Les obres per a culminar la Ronda Oest de Castelló podrien començar el 2025

CASTELLÓ, 17 (EUROPA PRESS)-

L’alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, ha anunciat hui en un esmorzar informatiu que les obres per a culminar la Ronda Oest de Castelló podrien començar el 2025.

Precisament, una Junta de Govern Extraordinària ha aprovat hui el conveni per a la culminació de les obres. Carrasco ha recordat que fa més de 30 anys es va col·locar la primera pedra de la Ronda Sud i, ara, “l’execució de la Ronda Oest millorarà la mobilitat a la ciutat”.

El projecte compta amb un pressupost de 46,4 milions d’euros, dels quals 9,1 milions els aportarà l’Ajuntament i la resta la Generalitat Valenciana.

Una vegada es ferma el conveni entre l’Ajuntament i la Generalitat, es començaran a dur a terme les expropiacions dels terrenys, segons ha subratllat l’alcaldessa, que ha apuntat el seu desig que les obres comencen el 2025.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Aspes guia al Celta a una victòria clau davant l’Elx

Iago Aspas lidera el triomf del Celta per 3-1 davant l'Elx, un resultat que impulsa les seues opcions europees i complica encara més la permanència il·licitana.

Obasohan lidera al Baxi Manresa en un agònic triomf davant el València Basket

El Baxi Manresa es va imposar per un ajustat 104-102 al València Basket en un partit decidit en l'últim minut, marcat pels 30 punts de Retin Obasohan i un desenllaç molt criticat per Pedro Martínez.

El Festival de Cometes transforma la platja del Cabanyal en un espectacle de color

La platja del Cabanyal celebra la vintena quinta edició del Festival de Cometes, una jornada completa d'oci familiar amb exhibicions, tallers infantils i vol lliure.

Detingut a Alfafar un home per amenaçar amb una arma de foc al seu company de pis

La Guàrdia Civil ha detingut a Alfafar a un home que, segons la denúncia del seu company de pis, li hauria amenaçat amb una arma de foc després d'arribar a la vivenda en estat embriac.

Dispositiu de la Guàrdia Civil per una amenaça amb arma de foc en un pis d’Alfafar

La Guàrdia Civil manté un operatiu en un pis d'Alfafar després de la denúncia d'un inquilí que assegura haver sigut amenaçat amb una arma de foc pel seu company de vivenda en estat embriac.

Barça i Eó Enforne lideren el sorteig de la Copa del Rei d’handbol a Alacant

Barça i Eó Enforne Alacant seran caps de sèrie en el sorteig de la fase final de la Copa del Rei d'handbol, que se celebrarà este dilluns en el Real Casino Liceu d'Alacant.

El Vila-real firma el seu primer ple de victòries en els derbis valencians en Primera

El Vila-real tanca la temporada amb sis triomfs en sis partits davant València, Llevant i Elx, suma 18 punts en dols autonòmics i assegura per primera vegada la seua segona Champions consecutiva.

El València busca assegurar la permanència davant quatre rivals que ja li van donar cinc punts en la primera volta

El València encara el tram final de Lliga davant Athletic, Raig, Reial Societat i Barcelona, rivals enfront dels quals ja va sumar cinc punts en la primera volta i que la passada temporada li van deixar sense premi.