Más Madrid dona ‘ànec per llebre’ en mostrar la foto falsa per a ‘embrutar la mascletà’ a la capital

Gir en els esdeveniments. L’ànec mort per la mascletà celebrada en la capital estava mort, sí, però va morir abans de l’esdeveniment pirotècnic. Un madrileny que passejava per Madrid Riu amb la seua filla va gravar el moment. «On està l’ànec?», li pregunta a la xiqueta, que ho assenyala amb el dit. «Què està fent l’ànec?», qüestiona a continuació. «Dormint», contesta ella.

El delegat de Medi Ambient de l’Ajuntament de Madrid, Borja Carabante, havia dit que «cal prendre’s una mica de broma» la fotografia difosa en xarxes per dirigents de Más Madrid d’un ànec presumptament mort per la mascletà del diumenge a Madrid Riu: «Entenc que ara Más Madrid procedirà a fer l’autòpsia i ens donarà compte de quines són les causes«. No ha fet falta. El vídeo sembla suficient prova.

Almeida emplaça a Más Madrid a demanar disculpes

L’alcalde de Madrid, José Luis Martínez-Almeida, ha exigit aquest dimarts als regidors de Más Madrid que «demanen perdó» per haver difós en xarxes la fotografia d’un ànec presumptament mort per la mascletà del diumenge a Madrid Riu, després que s’haja viralitzat el vídeo que «demostra» que l’animal va morir abans de l’espectacle.

Més lluny va ser la portaveu en l’Assemblea, Manuela Bergerot, que va arribar a escriure: «Aquest és el resultat de la mascletà d’Almeida: una burxada estrepitosa que ha costat 48.000 euros i que ha matat animals en un espai renaturalitzat». També adjuntava Bergerot la imatge de l’ànec mort.

Últimes notícies

David Ferrer presenta la nova samarreta de la selecció espanyola de tenis

La selecció espanyola de tenis estrena samarreta per a les pròximes eliminatòries de la Copa Davis, un equipament roig i groc presentada pel capità David Ferrer, que confia en la nova generació de jugadors.

Sanitat reforça l’atenció 24 hores, la salut mental i les teràpies oncològiques en els pressupostos de 2026

La Conselleria de Sanitat destina 9.453 milions en 2026, un 3% més, amb focus en nous centres d'urgències 24 hores, reforç de salut mental i alta tecnologia contra el càncer.

Callosa de Segura es concentra en silenci per Patricia, víctima d’un assassinat masclista

Desenes de veïns de Callosa de Segura es concentren davant l'Ajuntament per a guardar un minut de silenci i condemnar l'assassinat masclista de Patricia a les mans de la seua parella.

El detingut per l’assassinat masclista de Callosa confessa que va escanyar a la seua parella després d’una discussió

L'home detingut per l'assassinat masclista de Patricia, de 48 anys, a Callosa de Segura ha confessat que la va escanyar després d'una discussió i que ja tenia denúncies prèvies d'altres exparelles.

Iñigo Pérez es presenta al Vila-real: un desafiament clau en la seua carrera

Iñigo Pérez s'estrena com a entrenador del Vila-real i definix el repte com un desafiament important en la seua carrera, amb la mirada posada a mantindre el nivell de l'equip en LaLiga i en la Lliga de Campions.

Educació reduïx al 12,62% el seguiment de la vaga docent en el seu moment 17

La Conselleria d'Educació situa en el 12,62% el seguiment de la vaga indefinida del professorat valencià en el seu desseté dia, amb lleugeres diferències entre províncies i coincidència amb les proves d'accés a la universitat.

La Generalitat destina més de 26 milions a obres antiriuades per a blindar els polígons industrials

La Conselleria d'Indústria prioritza en els pressupostos de 2026 la recuperació després de la dana amb més de 26 milions per a obres antiriuades i ajudes a empreses, en un marc de retallada global del departament i crítiques de l'oposició.

Morales s’acomiada del Llevant després de tancar el seu espinita amb l’ascens a Burgos

José Luis Morales s'acomiada del Llevant després de deu temporades, 377 partits i 83 gols, i reconeix que l'ascens reeixit a Burgos li va permetre tancar la espinita del descens de 2022.