‘Libérate’, l’himne a la llibertat sexual del Titi torna en la veu de Liz Dust

El vídeo musical inclou imatges històriques de les primeres marxes de l’Orgull a València i personatges com La Margot o Ploma 2

VALÈNCIA, 17 (EUROPA PRESS)

L’artista drag Liz Dust ha posat veu a una nova versió de ‘Libérate’, la cançó a la llibertat sexual que va popularitzar El Titi en els anys 80 després de passar per La Otxoa.

Aquesta nova versió compta amb el beneplàcit dels seus hereus, sota l’adreça del compositor Josué Vergara, un músic valencià compositor de bandes sonores i que ha sigut reconegut, entre altres, amb la distinció en l’Hollywood Music in Mitjana Awards, segons han explicat des de l’equip artístic.

El recentment estrenat vídeo musical té peces històriques de les primeres manifestacions de l’Orgull de la ciutat de València en 1979 i de personatges històrics com La Margot, Ploma 2 o Sareta Sareta, cedides pel servei l’Armari de la memòria.

‘Libérate’ forma part de la BSO de ‘València t’estime’, el primer documental que narra la història de la ciutat dels 70 als 2000, dirigit per Carlos Giménez i que s’estrenarà el pròxim 7 de juny en cinemes.

Últimes notícies

Deting a l’aeroport d’Alacant-Elx un fugit de França per tràfic de droga

La Policia Nacional ha detingut a l’aeroport d’Alacant-Elx un fugit buscat per França per transportar grans quantitats de droga entre els dos països. L’Audiència Nacional ha ordenat presó provisional mentres es tramita la seua entrega.

Mor ofegada una persona que havia entrat a la mar de nit a Benicarló

Una persona ha mort a Benicarló després d’entrar a la mar de nit amb un grup, segons el Consorci Provincial de Bombers. Els servicis d’emergència han localitzat el cos a la costa, però no han pogut reanimar-la.

Avís groc per pluges intenses esta vesprada al litoral nord de Castelló

Aemet ha activat hui divendres l’avís groc al litoral nord de Castelló per pluges intenses que poden deixar fins a 30 l/m2 en una hora i 60 l/m2 en 12 hores, amb tempestes, granís i ratxes molt fortes de vent.

Baixen les temperatures i s’esperen ruixats al nord interior de la Comunitat Valenciana

Este divendres baixen les temperatures a la Comunitat Valenciana i es preveuen ruixats febles a l’interior nord, que de vesprada podrien arribar a la costa amb tronades localment fortes. L’oratge continuarà inestable dissabte, sobretot al terç nord, tant en terra com a la mar.

Els mitjans aeris reforcen l’extinció de l’incendi forestal entre Gàtova i Sogorb

Els mitjans aeris s’han incorporat de matinada a les tasques d’extinció de l’incendi declarat dijous entre Gàtova i Sogorb per la caiguda d’un raig, que manté la situació 1 del PEIF i ha obligat a tallar la CV-25 entre Altura i Olocau.

Un llamp provoca un incendi forestal entre Gàtova i Sogorb i obliga a activar el nivell 1 del PEIF

Més d’una desena de dotacions de bombers forestals han treballat esta vesprada en un incendi entre Gàtova i Sogorb provocat per un llamp, que ha obligat a activar la situació 1 del Pla Especial contra Incendis Forestals. Les autoritats han demanat extremar la precaució davant l’episodi de tempestes i la intensa activitat elèctrica a la Comunitat Valenciana.

Un incendi entre Gàtova i Sogorb obliga a activar la situació 1 del pla contra incendis

Més d’una desena de dotacions de bombers forestals treballen en un incendi entre Gàtova i Sogorb causat per un llamp, que ha motivat l’activació de la situació 1 del PEIF. El foc se situa a la Serra Calderona i ha forçat restriccions puntuals d’aigua potable a Gàtova.

Miramar i Pego freguen els 40 graus i se situen entre les màximes d’Espanya

Miramar, Pego i Sagunt han registrat este dijous algunes de les temperatures més altes d’Espanya, mentre les tronades han provocat desploms tèrmics de fins a 19,6 graus en punts de la Comunitat Valenciana.