Massiel enfada molt a Jorge Javier Vázquez en el Deluxe

Massiel ha tornat al plató de ‘Sábado deluxe‘ per a parlar sense pèls en la llengua una vegada més sobretot i sobre tots. La cantant i guanyadora del Festival d’Eurovisió en 1968 ha tornat a protagonitzar en la seua entrevista amb Jorge Javier Vázquez grans moments televisius per al record.

Semblava una entrevista tranquil·la

L’entrevista entre Masiel i Jorge Javier Vázquez en «Sábado Deluxe» ha començat tranquil·la, però poc duraria esta tranquil·litat, en parlar del llibre de Miguel Bosé ‘El hijo del capitán trueno’ poc es feia presagiar el que venia, el presentador explotava contra Masiel.

El motiu

Tot va començar quan la convidada va parlar del llibre del cantant: «Vaig estar llegint el llibre de Miguel Bosé, que està molt ben escrit. Sé que et cau malament i tens motius perquè et caiga malament«. Diu recomanar-ho «perquè és un llibre ple d’autenticitat. Està molt ben escrit i s’ha quedat en pilotes«. Així mateix, Massiel defensava al cantant de les crítiques per la seua actitud amb la premsa: «Jo entenc que tallés als periodistes. Li van fer una pregunta impertinent i el llibre mereix un respecte«.

El presentador no opinava el mateix

Jorge Javier no estava d’acord amb les paraules de la convidada: «Perdó, però jo no sé si vas llegir l’entrevista de Luz Sánchez Mellado que parlava de com tractava Miguel Bosé a la gent que li anava a fer les entrevistes. La gent de l’editorial ha acabat fins a la trossa de Miguel Bosé pel seu caràcter«. I rematava: «No es pot maltractar a tots per ser Miguel Bosé». Era llavors quan Massiel sortia en defensa de Bosé fent una impensable acusació sobre el presentador: «Tu has estat un gran maltractador de la gent«.

«Sent, per favor. No, no, no… Per ací no anem. Que isca una persona del meu equip…«, s’intentava defensar Jorge Javier del que acaba de dir Massiel en ‘Sábado Deluxe’. Però l’artista li tallava: «No s’atreviran mai«. En este instant Vázquez s’afartava i li deixava les coses clares a la convidada: «Em sembla que per donar una resposta em poses en una situació realment que no em meresc amb el que tu i jo ens coneixem. Em sembla molt injust perquè demà este serà el titular«.

I continuava defensant-se: «Mira, jo podré tenir rampells i barallar-me, però a mi no se’m pot cridar en cap concepte maltractador. Mai. No ha eixit una persona ni eixirà mai. Això que quede clar«. Després d’això Massiel reculava abans que Vázquez apartara el tema per a parlar d’un altre assumpte: «Bé, perquè ho retirem. Amb mi ets collonut».

<

>

Altres temes de la vida de Masiel

Massiel també va recordar algunes de les històries d’amor que més li van marcar, s’ha mostrat molt crítica amb alguns articles de premsa publicats sobre ella i ha repassat els últims moments televisius que ha protagonitzat.

La cantant va haver d’anar-se a donar a llum al seu fill a Londres: «Ací a Espanya, com a mare soltera, m’ho podrien haver llevat»

El naixement del seu fill Aitor. Aitor Carlos Zayas va néixer l’1 de juny de 1977 i ho va fer a Londres, lloc fins al qual la seua mare es va traslladar al costat del seu germà Emilio per a poder registrar-li precisament com a fill al costat de Carlos Zayas, ja que a Espanya no podia fer-se sense estar casada: «Ací hauria estat mare soltera i Luis Recatero podria haver reclamat la seua paternitat per estar casat amb mi a ulls de l’església«.

<

>

 

Últimes notícies

Una dona es recupera després d’ofegar-se a la platja dels Locos de Torrevieja

Una dona ha sigut reanimada durant més de mitja hora per la Guàrdia Civil després d’ofegar-se a la platja dels Locos de Torrevieja. La víctima va arribar a entrar en coma però actualment està recuperada.

Lambda porta al Síndic de Greuges les traves a la manifestació de l’Orgull a València

Lambda ha denunciat davant el Síndic de Greuges que les obres del carrer Colón i la falta d’informació de l’Ajuntament han limitat el dret de manifestació en l’Orgull LGTBIAQ+ de València.

Dos jugadors del Valencia Basket aniran amb Espanya a la finestra decisiva per al Mundial

Jaime Pradilla i Álvaro Cárdenas, jugadors del Valencia Basket, han sigut convocats amb Espanya per a jugar contra Dinamarca i Geòrgia en la tercera i última finestra de classificació per al Mundial de bàsquet de Catar 2027.

Fins a 10.000 persones viuran l’eclipsi solar d’agost des de la Malva-rosa i el Cabanyal

Les platges de la Malva-rosa i el Cabanyal seran el punt oficial d’observació de l’eclipsi solar total del 12 d’agost a València, amb fins a 10.000 persones previstes i un ampli dispositiu de seguretat i transport.

Els aficionats del València Basket s’enfronten a un estiu ple de canvis en la plantilla campiona

El València Basket, recent campió de la Lliga Endesa, afronta un mercat marcat per l’interés d’equips d’Euroliga i NBA en les seues estrelles i per diversos contractes que acaben o poden rebaixar-se.

València es prepara per als Gay Games amb l’objectiu de mostrar una ciutat diversa i feliç

Els Gay Games 2026 arranquen este cap de setmana a València, on l’alcaldessa María José Catalá vol projectar la imatge d’una ciutat diversa, feliç i unida entorn de l’esport, mentres impulsa una important reforma del Poliesportiu d’Orriols.

El Valencia Basket corona la Lliga Endesa amb un joc de 100 punts i récord anotador

El Valencia Basket ha conquistat la Lliga Endesa amb un estil ofensiu desbocat: ha superat els 100 punts en 29 dels 91 partits disputats, amb un ritme alt, molt triple i una defensa agressiva que han marcat la seua identitat.

El Valencia presenta la temporada a Mestalla amb el Trofeu Taronja contra el Newcastle

El Valencia disputarà la 54a edició del Trofeu Taronja contra el Newcastle United FC el dissabte 8 d’agost a les 21.00 hores a Mestalla, en l’últim amistós abans de l’inici de Lliga.