‘Libérate’, l’himne a la llibertat sexual del Titi torna en la veu de Liz Dust

El vídeo musical inclou imatges històriques de les primeres marxes de l’Orgull a València i personatges com La Margot o Ploma 2

VALÈNCIA, 17 (EUROPA PRESS)

L’artista drag Liz Dust ha posat veu a una nova versió de ‘Libérate’, la cançó a la llibertat sexual que va popularitzar El Titi en els anys 80 després de passar per La Otxoa.

Aquesta nova versió compta amb el beneplàcit dels seus hereus, sota l’adreça del compositor Josué Vergara, un músic valencià compositor de bandes sonores i que ha sigut reconegut, entre altres, amb la distinció en l’Hollywood Music in Mitjana Awards, segons han explicat des de l’equip artístic.

El recentment estrenat vídeo musical té peces històriques de les primeres manifestacions de l’Orgull de la ciutat de València en 1979 i de personatges històrics com La Margot, Ploma 2 o Sareta Sareta, cedides pel servei l’Armari de la memòria.

‘Libérate’ forma part de la BSO de ‘València t’estime’, el primer documental que narra la història de la ciutat dels 70 als 2000, dirigit per Carlos Giménez i que s’estrenarà el pròxim 7 de juny en cinemes.

Últimes notícies

Es cancel·la el Festival de Les Arts de València després de les queixes pel so

El Festival de Les Arts no continua este dissabte a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València després de les nombroses queixes per falta de so i de la negativa de l'Ajuntament i la direcció del recinte a permetre l'obertura. L'organització anuncia devolucions i lamenta no haver pogut tindre una reunió amb l'Alcaldia per buscar alternatives.

El Nou Mestalla completa l’anell de compressió i els 50 pilars de la coberta

L’estadi Nou Mestalla ja ha instal·lat l’anell de compressió i els 50 pilars d’acer que sostindran la gran coberta, un pas clau de cara a la seua inauguració prevista per a l’estiu de 2027.

Iñigo Pérez reforça la tradició del Villarreal per la banqueta espanyola

L’arribada d’Iñigo Pérez al Villarreal allarga la històrica aposta del club per tècnics espanyols: en 26 temporades a Primera només Manuel Pellegrini ha sigut estranger. El basc signa per tres temporades i s’afegix a una nòmina d’entrenadors clau en l’evolució del club groguet.

Pérez Llorca acudix a la recepció dels reis per la visita del Papa León XIV

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, acudix al Palau Reial a la recepció oferida pels reis Felipe VI i Letizia amb motiu de la primera intervenció oficial del Papa León XIV a Espanya.

Buxadé presenta Vox en València com el nexe de les forces patriotes europees

L’eurodiputat de Vox Jorge Buxadé assegura en una cimera a València que el seu partit torna a ser el punt d’unió de les forces patriòtiques europees i carrega contra la immigració massiva i el Pacte Verd.

Educació defensa que la seua última oferta supera en 1.000 milions les demandes dels sindicats

La Conselleria d'Educació assegura que el seu pla de 3.386 milions en quatre anys per a l'ensenyament públic millora en 1.000 milions les exigències inicials dels sindicats i reclama posar fi a la vaga indefinida del professorat.

Catalá recorda que només un de sis festivals seguix a la Ciutat de les Arts per la sentència acústica

L'alcaldessa de València, María José Catalá, subratlla que només el festival de Les Arts es manté a la Ciutat de les Arts després d'una sentència per contaminació acústica, i atribueix a CACSA i als promotors la decisió de conservar l'emplaçament.

Borja Sémper exigix a Pedro Sánchez eleccions per a posar fi a la degradació política

El portaveu del PP, Borja Sémper, reclama a Pedro Sánchez que dissolga les Corts i convoque eleccions en considerar insostenible la situació política i els casos de corrupció. Ho ha dit a València, on ha afirmat que la degradació política espanyola ha d'acabar donant la paraula als ciutadans.