L’exposició sobre l’obra de Luis Massoni al González Martí supera els 60.000 visitants

VALÈNCIA, 23 (EUROPA PRESS)

El Museu Nacional de Ceràmica i Arts Suntuarias ‘González Martí’ encara les últimes setmanes de la seua exposició ‘Luis Massoni: la memòria de l’art’ després d’haver sigut visitada per més de 60.000 persones des de la seua inauguració el 8 de març. La mostra, comissariada per Alfons García i Santiago Relanzón, podrà visitar-se fins al 16 de juny.

Les xifres «corroboren «a aquesta antològica de Luis Massoni (València, 1944) com «un de les grans fites» de la temporada expositiva a València, destaca el centre cultural en un comunicat.

En la mostra es presenta un recorregut cronològic per l’obra de l’artista valencià amb els seus «diferents enfocaments i formes d’acostar-se a la realitat», a partir de 130 obres de diverses etapes i reunides per primera vegada en aquesta mostra.

L’exposició ha sigut «la més important fins avui» sobre l’obra de Massoni, «referent a Espanya» del retrat i la tradició figurativa, i va registrar el seu cap de setmana de major afluència coincidint amb el Dia Internacional dels Museus, quan va aconseguir prop dels 4.200 visitants dissabte passat 18 de maig.

Últimes notícies

L’Elx torna a omplir el Martínez Valero amb 27.000 abonats

L’Elx ha tancat la campanya d’abonaments 2026-27 amb 27.000 abonats, xifra límit del club i rècord històric igualat, impulsat pel ‘Carnet Franjiverde’.

Així queden els dorsals del València Basket femení per a la temporada 2026-27

Les sis jugadores que continuen al València Basket conserven els seus números per al curs 2026-27, mentres que la nova incorporació Marta Suárez estrenarà el dorsal 16 a La Fonteta.

Deting a Tortosa un fugitiu reclamat per Interpol per robatoris en empreses de Castelló

La Guàrdia Civil ha detingut a Tortosa un home reclamat per Interpol i vinculat a dos robatoris amb força en empreses de la província de Castelló el passat 5 de juny.

Un SMS de Sanitat alerta com vore l’eclipsi solar de forma segura a la Comunitat Valenciana

La Conselleria de Sanitat ha enviat un SMS amb recomanacions per a observar de forma segura l’eclipsi solar del 12 d’agost i ha reforçat urgències, Oftalmologia i el dispositiu d’ambulàncies a la Comunitat Valenciana.

El calor extrem ja s’associa amb 249 morts a la Comunitat Valenciana des de juliol

Les altes temperatures han causat 249 morts estimades a la Comunitat Valenciana des de l’1 de juliol, 75 d’elles a la província de València. El sistema MoMo adverteix que les xifres són provisionals i es revisen de manera contínua.

Mig segle de l’arribada de Mario Kempes, el gran mite del valencianisme

Fa 50 anys que un desconegut Mario Kempes va aterrar a València. Hui és considerat el major ídol de la història del club.

Aemet activa avís groc per temperatures de fins a 36 graus a l’interior de València dimecres

Aemet ha activat per a este dimecres l’avís groc per temperatures de fins a 36 graus a l’interior de la província de València i el Racó d’Ademús, coincidint amb l’eclipsi de sol. L’avís estarà vigent entre les 13.00 hores i la mitjanit del dia 13.

Controlat l’incendi de Tírig després de cremar 810 hectàrees de massa forestal

L’incendi declarat divendres a Tírig ha quedat controlat este dimarts després d’afectar 810 hectàrees, sobretot forestals, entre Tírig i Catí.