12.9 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

Marató de València 2023: recorregut i carrers tallats

Més de 33.000 corredors arribats de 134 països diferents es donen cita este diumenge en la capital del Túria per a recórrer els 42,5 Km de la Marató València Trinidad Alfonso 2023. A més dels esportistes, s’espera que s’unisquen a la festa del running milers de persones per a omplir els carrers de la ciutat, on hi haurà més de 170 punts d’animació.

Des del pont de Montolivet fins a la Ciutat de les Arts i les Ciències, recorrent bona part del front litoral de València, tot l’eix de l’avinguda de Blasco Ibáñez i el passeig de la Albereda i el centre històric de la ciutat, la Marató Trinidad Alfonso tallarà este diumenge, 3 de desembre, més de 80 carrers i grans avingudes.

L’inici de la prova es farà en huit eixides que es produiran a les 8.15; 8.25; 8.35; 8.45; 8.55; 9.05; 9.15 i 9.25 hores, des de la plaça de la Marató amb el pont de Montolivet, i està previst que la prova finalitze al voltant de les 15.00 hores.

Talls de carrers el dissabte i diumenge

El dissabte 2 de desembre, es procedirà al tall de la Albereda, entre plaça Europa i el pont de l’Assut de l’Or, de 6.00 a 14.00 hores aproximadament, amb la finalitat d’albergar la “mini marató”. A més, es procedirà al tall del carrer d’Alcalde Reig, entre el pont del Regne i l’avinguda de la Plata sentit entrada a la ciutat des de les 21.00 hores i, a partir de les 22.00 hores, es farà el mateix en Professor López Piñero, entre Alcalde Reig i Ricardo Muñoz Suay, així com en tots dos sentits de Institut Obrer i de Germans Maristes (entre Estimat Granell Mesado i Bomber Ramón Duarte).

Els talls per a albergar el recorregut de la Marató, el mateix diumenge, començaran una hora abans de l’inici de la carrera. Pots veure el nou recorregut per trams horaris i l’ocupació de vies prevista per l’organització.

Tiempos de paso

Últimes notícies

Robles condecora a quatre alcaldes per la dana i a cinc militars pels incendis

Defensa ha reconegut a regidors de Letur, Mira, Loriguilla i Sedaví pel seu suport després de la dana i a cinc efectius de la UME per la seua labor en els incendis.

Els reis recorren l’exposició que narra 160 anys de transformació de València

Els monarques han visitat en el CCCC la mostra 'La transformació de València 1866-2026'. El recorregut connecta 30 fites urbanes amb portades i anàlisis.

Les reserves del Xúquer pugen 21 hm³ i les del Segura 6 hm³ en l’última setmana

El Xúquer se situa al 52,3% de la seua capacitat després de sumar 21 hm³; el Segura aconseguix el 26,6% amb 6 hm³ més. La bretxa amb la mitjana decennal diferix en cada conca.

Mor Ricard Pérez Casado, exalcalde de València i impulsor del Jardí del Túria, als 80 anys

El exalcalde de València Ricard Pérez Casado ha mort als 80 anys. L'Ajuntament decreta tres dies de dol i habilita un llibre de condols mentres la ciutat recorda el seu llegat urbà.

L’excap de Bombers situa la primera defunció de la DANA a les 18.30 en el Cecopi

José Miguel Basset ha declarat que el Cecopi va saber de la primera defunció en la DANA sobre les 18.30, malgrat un wasap de les 16.28 que al·ludia a un mort a Utiel. Ha assegurat que l'És_Alert de les 20.11 no es va decidir en el Cecopi i que va desconéixer també el segon avís de les 20.57

Mor el exalcalde de València Ricard Pérez Casado als 80 anys

Ricard Pérez Casado, alcalde de València entre 1979 i 1989, ha mort als 80 anys. La seua etapa va deixar fites com el Jardí del Túria i el Palau de la Música

Ha mort Ricard Pérez Casado, alcalde de València en els anys 80

El exalcalde de València entre 1979 i 1989, Ricard Pérez Casado, ha mort als 80 anys. La seua trajectòria va marcar una dècada clau per a l'Ajuntament.

Basset es desmarca de l’orde de mobilitzar i retirar als bombers dels llits el 29-O

L'ex responsable dels bombers de València ha assegurat davant la jutgessa que no va decidir ni la mobilització per a vigilar llits ni la retirada del 29-O. També ha sostingut que l'És_Alert de les 20.11 no ho va acordar el Cecopi i que ell va proposar un avís per a romandre a casa.