Marató de València 2023: recorregut i carrers tallats

Més de 33.000 corredors arribats de 134 països diferents es donen cita este diumenge en la capital del Túria per a recórrer els 42,5 Km de la Marató València Trinidad Alfonso 2023. A més dels esportistes, s’espera que s’unisquen a la festa del running milers de persones per a omplir els carrers de la ciutat, on hi haurà més de 170 punts d’animació.

Des del pont de Montolivet fins a la Ciutat de les Arts i les Ciències, recorrent bona part del front litoral de València, tot l’eix de l’avinguda de Blasco Ibáñez i el passeig de la Albereda i el centre històric de la ciutat, la Marató Trinidad Alfonso tallarà este diumenge, 3 de desembre, més de 80 carrers i grans avingudes.

L’inici de la prova es farà en huit eixides que es produiran a les 8.15; 8.25; 8.35; 8.45; 8.55; 9.05; 9.15 i 9.25 hores, des de la plaça de la Marató amb el pont de Montolivet, i està previst que la prova finalitze al voltant de les 15.00 hores.

Talls de carrers el dissabte i diumenge

El dissabte 2 de desembre, es procedirà al tall de la Albereda, entre plaça Europa i el pont de l’Assut de l’Or, de 6.00 a 14.00 hores aproximadament, amb la finalitat d’albergar la «mini marató». A més, es procedirà al tall del carrer d’Alcalde Reig, entre el pont del Regne i l’avinguda de la Plata sentit entrada a la ciutat des de les 21.00 hores i, a partir de les 22.00 hores, es farà el mateix en Professor López Piñero, entre Alcalde Reig i Ricardo Muñoz Suay, així com en tots dos sentits de Institut Obrer i de Germans Maristes (entre Estimat Granell Mesado i Bomber Ramón Duarte).

Els talls per a albergar el recorregut de la Marató, el mateix diumenge, començaran una hora abans de l’inici de la carrera. Pots veure el nou recorregut per trams horaris i l’ocupació de vies prevista per l’organització.

Tiempos de paso

Últimes notícies

Bernabé defensa que la Policia Nacional garantix la seguretat davant l’acampada per la vivenda

La delegada del Govern, Pilar Bernabé, remarca que la Policia Nacional està per a garantir la seguretat davant l’acampada per la vivenda a la plaça de l’Ajuntament de València, i no per a ‘canviar realitats’, en plena preparació dels actes del 9 d’Octubre.

Les víctimes de la dana de València viuen amb por cada alerta taronja i reclamen avisos més precisos

Les associacions d’afectats per la dana de València de 2024 expliquen que cada nova alerta taronja reobri la por i la desconfiança. Reclamen que els avisos per pluja estiguen ben mesurats, siguen encertats i s’expliquen millor a la ciutadania.

El Valencia Basket rebrà rivals israelians amb públic i entrada nominativa al Roig Arena

El Valencia Basket ha anunciat que els duels d’Euroliga davant Hapoel Tel Aviv i Maccabi Tel Aviv es jugaran amb públic, però amb accés totalment nominatiu i un dispositiu especial de seguretat al Roig Arena.

L’acampada per l’habitatge a València vol resistir fins després del 9 d’Octubre

L’acampada per l’habitatge a la plaça de l’Ajuntament de València, que enceta la quarta jornada, es declara indefinida i assegura que intentarà mantindre’s més enllà del 9 d’Octubre mentre no s’atenguen les seues exigències.

Fins quan durarà la inestabilitat? Espanya encara té 48 hores de pluges i tronades intenses

Espanya encara té per davant dimarts i dimecres amb ruixats i tronades fortes o molt fortes, també al Mediterrani, abans que dijous comence a imposar-se un oratge més estable.

Absoldos 11 activistes de Greenpeace per bloquejar un gaser a Sagunt

Un jutjat de València ha absolt els 11 activistes de Greenpeace acusats de desordes per bloquejar en 2021 l’entrada d’un vaixell gaser al Port de Sagunt, en no apreciar-se actes violents ni intimidatoris greus.

L’Elx arriba al duel amb el Celta reforçat per l’últim triomf al Martínez Valero

L’Elx rep esta jornada el Celta de Vigo després d’haver-se imposat 2-1 en l’últim enfrontament entre tots dos al Martínez Valero, jugat en setembre passat, i amb un balanç històric favorable en Primera Divisió.

El València torna a El Sardinero 14 anys després amb una ratxa sense derrotes

El València visita este diumenge El Sardinero en Lliga catorze anys després de l’últim partit, amb quatre enfrontaments seguits sense perdre a l’estadi càntabre. La seua última derrota a Santander en Lliga es remunta a la temporada 2007-08.