‘Libérate’, l’himne a la llibertat sexual del Titi torna en la veu de Liz Dust

El vídeo musical inclou imatges històriques de les primeres marxes de l’Orgull a València i personatges com La Margot o Ploma 2

VALÈNCIA, 17 (EUROPA PRESS)

L’artista drag Liz Dust ha posat veu a una nova versió de ‘Libérate’, la cançó a la llibertat sexual que va popularitzar El Titi en els anys 80 després de passar per La Otxoa.

Aquesta nova versió compta amb el beneplàcit dels seus hereus, sota l’adreça del compositor Josué Vergara, un músic valencià compositor de bandes sonores i que ha sigut reconegut, entre altres, amb la distinció en l’Hollywood Music in Mitjana Awards, segons han explicat des de l’equip artístic.

El recentment estrenat vídeo musical té peces històriques de les primeres manifestacions de l’Orgull de la ciutat de València en 1979 i de personatges històrics com La Margot, Ploma 2 o Sareta Sareta, cedides pel servei l’Armari de la memòria.

‘Libérate’ forma part de la BSO de ‘València t’estime’, el primer documental que narra la història de la ciutat dels 70 als 2000, dirigit per Carlos Giménez i que s’estrenarà el pròxim 7 de juny en cinemes.

Últimes notícies

La visita de l’ambaixador xinés obri noves oportunitats comercials i culturals per a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca ha rebut l’ambaixador de la República Popular de la Xina a Espanya per a reforçar les inversions, el comerç i els intercanvis culturals amb la Comunitat Valenciana.

Així serà la rebaixa de l’IRPF valencià que el Consell vol portar prompte a Les Corts

La nova llei d’Acompanyament dels comptes de la Generalitat per a 2026 preveu una rebaixa dels tipus autonòmics de l’IRPF en pràcticament tots els trams, amb especial impacte en les rendes mitjanes i baixes, i canvis en successions i donacions per a afavorir el relleu en l’empresa familiar.

Les persones amb discapacitat guanyen drets a la Comunitat Valenciana amb les últimes lleis del Consell

El Consell reforça la protecció de les persones amb discapacitat, especialment sordcegues, amb noves lleis sobre gossos d assistència i accessibilitat universal consensuades amb ONCE i CERMI.

Condemnat a més de 23 anys de presó per maltractar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi

Un home de 56 anys ha acceptat 23 anys, 6 mesos i un dia de presó per maltractar, amenaçar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi. La sentència també condemna un amic seu per encobriment i fixa altes indemnitzacions per a la família de la víctima.

Derribo del bloc ‘Txernòbil’ de Campanar per a fer 133 vivendes noves

L'Ajuntament de València ha iniciat el derribo del bloc conegut com 'Txernòbil', a Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena de protecció pública, dins del PAI Pare Doménech.

Derribem el bloc ‘Txernòbil’ de Campanar: així seran les 133 noves vivendes

L’Ajuntament de València ha iniciat el derribament del bloc conegut com ‘Txernòbil’, al barri de Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena d’elles de protecció pública, i a una profunda reurbanització de l’entorn.

Onada de protestes este dimecres davant Les Corts per taxis, concertada i serveis socials

Taxistes, patronal de VTC, docents de la concertada, personal de centres socials i la Xarxa pel Finançament Just han convocat este dimecres diverses concentracions davant Les Corts per a pressinar el Consell i els grups parlamentaris.

Més de la mitat d’empreses de la construcció valenciana no aporta al pla de pensions

CCOO denuncia que més del 50 % de les empreses de la construcció a la Comunitat Valenciana no estan ingressant el que marca el conveni al Pla de Pensions d’Ocupació Simplificat, que el sindicat considera salari diferit.