11.9 C
València
Divendres, 20 febrer, 2026

L’interior de la Comunitat partix d’una previsió d’ocupació superior al 72% per al pont de desembre

VALÈNCIA, 5 (EUROPA PRESS)

L’interior de la Comunitat Valenciana part d’una previsió d’ocupació superior al 72 per cent per al pont de la Constitució.

Així ho mostren els resultats d’un sondeig realitzat per la Conselleria d’Innovació, Indústria, Comerç i Turisme, que dirigix Marián Cano, a partir d’una mostra representativa d’hotels, tant de litoral com d’interior, de la Comunitat Valenciana per a les nits del 5, 6 i 7 de desembre.

Així, segons el sondeig referit a aquesta festivitat d’àmbit nacional, la Comunitat Valencià compte a dia d’avui amb unes reserves confirmades estimades en un 72,43 % a l’interior, on el percentatge més alt ho registra l’interior de la província de Valencia, amb una estimació del 80 % de les seues places hoteleres ocupades.

Li seguix l’interior de la província de Castelló, amb una previsió del 79,27 %, mentre que l’interior d’Alacant compta amb unes previsions del 46,26 %.

Pel que fa al litoral, les previsions que maneja Turisme Comunitat Valenciana per al pont de la Constitució indiquen que els hotels de costa preveuen una ocupació propera al 72 %.

En concret, l’ocupació prevista en el litoral de la província de València se situa en el 74,77 %. Així mateix, l’enquesta mostra que la ciutat de València parteix amb unes reserves del 52,33 %.

Per als hotels del litoral d’Alacant, sense incloure Benidorm, s’estima una ocupació sobre reserves confirmades del 73,11 %; i el litoral de Castelló compta amb una previsió d’ocupació per als dies del 5 al 8 de desembre del 64,3 %. Destaca a més l’estimació del percentatge d’ocupació als hotels de Benidorm, superior al 82 %.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Metges marxen a València per a exigir un marc que dignifique la professió

Metges de la Comunitat Valenciana recorren el centre de València per a reclamar un marc normatiu que regule de manera justa les jornades i limite la sobrecàrrega. La protesta s'emmarca en una vaga que va arrancar el dilluns i es repetirà una setmana al mes fins a juny.

La Copa del Rei estrena les grans nits del Roig Arena: graderies quasi plenes i un ‘búnquer’ VIP

La 90a Copa del Rei ACB va estrenar el Roig Arena amb ambient de gran cita, llotges VIP a ple rendiment i xou previ abans del València Basket-Asisa Joventut. El recinte, amb aforament de 15.600 i 1.700 m² de pantalles, aspira a batre el seu propi rècord de públic durant el torneig.

Simón defén que el sistema sanitari espanyol és sostenible però ha de repensar-se

Fernando Simón va sostindre en el Congrés de Virologia que el sistema sanitari espanyol és sostenible, però necessita replantejar-se per a reforçar pediatria i geriatria. També va destacar avanços i riscos en salut pública i la preparació enfront de futures amenaces.

La cibercriminalidad creix un 18,01% en la Comunitat Valenciana i la delinqüència convencional a penes varia

Interior xifra una alça del 18,01% en els delictes informàtics, fins a 55.181, mentres la criminalitat convencional suma un 0,4% i baixen els homicidis consumats.

La Copa del Rei va estrenar les grans cites del Roig Arena: graderies plenes i búnquer VIP

La 90a Copa del Rei va inaugurar el Roig Arena com a gran seu amb una estampa de quasi ple, llotges a ple rendiment i un xou previ de dansa urbana i música. El recinte va activar la seua exclusiva zona búnquer i va posar el focus en el seu espectacular desplegament audiovisual.

Centenars d’aficionats estrenen la Copa en la fan zone del Roig Arena i tinyen València

Centenars de seguidors van donar el tret d'eixida a la Copa del Rei en la fan zone del Roig Arena, amb música, concursos i colors de totes les aficions.

La Guàrdia Civil registra a València la vivenda del detingut pel doble crim de Xilxes

La Guàrdia Civil ha iniciat el registre de la vivenda a València del detingut pel doble crim de Xilxes, amb el sospitós present. La causa està sota secret i l'home passarà el divendres a disposició judicial.

Centenars d’aficionats obrin la Copa del Rei en la fan zone del Roig Arena i tinyen València

La fan zone al costat del Roig Arena es va convertir en l'epicentre de l'arrancada de la Copa, amb concerts, concursos i les primeres marees de colors. Les aficions de Joventut i València Basket van marcar el ritme en un ambient ja compartit per seguidors d'Unicaja, Reial Madrid i altres clubs