‘Libérate’, l’himne a la llibertat sexual del Titi torna en la veu de Liz Dust

El vídeo musical inclou imatges històriques de les primeres marxes de l’Orgull a València i personatges com La Margot o Ploma 2

VALÈNCIA, 17 (EUROPA PRESS)

L’artista drag Liz Dust ha posat veu a una nova versió de ‘Libérate’, la cançó a la llibertat sexual que va popularitzar El Titi en els anys 80 després de passar per La Otxoa.

Aquesta nova versió compta amb el beneplàcit dels seus hereus, sota l’adreça del compositor Josué Vergara, un músic valencià compositor de bandes sonores i que ha sigut reconegut, entre altres, amb la distinció en l’Hollywood Music in Mitjana Awards, segons han explicat des de l’equip artístic.

El recentment estrenat vídeo musical té peces històriques de les primeres manifestacions de l’Orgull de la ciutat de València en 1979 i de personatges històrics com La Margot, Ploma 2 o Sareta Sareta, cedides pel servei l’Armari de la memòria.

‘Libérate’ forma part de la BSO de ‘València t’estime’, el primer documental que narra la història de la ciutat dels 70 als 2000, dirigit per Carlos Giménez i que s’estrenarà el pròxim 7 de juny en cinemes.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mor l’operari d’una grua en quedar atrapat pel seu vehicle a Vallada

Un treballador de 32 anys ha mort en una zona rural de Vallada després de quedar atrapat pel camió grua amb el qual intentava alçar un tractor bolcat. Bombers i servicis sanitaris només van poder confirmar la defunció.

Rego, Oltra, Montero i Janja da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Rosângela Janja da Silva reclamen unió enfront de la violència política contra les dones i més presència femenina en els espais de decisió.

Rego, Oltra, Montero i Janja Da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Janja Da Silva reclamen a València que les dones s'unisquen enfront de la violència política i reforcen la seua presència en els espais de decisió.

Héctor Fort rep l’alta i es prepara per a tornar amb l’Elx davant l’Atlètic

Héctor Fort rep l'alta competitiva tres mesos després d'operar-se del muscle i es mostra amb ganes de tornar a jugar amb l'Elx en el dol davant l'Atlètic de Madrid.

Tunde reforça l’optimisme del Llevant: la permanència, cada vegada més a prop

Kareem Tunde es mostra convençut que el Llevant aconseguirà la permanència en Primera i crida a mantindre la unió del vestuari abans del dol clau davant el Sevilla.

Ernest Urtasun se suma a la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández el 24 d’abril

El ministre de Cultura, Ernest Urtasun, participarà el 24 d'abril en la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández a Orihuela, garantida després del finançament del Ministeri de Cultura.

Ingressat a Maldives un jove metge alacantí després de l’atac d’un tauró

Un metge de 31 anys de l'Hospital General Doctor Balmis d'Alacant ha resultat greument ferit després de patir l'atac d'un tauró durant una excursió aquàtica en la seua lluna de mel a les illes Maldives.

El TSJCV tomba la suspensió de llicències de canvi d’ús per a pisos turístics a València

El TSJCV anul·la la decisió de l'Ajuntament de València de suspendre les llicències de canvi d'ús per a pisos turístics, però manté la moratòria sobre noves edificacions hoteleres.