Mar Molné i Fátima Gálvez lluitaran per les medalles en la final de fossat

MADRID, 31 (EUROPA PRESS)

Les tiradores espanyoles Mar Molné i Fátima Gálvez s’han ficat en la final de fossat individual femení dels Jocs Olímpics de París, després de completar la segona jornada de classificació en primera i segona posició, uns resultats que fan somiar amb les medalles i que els garantixen el diploma olímpic.

La tarragonina, que va liderar la primera jornada amb un ple de 75 plats, va errar dos dels seus trets del dimecres, el vintè primer de la quarta ronda i el quinzè de la cinquena, per a finalitzar la classificació amb un total de 123.

Per la seua banda, la cordovesa, campiona olímpica de la desapareguda modalitat de fossat mixt junt amb Alberto Fernández a Tòquio 2020, va completar les dos rondes d’este dimecres amb dos fallades, en el novè de la primera d’elles i el penúltim de l’última, després d’acabar amb 74 de 75 encerts el primer dia.

D’esta manera, suma 122 plats, que li fan empatar amb la xinesa Cuicui Wu, la guatemalenca Adriana Ruano i la italiana Silvana Stanco. La final se celebrarà este mateix dimecres a partir de les 15.30 hores.

Últimes notícies

Mor atropellat a l’A-70 a Alacant per un conductor begut i drogat en plena operació eixida

Una persona ha mort aquest divendres atropellada a l’A-70, a l’altura de Villafranqueza (Alacant), després d’una col·lisió per abast. El conductor que l’ha atropellat ha donat positiu en alcohol i drogues i s’enfronta a delictes greus contra la seguretat viària.

Així quedarà la setmana escolar de Falles 2027 a València: lliure des del 15 de març

El Consell Escolar Municipal de València ha proposat que els col·legis tinguen festa el dilluns 7 de desembre i tota la setmana de Falles 2027, a canvi de fer classe el 22 i 23 de desembre.

La Comunitat Valenciana s’enfronta a una nova onada de calor amb més de 40 graus al prelitoral

Aemet preveu a inicis de la pròxima setmana un nou episodi d’onada de calor a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 40 graus al prelitoral i més de 35 graus en punts del litoral, acompanyades de tempestes vespertines i un fort ambient de basca.

Cutanda reclama deixar treballar jutges i institucions en el cas de les VPP de Les Naus

La portaveu del govern d'Alacant, Cristina Cutanda (PP), reclama esperar les investigacions judicials i de les comissions sobre les VPP de Les Naus davant la petició de l'oposició de convocar una comissió municipal urgent amb la compareixença de l'alcalde Luis Barcala.

Citen com a testimoni el vicesecretari municipal d’Alacant pel cas de les vivendes públiques

La jutgessa que investiga l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan d’Alacant ha citat com a testimonis el vicesecretari municipal i el cap de Disciplina Urbanística, i ha reclamat tota la documentació sobre la venda de la parcel·la.

De l’eufòria a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez del Valencia Basket per fitxar pel Real Madrid tanca una segona etapa idèntica a la primera: il·lusió, èxits esportius i un final carregat de tensió i decepció a la grada taronja.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa intensa al València Basket

Pedro Martínez ha decidit eixir del València Basket rumb al Real Madrid, després de repetir un cicle d’il·lusió, títols i eixida polèmica com ja va passar en la seua primera etapa.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa tan exitosa com polèmica al València Basket

La marxa de Pedro Martínez al Real Madrid trenca l’acord fins a 2028 amb el València Basket i reprodueix el patró d’il·lusió, títols i final polèmic de la seua primera etapa al club taronja.