Mar Molné i Fátima Gálvez lluitaran per les medalles en la final de fossat

MADRID, 31 (EUROPA PRESS)

Les tiradores espanyoles Mar Molné i Fátima Gálvez s’han ficat en la final de fossat individual femení dels Jocs Olímpics de París, després de completar la segona jornada de classificació en primera i segona posició, uns resultats que fan somiar amb les medalles i que els garantixen el diploma olímpic.

La tarragonina, que va liderar la primera jornada amb un ple de 75 plats, va errar dos dels seus trets del dimecres, el vintè primer de la quarta ronda i el quinzè de la cinquena, per a finalitzar la classificació amb un total de 123.

Per la seua banda, la cordovesa, campiona olímpica de la desapareguda modalitat de fossat mixt junt amb Alberto Fernández a Tòquio 2020, va completar les dos rondes d’este dimecres amb dos fallades, en el novè de la primera d’elles i el penúltim de l’última, després d’acabar amb 74 de 75 encerts el primer dia.

D’esta manera, suma 122 plats, que li fan empatar amb la xinesa Cuicui Wu, la guatemalenca Adriana Ruano i la italiana Silvana Stanco. La final se celebrarà este mateix dimecres a partir de les 15.30 hores.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El doblet d’Iván Romero rellança al Llevant i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

Dos gols d'Iván Romero van donar la victòria al Llevant davant el Sevilla (2-0) i deixen al conjunt granota a només dos punts d'una permanència que marca el propi equip andalús.

Vox exigix a la Generalitat valenciana que reclame prioritat nacional en ajudes i servicis públics

Vox registra en Les Corts una proposta de tramitació urgent perquè la Generalitat demane al Govern central prioritzar als espanyols en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i endurir l'accés d'immigrants sense residència legal.

Iván Romero impulsa al Llevant amb un doblet i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

El Llevant es va imposar 2-0 al Sevilla gràcies a dos gols d'Iván Romero, que acosten als granotas a només dos punts d'un rival directe per la permanència en LaLiga.

Vox demana a la Generalitat que reclame al Govern prioritat nacional en ajudes i vivenda

Vox ha registrat en Les Corts una proposició no de llei perquè la Generalitat reclame al Govern central prioritat nacional en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i un enduriment de l'accés d'estrangers irregulars a prestacions i sanitat.

Iván Romero impulsa al Llevant cap a la salvació al descans davant el Sevilla

El Llevant marxa al descans 1-0 enfront del Sevilla gràcies a un potent gol d'Iván Romero que, de mantindre's el marcador, li acostaria a només dos punts de la permanència.

Llevant i Sevilla repetixen onze en un dol decisiu per la permanència

Llevant i Sevilla afronten en el Ciutat de València un xoc directe per la permanència apostant pels mateixos onces que els van donar el triomf en l'última jornada.

Mor un treballador atropellat pel remolc d’un tractor en una finca de Polinyà de Xúquer

Un treballador de 46 anys mor en ser atropellat pel remolc d'un tractor en una finca agrícola de Polinyà de Xúquer després d'un intent fallit de reanimació pels servicis d'emergència.

Una menor de 14 anys resulta ferida en ser atropellada en la vorera a Alacant

Una menor de 14 anys ha sigut hospitalitzada després de ser atropellada per un cotxe que va invadir la vorera en el barri de Pau 2, a Alacant. La jove va patir un fort colp, encara que en principi no revist gravetat.