L’exèrcit d’Israel bombardeja posicions de Hezbollah després de la mort de dos civils als alts del Golan

MADRID, 10 (EUROPA PRESS)

L’exèrcit d’Israel ha confirmat nombrosos bombardejos contra posicions de Hezbollah a diferents punts del Líban en resposta al llançament de més de 40 coets per part del partit-milícia xiïta, que han deixat almenys dos civils morts als alts del Golan ocupats.

L’aviació israeliana ha atacat al llarg de dimarts a la nit dos “infraestructures terroristes” dedicades a la defensa aèria de Hezbollah a la regió de Yanta, al centre est del país, i a Rachid, al sud.

Així mateix, els avions de les Forces de Defensa d’Israel (FDI) han atacat un magatzem d’armes a Kila, també al sud, segons han confirmat a través del seu compte d’X.

Poc abans, les FDI havien anunciat altres atacs contra “infraestructura terrorista” a Qabrikha (sud), des d’on suposadament s’han disparat els 40 coets contra els alts del Golan, i diversos “edificis militars” de Hezbollah a Kfarkela, també a la zona meridional del país.

D’altra banda, en les últimes hores la base militar israeliana de Nafah ha sigut objectiu de bombardejos per part de Hezbollah en resposta a la mort hores abans d’un dels seus homes en un atac dut a terme per un dron israelià als voltants de Damasc.

Últimes notícies

Jesús Lancis arrasa i serà el nou rector de l’UJI amb el 86% del vot ponderat

Jesús Lancis s'imposa en les eleccions al Rectorat de la Universitat Jaume I amb el 86,32% del vot ponderat i un ampli suport de tots els col·lectius universitaris.

Pérez Llorca insta els docents valencians en vaga a pensar en l’alumnat

El president de la Generalitat reclama als docents valencians en vaga que prioritzen l'interés de l'alumnat i continuen negociant per a tancar el conflicte educatiu.

El guàrdia civil il·licità ferit a Huelva seguix ingressat i espera el seu trasllat a Alacant

El guàrdia civil il·licità de 37 anys ferit en una persecució a una narcolancha enfront de Huelva continua ingressat a Cadis a l'espera de ser traslladat a Alacant, mentres l'altre agent ferit greu continua recuperant-se.

L’alcalde d’Utiel defén que tancar els col·legis va evitar una tragèdia en la dana

L'alcalde d'Utiel sosté davant la jutgessa que el tancament dels centres educatius durant la dana va evitar una tragèdia major en un institut situat al costat del riu Magre, on van morir sis persones en el municipi.

Els contactes negatius per hantavirus podran rebre visites des de la proxima setmana

Els pacients espanyols amb resultat negatiu en hantavirus, inclosos els aïllats a l'Hospital Gomez Ulla i dos dones ingressades a Barcelona i Alacant, podran rebre visites des de la proxima setmana si una nova PCR confirma el negatiu.

La Diputació reforça amb més de 124.000 euros la prevenció d’incendis en les muntanyes d’Enguera

La Diputació de València destina este any més de 124.000 euros a la prevenció d'incendis i gestió forestal en les muntanyes d'Enguera, el municipi amb major superfície de muntanya pública de la província, i impulsa a més diversos projectes del Pla Obert d’Inversions.

La Diputació de València amplia l’abocador de Pedralba amb un nou àmbit d’abocament

La Diputació de València i l'empresa pública GIRSA han ampliat l'abocador de Pedralba amb un nou àmbit d'abocament d'uns 15.000 metres quadrats per a reforçar la seua capacitat i garantir la gestió segura de residus no perillosos.

Les associacions de VTC denuncien multes per servicis urbans malgrat l’aval del TSJCV

UNAUTO-VTC i MOVVA critiquen que ajuntaments mantinguen campanyes de multes contra els servicis urbans de VTC malgrat que el TSJCV ha validat esta activitat dins del marc autonòmic vigent.