18 C
València
Divendres, 6 febrer, 2026

Marató de València 2023: recorregut i carrers tallats

Més de 33.000 corredors arribats de 134 països diferents es donen cita este diumenge en la capital del Túria per a recórrer els 42,5 Km de la Marató València Trinidad Alfonso 2023. A més dels esportistes, s’espera que s’unisquen a la festa del running milers de persones per a omplir els carrers de la ciutat, on hi haurà més de 170 punts d’animació.

Des del pont de Montolivet fins a la Ciutat de les Arts i les Ciències, recorrent bona part del front litoral de València, tot l’eix de l’avinguda de Blasco Ibáñez i el passeig de la Albereda i el centre històric de la ciutat, la Marató Trinidad Alfonso tallarà este diumenge, 3 de desembre, més de 80 carrers i grans avingudes.

L’inici de la prova es farà en huit eixides que es produiran a les 8.15; 8.25; 8.35; 8.45; 8.55; 9.05; 9.15 i 9.25 hores, des de la plaça de la Marató amb el pont de Montolivet, i està previst que la prova finalitze al voltant de les 15.00 hores.

Talls de carrers el dissabte i diumenge

El dissabte 2 de desembre, es procedirà al tall de la Albereda, entre plaça Europa i el pont de l’Assut de l’Or, de 6.00 a 14.00 hores aproximadament, amb la finalitat d’albergar la “mini marató”. A més, es procedirà al tall del carrer d’Alcalde Reig, entre el pont del Regne i l’avinguda de la Plata sentit entrada a la ciutat des de les 21.00 hores i, a partir de les 22.00 hores, es farà el mateix en Professor López Piñero, entre Alcalde Reig i Ricardo Muñoz Suay, així com en tots dos sentits de Institut Obrer i de Germans Maristes (entre Estimat Granell Mesado i Bomber Ramón Duarte).

Els talls per a albergar el recorregut de la Marató, el mateix diumenge, començaran una hora abans de l’inici de la carrera. Pots veure el nou recorregut per trams horaris i l’ocupació de vies prevista per l’organització.

Tiempos de paso

Últimes notícies

El temporal de vent deixa ratxes de 148 km/h a Xodos i deu intervencions a la província de València

L'episodi de vent ha deixat una ratxa màxima de 148 km/h a Xodos i ha motivat deu actuacions de bombers a la província de València. L'avís groc s'ha mantingut en quasi tota la Comunitat Valenciana.

Retards en les línies C1 i C2 de Rodalia València pel vent en la catenària

C1 i C2 de Rodalia València registren retards, detencions i possibles canvis de recorregut per danys en la catenària causats pel vent. El tram Alfafar-València Nord s'ha resolt, però entre La Pobla Llarga i Xàtiva se circula per via única; Metrovalencia opera amb normalitat.

El ponent dispara les màximes i la Comunitat suma sis de les deu més altes d’Espanya

El vent de ponent va elevar les temperatures per damunt de 20 °C en nombrosos punts de la Comunitat Valenciana. La regió va col·locar sis registres entre les deu màximes del país, amb 26,1 °C a Miramar.

Tres detinguts per una onada de robatoris en cotxes per a sostraure balises V-16 a Sant Vicent

Tres hòmens han sigut detinguts per una cadena de robatoris en una sola matinada a Sant Vicent del Raspeig. Buscaven balises V-16, a més de ferramentes i diners.

Aemet ha establit l’avís taronja en el litoral d’Alacant per ones de 4 metres este dissabte

Aemet ha establit per al dissabte un avís taronja en el litoral d'Alacant per ones de 3 a 4 metres i vent del sud-oest de 60-70 km/h. Abans regixen avisos grocs per vent i fenòmens costaners a Alacant, València i Castelló.

L’ex director d’Emergències: es va descartar evacuar per la presa de Forata per a evitar el pànic

L'ex director general d'Emergències ha declarat que el Cecopi va considerar evacuar pel risc en la presa de Forata, però el va descartar per a evitar el pànic. També ha sostingut que l'És-Alert no es va plantejar fins a les 19.00, una versió que xoca amb la de José Miguel Basset.

L’IVAM prorroga fins al 22 de febrer l’exposició de Cristina García Rodero

L'IVAM ha estés la mostra de Cristina García Rodero fins al diumenge 22 de febrer pel gran acolliment del públic. Hi haurà visites guiades i un recital.

Desarticulada una trama d’explotació laboral en obradors de pa: 12 migrants alliberats

La Policia ha desarticulat una xarxa que explotava a migrants en obradors de pa de Palència. Hi ha 12 víctimes alliberades, 5 detinguts i dos locals clausurats.