Manu Sánchez és dubte davant del Celta a Vigo per una lesió muscular

Ejemplo de shortcode con estilo
Manu Sánchez té una lesió lleu als isquiotibials de la cama dreta i és dubte per al pròxim partit del Levante contra el Celta, a Vigo.

Manu Sánchez és dubte per al partit que el Levante disputarà diumenge davant del Celta a Vigo, després de patir una lesió lleu als isquiotibials de la cama dreta. El lateral esquerre no va estar disponible dissabte davant de l’Atlético de Madrid.

El club ha informat que el jugador s’ha sotmés a proves mèdiques per a determinar l’abast de les molèsties que li van impedir participar en eixe encontre. La lesió no és important, però la seua presència a Balaídos continua sent molt dubtosa.

El tècnic del Levante

El tècnic del Levante, Luís Castro, ja havia avançat esta incertesa després del partit davant de l’Atlético de Madrid. Manu Sánchez havia sigut titular en tots els partits fins a l’encontre de dissabte.

El defensa pertany al Celta de Vigo i juga cedit al Levante per segona temporada consecutiva. La possible baixa afecta la disponibilitat del lateral per al pròxim compromís de LALIGA.

Últimes notícies

Rescatats dos xiquets perduts en muntanyes de Benidorm i Elda

Dos xiquets de 8 i 10 anys han sigut rescatats amb els seus pares en muntanyes de Benidorm i Elda. Els bombers també han auxiliat quatre excursionistes en altres rescats.

Aguirre celebra el triomf del València davant l’Elx després de la derrota

El València ha guanyat 0-1 a Elx i Javier Aguirre ha destacat la importància dels tres punts després de l’última derrota i abans del pròxim partit davant del Real Madrid.

Sadiq dona al Valencia la primera victòria de l’era Aguirre davant l’Elche

Un gol de Sadiq en la segona part ha donat al Valencia la primera victòria de l’era Javier Aguirre. L’Elche continua sense guanyar a casa esta temporada.

El Valencia Basket arrasa el MoraBanc Andorra amb un últim quart demolidor

El Valencia Basket ha guanyat 79-111 el MoraBanc Andorra després d’un parcial final d’11-34. Armoni Brooks ha anotat 23 punts.

Juan Carlos Ferrero s’incorpora a l’equip tècnic de Ben Sheltton per a la temporada 2027

Juan Carlos Ferrero s’unirà a l’equip tècnic de Ben Shelton en 2027, junt amb Bryan Shelton. El nord-americà és el número quatre del món.

L’Acero i l’Hércules B es reparteixen els punts sense gols a Sagunt

El CD Acero i l’Hércules B han empatat 0-0 a El Fornás, en la novena jornada del grup VI de Tercera Federació. Els locals han tingut les millors ocasions, però no han pogut marcar.

Novembre comença amb màximes superiors als 26 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana

El primer dia de novembre ha deixat màximes superiors als 26 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana. València ha registrat 26,3 graus.

Mor als 81 anys Miquel Navarro, referent de l’escultura valenciana

L’escultor de Mislata ha mort als 81 anys. La seua obra, present en museus internacionals, ha convertit paisatges urbans en escultures.