El moment en el qual el Marroc obri portes i deixa passar a immigrants a Ceuta

Ceuta està vivint una de les majors crisis migratòries d’Espanya. Fins al moment s’ha notificat l’arribada de més de 6.000 immigrants, milers d’ells menors d’edat. En el vídeo es pot veure com les forces de seguretat que controlen la tanca del Marroc obrin el reixat i permeten el pas de desenes de persones a territori espanyol.
A l’altre costat, els membres de les forces de seguretat d’Espanya intenten que eixa entrada no es produïsca. La tensió augmenta i els marroquins llancen pedres a les forces armades.

 

El ministre de l’Interior, Fernando Grande Marlaska assegura que Espanya ja ha posat els mitjans necessaris per a assegurar les fronteres i evitar l’arribada d’immigrants a Ceuta. També afirma que 1.500 dels 6.000 immigrants que han arribat, ja han sigut retornats al Marroc.

L’Exèrcit a la platja del Tarajal

 

L’Exèrcit de Terra s’ha desplegat a la platja del Tarajal de Ceuta amb l’objectiu de controlar l’entrada d’immigrants a Espanya. S’ha acordat reforçar també els espigons i la frontera.

També s’ha creat un comité de coordinació integrat per les Forces i Cossos de Seguretat de l’Estat, Policia Local i efectius de la Comandància General de Ceuta per a controlar tots els punts “sensibles” de la ciutat i mantindre l’ordre als carrers de Ceuta.

La Delegació del Govern demana “tranquil·litat” i afirma que s’estan duent a terme les “accions necessàries” per a “tornar com més prompte millor a la normalitat”.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Diana Morant s’oferix per a liderar el PSPV i veu un empat tècnic entre blocs en la Comunitat

Diana Morant anuncia que es presentarà per a encapçalar la llista del PSPV a la Generalitat quan el partit òbriga el procés i sosté que existix un empat tècnic entre els blocs d'esquerra i dreta en la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca demana al Govern que exigisca a la UE més flexibilitat en fitosanitaris per al camp valencià

Pérez Llorca urgix al Govern a reclamar a la Unió Europea més flexibilitat en l'ús de fitosanitaris perquè el camp valencià competisca en igualtat de condicions enfront dels productes extracomunitaris.

Pérez Llorca titlla d’estèril el debat sobre la prioritat nacional i reivindica la prioritat valenciana

Pérez Llorca considera estèril el debat sobre la prioritat nacional vinculat al pacte PP-Vox a Extremadura i defén prioritzar l'arrelament i la Comunitat Valenciana. Nega que estes polítiques suposen racisme i recorda que ja s'apliquen criteris similars en ajudes i vivenda.

Marcelino alerta sobre el millor moment de l’Oviedo i reclama màxima exigència al Vila-real

Marcelino advertix que l'Oviedo travessa la seua millor fase de la temporada malgrat estar en descens i exigix al Vila-real màxima concentració per a defendre la tercera plaça i l'objectiu de Champions.

Catalá defén el reforç de personal a València i nega boicot a la regularització d’immigrants

María José Catalá sosté que l'Ajuntament de València està reforçant personal per a la regularització d'immigrants i rebutja les acusacions de boicot del PSOE.

Bernabé acusa a Catalá d’aïllar-se i embossar la gestió de la regularització de migrants

Pilar Bernabé critica que María José Catalá s'ha quedat sola i ha reaccionat tard i malament davant el reforç de personal municipal per al procés de regularització extraordinària de migrants.

Arkadia Space desenrotllarà el sistema de propulsió de l’avió espacial reutilitzable VORTEX-D

Arkadia Space ha sigut seleccionada per Dassault Aviation per a dissenyar i subministrar el sistema de propulsió del demostrador espacial reutilitzable VORTEX-D, reforçant el seu paper en el sector aeroespacial europeu.

El exgerente del PSOE nega que les xistorres anaren bitllets de 500 o 200 euros

El exgerente del PSOE, Mariano Moreno, nega que el partit manejara bitllets de 500 o 200 euros i defén el control intern sobre l'efectiu en el juí del cas Koldo i els contractes de màscares.