18 C
València
Dimarts, 24 febrer, 2026

Les obres per a culminar la Ronda Oest de Castelló podrien començar el 2025

CASTELLÓ, 17 (EUROPA PRESS)-

L’alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, ha anunciat hui en un esmorzar informatiu que les obres per a culminar la Ronda Oest de Castelló podrien començar el 2025.

Precisament, una Junta de Govern Extraordinària ha aprovat hui el conveni per a la culminació de les obres. Carrasco ha recordat que fa més de 30 anys es va col·locar la primera pedra de la Ronda Sud i, ara, “l’execució de la Ronda Oest millorarà la mobilitat a la ciutat”.

El projecte compta amb un pressupost de 46,4 milions d’euros, dels quals 9,1 milions els aportarà l’Ajuntament i la resta la Generalitat Valenciana.

Una vegada es ferma el conveni entre l’Ajuntament i la Generalitat, es començaran a dur a terme les expropiacions dels terrenys, segons ha subratllat l’alcaldessa, que ha apuntat el seu desig que les obres comencen el 2025.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La jutgessa de la DANA eleva al TSJCV una exposició perquè investigue a Carlos Mazón

La jutgessa de Catarroja ha remés al TSJCV una exposició raonada perquè investigue al expresident Carlos Mazón per la gestió de la DANA. El trasllat obeïx a la seua condició d'aforat com a diputat en Les Corts.

Gradolí avisa que no hi haurà normalitat si es protegix a Mazón

La presidenta de Víctimes de la Dana ha assenyalat a Carlos Mazón com a principal responsable de les 230 morts i ha demanat a les Corts que esclarisquen què va fallar i qui va decidir no actuar.

El Circuit Ricardo Tormo llançarà 10.000 entrades extra per al GP de la Comunitat Valenciana

El traçat de Cheste afegirà prop de 10.000 localitats per al Gran Premi que tanca la temporada de MotoGP. La venda començarà el dimecres 25 de febrer a les 12.00 en la web del Circuit.

Compromís denuncia ‘persecució’ a Mónica Oltra i reclama democratitzar la justícia

Compromís ha denunciat una 'persecució judicial i política' contra Mónica Oltra després de l'orde d'obrir juí oral i ha reclamat democratitzar la justícia.

Compromís denuncia persecució a Mónica Oltra i reclama democratitzar la justícia

Compromís ha denunciat este dimarts una persecució judicial i política contra Mónica Oltra després de l'orde d'obrir juí oral per presumpte encobriment. El partit reclama una democratització de la justícia i apel·la a les forces democràtiques.

Gradolí: ‘No hi haurà normalitat’ mentres es protegisca a Mazón

Mariló Gradolí ha afirmat davant la comissió d'investigació de Les Corts que no hi haurà normalitat si es protegix a Carlos Mazón. Ha reclamat veritat i assumpció de responsabilitats.

Rosa Álvarez ha demanat justícia per la DANA i ha acusat el Govern valencià de negligència

La presidenta de l'Associació Víctimes Mortals Dana 29-O ha reclamat justícia davant Les Corts i ha denunciat negligència del Govern valencià. Ha exigit responsabilitats polítiques a Carlos Mazón i ha criticat el veto a les víctimes en la comissió.

Alacant xifra en 46 els pisos públics investigats sense empadronats a la Platja de Sant Joan

L'Ajuntament ha detectat 46 de 140 vivendes de la promoció Els Naus sense ningú empadronat i traslladarà les dades al jutjat. També observa indicis d'altres irregularitats.