10.2 C
València
Dissabte, 17 gener, 2026

Leroy Merlin reobri les botigues de València afectades per la dana

L’establiment de Bonaire torna el 26 de març i el de MN4 ho farà el 16 d’abril

VALÈNCIA, 12 (EUROPA PRESS)

Leroy Merlin reobrirà pròximament les botigues situades a les localitats valencianes d’Aldaia i Massanassa, afectades per la dana del passat mes d’octubre.

La primera a reobrir serà la d’Aldaia, situada als voltants del centre comercial Bonaire, dimecres que ve 26 de març. Este punt romania fins ara parcialment obert, oferint als clients la possibilitat de comprar materials de construcció.

Al seu torn, la tenda de Massanassa, que se situa al centre comercial MN4 d’Alfafar, obrirà les portes als clients dimecres 16 d’abril.

Durant este temps, els equips han seguit exercint la seua labor a altres tendes, demostrant “el seu compromís i professionalitat”. Amb la reobertura dels dos punts de venda, els 380 empleats podran reincorporar-se als seus llocs habituals, reprenent l’atenció als veïns de València amb la mateixa dedicació de sempre.

Després de l’impacte de la riuada, la companyia, com a part del Grup ADEO, va activar el Fons de Solidaritat d’ADEO amb l’objectiu de recolzar als empleats que hagueren patit la pèrdua de la llar.

Últimes notícies

Busquen per mar i aire a un veler perdut entre Gandia i Guardamar del Segura

Salvament Marítim porta dos dies buscant a un veler de 9 metres amb un únic tripulant entre Gandia i Guardamar. L'última referència ho va situar a l'altura de Benidorm.

Detingut a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord de València

La Guàrdia Civil ha arrestat a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va incomplir una mesura judicial.

Cau a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord: tenia tres ordes d’ingrés a la presó

La Guàrdia Civil ha detingut a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va infringir mesures.

Felipe Orts arriba en el seu millor moment i somia amb el podi a Benidorm

Felipe Orts afronta la Copa del Món de Benidorm en el seu millor moment i es marca el podi com a somni realista malgrat l'alt nivell i la presència de Van der Poel. Sofía Rodríguez aspira a un top 15 davant les grans favorites.

Les temperatures han baixat en la Comunitat Valenciana i les màximes s’han quedat en 15 graus

El descens tèrmic ha deixat les màximes en 15 graus a Rojales i Orihuela, per davall dels 19 del divendres a Pego. El diumenge baixaran les mínimes i les màximes seran similars.

Manifestació a Llíria contra la planta de biometà i per energies segures

Veïns de Llíria han protestat contra la macroplanta de biometà i han reclamat alternatives més netes, segures i sostenibles per a la comarca.

Luis Castro va lamentar que el penal de Mbappé va canviar el partit

El tècnic del Llevant va atribuir el 2-0 a un punt d'inflexió en la pena màxima transformada per Mbappé i va lamentar no capitalitzar les primeres ocasions.

Iván Romero va lamentar la baixada després del penal i va defendre l’actitud del Llevant

El davanter del Llevant va lamentar la derrota 2-0 davant el Reial Madrid, va assegurar que el seu equip va tindre les millors ocasions i que el penal de Mbappé va canviar el partit.