Mar Molné i Fátima Gálvez lluitaran per les medalles en la final de fossat

MADRID, 31 (EUROPA PRESS)

Les tiradores espanyoles Mar Molné i Fátima Gálvez s’han ficat en la final de fossat individual femení dels Jocs Olímpics de París, després de completar la segona jornada de classificació en primera i segona posició, uns resultats que fan somiar amb les medalles i que els garantixen el diploma olímpic.

La tarragonina, que va liderar la primera jornada amb un ple de 75 plats, va errar dos dels seus trets del dimecres, el vintè primer de la quarta ronda i el quinzè de la cinquena, per a finalitzar la classificació amb un total de 123.

Per la seua banda, la cordovesa, campiona olímpica de la desapareguda modalitat de fossat mixt junt amb Alberto Fernández a Tòquio 2020, va completar les dos rondes d’este dimecres amb dos fallades, en el novè de la primera d’elles i el penúltim de l’última, després d’acabar amb 74 de 75 encerts el primer dia.

D’esta manera, suma 122 plats, que li fan empatar amb la xinesa Cuicui Wu, la guatemalenca Adriana Ruano i la italiana Silvana Stanco. La final se celebrarà este mateix dimecres a partir de les 15.30 hores.

Últimes notícies

Rafa Mir recorre la condemna a huit anys i mig de presó i posa en dubte la sentència

Rafa Mir ha presentat recurs contra la condemna a huit anys i mig de presó per agressió sexual i lesions dictada per l’Audiència de València i critica que la sentència no valore uns vídeos aportats per la defensa ni la intervenció de la Policia Local de Bétera.

Pedro Martínez rep pensa oferta del Real Madrid mentre el València Basket mou fitxa per a que es quede

Pedro Martínez ha rebut una oferta del Real Madrid, que està disposat a pagar la seua clàusula d’1 milió d’euros, mentres el València Basket li ha presentat una nova proposta per a intentar retenir-lo després del títol de la Lliga Endesa.

Així queda el risc d’incendis forestals demà en la Comunitat Valenciana

Emergències de la Generalitat ha advertit que este dimarts hi haurà risc extrem d’incendis forestals en tota la província d’Alacant i en el litoral i interior sud de Castelló, amb calor intensa i possibilitat de tempestes seques.

Evacuen una nau industrial a Villena per un incendi que deixa un treballador ferit per fum

Un incendi en una nau industrial al polígon Rubial de Villena ha obligat a desallotjar els treballadors i ha deixat un home de 38 anys ferit lleu per inhalació de fum.

Canvi en la cúpula de Mercadona amb l’eixida pactada d’Héctor Hernández

Héctor Hernández ha deixat el Comitè de Direcció de Mercadona per acord mutu després de 23 anys. L’empresa redistribuïx funcions clau i incorpora Enric Carbonell al màxim òrgan executiu.

Altibaixos en les màximes a la Comunitat amb fins a 36 °C a Elx

Les temperatures màximes han tingut pujades i baixades a la Comunitat Valenciana en una jornada marcada pels 36 graus registrats a Elx, segons Aemet.

Dos persones majors ferides en un accident de trànsit en la CV-724 a Dénia

Una dona de 71 anys i un home de 78 han resultat ferits en un accident de trànsit este dilluns en la CV-724, al terme municipal de Dénia, i han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia.

Bautista s’acomiada del seu últim Wimbledon després de perdre amb Fonseca en primera ronda

Roberto Bautista, de 38 anys, s’ha acomiadat en primera ronda del seu últim Wimbledon després de perdre davant el brasiler Joao Fonseca en tres sets, malgrat tindre opcions en l’inici del partit.