La mala sort de Letícia en la seua visita a València: «Està en xoc»

 

Des de fa alguns dies la reina Letícia està bolcada en la seua agenda en solitari, ja que el rei Felip es troba en quarantena preventiva després d’haver estat en contacte amb un positiu per coronavirus. A pesar de què en la seua PCR el monarca ha donat negatiu, des de la Casa Reial han preferit aïllar-ho.

 

En març va ser Letícia qui va haver de confinar-se en la seua habitació pel fet que va estar en contacte amb Irene Montero, que va donar positiu per coronavirus. Ara li ha tocat a ella continuar treballant mentres el seu marit es troba aïllat.

 

Letícia seguix l’agenda mentres Felip es manté en quarantena

En la seua visita d’este dilluns, la dona de Felip s’ha quedat en xoc després de vore un contratemps que podria haver acabat malament. En la seua agenda, la reina Letícia havia d’anar a València. Allí ha presidit la cerimònia dels Premis Rei Jaume I.

 

Durant la visita la reina ha evitat el bany de masses, ja que a causa de les restriccions, poques persones han pogut acudir a vore a Letícia. No obstant això han sigut alguns els que han volgut acostar-se malgrat les recomanacions d’evitar les aglomeracions.

 

Com és habitual en esta classe d’esdeveniments, la monarca ha posat a les portes de la Llotja al costat de les autoritats. El típic posat tradicional que Letícia es fa pràcticament diàriament en els llocs a on va.

 

L’accidentat posat de la reina Letícia

No obstant això, este dilluns ha viscut un posat molt accidentat en València. Mentres es feien les fotos, un dels fotografiats ha començat a perdre l’equilibri fins que finalment ha acabat caient a terra emportant-se un fort colp.

 

Immediatament la reina es va preocupar després de vore la caiguda d’este home, ja que podria haver-se fet molt de mal. No és habitual que estos accidents succeïsquen en els posats, per això el protocol de la reina s’ha trencat, ja que ha anat directament a preocupar-se per l’home.

 

Tot va ser culpa d’un escaló. Letícia advertia als que pujaven este escaló que anteriorment s’havia accidentat un home. Una curiosa anècdota que s’ha quedat precisament en això, una anècdota. La seua cara s’ha pogut comprovar després, ja que estes caigudes solen ser traïdores. Com tot ha quedat en un ensurt, l’acte ha seguit amb la normalitat prevista.

 

 

D’esta manera, la reina Letícia ha arrancat la seua agenda setmanal en solitari. La dona de Felip ha demostrat que abans del protocol és més important la integritat física de tots. Després de l’ensurt, la mare d’Elionor i Sofia ha presidit l’acte, la cerimònia dels Premis Rei Jaume I.

 

Letícia s’atrevix a parlar en valencià

Una altra de les coses que estan sent molt comentades és el discurs de Letícia en valencià, idioma amb el que pareix que es desenvolupa molt bé. En un primer lloc ha volgut recordar que el seu marit tenia moltes ganes d’assistir, però que per culpa del seu aïllament no ha pogut. Mitjans com ‘Lectures’, titulaven que la reina estava ‘en xoc’, visiblement afectada pel que havia succeït prèviament.

 

Durant la seua felicitació als premiats, la reina a part de parlar en castellà s’ha decidit a parlar en valencià. És habitual vore com els membres de la Casa Reial parlen diferents idiomes. Elionor ja va sorprendre a tots parlant en Girona en català, i a demés amb una pronunciació exemplar.

Cal recordar que l’any 2017 la reina va ser criticada per parlar valencià amb un clar accent català, fet pel que molts valencianoparlants van acusar-la d’invisibilitzar esta llengua. Ara, pareix que Letícia ha après la lliçó i ha practicat per a acabar amb un accent que poques queixes ha pogut alçar.

 

El que molts han destacat d’este discurs és que la reina no s’ha recolzat en cap paper, sinó que ho ha fet a través del seu telèfon mòbil, una cosa poc habitual en ella. L’acte ha finalitzat amb aplaudiments a la reina, que després del contratemps inicial ha vist com el lliurament de premis ha transcorregut segons el previst.

Últimes notícies

Empat de l’Almería a Castàlia i l’eliminatòria es decidirà als Jocs del Mediterrani

Castelló i Almería empaten 1-1 a Castàlia en l’anada de la primera eliminatòria de la promoció a Primera Divisió, en un partit on els albinegres disposen de les millors ocasions.

El Barça s’imposa al Nava sense patir i jugarà una nova final de Copa del Rei

El Barça derrota el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal d’Alacant, defensa el títol de Copa del Rei i arriba a la final sense necessitat de mostrar la seua millor versió.

El Bidasoa Irún passa per damunt del Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i es garantix plaça europea per a la pròxima temporada.

El Bidasoa Irún atropella el Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i s’assegura plaça europea per a la pròxima temporada.

Centenars de persones ixen al carrer a València contra el negoci de la vivenda

Centenars de persones es manifesten este dissabte pel centre de València per a denunciar l especulació immobiliària, el model turístic descontrolat i la pèrdua d identitat dels barris, i per a reclamar vivenda digna i lloguers assequibles.

El Barça atropella el Nava a Alacant (27-38) i es planta en una nova final de Copa

El Barça guanya amb autoritat el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal de la Copa del Rei d’handbol a Alacant i es classifica per a una nova final, en un partit que va dominar sense necessitat d’exhibir la seua millor versió.

Es cancel·la el Festival de Les Arts de València després de les queixes pel so

El Festival de Les Arts no continua este dissabte a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València després de les nombroses queixes per falta de so i de la negativa de l'Ajuntament i la direcció del recinte a permetre l'obertura. L'organització anuncia devolucions i lamenta no haver pogut tindre una reunió amb l'Alcaldia per buscar alternatives.

El Nou Mestalla completa l’anell de compressió i els 50 pilars de la coberta

L’estadi Nou Mestalla ja ha instal·lat l’anell de compressió i els 50 pilars d’acer que sostindran la gran coberta, un pas clau de cara a la seua inauguració prevista per a l’estiu de 2027.