L’interior de la Comunitat partix d’una previsió d’ocupació superior al 72% per al pont de desembre

VALÈNCIA, 5 (EUROPA PRESS)

L’interior de la Comunitat Valenciana part d’una previsió d’ocupació superior al 72 per cent per al pont de la Constitució.

Així ho mostren els resultats d’un sondeig realitzat per la Conselleria d’Innovació, Indústria, Comerç i Turisme, que dirigix Marián Cano, a partir d’una mostra representativa d’hotels, tant de litoral com d’interior, de la Comunitat Valenciana per a les nits del 5, 6 i 7 de desembre.

Així, segons el sondeig referit a aquesta festivitat d’àmbit nacional, la Comunitat Valencià compte a dia d’avui amb unes reserves confirmades estimades en un 72,43 % a l’interior, on el percentatge més alt ho registra l’interior de la província de Valencia, amb una estimació del 80 % de les seues places hoteleres ocupades.

Li seguix l’interior de la província de Castelló, amb una previsió del 79,27 %, mentre que l’interior d’Alacant compta amb unes previsions del 46,26 %.

Pel que fa al litoral, les previsions que maneja Turisme Comunitat Valenciana per al pont de la Constitució indiquen que els hotels de costa preveuen una ocupació propera al 72 %.

En concret, l’ocupació prevista en el litoral de la província de València se situa en el 74,77 %. Així mateix, l’enquesta mostra que la ciutat de València parteix amb unes reserves del 52,33 %.

Per als hotels del litoral d’Alacant, sense incloure Benidorm, s’estima una ocupació sobre reserves confirmades del 73,11 %; i el litoral de Castelló compta amb una previsió d’ocupació per als dies del 5 al 8 de desembre del 64,3 %. Destaca a més l’estimació del percentatge d’ocupació als hotels de Benidorm, superior al 82 %.

Últimes notícies

Hezonja llança un missatge d’optimisme abans de la final de l’Eurolliga

Mario Hezonja es mostra convençut de les opcions del Reial Madrid en la final de l'Eurolliga davant Olympiacos i demana confiança malgrat l'esglai per la lesió de Garuba.

Pedro Martínez lamenta l’eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en l’Eurolliga

Pedro Martínez va reconéixer que al València Basket li haguera agradat competir millor en la semifinal de la Final a Quatre, després de caure amb claredat davant un Reial Madrid al qual va considerar just vencedor.

El Reial Madrid atropella al València i se cita amb el Olympiacos en la final de l’Eurolliga

El Reial Madrid va derrotar al València Basket per 90-105 en la Final Four de l'Eurolliga i jugarà la final davant el Olympiacos, després de firmar al costat del conjunt taronja la mitat més anotadora d'este segle en una semifinal.

Francisco Camps arranca la seua campanya per a liderar el PPCV amb la promesa de recuperar el govern

Francisco Camps dona per iniciada la carrera cap al congrés regional del PPCV i s'oferix a liderar de nou el partit amb el compromís d'aconseguir una majoria absoluta en 2027.

Extingit l’incendi a l’Hospital de Torrevieja després de deixar dos ferits greus

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja s'ha donat per extingit després de causar un treballador en l'UCI per inhalació de fum i un altre pacient amb cremades greus traslladat a València.

Educació xifra en un 25,42% el seguiment al tancament de la segona setmana de vaga docent

La Conselleria d'Educació situa en un 25,42% el seguiment del desé dia de vaga indefinida del professorat valencià, en una jornada amb una manifestació d'unes 7.000 persones a València.

Marcelino busca posar el fermall d’or davant l’Atlètic en La Ceràmica

Marcelino García Toral confia que el Vila-real supere a l'Atlètic en La Ceràmica per a tancar una temporada que considera extraordinària, encara que admet que el repte serà molt exigent.

El Llevant busca en La Cartoixa el punt decisiu per a assegurar la permanència davant un Betis ja classificat per a la Champions

Llevant i Betis es mesuren en La Cartoixa en un partit clau per a la salvació de l'equip valencià, que només necessita un empat davant un rival amb la Champions ja garantida.