Massiel enfada molt a Jorge Javier Vázquez en el Deluxe

Massiel ha tornat al plató de ‘Sábado deluxe‘ per a parlar sense pèls en la llengua una vegada més sobretot i sobre tots. La cantant i guanyadora del Festival d’Eurovisió en 1968 ha tornat a protagonitzar en la seua entrevista amb Jorge Javier Vázquez grans moments televisius per al record.

Semblava una entrevista tranquil·la

L’entrevista entre Masiel i Jorge Javier Vázquez en “Sábado Deluxe” ha començat tranquil·la, però poc duraria esta tranquil·litat, en parlar del llibre de Miguel Bosé ‘El hijo del capitán trueno’ poc es feia presagiar el que venia, el presentador explotava contra Masiel.

El motiu

Tot va començar quan la convidada va parlar del llibre del cantant: “Vaig estar llegint el llibre de Miguel Bosé, que està molt ben escrit. Sé que et cau malament i tens motius perquè et caiga malament“. Diu recomanar-ho “perquè és un llibre ple d’autenticitat. Està molt ben escrit i s’ha quedat en pilotes“. Així mateix, Massiel defensava al cantant de les crítiques per la seua actitud amb la premsa: “Jo entenc que tallés als periodistes. Li van fer una pregunta impertinent i el llibre mereix un respecte“.

El presentador no opinava el mateix

Jorge Javier no estava d’acord amb les paraules de la convidada: “Perdó, però jo no sé si vas llegir l’entrevista de Luz Sánchez Mellado que parlava de com tractava Miguel Bosé a la gent que li anava a fer les entrevistes. La gent de l’editorial ha acabat fins a la trossa de Miguel Bosé pel seu caràcter“. I rematava: “No es pot maltractar a tots per ser Miguel Bosé”. Era llavors quan Massiel sortia en defensa de Bosé fent una impensable acusació sobre el presentador: “Tu has estat un gran maltractador de la gent“.

Sent, per favor. No, no, no… Per ací no anem. Que isca una persona del meu equip…“, s’intentava defensar Jorge Javier del que acaba de dir Massiel en ‘Sábado Deluxe’. Però l’artista li tallava: “No s’atreviran mai“. En este instant Vázquez s’afartava i li deixava les coses clares a la convidada: “Em sembla que per donar una resposta em poses en una situació realment que no em meresc amb el que tu i jo ens coneixem. Em sembla molt injust perquè demà este serà el titular“.

I continuava defensant-se: “Mira, jo podré tenir rampells i barallar-me, però a mi no se’m pot cridar en cap concepte maltractador. Mai. No ha eixit una persona ni eixirà mai. Això que quede clar“. Després d’això Massiel reculava abans que Vázquez apartara el tema per a parlar d’un altre assumpte: “Bé, perquè ho retirem. Amb mi ets collonut”.

<

>

Altres temes de la vida de Masiel

Massiel també va recordar algunes de les històries d’amor que més li van marcar, s’ha mostrat molt crítica amb alguns articles de premsa publicats sobre ella i ha repassat els últims moments televisius que ha protagonitzat.

La cantant va haver d’anar-se a donar a llum al seu fill a Londres: “Ací a Espanya, com a mare soltera, m’ho podrien haver llevat”

El naixement del seu fill Aitor. Aitor Carlos Zayas va néixer l’1 de juny de 1977 i ho va fer a Londres, lloc fins al qual la seua mare es va traslladar al costat del seu germà Emilio per a poder registrar-li precisament com a fill al costat de Carlos Zayas, ja que a Espanya no podia fer-se sense estar casada: “Ací hauria estat mare soltera i Luis Recatero podria haver reclamat la seua paternitat per estar casat amb mi a ulls de l’església“.

<

>

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca viu amb emoció l’Ofrena a la Verge dels Desemparats en un dia molt important

El president de la Generalitat Juanfran Pérez Llorca desfila en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat, destacant el privilegi de participar al costat de la seua filla en un dia molt important per a ell.

La Cantina planta una falla per a no oblidar la DANA i homenatjar les víctimes

El centre de voluntariat La Cantina planta per segon any la falla No oblidar la DANA en Russafa com a monument a la memòria i homenatge a les víctimes de les inundacions.

Pérez Llorca viu una Ofrena molt emotiva al costat de la seua filla en les Falles de València

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, participa en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat i destaca el privilegi de viure-la al costat de la seua filla.

València entra en la recta final de les Falles amb la ciutat abarrotada de turistes

València afronta els últims dies de les Falles de 2026 amb la ciutat saturada de visitants, alta ocupació turística i un calendari festiu intens que culmina en la Nit del Foc i la Cremà.

APTUR CV denuncia sabotatges en 450 vivendes turístiques de València després de les Falles

APTUR CV denuncia una onada de vandalisme en panys i façanes d'unes 450 vivendes turístiques a València durant els últims dies de les Falles, amb danys que xifra en 250.000 euros i un impacte en la convivència veïnal i la imatge de la ciutat.

Rototom Sunsplash 2026 revela un primer cartell amb Major Lazer, Shenseea i Protoje

El Rototom Sunsplash 2026 anuncia un potent primer avanç de cartell amb Major Lazer Soundsystem, Shenseea, Protoje, G-5 i referents històrics del reggae i el ska.

Més de 300 bombers vetlen per la seguretat en la cremà de les Falles de València 2026

Més de 300 bombers i un centenar de voluntaris de Protecció Civil integren el dispositiu especial per a la Nit de la Cremà a València, que supervisarà 95 falles amb especial atenció a les de major risc.

Modernitat i tradició enlluernen en la penúltima i eixordadora mascletà de les Falles 2026

La Pirotècnia Caballer FX Global Foc combina foc digital i pólvora clàssica en una mascletà de 180 quilos i cinc minuts de ritme ascendent que fa vibrar la plaça de l'Ajuntament de València.