Marató de València 2023: recorregut i carrers tallats

Més de 33.000 corredors arribats de 134 països diferents es donen cita este diumenge en la capital del Túria per a recórrer els 42,5 Km de la Marató València Trinidad Alfonso 2023. A més dels esportistes, s’espera que s’unisquen a la festa del running milers de persones per a omplir els carrers de la ciutat, on hi haurà més de 170 punts d’animació.

Des del pont de Montolivet fins a la Ciutat de les Arts i les Ciències, recorrent bona part del front litoral de València, tot l’eix de l’avinguda de Blasco Ibáñez i el passeig de la Albereda i el centre històric de la ciutat, la Marató Trinidad Alfonso tallarà este diumenge, 3 de desembre, més de 80 carrers i grans avingudes.

L’inici de la prova es farà en huit eixides que es produiran a les 8.15; 8.25; 8.35; 8.45; 8.55; 9.05; 9.15 i 9.25 hores, des de la plaça de la Marató amb el pont de Montolivet, i està previst que la prova finalitze al voltant de les 15.00 hores.

Talls de carrers el dissabte i diumenge

El dissabte 2 de desembre, es procedirà al tall de la Albereda, entre plaça Europa i el pont de l’Assut de l’Or, de 6.00 a 14.00 hores aproximadament, amb la finalitat d’albergar la «mini marató». A més, es procedirà al tall del carrer d’Alcalde Reig, entre el pont del Regne i l’avinguda de la Plata sentit entrada a la ciutat des de les 21.00 hores i, a partir de les 22.00 hores, es farà el mateix en Professor López Piñero, entre Alcalde Reig i Ricardo Muñoz Suay, així com en tots dos sentits de Institut Obrer i de Germans Maristes (entre Estimat Granell Mesado i Bomber Ramón Duarte).

Els talls per a albergar el recorregut de la Marató, el mateix diumenge, començaran una hora abans de l’inici de la carrera. Pots veure el nou recorregut per trams horaris i l’ocupació de vies prevista per l’organització.

Tiempos de paso

Últimes notícies

Salven cinc treballadors i 3.300 porcs en un incendi en una granja de Benaguasil

Cinc treballadors i uns 3.300 porcs han sigut rescatats sans i estalvis d’una explotació porcina de Benaguasil després d’un incendi que va generar una gran columna de fum però sense causar danys personals ni la mort d’animals.

Ford Almussafes obri una nova etapa en el seu 50 aniversari amb l’aliança amb Geely

La fàbrica de Ford a Almussafes complix 50 anys mentre tanca una aliança amb Geely que garantix cinc models en producció i augura més faena i estabilitat per a la plantilla a partir de 2028.

Oratge estable i nits un poc més suaus este dilluns a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana enceta la setmana amb cel poc nuvolós, nits lleugerament més suaus, màximes quasi sense canvis i vent fluix variable, segons Aemet. Dimarts es mantindrà l’estabilitat, amb alguns bancs de boira matiners a l’interior i temperatures semblants.

Empat del València en el debut d’Aguirre a El Sardinero

Javier Aguirre ha debutat com a tècnic del València CF amb un empat 2-2 al camp del Racing de Santander, en un partit obert fins al final. L’equip ha deixat bones sensacions malgrat les alternatives en el marcador.

Xavi Albert assumix la derrota del València Basket a Barcelona després d’arribar al límit

L’entrenador del València Basket, Xavi Albert, admet que costa assumir la derrota ajustada contra el Barça després d’haver portat el rival al límit, però recorda que estos finals entren dins d’una temporada llarga.

El Barça frena el Valencia Basket amb un triple final de Parra (89-86)

El Barça ha derrotat el Valencia Basket per 89-86 en un partit molt intens i ple d’alternatives, decidit per un triple final de Joel Parra. Els taronja, vigents campions de la Lliga Endesa, han tingut un últim llançament per forçar la pròrroga amb Nikola Mirotic.

Extingit l’incendi forestal declarat diumenge a Bocairent

L’incendi forestal declarat este diumenge a Bocairent, en una zona de pinada, s’ha donat per extingit després d’hores de treball terrestre i aeri. En l’extinció han participat efectius de València i Alacant, bombers forestals de la Generalitat i voluntaris locals.

Mor un camioner en caure el camió d’un pont de l’AP-7 a Benicarló

Un home de 46 anys ha mort esta matinada després que el camió que conduïa caiguera des d’un pont de l’AP-7 a Benicarló, des d’uns huit metres d’alçada.