Más Madrid dona ‘ànec per llebre’ en mostrar la foto falsa per a ‘embrutar la mascletà’ a la capital

Gir en els esdeveniments. L’ànec mort per la mascletà celebrada en la capital estava mort, sí, però va morir abans de l’esdeveniment pirotècnic. Un madrileny que passejava per Madrid Riu amb la seua filla va gravar el moment. “On està l’ànec?”, li pregunta a la xiqueta, que ho assenyala amb el dit. “Què està fent l’ànec?”, qüestiona a continuació. “Dormint”, contesta ella.

El delegat de Medi Ambient de l’Ajuntament de Madrid, Borja Carabante, havia dit que “cal prendre’s una mica de broma” la fotografia difosa en xarxes per dirigents de Más Madrid d’un ànec presumptament mort per la mascletà del diumenge a Madrid Riu: “Entenc que ara Más Madrid procedirà a fer l’autòpsia i ens donarà compte de quines són les causes“. No ha fet falta. El vídeo sembla suficient prova.

Almeida emplaça a Más Madrid a demanar disculpes

L’alcalde de Madrid, José Luis Martínez-Almeida, ha exigit aquest dimarts als regidors de Más Madrid que “demanen perdó” per haver difós en xarxes la fotografia d’un ànec presumptament mort per la mascletà del diumenge a Madrid Riu, després que s’haja viralitzat el vídeo que “demostra” que l’animal va morir abans de l’espectacle.

Més lluny va ser la portaveu en l’Assemblea, Manuela Bergerot, que va arribar a escriure: “Aquest és el resultat de la mascletà d’Almeida: una burxada estrepitosa que ha costat 48.000 euros i que ha matat animals en un espai renaturalitzat”. També adjuntava Bergerot la imatge de l’ànec mort.
Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Ull Gargot transforma el dibuix en solitari en una comunitat creativa a l’aire lliure a València

Ull Gargot ha convertit l'acte íntim de dibuixar en una trobada mensual i gratuïta en espais públics de València, on professionals i aficionats compartixen quaderns, processos i idees a l'aire lliure.

Cel nuvolós i lleuger repunt de temperatures a l’interior per a tancar abril en la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta l'últim dissabte d'abril amb cel nuvolós, possibilitat de pluges en l'extrem sud, temperatures quasi sense canvis i vent fluix de component este.

La majoria del professorat valencià recolza una vaga indefinida des de l’11 de maig

Quasi deu mil docents valencians participen en una consulta sindical i s'inclinen majoritàriament per iniciar una vaga indefinida l'11 de maig, amb un ampli suport a mantindre-la el temps que siga necessari.

Diana Morant acusa a Pérez Llorca d’anteposar l’agenda de Vox a les prioritats dels valencians

Diana Morant critica que el Govern valencià de Juanfran Pérez Llorca seguix l'agenda pactada amb Vox, amb privatització de servicis públics i falta de celebració del 25 d’Abril.

TastArròs 2026 plena d’arròs i tradició la plaça de l’Ajuntament de València

La plaça de l'Ajuntament de València celebra la primera jornada de TastArròs 2026, una trobada popular que reivindica l'arròs amb propostes gastronòmiques, activitats culturals i tradició local.

El Real Oviedo s’agarra a la seua última opció davant un Elx encara sense guanyar fora de casa

El Real Oviedo, cuer de Primera Divisió, es juga gran part de les seues opcions de permanència davant un Elx que encara no ha guanyat a domicili però arriba llançat en resultats recents.

Bernabé contraposa la prioritat veïnal del PSPV a l’abandó de Catalá en Orriols

Pilar Bernabé reivindica en Orriols la prioritat veïnal del PSPV i acusa el govern de María José Catalá d'abandonar el barri i retallar inversions i servicis bàsics.

Màxim Quiles domina de nou a Jerez i passa a la Q2 amb el millor temps en Moto3

Màxim Quiles torna a marcar la referència en Moto3 en el Gran Premi d'Espanya, lidera la segona jornada de lliures a Jerez sobre asfalt mullat i accedix a la Q2 amb solvència.