Les mascotes podran pujar al bus amb el seu carnet d’EMT València

EMT VALÈNCIA MASCOTES

Carnet ‘EMT Mascota’ | Ajuntament de València
 

Els animals de companyia podran viatjar en els autobusos de l’Empresa Municipal de Transports (EMT) de València amb el nou títol ‘EMT Mascota’ i un carnet amb la seua foto. No podran pesar més de 15 quilos, hauran de portar un xip identificatiu i anar en transportí.

 

Es tracta d’una novetat que té previst aprovar la junta de govern local este divendres, 22 de novembre, amb la nova normativa que regula l’obtenció de l’innovador títol ‘EMT Mascota’.

 

A partir del pròxim dilluns 25, el bo permetrà que els animals de companyia viatgen amb autobús sempre que complisquen els tres requisits. La mesura màxima del transportí és de ’45x35x25′, detalla el consistori en un comunicat.

 

5 euros per viatjar durant 2 anys

Si la iniciativa és ratificada, els propietaris podran sol·licitar el nou títol en l’oficina d’atenció a la ciutadania de l’EMT. Per a fer-se amb un, hauran de presentar el document d’identitat, la cartilla de vacunació de l’animal actualitzada i una fotografia tamany carnet de la mascota.

 

Es tracta d’una targeta personalitzada i recarregable de caràcter bianual amb un cost únic de cinc euros, amb la que es podran utilitzar totes les línies d’autobusos públics, sense límit de viatges, que gestiona l’entitat en València.

 

EMT VALÈNCIA MASCOTES

Carnet ‘EMT Mascota’ | Ajuntament de València
 

No podran ocupar un seient

Segons la normativa, els amos hauran de portar el transportí en la seua falda o en els peus en el cas de què haja d’anar en terra, però mai podrà ocupar un seient. Hauran de buscar una ubicació en el bus que no genere molèsties als altres passatgers, ja que si es crea alguna situació d’incomoditat sempre prevaldrà l’humà.

 

  

No tindran permés l’accés els animals exòtics, verinosos o considerats potencialment perillosos, ja que podrien posar en risc als viatgers. També queden exclosos del títol ‘EMT Mascota’ els gossos guia i animals terapèutics, ja que ja tenen la seua pròpia normativa.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Quatre dies d’incendi a la Vall d’Uixó: 8.500 hectàrees cremades i 10.000 evacuats

L’incendi declarat dissabte a la Vall d’Uixó enceta el quart dia actiu, amb 8.500 hectàrees calcinades i unes 10.000 persones encara evacuades, malgrat el retorn parcial autoritzat anit.

La Comunitat Valenciana suma 33.300 ocupats i redueix l’atur en 23.000 persones en tres mesos

La Comunitat Valenciana ha incrementat en 33.300 les persones ocupades i ha reduït l’atur en 23.000 en el segon trimestre de l’any, encara amb una taxa de desocupació per damunt de la mitjana estatal.

Nit tranquil·la a la Vall d’Uixó però l’incendi continua actiu i ja ha arrasat 8.500 hectàrees

La nit ha sigut meteorològicament tranquil·la a la zona de l'incendi de la Vall d'Uixó, però el foc continua actiu en el seu quart dia i ja ha cremat unes 8.500 hectàrees, amb centenars de veïns encara evacuats.

S’alça parcialment el confinament per l’incendi de la Vall d’Uixó en quatre barris

La Generalitat mantindrà fins a les 23.59 hores les evacuacions i confinaments per l’incendi de la Vall d’Uixó, però permet tornar a casa als veïns de quatre barris concrets.

Ferit un xiquet en caure un carret de golf des d’un pont a Rojales

Un xiquet ha resultat ferit en eixir-se de la via un carret de golf i caure d’un pont d’uns tres metres d’alçària en un camp de Rojales (Alacant). El menor ha patit diversos colps i ha sigut atés per personal sanitari al lloc.

La Vilavella queda buida després del desallotjament pel greu incendi de la Vall d’Uixó

La Vilavella, municipi de quasi 3.000 habitants a l'interior de Castelló, ha sigut desallotjada pel gran incendi forestal de la Vall d'Uixó i espera l'autorització per a tornar a les vivendes.

Onda alça totes les restriccions d’aigua després de l’incendi forestal

L’Ajuntament d’Onda ha informat que ja ha deixat sense efecte totes les restriccions d’ús d’aigua de la xarxa imposades pel recent incendi forestal, després de la nova valoració del Departament de Salut Pública de Castellón.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa ja 8.500 hectàrees i arriba als 72 km de perímetre

L’incendi forestal iniciat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat unes 8.500 hectàrees i té ja 72 quilòmetres de perímetre. S’ha alçat el confinament en quatre barris i este dimarts es decidirà si s’estén la mesura a la resta de zones afectades.
FILMOTECA D'ESTIU