10.8 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

Marta Arce perd en les semifinals de judo i barallarà pel bronze en -57 quilos J2

PARÍS, 6 (de l’enviat especial d’EUROPA PRESS, Ramón Chamorro)

La judoca espanyola Marta Arce va perdre hui divendres en les semifinals de la categoria de -57 quilos J2 dels Jocs Paralímpics de Paris 2024, però manté les seues opcions de podi, ja que barallarà per guanyar el bronze, la quarta medalla en el seu palmarès i la primera des de Londres 2012.

L’espanyola va perdre per 0-1 davant de la uzbeka Kumushkhon Khodjaeva, que va aconseguir un ‘waza-ari’, impossible de remuntar per a la val·lisoletana en aquest combat de semifinals de la categoria de -57 quilos J2.

Abans, Arce es va imposar per la via ràpida en la seua primera baralla a la turca Dondu Yeyilsurt, campiona del món el 2022 i d’Europa el 2023, en la classe J1 (judocas cecs), gràcies a un ‘waza-ari’ i un ‘ippon’.

Ara, l’espanyola espera rival en el combat pel bronze, en el qual opta a penjar-se la seua quarta medalla paralímpica, després de les plates assolides a Atenes 2004 (-57 kg) i a Pequín 2008 (-63 kg) i el bronze a Londres 2012 (-63 kg).

Últimes notícies

Dijous nuvolós i amb ratxes molt fortes a Alacant i l’interior de València i Castelló

La jornada presenta intervals de núvols i possibilitat de pluges febles al final del dia, amb vent de l'oest i nord-oest que tendirà a amainar a la vesprada. La cota de neu se situa en 1.100-1.300 metres a l'interior nord i les temperatures varien poc.

El Vila-real renova a Ilias Akhomach i ho cedix al Rayo Vallecano

El Vila-real ha ampliat el contracte de Ilias Akhomach i ha tancat la seua cessió al Rayo Vallecano fins a final de temporada. La decisió busca donar-li continuïtat després del seu retorn de la Copa d'Àfrica i una llarga lesió.

València reobrirà a l’estiu les piscines renovades del Parc de l’Oest

Les piscines del Parc de l'Oest de València reobriran en la temporada d'estiu després d'una rehabilitació integral. La inversió supera 1,2 milions i el termini d'obra és de sis mesos.

Rescaten a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d’hipotèrmia

El GERA ha trobat a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d'hipotèrmia en una zona de barranc i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira per a la seua atenció.

El subdirector d’Emergències va dir a Mazón la nit del 29-O que hi hauria entre 200 i 300 morts

Jorge Suárez va declarar davant la jutgessa que, la nit del 29 d'octubre, va estimar entre 200 i 300 morts. Va detallar dubtes i retards en l'enviament del Es-Alert.

Pérez Llorca anuncia 10 milions extra per a promoció exterior i eleva el pla a 19 milions

La Generalitat ha reforçat el seu pla de mitjans amb 10 milions addicionals, fins a 19 milions, per a promocionar la Comunitat Valenciana en els mercats nacional i internacional. El paquet s'acompanya d'una taula de connectivitat, un pla de platges i un programa de màrqueting per a l'interior.

El Vila-real encaixa el doble de gols en la Lliga de Campions que en LaLiga

L'equip seguix sense guanyar després de set jornades de Lliga de Campions i encaixa el doble que en LaLiga. En la Copa del Rei, la seua mitjana defensiva va ser d'un gol per partit.

La 15K Nocturna València Gana Energia supera els 6.000 inscrits en 24 hores

La carrera nocturna de 15 km va esgotar en minuts les 2.000 places promocionals i ja frega el següent tram de preu. La 13a edició serà el 26 de setembre.