L’interior de la Comunitat partix d’una previsió d’ocupació superior al 72% per al pont de desembre

VALÈNCIA, 5 (EUROPA PRESS)

L’interior de la Comunitat Valenciana part d’una previsió d’ocupació superior al 72 per cent per al pont de la Constitució.

Així ho mostren els resultats d’un sondeig realitzat per la Conselleria d’Innovació, Indústria, Comerç i Turisme, que dirigix Marián Cano, a partir d’una mostra representativa d’hotels, tant de litoral com d’interior, de la Comunitat Valenciana per a les nits del 5, 6 i 7 de desembre.

Així, segons el sondeig referit a aquesta festivitat d’àmbit nacional, la Comunitat Valencià compte a dia d’avui amb unes reserves confirmades estimades en un 72,43 % a l’interior, on el percentatge més alt ho registra l’interior de la província de Valencia, amb una estimació del 80 % de les seues places hoteleres ocupades.

Li seguix l’interior de la província de Castelló, amb una previsió del 79,27 %, mentre que l’interior d’Alacant compta amb unes previsions del 46,26 %.

Pel que fa al litoral, les previsions que maneja Turisme Comunitat Valenciana per al pont de la Constitució indiquen que els hotels de costa preveuen una ocupació propera al 72 %.

En concret, l’ocupació prevista en el litoral de la província de València se situa en el 74,77 %. Així mateix, l’enquesta mostra que la ciutat de València parteix amb unes reserves del 52,33 %.

Per als hotels del litoral d’Alacant, sense incloure Benidorm, s’estima una ocupació sobre reserves confirmades del 73,11 %; i el litoral de Castelló compta amb una previsió d’ocupació per als dies del 5 al 8 de desembre del 64,3 %. Destaca a més l’estimació del percentatge d’ocupació als hotels de Benidorm, superior al 82 %.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Antonio Tejero ha mort en el seu domicili d’Alzira als 93 anys

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira, on rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera. Tenia 93 anys.

Mor en Alzira Antonio Tejero, figura del 23F, als 93 anys

Antonio Tejero ha mort a Alzira als 93 anys. El decés arriba l'endemà passat del 45 aniversari del 23F i coincidix amb la desclassificació de documents.

Antonio Tejero ha mort als 93 anys en el seu domicili d’Alzira

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira als 93 anys. Rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera.

Mor Antonio Tejero als 93 anys el mateix dia de la desclassificació del 23F

Antonio Tejero ha mort als 93 anys a Alzira. La seua defunció coincidix amb la desclassificació dels documents del 23F, que detallen la temptativa i el seu paper.

Mor Antonio Tejero als 93 anys a Alzira, figura del 23F

L'extinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort als 93 anys a Alzira. El decés ha coincidit amb la desclassificació de documents del 23F.

El PSPV obri expedient a l’alcalde d’Almussafes per amenaça vetlada a Diana Morant

El Comité d'Ètica del PSPV ha obert expedient a Toni González per una amenaça vetlada a Diana Morant i deslleialtat. L'alcalde nega assetjament i denúncia una guerra interna.

Set anys i mig de presó per a un septuagenari per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a set anys, sis mesos i un dia per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys a San Miguel de Salinas. La sentència es recolza en testimonis, agents i restes biològiques, i imposa a més allunyament i llibertat vigilada.

Aena destina 402,1 milions a l’aeroport de València entre 2027 i 2031

Aena preveu invertir 402,1 milions en l'aeroport de València entre 2027 i 2031, molt per damunt dels 60,1 milions de 2022-2026. El pla amplia terminal, seguretat i accessos i contempla una pujada mitjana de tarifes de 35 cèntims.