà la compareixença de Pérez Llorca en la comissió dels bons comerç d’Alacant

El PSPV vol que Pérez Llorca comparega en la comissió dels bons comerç per aclarir la gestió de les ajudes en 2022.