L’interior de la Comunitat partix d’una previsió d’ocupació superior al 72% per al pont de desembre

VALÈNCIA, 5 (EUROPA PRESS)

L’interior de la Comunitat Valenciana part d’una previsió d’ocupació superior al 72 per cent per al pont de la Constitució.

Així ho mostren els resultats d’un sondeig realitzat per la Conselleria d’Innovació, Indústria, Comerç i Turisme, que dirigix Marián Cano, a partir d’una mostra representativa d’hotels, tant de litoral com d’interior, de la Comunitat Valenciana per a les nits del 5, 6 i 7 de desembre.

Així, segons el sondeig referit a aquesta festivitat d’àmbit nacional, la Comunitat Valencià compte a dia d’avui amb unes reserves confirmades estimades en un 72,43 % a l’interior, on el percentatge més alt ho registra l’interior de la província de Valencia, amb una estimació del 80 % de les seues places hoteleres ocupades.

Li seguix l’interior de la província de Castelló, amb una previsió del 79,27 %, mentre que l’interior d’Alacant compta amb unes previsions del 46,26 %.

Pel que fa al litoral, les previsions que maneja Turisme Comunitat Valenciana per al pont de la Constitució indiquen que els hotels de costa preveuen una ocupació propera al 72 %.

En concret, l’ocupació prevista en el litoral de la província de València se situa en el 74,77 %. Així mateix, l’enquesta mostra que la ciutat de València parteix amb unes reserves del 52,33 %.

Per als hotels del litoral d’Alacant, sense incloure Benidorm, s’estima una ocupació sobre reserves confirmades del 73,11 %; i el litoral de Castelló compta amb una previsió d’ocupació per als dies del 5 al 8 de desembre del 64,3 %. Destaca a més l’estimació del percentatge d’ocupació als hotels de Benidorm, superior al 82 %.

Últimes notícies

Les màximes baixen a la Comunitat Valenciana i es queden en 31,5 graus a Benidorm

Les temperatures màximes han descendit este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb un valor màxim de 31,5 graus a Benidorm i caigudes de fins a 5 graus en punts de l’interior com Ademuz.

Morant acusa el Consell de negar la realitat sobre l’Es-Alert i el retard en la DANA

Diana Morant critica que, quasi dos anys després de la DANA del 29 d’octubre de 2024, el Consell continue negant un retard en l’avís Es-Alert i, segons ella, sense assumir responsabilitats per les 231 víctimes mortals.

Mazón nega que el retard de l’Es-Alert estiga relacionat amb les víctimes de la DANA

La defensa de Carlos Mazón ha remés un escrit al jutjat en què rebutja que el retard en l’enviament de l’avís Es-Alert per la DANA de 2024 tinga relació causal amb les 231 víctimes mortals i demana a la jutgessa que concrete quins fets o indicis se li atribuïxen.

La Policia de Montanejos evita un possible incendi en trobar un bidó de gasolina al bosc

La Policia Local de Montanejos ha localitzat i retirat un bidó de gasolina ple en una zona forestal del terme, especialment sensible després del gran incendi de 2023. L’Ajuntament demana col·laboració ciutadana per a previndre nous focs i avisar davant qualsevol risc.

Muñoz acusa el PP d’usar les institucions per alimentar el racisme a Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, acusa el PP d’emprar la FEMP i altres institucions per calfar l’ambient i fomentar el racisme i l’odi a Ceuta, amb l’objectiu d’aconseguir el Govern d’Espanya.

El PP acusa el PSPV d’usar els incendis com a cortina de fum per la crisi de Ceuta

La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Nieves Martínez, ha acusat el PSPV d’aprofitar els incendis forestals d’este estiu en la Comunitat Valenciana com a cortina de fum per a ocultar el que definix com un problema molt greu a Ceuta, i ha defensat la gestió i la coordinació institucional durant els focs.

El PSPV acusa el Consell d’insuficient davant els incendis i reclama més recursos reals

El PSPV-PSOE critica que les mesures anunciades per la Generalitat després dels incendis forestals són insuficients i reclama més finançament, transparència i compromís amb la reconstrucció real dels municipis afectats.

Vox vol que es trenquen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola de Ceuta i Melilla

Vox ha registrat en Les Corts una iniciativa per exigir al Govern espanyol i a la UE que revisen o suspenguen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola sobre Ceuta i Melilla, i reclama també mesures més dures en matèria migratòria.