16.6 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

Marta Arce perd en les semifinals de judo i barallarà pel bronze en -57 quilos J2

PARÍS, 6 (de l’enviat especial d’EUROPA PRESS, Ramón Chamorro)

La judoca espanyola Marta Arce va perdre hui divendres en les semifinals de la categoria de -57 quilos J2 dels Jocs Paralímpics de Paris 2024, però manté les seues opcions de podi, ja que barallarà per guanyar el bronze, la quarta medalla en el seu palmarès i la primera des de Londres 2012.

L’espanyola va perdre per 0-1 davant de la uzbeka Kumushkhon Khodjaeva, que va aconseguir un ‘waza-ari’, impossible de remuntar per a la val·lisoletana en aquest combat de semifinals de la categoria de -57 quilos J2.

Abans, Arce es va imposar per la via ràpida en la seua primera baralla a la turca Dondu Yeyilsurt, campiona del món el 2022 i d’Europa el 2023, en la classe J1 (judocas cecs), gràcies a un ‘waza-ari’ i un ‘ippon’.

Ara, l’espanyola espera rival en el combat pel bronze, en el qual opta a penjar-se la seua quarta medalla paralímpica, després de les plates assolides a Atenes 2004 (-57 kg) i a Pequín 2008 (-63 kg) i el bronze a Londres 2012 (-63 kg).

Últimes notícies

Detinguts huit menors per l’agressió a un jove a l’eixida d’una discoteca a Alacant

Huit menors, de 14 a 16 anys, han sigut detinguts per la seua presumpta implicació en l'agressió a un jove de 16 anys fora d'una discoteca de la Platja de Sant Joan. El cas ha sigut remés a la Fiscalia de Menors per a decidir les mesures a adoptar.

L’Horta Sud convida als voluntaris de la dana a tornar com a turistes

L'Horta Sud llança en Fitur 2026 la campanya 'Torna a l'Horta Sud' perquè els qui van ajudar després de la dana tornen com a turistes, redescobrisquen la zona i donen suport a l'economia local.

La Generalitat recupera 50 quilòmetres de camins forestals a Xert després de la dana

La Generalitat ha reparat 50 km de camins i pistes forestals a Xert amb 1,1 milions després de la dana. L'actuació s'integra en un pla de 93 milions per a recuperar 2.755 km i reforçar la prevenció d'incendis.

Acaba l’alerta groga per fenòmens costaners a Alacant i seguix l’avís per vent

Emergències ha decretat la fi de l'alerta groga per fenòmens costaners en tota la costa d'Alacant, però manté els avisos per vent. L'avís continua actiu a l'interior nord de Castelló, interior sud de València i en tota la província d'Alacant.

Bombers contenen la propagació d’un incendi al costat d’una nau en el polígon de Carrús

El foc declarat en l'exterior d'una nau del polígon de Carrús afecta a apilaments de cartó, plàstic i restes de desballestament. No hi ha ferits i es preveuen diverses hores de treball.

Diversos detinguts per la mort d’un home a Benifaió després d’un incendi simulat

Diverses persones han sigut detingudes com a presumptes responsables de l'assassinat d'un home a Benifaió i de simular un incendi per a encobrir-lo. La investigació seguix sota secret judicial i l'autòpsia va descartar que la mort es deguera al foc.

La Universitat d’Alacant incorpora l’arxiu familiar Gallego Picazo sobre la Guerra Civil

La Universitat d'Alacant ha rebut l'arxiu de la família Gallego Picazo, amb cartes de l'Ebre i documents sobre repressió i postguerra. Després de la seua digitalització, podrà consultar-se en la web de l'Arxiu de la Democràcia.

Els bombers han realitzat 12 intervencions pel vent a Alacant i es decreten tancaments preventius

El vent ha provocat 12 actuacions dels bombers des de les 7.50 hores i ha motivat tancaments de parcs, jardins i del Castell de Santa Bàrbara. Les autoritats mantenen l'alerta groga i demanen precaució en zones arbrades i costaneres.