L’exèrcit d’Israel bombardeja posicions de Hezbollah després de la mort de dos civils als alts del Golan

MADRID, 10 (EUROPA PRESS)

L’exèrcit d’Israel ha confirmat nombrosos bombardejos contra posicions de Hezbollah a diferents punts del Líban en resposta al llançament de més de 40 coets per part del partit-milícia xiïta, que han deixat almenys dos civils morts als alts del Golan ocupats.

L’aviació israeliana ha atacat al llarg de dimarts a la nit dos «infraestructures terroristes» dedicades a la defensa aèria de Hezbollah a la regió de Yanta, al centre est del país, i a Rachid, al sud.

Així mateix, els avions de les Forces de Defensa d’Israel (FDI) han atacat un magatzem d’armes a Kila, també al sud, segons han confirmat a través del seu compte d’X.

Poc abans, les FDI havien anunciat altres atacs contra «infraestructura terrorista» a Qabrikha (sud), des d’on suposadament s’han disparat els 40 coets contra els alts del Golan, i diversos «edificis militars» de Hezbollah a Kfarkela, també a la zona meridional del país.

D’altra banda, en les últimes hores la base militar israeliana de Nafah ha sigut objectiu de bombardejos per part de Hezbollah en resposta a la mort hores abans d’un dels seus homes en un atac dut a terme per un dron israelià als voltants de Damasc.

Últimes notícies

Jaime Pradilla assumix la derrota davant el Reial Madrid i reivindica la temporada del València Basket

Jaime Pradilla lamenta l'eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en semifinals de l'Eurolliga, però defén l'any de l'equip i confia que prompte puguen sentir-se orgullosos del seu recorregut.

Scariolo destaca la resiliència del Reial Madrid després de reinventar-se rumb a la final d’Eurolliga

Sergio Scariolo subratlla que el Reial Madrid ha hagut de reinventar el seu joc per les baixes interiors i ressalta la resiliència de l'equip abans de la final d'Eurolliga davant Olympiacos.

Scariolo descarta a Usman Garuba per a la final de l’Eurolliga després de lesionar-se davant el València

Usman Garuba es lesiona en la semifinal de l'Eurolliga davant el València Basket i Sergio Scariolo confirma que el pivot del Reial Madrid queda descartat per a la final contra el Olympiacos.

Hezonja llança un missatge d’optimisme abans de la final de l’Eurolliga

Mario Hezonja es mostra convençut de les opcions del Reial Madrid en la final de l'Eurolliga davant Olympiacos i demana confiança malgrat l'esglai per la lesió de Garuba.

Pedro Martínez lamenta l’eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en l’Eurolliga

Pedro Martínez va reconéixer que al València Basket li haguera agradat competir millor en la semifinal de la Final a Quatre, després de caure amb claredat davant un Reial Madrid al qual va considerar just vencedor.

El Reial Madrid atropella al València i se cita amb el Olympiacos en la final de l’Eurolliga

El Reial Madrid va derrotar al València Basket per 90-105 en la Final Four de l'Eurolliga i jugarà la final davant el Olympiacos, després de firmar al costat del conjunt taronja la mitat més anotadora d'este segle en una semifinal.

Francisco Camps arranca la seua campanya per a liderar el PPCV amb la promesa de recuperar el govern

Francisco Camps dona per iniciada la carrera cap al congrés regional del PPCV i s'oferix a liderar de nou el partit amb el compromís d'aconseguir una majoria absoluta en 2027.

Extingit l’incendi a l’Hospital de Torrevieja després de deixar dos ferits greus

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja s'ha donat per extingit després de causar un treballador en l'UCI per inhalació de fum i un altre pacient amb cremades greus traslladat a València.