L’interior de la Comunitat partix d’una previsió d’ocupació superior al 72% per al pont de desembre

VALÈNCIA, 5 (EUROPA PRESS)

L’interior de la Comunitat Valenciana part d’una previsió d’ocupació superior al 72 per cent per al pont de la Constitució.

Així ho mostren els resultats d’un sondeig realitzat per la Conselleria d’Innovació, Indústria, Comerç i Turisme, que dirigix Marián Cano, a partir d’una mostra representativa d’hotels, tant de litoral com d’interior, de la Comunitat Valenciana per a les nits del 5, 6 i 7 de desembre.

Així, segons el sondeig referit a aquesta festivitat d’àmbit nacional, la Comunitat Valencià compte a dia d’avui amb unes reserves confirmades estimades en un 72,43 % a l’interior, on el percentatge més alt ho registra l’interior de la província de Valencia, amb una estimació del 80 % de les seues places hoteleres ocupades.

Li seguix l’interior de la província de Castelló, amb una previsió del 79,27 %, mentre que l’interior d’Alacant compta amb unes previsions del 46,26 %.

Pel que fa al litoral, les previsions que maneja Turisme Comunitat Valenciana per al pont de la Constitució indiquen que els hotels de costa preveuen una ocupació propera al 72 %.

En concret, l’ocupació prevista en el litoral de la província de València se situa en el 74,77 %. Així mateix, l’enquesta mostra que la ciutat de València parteix amb unes reserves del 52,33 %.

Per als hotels del litoral d’Alacant, sense incloure Benidorm, s’estima una ocupació sobre reserves confirmades del 73,11 %; i el litoral de Castelló compta amb una previsió d’ocupació per als dies del 5 al 8 de desembre del 64,3 %. Destaca a més l’estimació del percentatge d’ocupació als hotels de Benidorm, superior al 82 %.

Últimes notícies

El Valencia Basket femení arranca la pretemporada el 17 d’agost amb dos amistosos clau

El Valencia Basket femení començarà la pretemporada el 17 d’agost, farà només dos amistosos i arribarà a la Supercopa LF Endesa amb quasi tres setmanes de preparació.

Avís groc per fortes pluges, tronades i granís a l’interior nord de Castelló

Aemet ha activat l’avís groc este dimecres a la vesprada a l’interior nord de Castelló per pluges intenses, tronades, granís i ratxes molt fortes de vent, i manté també avisos per calor en punts de València i Alacant.

Quatre detinguts en desmantellar dos laboratoris de marihuana a la Marina Alta

La Guàrdia Civil ha detingut quatre hòmens i ha desmantellat dos laboratoris interiors de marihuana a la Marina Alta, amb registres a Oliva, Adsubia i la Vall de la Gallinera. Els arrestats estan investigats per delictes contra la salut pública, pertinença a grup criminal, armes i frau elèctric.

Compromís denuncia una caiguda del 40 % en la venda d’entrades dels concerts de Vivers

Compromís ha criticat que els concerts de Vivers han venut enguany 33.626 entrades, un 40 % menys que en 2023, i acusa el govern municipal de voler amagar les dades i aplicar censura cultural.

Xixona es transforma en capital mundial de la trompeta amb el VIII FIT

Xixona acull de l’1 al 6 d’agost el VIII Festival Internacional de Trompeta, amb cinc concerts gratuïts i concursos per a joves talents, i reunix figures destacades d’Europa, Àsia, Iberoamèrica i els Estats Units.

La Comunitat Valenciana lidera la creació d’ocupació en l’últim any malgrat pujar l’atur al juliol

La Comunitat Valenciana se situa entre les autonomies que més llocs de treball han creat en els últims dotze mesos, tot i registrar una pujada de l’atur al juliol i una afiliació que creix per davall d’altres territoris.

Com mirar l’eclipsi solar del 12 d’agost sense fer-se mal als ulls

Els òptics-optometristes de la Comunitat Valenciana alerten que observar l’eclipsi solar del 12 d’agost sense protecció adequada pot causar danys irreversibles en la retina i recomanen només ulleres homologades o sistemes d’observació indirecta.

Un llibre rescata l’exili del músic Deseado Mercadal, inspiració de la novel·la de Tomás Andújar

El periodista alacantí Tomás Andújar ha convertit la vida del músic exiliat Deseado Mercadal en la novel·la 'Donde acaba el agua', on narra el seu pas pels camps francesos al nord d’Àfrica i reflexiona sobre la memòria de la Guerra Civil.
FILMOTECA D'ESTIU