10.8 C
València
Dissabte, 17 gener, 2026

La mala sort de Letícia en la seua visita a València: «Està en xoc»

 

Des de fa alguns dies la reina Letícia està bolcada en la seua agenda en solitari, ja que el rei Felip es troba en quarantena preventiva després d’haver estat en contacte amb un positiu per coronavirus. A pesar de què en la seua PCR el monarca ha donat negatiu, des de la Casa Reial han preferit aïllar-ho.

 

En març va ser Letícia qui va haver de confinar-se en la seua habitació pel fet que va estar en contacte amb Irene Montero, que va donar positiu per coronavirus. Ara li ha tocat a ella continuar treballant mentres el seu marit es troba aïllat.

 

Letícia seguix l’agenda mentres Felip es manté en quarantena

En la seua visita d’este dilluns, la dona de Felip s’ha quedat en xoc després de vore un contratemps que podria haver acabat malament. En la seua agenda, la reina Letícia havia d’anar a València. Allí ha presidit la cerimònia dels Premis Rei Jaume I.

 

Durant la visita la reina ha evitat el bany de masses, ja que a causa de les restriccions, poques persones han pogut acudir a vore a Letícia. No obstant això han sigut alguns els que han volgut acostar-se malgrat les recomanacions d’evitar les aglomeracions.

 

Com és habitual en esta classe d’esdeveniments, la monarca ha posat a les portes de la Llotja al costat de les autoritats. El típic posat tradicional que Letícia es fa pràcticament diàriament en els llocs a on va.

 

L’accidentat posat de la reina Letícia

No obstant això, este dilluns ha viscut un posat molt accidentat en València. Mentres es feien les fotos, un dels fotografiats ha començat a perdre l’equilibri fins que finalment ha acabat caient a terra emportant-se un fort colp.

 

Immediatament la reina es va preocupar després de vore la caiguda d’este home, ja que podria haver-se fet molt de mal. No és habitual que estos accidents succeïsquen en els posats, per això el protocol de la reina s’ha trencat, ja que ha anat directament a preocupar-se per l’home.

 

Tot va ser culpa d’un escaló. Letícia advertia als que pujaven este escaló que anteriorment s’havia accidentat un home. Una curiosa anècdota que s’ha quedat precisament en això, una anècdota. La seua cara s’ha pogut comprovar després, ja que estes caigudes solen ser traïdores. Com tot ha quedat en un ensurt, l’acte ha seguit amb la normalitat prevista.

 

 

D’esta manera, la reina Letícia ha arrancat la seua agenda setmanal en solitari. La dona de Felip ha demostrat que abans del protocol és més important la integritat física de tots. Després de l’ensurt, la mare d’Elionor i Sofia ha presidit l’acte, la cerimònia dels Premis Rei Jaume I.

 

Letícia s’atrevix a parlar en valencià

Una altra de les coses que estan sent molt comentades és el discurs de Letícia en valencià, idioma amb el que pareix que es desenvolupa molt bé. En un primer lloc ha volgut recordar que el seu marit tenia moltes ganes d’assistir, però que per culpa del seu aïllament no ha pogut. Mitjans com ‘Lectures’, titulaven que la reina estava ‘en xoc’, visiblement afectada pel que havia succeït prèviament.

 

Durant la seua felicitació als premiats, la reina a part de parlar en castellà s’ha decidit a parlar en valencià. És habitual vore com els membres de la Casa Reial parlen diferents idiomes. Elionor ja va sorprendre a tots parlant en Girona en català, i a demés amb una pronunciació exemplar.

Cal recordar que l’any 2017 la reina va ser criticada per parlar valencià amb un clar accent català, fet pel que molts valencianoparlants van acusar-la d’invisibilitzar esta llengua. Ara, pareix que Letícia ha après la lliçó i ha practicat per a acabar amb un accent que poques queixes ha pogut alçar.

 

El que molts han destacat d’este discurs és que la reina no s’ha recolzat en cap paper, sinó que ho ha fet a través del seu telèfon mòbil, una cosa poc habitual en ella. L’acte ha finalitzat amb aplaudiments a la reina, que després del contratemps inicial ha vist com el lliurament de premis ha transcorregut segons el previst.

Últimes notícies

82-79: la defensa del Fenerbahçe frena al València malgrat el arreón final

El Fenerbahçe es va imposar 82-79 gràcies al seu defensa de canvis, que va col·lapsar al València. Jean Montero va forçar un final atapeït, però els tirs per a empatar no van entrar

Fenerbahçe 82-79 València: la defensa turca apaga la reacció final

Fenerbahçe es va imposar 82-79 a Istanbul gràcies a una defensa de canvis que va desactivar al València. Jean Montero va forçar un final igualat, però va faltar el triple.

La Diputació finança un nou trinquet a Bétera i la reforma del de la Pobla de Vallbona

La Diputació de València ha activat obres en dos trinquets amb 400.000 euros per a Bétera i 300.000 per a la Pobla de Vallbona dins del Pla de Trinquets. El pla suma huit milions per a modernitzar instal·lacions de pilota i atraure noves generacions.

Castelló inaugura la Supercopa d’Espanya femenina amb el Madrid-Atleti a les 19.15 i VAR a demanda

Castelló va presentar la fase final de la Supercopa femenina: Madrid-Atleti el dimarts i Barça-Athletic el dimecres, amb final el dissabte en Castalia. L'RFEF ha confirmat el retard de 15 minuts del primer dol i l'ús del FVS, un VAR a petició dels entrenadors.

Pérez destaca la seguretat com a motor per a atraure visitants a la província d’Alacant

Toni Pérez ha defés en l'I Fòrum Policia Local i Turisme que la seguretat impulsa l'elecció d'Alacant com a destí. Ha posat en valor a la Policia Local com a primer contacte del visitant.

112 Euskadi va saber d’almenys dos víctimes a les 21.05 del 29-O i va registrar 32 crides per la DANA a València

El 112 del País Basc va atendre 32 peticions d'auxili vinculades a les riuades en el sud de València els dies 29 i 30 d'octubre de 2024 i va tindre constància d'almenys #dos morts a les 21.05 del 29-O. La cronologia va ser remesa al Jutjat de Catarroja, que investiga la gestió de l'emergència.

Els Arts estrena Eugenio Oneguin amb la mirada introspectiva de Laurent Pelly

El Palau de les Arts estrenarà el 20 de gener Eugenio Oneguin de Txaikovski amb posada en escena introspectiva de Laurent Pelly i batuta de Timur Zangiev. El títol torna al repertori del coliseu quinze anys després amb un repartiment internacional i activitats paral·leles.

Gómez supedita la jornada de 35 hores en Sanitat al que acorde la Taula General

El conseller ha reiterat que Sanitat activarà la reducció quan la Taula General la fixe i ha defés un Estatut Marc 'nou i modern' amb criteris homogenis.