L’exèrcit d’Israel bombardeja posicions de Hezbollah després de la mort de dos civils als alts del Golan

MADRID, 10 (EUROPA PRESS)

L’exèrcit d’Israel ha confirmat nombrosos bombardejos contra posicions de Hezbollah a diferents punts del Líban en resposta al llançament de més de 40 coets per part del partit-milícia xiïta, que han deixat almenys dos civils morts als alts del Golan ocupats.

L’aviació israeliana ha atacat al llarg de dimarts a la nit dos «infraestructures terroristes» dedicades a la defensa aèria de Hezbollah a la regió de Yanta, al centre est del país, i a Rachid, al sud.

Així mateix, els avions de les Forces de Defensa d’Israel (FDI) han atacat un magatzem d’armes a Kila, també al sud, segons han confirmat a través del seu compte d’X.

Poc abans, les FDI havien anunciat altres atacs contra «infraestructura terrorista» a Qabrikha (sud), des d’on suposadament s’han disparat els 40 coets contra els alts del Golan, i diversos «edificis militars» de Hezbollah a Kfarkela, també a la zona meridional del país.

D’altra banda, en les últimes hores la base militar israeliana de Nafah ha sigut objectiu de bombardejos per part de Hezbollah en resposta a la mort hores abans d’un dels seus homes en un atac dut a terme per un dron israelià als voltants de Damasc.

Últimes notícies

Les comarques d’interior de València arriben als 39 graus abans del pic de la nova ona de calor

Zarra ha arribat este dimecres als 39,1 graus i altres municipis d’interior de València s’han acostat als 38, a les portes del pic de l’ona de calor previst per a la vesprada de dijous, quan la Aemet espera fins a 40 graus i ha activat l’avís taronja a València i Alacant.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha tornat a València després de quasi set anys per a reunir-se amb la direcció del club, visitar el Nou Mestalla i interessar-se per l’estat de salut de la directora financera.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha viatjat a València després de quasi set anys d’absència per a visitar el Nou Mestalla, reunir-se amb la cúpula del club i analitzar el mercat d’estiu.

Risc extrem d’incendis este dijous: nivell 3 de preemergència a tota la Comunitat

La Generalitat ha activat per a este dijous 23 de juliol el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana i ha demanat màxima precaució per l’onada de calor.

La Coordinadora Feminista d’Elx denuncia a Govern i Consell la prohibició de xiquetes al Misteri

La Coordinadora Feminista d’Elx ha denunciat davant el Govern central i la Generalitat que les xiquetes continuen excloses de l’Escolania i de les representacions del Misteri d’Elx, i reclama la seua incorporació immediata.

Unes obres en un col·lector provoquen un abocament que tanca platges a La Pobla de Farnals

La Pobla de Farnals ha atribuït a unes obres de reparació en un col·lector de l’EPSAR l’abocament d’aigües residuals que ha obligat a tancar temporalment la Platja Nord al bany, mentres es vigila l’evolució de la taca i s’esperen analítiques.

Almussafes veu en l’aliança de Ford amb Geely una oportunitat per a reforçar el seu futur

L’Ajuntament d’Almussafes celebra l’acord de Ford amb Geely i considera que pot reforçar la càrrega de treball, la competitivitat i l’ocupació de la planta valenciana.

Alicant tanca parcs per vent fort i activa el CAUS per alerta roja per calor extrema

L'Ajuntament d'Alacant tancarà este dijous parcs, Castillo de Santa Bárbara, veladors i instal·lacions esportives a l'aire lliure per fortes ratxes de vent i calor extrema, i obrirà el CAUS per atendre persones vulnerables.