Marató de València 2023: recorregut i carrers tallats

Ejemplo de shortcode con estilo
Més de 33.000 corredors arribats de 134 països diferents es donen cita este diumenge en la capital del Túria

Més de 33.000 corredors arribats de 134 països diferents es donen cita este diumenge en la capital del Túria per a recórrer els 42,5 Km de la Marató València Trinidad Alfonso 2023. A més dels esportistes, s’espera que s’unisquen a la festa del running milers de persones per a omplir els carrers de la ciutat, on hi haurà més de 170 punts d’animació.

Des del pont de Montolivet fins a la Ciutat de les Arts i les Ciències, recorrent bona part del front litoral de València, tot l’eix de l’avinguda de Blasco Ibáñez i el passeig de la Albereda i el centre històric de la ciutat, la Marató Trinidad Alfonso tallarà este diumenge, 3 de desembre, més de 80 carrers i grans avingudes.

L’inici de la prova es farà en huit eixides que es produiran a les 8.15; 8.25; 8.35; 8.45; 8.55; 9.05; 9.15 i 9.25 hores, des de la plaça de la Marató amb el pont de Montolivet, i està previst que la prova finalitze al voltant de les 15.00 hores.

Talls de carrers el dissabte i diumenge

El dissabte 2 de desembre, es procedirà al tall de la Albereda, entre plaça Europa i el pont de l’Assut de l’Or, de 6.00 a 14.00 hores aproximadament, amb la finalitat d’albergar la «mini marató». A més, es procedirà al tall del carrer d’Alcalde Reig, entre el pont del Regne i l’avinguda de la Plata sentit entrada a la ciutat des de les 21.00 hores i, a partir de les 22.00 hores, es farà el mateix en Professor López Piñero, entre Alcalde Reig i Ricardo Muñoz Suay, així com en tots dos sentits de Institut Obrer i de Germans Maristes (entre Estimat Granell Mesado i Bomber Ramón Duarte).

Els talls per a albergar el recorregut de la Marató, el mateix diumenge, començaran una hora abans de l’inici de la carrera. Pots veure el nou recorregut per trams horaris i l’ocupació de vies prevista per l’organització.

Tiempos de paso

Últimes notícies

Paiporta ajorna l’acte per les víctimes de la dana després de l’accident ferroviari

L’Associació de Víctimes DANA 29 de Octubre trasllada al 5 de novembre l’homenatge previst a Paiporta. Les altres marxes es mantenen.

Boluda Shipping adquirirà Samskip i potenciarà el transport marítim al nord d’Europa

Boluda Shipping ha firmat un acord amb Samskip per a adquirir la totalitat de la companyia, inclosos tots els seus actius i operacions, amb l’objectiu d’oferir als clients més connexions, més capacitat i servicis més eficients i fiables. Està previst que l’operació es tanque l’1 de gener de 2027, subjecta a l’aprovació de les autoritats competents i al compliment de les condicions acordades.

Ferit greu un home apunyalat per l’esquena al nord d’Alacant

Un home de 47 anys ha sigut ingressat greu a l’Hospital de San Juan després de rebre una punyalada per l’esquena al nord d’Alacant.

Detenen a València un menor per incitar a disturbis i saquejos dissabte que ve

La Policia Nacional ha detingut a València un menor de 17 anys per incitar en les xarxes socials a causar disturbis i saquejos durant la celebració de Halloween dissabte que ve.

L’exdirectora de l’Institut de les Dones nega irregularitats en contractes dels Punts Violeta

Isabel García i Elisabeth García han negat davant un jutjat de Mislata haver comés irregularitats en contractes municipals per a gestionar Punts Violeta.

Baixa la incidència de les infeccions respiratòries per grip i covid a la Comunitat

La incidència de les infeccions respiratòries agudes per grip ha baixat a 6,7 casos per cada 100.000 habitants, davant dels 22 de la setmana anterior. També ha descendit la incidència de la covid-19, mentre que la incidència conjunta de les infeccions respiratòries i els ingressos hospitalaris greus han augmentat.

L’aniversari de la dana pot reactivar el dolor emocional de les persones afectades

El COPCV alerta que el segon aniversari de la dana pot reactivar emocions i records traumàtics. Demana escoltar i acompanyar les persones afectades.

Familiars dels dos desapareguts de la dana esperen que hi haja responsabilitats polítiques

Familiars de Francisco i Elisabeth, desapareguts en la dana de 2024, reclamen responsabilitats polítiques i continuen esperant trobar-ne els cossos.