15.4 C
València
Dimecres, 17 desembre, 2025

La mala sort de Letícia en la seua visita a València: «Està en xoc»

 

Des de fa alguns dies la reina Letícia està bolcada en la seua agenda en solitari, ja que el rei Felip es troba en quarantena preventiva després d’haver estat en contacte amb un positiu per coronavirus. A pesar de què en la seua PCR el monarca ha donat negatiu, des de la Casa Reial han preferit aïllar-ho.

 

En març va ser Letícia qui va haver de confinar-se en la seua habitació pel fet que va estar en contacte amb Irene Montero, que va donar positiu per coronavirus. Ara li ha tocat a ella continuar treballant mentres el seu marit es troba aïllat.

 

Letícia seguix l’agenda mentres Felip es manté en quarantena

En la seua visita d’este dilluns, la dona de Felip s’ha quedat en xoc després de vore un contratemps que podria haver acabat malament. En la seua agenda, la reina Letícia havia d’anar a València. Allí ha presidit la cerimònia dels Premis Rei Jaume I.

 

Durant la visita la reina ha evitat el bany de masses, ja que a causa de les restriccions, poques persones han pogut acudir a vore a Letícia. No obstant això han sigut alguns els que han volgut acostar-se malgrat les recomanacions d’evitar les aglomeracions.

 

Com és habitual en esta classe d’esdeveniments, la monarca ha posat a les portes de la Llotja al costat de les autoritats. El típic posat tradicional que Letícia es fa pràcticament diàriament en els llocs a on va.

 

L’accidentat posat de la reina Letícia

No obstant això, este dilluns ha viscut un posat molt accidentat en València. Mentres es feien les fotos, un dels fotografiats ha començat a perdre l’equilibri fins que finalment ha acabat caient a terra emportant-se un fort colp.

 

Immediatament la reina es va preocupar després de vore la caiguda d’este home, ja que podria haver-se fet molt de mal. No és habitual que estos accidents succeïsquen en els posats, per això el protocol de la reina s’ha trencat, ja que ha anat directament a preocupar-se per l’home.

 

Tot va ser culpa d’un escaló. Letícia advertia als que pujaven este escaló que anteriorment s’havia accidentat un home. Una curiosa anècdota que s’ha quedat precisament en això, una anècdota. La seua cara s’ha pogut comprovar després, ja que estes caigudes solen ser traïdores. Com tot ha quedat en un ensurt, l’acte ha seguit amb la normalitat prevista.

 

 

D’esta manera, la reina Letícia ha arrancat la seua agenda setmanal en solitari. La dona de Felip ha demostrat que abans del protocol és més important la integritat física de tots. Després de l’ensurt, la mare d’Elionor i Sofia ha presidit l’acte, la cerimònia dels Premis Rei Jaume I.

 

Letícia s’atrevix a parlar en valencià

Una altra de les coses que estan sent molt comentades és el discurs de Letícia en valencià, idioma amb el que pareix que es desenvolupa molt bé. En un primer lloc ha volgut recordar que el seu marit tenia moltes ganes d’assistir, però que per culpa del seu aïllament no ha pogut. Mitjans com ‘Lectures’, titulaven que la reina estava ‘en xoc’, visiblement afectada pel que havia succeït prèviament.

 

Durant la seua felicitació als premiats, la reina a part de parlar en castellà s’ha decidit a parlar en valencià. És habitual vore com els membres de la Casa Reial parlen diferents idiomes. Elionor ja va sorprendre a tots parlant en Girona en català, i a demés amb una pronunciació exemplar.

Cal recordar que l’any 2017 la reina va ser criticada per parlar valencià amb un clar accent català, fet pel que molts valencianoparlants van acusar-la d’invisibilitzar esta llengua. Ara, pareix que Letícia ha après la lliçó i ha practicat per a acabar amb un accent que poques queixes ha pogut alçar.

 

El que molts han destacat d’este discurs és que la reina no s’ha recolzat en cap paper, sinó que ho ha fet a través del seu telèfon mòbil, una cosa poc habitual en ella. L’acte ha finalitzat amb aplaudiments a la reina, que després del contratemps inicial ha vist com el lliurament de premis ha transcorregut segons el previst.

Últimes notícies

El pressupost de València per a 2026 supera la comissió i queda llest per al ple del dilluns

La comissió d'Hisenda i Participació ha aprovat el pressupost de 2026 després de desestimar al·legacions. Els comptes ascendixen a 1.250 milions i prioritzen la reconstrucció per la dana, els servicis socials, la seguretat i la vivenda.

Carlos Mazón torna a les Corts quinze dies després per a l’últim ple de l’any

El expresident ha tornat a les Corts per a l'últim ple de l'any, quinze dies després de la seua anterior assistència. Ha ocupat de nou l'escó 97 i podrà votar la reforma del reglament.

Casa Caridad celebra Nadal amb un balanç de 4.464 persones ateses en 2025

Casa Caridad reforça la seua campanya de Nadal en un context d'alta demanda sostinguda. Lliurament més de 100 carros diaris i impulsarà 320 menús especials.

Juan Carlos Ferrero deixa de ser entrenador d’Alcaraz i Samuel López assumix en solitari

Carlos Alcaraz i Juan Carlos Ferrero han posat fi a la seua relació professional després de més de set anys. Samuel López, ja integrat en l'equip, dirigirà en solitari la carrera del número u.

Detinguda a València per explotar sexualment a dos dones amb amenaces de bruixeria

La Policia Nacional ha detingut a la propietària d'un centre de massatges per obligar a dos dones a pràctiques sexuals sota coaccions i amenaces de bruixeria. Les víctimes han sigut alliberades.

El Aspar Team salta a la pantalla gran amb la pel·lícula Ídols

El Aspar Team ha participat en Ídols, la primera pel·lícula basada en el Mundial de MotoGP, rodada durant 2024 i amb estrena en cinemes el 23 de gener. L'equip de Moto2 és un dels eixos del relat.

Tárrega fixa l’objectiu davant el Mallorca i promet treball immediat

Tárrega subratlla que el València apunta a guanyar al Mallorca i que el treball comença ja. Advertix de la importància del dol per la taula abans del tancament de l'any.

El València Basket visita al Basket Landes per a reenganxar-se a l’Eurolliga

València Basket es mesura al Basket Landes en la segona ronda de l'Eurolliga femenina amb la necessitat de tornar a guanyar després del 63-70 davant Saragossa. Raquel Carrera seguix de baixa i Queralt Casas torna a la pista on va jugar entre 2016 i 2018.