Más Madrid dona ‘ànec per llebre’ en mostrar la foto falsa per a ‘embrutar la mascletà’ a la capital

Gir en els esdeveniments. L’ànec mort per la mascletà celebrada en la capital estava mort, sí, però va morir abans de l’esdeveniment pirotècnic. Un madrileny que passejava per Madrid Riu amb la seua filla va gravar el moment. “On està l’ànec?”, li pregunta a la xiqueta, que ho assenyala amb el dit. “Què està fent l’ànec?”, qüestiona a continuació. “Dormint”, contesta ella.

El delegat de Medi Ambient de l’Ajuntament de Madrid, Borja Carabante, havia dit que “cal prendre’s una mica de broma” la fotografia difosa en xarxes per dirigents de Más Madrid d’un ànec presumptament mort per la mascletà del diumenge a Madrid Riu: “Entenc que ara Más Madrid procedirà a fer l’autòpsia i ens donarà compte de quines són les causes“. No ha fet falta. El vídeo sembla suficient prova.

Almeida emplaça a Más Madrid a demanar disculpes

L’alcalde de Madrid, José Luis Martínez-Almeida, ha exigit aquest dimarts als regidors de Más Madrid que “demanen perdó” per haver difós en xarxes la fotografia d’un ànec presumptament mort per la mascletà del diumenge a Madrid Riu, després que s’haja viralitzat el vídeo que “demostra” que l’animal va morir abans de l’espectacle.

Més lluny va ser la portaveu en l’Assemblea, Manuela Bergerot, que va arribar a escriure: “Aquest és el resultat de la mascletà d’Almeida: una burxada estrepitosa que ha costat 48.000 euros i que ha matat animals en un espai renaturalitzat”. També adjuntava Bergerot la imatge de l’ànec mort.

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana frega el ple en turisme rural per Setmana Santa amb un 72% d’ocupació

El turisme rural en la Comunitat Valenciana aconseguix un 72% d'ocupació per Setmana Santa, en línia amb Andalusia, en un context marcat per la pujada del carburant, la incertesa internacional i la cautela en el gasto familiar.

Detingut un metge d’un centre de salut de Cullera per agressió sexual a dos pacients

La Guàrdia Civil ha detingut a un metge d'un centre de salut de Cullera per dos presumptes delictes d'agressió sexual a pacients, després de la denúncia inicial d'una dona i la posterior localització d'una altra possible víctima.

Dissabte amb ratxes de vent molt forts a Castelló i risc de pluges en el nord d’Alacant

La Comunitat Valenciana afronta un dissabte marcat per ratxes de vent molt forts del nord-oest a Castelló i l'interior nord de València, amb possibilitat de pluges febles en el litoral nord d'Alacant.

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la Confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia el veto a les dones en la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt i revisarà la seua inscripció com a entitat religiosa, en considerar que vulnera drets constitucionals.

Paunovic confia en el pla de Luis de la Font per a la porteria d’Espanya

El seleccionador de Sèrbia, Velljko Paunovic, assegura que Luis de la Font té un pla clar per a la porteria d'Espanya i considera a la Roja candidata al Mundial pel seu estil i continuïtat.

Álex Baena viu com un orgull el seu retorn a Vila-real amb la selecció espanyola

Álex Baena afronta com un partit molt especial l'amistós España-Sèrbia, el seu primer retorn a l'Estadi de la Ceràmica des de la seua eixida del Vila-real, i confia a consolidar-se per al Mundial malgrat els pocs minuts en l'Atlètic.

De la Font reivindica la seua porteria abans de l’Espanya-Sèrbia amistós

Luis de la Font assegura que Espanya compta amb quatre dels deu millors porters del món i afronta els amistosos davant Sèrbia i Egipte com si ja estiguera jugant el Mundial.

Ana Redondo reclama la dimissió de Susana Camarero després dels seus insults al Govern

La ministra d'Igualtat, Ana Redondo, reclama la dimissió de la vicepresidenta valenciana Susana Camarero en considerar insuficients les seues disculpes per dir prostitutes al Govern d'Espanya.