Massiel enfada molt a Jorge Javier Vázquez en el Deluxe

Massiel ha tornat al plató de ‘Sábado deluxe‘ per a parlar sense pèls en la llengua una vegada més sobretot i sobre tots. La cantant i guanyadora del Festival d’Eurovisió en 1968 ha tornat a protagonitzar en la seua entrevista amb Jorge Javier Vázquez grans moments televisius per al record.

Semblava una entrevista tranquil·la

L’entrevista entre Masiel i Jorge Javier Vázquez en “Sábado Deluxe” ha començat tranquil·la, però poc duraria esta tranquil·litat, en parlar del llibre de Miguel Bosé ‘El hijo del capitán trueno’ poc es feia presagiar el que venia, el presentador explotava contra Masiel.

El motiu

Tot va començar quan la convidada va parlar del llibre del cantant: “Vaig estar llegint el llibre de Miguel Bosé, que està molt ben escrit. Sé que et cau malament i tens motius perquè et caiga malament“. Diu recomanar-ho “perquè és un llibre ple d’autenticitat. Està molt ben escrit i s’ha quedat en pilotes“. Així mateix, Massiel defensava al cantant de les crítiques per la seua actitud amb la premsa: “Jo entenc que tallés als periodistes. Li van fer una pregunta impertinent i el llibre mereix un respecte“.

El presentador no opinava el mateix

Jorge Javier no estava d’acord amb les paraules de la convidada: “Perdó, però jo no sé si vas llegir l’entrevista de Luz Sánchez Mellado que parlava de com tractava Miguel Bosé a la gent que li anava a fer les entrevistes. La gent de l’editorial ha acabat fins a la trossa de Miguel Bosé pel seu caràcter“. I rematava: “No es pot maltractar a tots per ser Miguel Bosé”. Era llavors quan Massiel sortia en defensa de Bosé fent una impensable acusació sobre el presentador: “Tu has estat un gran maltractador de la gent“.

Sent, per favor. No, no, no… Per ací no anem. Que isca una persona del meu equip…“, s’intentava defensar Jorge Javier del que acaba de dir Massiel en ‘Sábado Deluxe’. Però l’artista li tallava: “No s’atreviran mai“. En este instant Vázquez s’afartava i li deixava les coses clares a la convidada: “Em sembla que per donar una resposta em poses en una situació realment que no em meresc amb el que tu i jo ens coneixem. Em sembla molt injust perquè demà este serà el titular“.

I continuava defensant-se: “Mira, jo podré tenir rampells i barallar-me, però a mi no se’m pot cridar en cap concepte maltractador. Mai. No ha eixit una persona ni eixirà mai. Això que quede clar“. Després d’això Massiel reculava abans que Vázquez apartara el tema per a parlar d’un altre assumpte: “Bé, perquè ho retirem. Amb mi ets collonut”.

<

>

Altres temes de la vida de Masiel

Massiel també va recordar algunes de les històries d’amor que més li van marcar, s’ha mostrat molt crítica amb alguns articles de premsa publicats sobre ella i ha repassat els últims moments televisius que ha protagonitzat.

La cantant va haver d’anar-se a donar a llum al seu fill a Londres: “Ací a Espanya, com a mare soltera, m’ho podrien haver llevat”

El naixement del seu fill Aitor. Aitor Carlos Zayas va néixer l’1 de juny de 1977 i ho va fer a Londres, lloc fins al qual la seua mare es va traslladar al costat del seu germà Emilio per a poder registrar-li precisament com a fill al costat de Carlos Zayas, ja que a Espanya no podia fer-se sense estar casada: “Ací hauria estat mare soltera i Luis Recatero podria haver reclamat la seua paternitat per estar casat amb mi a ulls de l’església“.

<

>

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.

El PP exigix al PSPV una rectificació per al·lusions al nazisme en Les Corts

El PPCV reclama al síndic del PSPV en Les Corts que es disculpe per unes al·lusions al nazisme durant el debat sobre la prioritat nacional, que els populars consideren un insult al seu partit i als seus votants.

Presó provisional per a tres detinguts pel crim de l’empresari Jesús Tavira

La jutgessa envia a presó provisional sense fiança a tres dels quatre detinguts pel crim de l'empresari alacantí Jesús Tavira, el cadàver del qual va aparéixer enterrat en un pou en Bacarot. La investigació continua en un jutjat distint per al quart investigat, ja implicat en la causa per la desaparició.

La 61 Fira del Llibre de València obri amb xifres rècord i més activitats en Vivers

La 61 Fira del Llibre de València obri als Jardins de Vivers amb 105 expositors, més de 200 activitats i 1.800 firmes, consolidada com a gran cita cultural valenciana.

Recuperen a Alacant els cossos de tres migrants trobats en la mar

Els cossos d'un home, una dona i un menor han sigut recuperats en avançat estat de descomposició en aigües de la província d'Alacant, en diferents punts del litoral.

Corberán avisa davant l’Atlètic: espera la seua millor versió malgrat la Champions

Carlos Corberán afronta el dol de lliga davant l'Atlètic de Madrid convençut que el rival mostrarà la seua millor versió, malgrat estar entre les semifinals de la Lliga de Campions enfront de l'Arsenal. El tècnic subratlla l'exigència del xoc, la necessitat de punts per a la permanència i la importància de mantindre la màxima mentalitat competitiva.