L’exèrcit d’Israel bombardeja posicions de Hezbollah després de la mort de dos civils als alts del Golan

MADRID, 10 (EUROPA PRESS)

L’exèrcit d’Israel ha confirmat nombrosos bombardejos contra posicions de Hezbollah a diferents punts del Líban en resposta al llançament de més de 40 coets per part del partit-milícia xiïta, que han deixat almenys dos civils morts als alts del Golan ocupats.

L’aviació israeliana ha atacat al llarg de dimarts a la nit dos “infraestructures terroristes” dedicades a la defensa aèria de Hezbollah a la regió de Yanta, al centre est del país, i a Rachid, al sud.

Així mateix, els avions de les Forces de Defensa d’Israel (FDI) han atacat un magatzem d’armes a Kila, també al sud, segons han confirmat a través del seu compte d’X.

Poc abans, les FDI havien anunciat altres atacs contra “infraestructura terrorista” a Qabrikha (sud), des d’on suposadament s’han disparat els 40 coets contra els alts del Golan, i diversos “edificis militars” de Hezbollah a Kfarkela, també a la zona meridional del país.

D’altra banda, en les últimes hores la base militar israeliana de Nafah ha sigut objectiu de bombardejos per part de Hezbollah en resposta a la mort hores abans d’un dels seus homes en un atac dut a terme per un dron israelià als voltants de Damasc.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mor un menor de 16 anys després de ser rescatat de la mar en una platja de Benicàssim

Un menor de 16 anys va morir després de ser rescatat de la mar entre les platges de Els Terrers i Torre S. Vicent, a Benicàssim, malgrat els esforços dels servicis d'emergència per reanimar-ho.

Els avisos per vent fort a Castelló conclouen este divendres a les 8 del matí

Aemet confirma que este dijous serà l'últim dia de vent fort a la província de Castelló, on s'han registrat ratxes de fins a 110 km/h, i que els avisos acabaran el divendres a les 8 del matí.

El fort vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan de Benicàssim

El festival SanSan cancel·la per motius de seguretat tots els concerts previstos per a la seua jornada inaugural a Benicàssim a causa del fort vent i a l'alerta groga a la província de Castelló. L'organització garantix devolucions per a les entrades de dia i reembossaments proporcionals per als abonaments.

El vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan a Benicàssim

El festival SanSan de Benicàssim ha cancel·lat tots els concerts previstos per a la primera jornada per les fortes ratxes de vent i prioritzar la seguretat del públic, artistes i personal.

Rescatat en helicòpter un conductor després de caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit

Un conductor és rescatat en helicòpter després d'eixir-se de la via i caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit, en la zona de Pont Serrans. El ferit és estabilitzat en el lloc i evacuat fins a la carretera per al seu trasllat sanitari.

El València Basket busca segellar la passada davant el Virtus Bolonya en una Eurolliga al límit

El València Basket visita la pista del Virtus Bolonya amb l'opció de deixar quasi assegurat el seu bitllet a la següent ronda de l'Eurolliga, en una classificació extremadament igualada i amb baixes importants.

Educació activa el protocol d’agressions després de l’atac a una mestra en una escola infantil d’Elda

La Conselleria de Educacion ha activat el protocol d'agressions despues que una mare bufetejara a una mestra de l'escola infantil Almafra d'Elda. L'Ajuntament i la comunitat educativa han condemnat l'atac i expressat el seu suport a la docent.

Tres persones ateses després de l’incendi d’una vivenda a Mislata

Tres persones han resultat afectades en l'incendi d'un pis a Mislata. Dos dones van ser donades d'alta en el lloc i un home de 44 anys va ser traslladat a l'Hospital General de València per inhalació de fum.