12.4 C
València
Dilluns, 9 febrer, 2026

Mar Molné i Fátima Gálvez lluitaran per les medalles en la final de fossat

MADRID, 31 (EUROPA PRESS)

Les tiradores espanyoles Mar Molné i Fátima Gálvez s’han ficat en la final de fossat individual femení dels Jocs Olímpics de París, després de completar la segona jornada de classificació en primera i segona posició, uns resultats que fan somiar amb les medalles i que els garantixen el diploma olímpic.

La tarragonina, que va liderar la primera jornada amb un ple de 75 plats, va errar dos dels seus trets del dimecres, el vintè primer de la quarta ronda i el quinzè de la cinquena, per a finalitzar la classificació amb un total de 123.

Per la seua banda, la cordovesa, campiona olímpica de la desapareguda modalitat de fossat mixt junt amb Alberto Fernández a Tòquio 2020, va completar les dos rondes d’este dimecres amb dos fallades, en el novè de la primera d’elles i el penúltim de l’última, després d’acabar amb 74 de 75 encerts el primer dia.

D’esta manera, suma 122 plats, que li fan empatar amb la xinesa Cuicui Wu, la guatemalenca Adriana Ruano i la italiana Silvana Stanco. La final se celebrarà este mateix dimecres a partir de les 15.30 hores.

Últimes notícies

0-2: Carreras i Mbappé donen el triomf a un Reial Madrid gris a Mestalla

El Reial Madrid es va imposar 0-2 a Mestalla amb un golàs d'Álvaro Carreras i la sentència de Kylian Mbappé. El València no va provar a Courtois i la graderia es va desesperar.

Carreras obri el camí i Mbappé tanca el 0-2 del Reial Madrid a Mestalla

El Reial Madrid es va imposar 0-2 al València en un dol pla: Álvaro Carreras va decidir amb una acció individual en el 65 i Kylian Mbappé va rematar en l'afegit; Mestalla va assenyalar a Corberán

El València-Reial Madrid registra la millor entrada del curs a Mestalla amb 47.515 espectadors

Mestalla va reunir 47.515 aficionats al València-Reial Madrid, la major assistència del curs. La dada va superar el rècord setmanal marcat en Copa davant l'Athletic.

Dimitrievski sosté al València i frena a un Reial Madrid sense lluentor (0-0)

Dimitrievski ha sostingut al València amb parades a Mbappé i David Jiménez a Mestalla. El Reial Madrid no va desplegar un gran futbol i el partit va acabar 0-0.

El València ix amb tres centrals i el Reial Madrid alinea a Dani Jiménez en el lateral dret

El València jugarà a Mestalla amb tres centrals davant el Reial Madrid. En l'equip blanc, el canterano Dani Jiménez serà lateral dret en la seua primera titularitat de lliga.

El València aposta per tres centrals i el Reial Madrid alinea a Dani Jiménez en el lateral dret

El València jugarà a Mestalla amb tres centrals davant el Reial Madrid, que eixirà amb el canterano Dani Jiménez com a lateral dret en la seua primera titularitat de lliga.

El Carnestoltes de Torrevieja malbarata fantasia i color en un any clau cap a l’interés turístic nacional

Torrevieja ha viscut el seu gran desfile-concurs amb més de 1.500 comparsistas en 31 agrupacions. El festeig reforça la candidatura a interés turístic nacional en 2027.

Elgezabal lamenta que al Llevant se li va ser el partit en buscar l’empat en San Mamés

Elgezabal va marcar per a acostar al Llevant en San Mamés i va admetre que el resultat es va escapar en anar per l'empat amb un menys. Va reivindicar l'ADN competitiu de l'equip i la connexió amb l'afició.