Marta Arce perd en les semifinals de judo i barallarà pel bronze en -57 quilos J2

PARÍS, 6 (de l’enviat especial d’EUROPA PRESS, Ramón Chamorro)

La judoca espanyola Marta Arce va perdre hui divendres en les semifinals de la categoria de -57 quilos J2 dels Jocs Paralímpics de Paris 2024, però manté les seues opcions de podi, ja que barallarà per guanyar el bronze, la quarta medalla en el seu palmarès i la primera des de Londres 2012.

L’espanyola va perdre per 0-1 davant de la uzbeka Kumushkhon Khodjaeva, que va aconseguir un ‘waza-ari’, impossible de remuntar per a la val·lisoletana en aquest combat de semifinals de la categoria de -57 quilos J2.

Abans, Arce es va imposar per la via ràpida en la seua primera baralla a la turca Dondu Yeyilsurt, campiona del món el 2022 i d’Europa el 2023, en la classe J1 (judocas cecs), gràcies a un ‘waza-ari’ i un ‘ippon’.

Ara, l’espanyola espera rival en el combat pel bronze, en el qual opta a penjar-se la seua quarta medalla paralímpica, després de les plates assolides a Atenes 2004 (-57 kg) i a Pequín 2008 (-63 kg) i el bronze a Londres 2012 (-63 kg).

Últimes notícies

Arcadi España, el ministre d’Hisenda que afronta el seu gran port de muntanya

Arcadi España, economista valencià i apassionat del ciclisme, arriba al Ministeri d'Hisenda després d'una llarga trajectòria en la Generalitat i en el Govern central, amb el repte d'encarar els grans desequilibris del finançament autonòmic i els nous comptes públics.

Morant reivindica a Arcadi España com a ministre i un Govern d’Espanya amb més pes valencià

Diana Morant celebra el nomenament d'Arcadi España com a ministre d'Hisenda, destaca la seua trajectòria i reclama un Govern d'Espanya amb major representació valenciana enfront del Consell del PP i Vox.

Dona espanyola i oci en grup: així és la enoturista típica en la Ruta del Vi d’Alacant

La Ruta del Vi d'Alacant atrau sobretot a dones espanyoles adultes que viatgen en parella, família o amb amics, combinen la visita al celler amb gastronomia local i solen realitzar compres.

Alacant reclama al Govern que declare The Ocean Race esdeveniment d’excepcional interés públic

L'Ajuntament d'Alacant ha aprovat per unanimitat demanar al Govern que declare l'eixida de The Ocean Race 2027 esdeveniment d'excepcional interés públic per a assegurar incentius fiscals i reforçar l'impacte econòmic i turístic.

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per dir prostitutes a les ministres

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per les seues paraules sobre el Govern d'Espanya i sosté que la vicepresidenta valenciana ha dit el que realment pensa.

Carlos Cuerpo assumix la Vicepresidència Primera i Arcadi España dirigirà Hisenda

Pedro Sánchez nomena a Carlos Cuerpo vicepresident primer i a Arcadi España ministre d'Hisenda en substitució de María Jesús Montero, candidata del PSOE a Andalusia.

Pedro Bigas amplia el seu contracte amb l’Elx per una temporada més

El central Pedro Bigas continuarà una temporada més a l'Elx després d'acordar l'ampliació del seu contracte, consolidant-se com un dels pilars del vestuari franjiverde.

Carlos Cuerpo, nou vicepresident primer, i Arcadi España assumix Hisenda després de l’eixida de Montero

Carlos Cuerpo serà el nou vicepresident primer del Govern i mantindrà la cartera d'Economia, mentres que Arcadi España substituirà a María Jesús Montero al capdavant del Ministeri d'Hisenda després de la seua eixida per a competir a Andalusia.