Anuncios

Marta Arce perd en les semifinals de judo i barallarà pel bronze en -57 quilos J2

PARÍS, 6 (de l’enviat especial d’EUROPA PRESS, Ramón Chamorro)

La judoca espanyola Marta Arce va perdre hui divendres en les semifinals de la categoria de -57 quilos J2 dels Jocs Paralímpics de Paris 2024, però manté les seues opcions de podi, ja que barallarà per guanyar el bronze, la quarta medalla en el seu palmarès i la primera des de Londres 2012.

Anuncios

L’espanyola va perdre per 0-1 davant de la uzbeka Kumushkhon Khodjaeva, que va aconseguir un ‘waza-ari’, impossible de remuntar per a la val·lisoletana en aquest combat de semifinals de la categoria de -57 quilos J2.

Abans, Arce es va imposar per la via ràpida en la seua primera baralla a la turca Dondu Yeyilsurt, campiona del món el 2022 i d’Europa el 2023, en la classe J1 (judocas cecs), gràcies a un ‘waza-ari’ i un ‘ippon’.

Ara, l’espanyola espera rival en el combat pel bronze, en el qual opta a penjar-se la seua quarta medalla paralímpica, després de les plates assolides a Atenes 2004 (-57 kg) i a Pequín 2008 (-63 kg) i el bronze a Londres 2012 (-63 kg).

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

La Fira del Llibre de València reobrirà esta vesprada després del tancament per la pluja

La Fira del Llibre de València reobrirà esta vesprada a les 17.00 després de la suspensió cautelar de les activitats per la pluja i reprendrà part de la seua programació cultural.

València organitza un gran dispositiu a la Malva-rosa per a seguir l’eclipsi solar d’agost

L'Ajuntament de València prepara un ampli dispositiu de mobilitat, seguretat, emergències i neteja per a l'eclipsi solar del 12 d'agost, que s'observarà de manera total des de la platja de la Malva-rosa.

Les tempestes es desplacen cap al nord i mantenen l’avís groc en quasi tota la Comunitat Valenciana

Les tempestes que afecten a Alacant es desplacen cap al nord amb intensitat forta i graníssol, mantenint activat l'avís groc per pluges en quasi tota la Comunitat Valenciana.

El Llevant encadena quatre triomfs en el Ciutat i frega la seua millor ratxa en Primera

El Llevant suma quatre victòries consecutives en el Ciutat de València i se situa a un sol triomf d'igualar la seua millor ratxa històrica com a local en Primera Divisió.

El València Basket es juga el passe a la final en Fontajau amb només un punt de renda

El València Basket defén en Fontajau el mínim avantatge reeixit en el Roig Arena per a aconseguir la final de la Lliga Femenina Endesa i assegurar bitllet europeu.

La Comunitat Valenciana aconseguix el major augment històric de professorat amb 8.082 docents més en dos anys

La Comunitat Valenciana suma 8.082 nous docents en dos anys, el major increment de plantilla de la seua història educativa, amb una inversió global de 687 milions d'euros i reforç en inclusió i cobertura de baixes.

Compromís reclama una nova comissió sobre la DANA després de donar per fracassada l’actual

Compromís demana en Les Corts una nova comissió d'investigació sobre la DANA del 29 d'octubre de 2024 en considerar que l'actual es tanca en fals i no ha aclarit responsabilitats.

CGT Ensenyament crida el professorat a donar suport a la vaga indefinida des del dilluns 11

CGT Ensenyament insta a tot el professorat de la Comunitat Valenciana a sumar-se a la vaga indefinida que arranca el dilluns 11, en defensa d'una educació pública i de qualitat.
Anuncios