10.7 C
València
Divendres, 16 gener, 2026

‘Libérate’, l’himne a la llibertat sexual del Titi torna en la veu de Liz Dust

El vídeo musical inclou imatges històriques de les primeres marxes de l’Orgull a València i personatges com La Margot o Ploma 2

VALÈNCIA, 17 (EUROPA PRESS)

L’artista drag Liz Dust ha posat veu a una nova versió de ‘Libérate’, la cançó a la llibertat sexual que va popularitzar El Titi en els anys 80 després de passar per La Otxoa.

Aquesta nova versió compta amb el beneplàcit dels seus hereus, sota l’adreça del compositor Josué Vergara, un músic valencià compositor de bandes sonores i que ha sigut reconegut, entre altres, amb la distinció en l’Hollywood Music in Mitjana Awards, segons han explicat des de l’equip artístic.

El recentment estrenat vídeo musical té peces històriques de les primeres manifestacions de l’Orgull de la ciutat de València en 1979 i de personatges històrics com La Margot, Ploma 2 o Sareta Sareta, cedides pel servei l’Armari de la memòria.

‘Libérate’ forma part de la BSO de ‘València t’estime’, el primer documental que narra la història de la ciutat dels 70 als 2000, dirigit per Carlos Giménez i que s’estrenarà el pròxim 7 de juny en cinemes.

Últimes notícies

0-1: El València pren avantatge al descans a Burgos

El València s'ha anat al vestuari per davant gràcies a una cabotada de Rubén Iranzo als deu minuts. El Burgos va generar ocasions, però l'eficàcia visitant va marcar la diferència.

La federació veïnal demana reunir-se amb Catalá per a desbloquejar la ZBE a València

La federació veïnal sol·licita una reunió directa amb l'alcaldessa per a desbloquejar la Zona de Baixes Emissions, després de mesos sense acord malgrat la pròrroga estatal.

El pont de l’estació de Paiporta continuarà obert al trànsit durant la seua reconstrucció

El pont de l'estació de Paiporta es mantindrà obert amb dos carrils mentres s'intensifiquen les obres. Els treballs seran per fases i hi haurà talls puntuals comunicats amb antelació.

Jordi Sevilla demana al PSOE canviar el rumb i pactar amb grans partits, no amb Junts, ERC ni Podemos

Jordi Sevilla ha instat el PSOE a corregir el rumb i a buscar pactes amb grans partits per a afrontar vivenda i ocupació juvenil, no amb Junts, ERC ni Podemos. Emmarca el seu missatge en el manifest 'Socialdemocràcia 21' i ha demanat a PP i PSOE frenar la polarització.

Catarroja inicia la segona fase de les obres del clavegueram per via d’emergència

L'Ajuntament ha activat una nova actuació de rehabilitació del clavegueram per la via d'emergència després dels danys de la DANA d'octubre. Els treballs es repartixen en diversos punts, duraran huit mesos i compten amb 264.124,11 euros de pressupost.

Pérez Llorca veu el finançament com a ‘cartell electoral’ de Montero i demana una reunió amb presidents

Pérez Llorca sosté que la proposta del Govern manca de consens i la vincula a la candidatura de María Jesús Montero. Reclama una trobada amb tots els presidents autonòmics per a abordar un model real i urgent per a la Comunitat Valenciana.

Morant demana als presidents autonòmics no torpedinar un model de finançament sense perdedors

La ministra ha reclamat als presidents autonòmics que no bloquegen la reforma del finançament i ha defés que el model no resta a cap comunitat i millora de manera notable els recursos de la Comunitat Valenciana. Agents socials han avalat la proposta i han demanat acompanyar-la d'un fons transitori i de la condonació parcial del deute.

Montero descarta que Feijóo porte a Sánchez un model alternatiu de finançament

Montero ha sostingut que Feijóo no presentarà el dilluns una proposta pròpia de finançament autonòmic perquè no la té. Ha urgit a aprofitar l'oportunitat per a reformar el sistema.