L’exposició sobre l’obra de Luis Massoni al González Martí supera els 60.000 visitants

VALÈNCIA, 23 (EUROPA PRESS)

El Museu Nacional de Ceràmica i Arts Suntuarias ‘González Martí’ encara les últimes setmanes de la seua exposició ‘Luis Massoni: la memòria de l’art’ després d’haver sigut visitada per més de 60.000 persones des de la seua inauguració el 8 de març. La mostra, comissariada per Alfons García i Santiago Relanzón, podrà visitar-se fins al 16 de juny.

Les xifres «corroboren «a aquesta antològica de Luis Massoni (València, 1944) com «un de les grans fites» de la temporada expositiva a València, destaca el centre cultural en un comunicat.

En la mostra es presenta un recorregut cronològic per l’obra de l’artista valencià amb els seus «diferents enfocaments i formes d’acostar-se a la realitat», a partir de 130 obres de diverses etapes i reunides per primera vegada en aquesta mostra.

L’exposició ha sigut «la més important fins avui» sobre l’obra de Massoni, «referent a Espanya» del retrat i la tradició figurativa, i va registrar el seu cap de setmana de major afluència coincidint amb el Dia Internacional dels Museus, quan va aconseguir prop dels 4.200 visitants dissabte passat 18 de maig.

Últimes notícies

Exhibició del València Basket contra el Joventut i a un pas de la final de l’ACB

El València Basket ha derrotat l’Asisa Joventut per 90-76 al Roig Arena, posa el 2-0 en la semifinal de la Lliga Endesa i es queda a un triomf de la final.

Controlat l’incendi forestal de Serra i reobert el trànsit marítim al Port de Sagunt

L’incendi declarat este divendres a Serra s’ha estabilitzat cap a les 20.00 hores després d’una evolució positiva, fet que ha permés retirar els dos mitjans aeris del MITECO i reobrir el trànsit marítim al Port de Sagunt.

LIFE Intemares impulsa que quasi una quarta part de la mar espanyola estiga protegida

El projecte europeu LIFE Intemares ha ajudat a passar del 8 % al 22,5 % d’àrea marina protegida a Espanya des de 2017 i ha permés declarar 12 nous espais marins de la Red Natura 2000.

Set mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Serra

Set mitjans aeris i nombroses unitats terrestres treballen en l’extinció d’un incendi forestal declarat esta vesprada al terme municipal de Serra, prop de la carretera CC-3341.

El professorat manté la pressió: STEPV i UGT veuen insuficients les mesures de la Generalitat

STEPV i UGT asseguren que la vaga indefinida del professorat valencià ha funcionat, però adverteixen que la mobilització continuarà perquè consideren insuficients les mesures anunciades per la Generalitat.

La Audiencia obliga la jutgessa a mantindre la transcripció de les declaracions del cas DANA

La Audiencia de València ha donat la raó a l’exconsellera de Justícia Salomé Pradas i ha ordenat a la jutgessa instructora del cas DANA que no interrompisca la transcripció de les declaracions a partir del 30 de juny de 2026. La decisió deixa sense efecte l’ordre inicial del jutjat de Catarroja, que preveia aturar este treball arran del cessament de quatre funcionàries assignades a la causa.

Paiporta afronta la renovació total del clavegueram amb 90 milions després de la DANA

Paiporta preveu reconstruir 22,46 quilometres de clavegueram en quatre anys amb una inversio de mes de 90 milions, en una actuacio considerada sense precedents a Espanya després de la DANA de 2024.

Colón estrena reforma este dilluns amb el nou segell urbà Valentia

La reurbanització del carrer Colón de València comença dilluns 15 de juny com a primera obra del Pla Valentia, amb cinc mesos de treballs, més espai per a vianants i un nou segell identitari al paviment.