17.8 C
València
Dissabte, 21 febrer, 2026

Mar Molné i Fátima Gálvez lluitaran per les medalles en la final de fossat

MADRID, 31 (EUROPA PRESS)

Les tiradores espanyoles Mar Molné i Fátima Gálvez s’han ficat en la final de fossat individual femení dels Jocs Olímpics de París, després de completar la segona jornada de classificació en primera i segona posició, uns resultats que fan somiar amb les medalles i que els garantixen el diploma olímpic.

La tarragonina, que va liderar la primera jornada amb un ple de 75 plats, va errar dos dels seus trets del dimecres, el vintè primer de la quarta ronda i el quinzè de la cinquena, per a finalitzar la classificació amb un total de 123.

Per la seua banda, la cordovesa, campiona olímpica de la desapareguda modalitat de fossat mixt junt amb Alberto Fernández a Tòquio 2020, va completar les dos rondes d’este dimecres amb dos fallades, en el novè de la primera d’elles i el penúltim de l’última, després d’acabar amb 74 de 75 encerts el primer dia.

D’esta manera, suma 122 plats, que li fan empatar amb la xinesa Cuicui Wu, la guatemalenca Adriana Ruano i la italiana Silvana Stanco. La final se celebrarà este mateix dimecres a partir de les 15.30 hores.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Castro advertix: no és el millor moment per a mesurar-se al Barça

El tècnic del Llevant va alertar que el Barça arriba més concentrat després d'una derrota. Va detallar un pla per a minimitzar pèrdues, defendre junts i atacar els espais.

Corberán veu a la plantilla en un moment de forma i ambició molt positius

El tècnic del València va afirmar que l'equip arriba amb bona forma i ambició abans de visitar al Vila-real. Va insistir en la necessitat de sumar malgrat la rivalitat regional.

Pedri, al rescat d’un Barcelona tocat davant un Llevant que somia amb fer història

Pedri està recuperat i el Barcelona busca redreçar el rumb davant un Llevant penúltim que mai ha puntuat al Camp Nou. El dol, el diumenge a les 16.15 hores.

Dos morts en un xoc entre dos cotxes i una motocicleta a Los Montesinos

Dos persones han mort este dissabte en la CV-945, a l'altura del quilòmetre 5,8 de Los Montesinos, després d'un abast entre dos turismes i una motocicleta. Un home de 63 anys ha resultat ferit per policontusiones i ha sigut traslladat a l'Hospital Vega Baixa.

Presó per a tres hòmens per robar i enviar cascall a Espanya i els Estats Units

Tres hòmens han sigut detinguts i han ingressat a la presó per enviar càpsules seques de cascall a diverses províncies i als Estats Units. La Guàrdia Civil ha intervingut 527 quilos robats en plantacions legals d'Albacete després d'interceptar paquets en l'aeroport d'Alacant-Elx.

Dos anys de l’incendi de Campanar: la reconstrucció de l’edifici avança cap a la seua recta final

En el segon aniversari, el bloc de Campanar seguix en rehabilitació integral després del desenrunament i amb millores previstes en seguretat i eficiència. La comunitat commemora a les víctimes i confia a tornar a la fi d'any.

Xilxes acomiada a la dona i a la xiqueta assassinades; l’exmarit a la presó provisional

El municipi ha donat l'últim adeu a María José, de 48 anys, i a la seua filla Noemí, de 12. L'exmarit i pare està a la presó provisional per homicidi/assassinat i trencament de condemna.

Lliga de Campions i salvació, cara a cara en La Ceràmica: Vila-real-València

Vila-real i València se citen el diumenge en La Ceràmica amb metes oposades: els locals barallen per la Lliga de Campions i els visitants per allunyar-se del descens.