Massiel enfada molt a Jorge Javier Vázquez en el Deluxe

Massiel ha tornat al plató de ‘Sábado deluxe‘ per a parlar sense pèls en la llengua una vegada més sobretot i sobre tots. La cantant i guanyadora del Festival d’Eurovisió en 1968 ha tornat a protagonitzar en la seua entrevista amb Jorge Javier Vázquez grans moments televisius per al record.

Semblava una entrevista tranquil·la

L’entrevista entre Masiel i Jorge Javier Vázquez en «Sábado Deluxe» ha començat tranquil·la, però poc duraria esta tranquil·litat, en parlar del llibre de Miguel Bosé ‘El hijo del capitán trueno’ poc es feia presagiar el que venia, el presentador explotava contra Masiel.

El motiu

Tot va començar quan la convidada va parlar del llibre del cantant: «Vaig estar llegint el llibre de Miguel Bosé, que està molt ben escrit. Sé que et cau malament i tens motius perquè et caiga malament«. Diu recomanar-ho «perquè és un llibre ple d’autenticitat. Està molt ben escrit i s’ha quedat en pilotes«. Així mateix, Massiel defensava al cantant de les crítiques per la seua actitud amb la premsa: «Jo entenc que tallés als periodistes. Li van fer una pregunta impertinent i el llibre mereix un respecte«.

El presentador no opinava el mateix

Jorge Javier no estava d’acord amb les paraules de la convidada: «Perdó, però jo no sé si vas llegir l’entrevista de Luz Sánchez Mellado que parlava de com tractava Miguel Bosé a la gent que li anava a fer les entrevistes. La gent de l’editorial ha acabat fins a la trossa de Miguel Bosé pel seu caràcter«. I rematava: «No es pot maltractar a tots per ser Miguel Bosé». Era llavors quan Massiel sortia en defensa de Bosé fent una impensable acusació sobre el presentador: «Tu has estat un gran maltractador de la gent«.

«Sent, per favor. No, no, no… Per ací no anem. Que isca una persona del meu equip…«, s’intentava defensar Jorge Javier del que acaba de dir Massiel en ‘Sábado Deluxe’. Però l’artista li tallava: «No s’atreviran mai«. En este instant Vázquez s’afartava i li deixava les coses clares a la convidada: «Em sembla que per donar una resposta em poses en una situació realment que no em meresc amb el que tu i jo ens coneixem. Em sembla molt injust perquè demà este serà el titular«.

I continuava defensant-se: «Mira, jo podré tenir rampells i barallar-me, però a mi no se’m pot cridar en cap concepte maltractador. Mai. No ha eixit una persona ni eixirà mai. Això que quede clar«. Després d’això Massiel reculava abans que Vázquez apartara el tema per a parlar d’un altre assumpte: «Bé, perquè ho retirem. Amb mi ets collonut».

<

>

Altres temes de la vida de Masiel

Massiel també va recordar algunes de les històries d’amor que més li van marcar, s’ha mostrat molt crítica amb alguns articles de premsa publicats sobre ella i ha repassat els últims moments televisius que ha protagonitzat.

La cantant va haver d’anar-se a donar a llum al seu fill a Londres: «Ací a Espanya, com a mare soltera, m’ho podrien haver llevat»

El naixement del seu fill Aitor. Aitor Carlos Zayas va néixer l’1 de juny de 1977 i ho va fer a Londres, lloc fins al qual la seua mare es va traslladar al costat del seu germà Emilio per a poder registrar-li precisament com a fill al costat de Carlos Zayas, ja que a Espanya no podia fer-se sense estar casada: «Ací hauria estat mare soltera i Luis Recatero podria haver reclamat la seua paternitat per estar casat amb mi a ulls de l’església«.

<

>

 

Últimes notícies

Reoberta la V-21 cap a València i Puçol després d’un dia tallada per un incendi

La V-21 ha sigut reoberta este dissabte de vesprada en els dos sentits entre València i Port Saplaya, després d’estar tallada tot el dia per la caiguda de cables elèctrics a causa d’un incendi de vegetació. El tall ha provocat retencions d’hasta cinc quilòmetres en direcció València i desviaments per la CV-311, l’A-7 i la CV-35.

Nicolas Pepe es perd la visita al Bernabéu per una cirurgia ocular

L’extrem del Villarreal Nicolas Pepe no ha pogut jugar contra el Real Madrid al Santiago Bernabéu després d’haver sigut sotmés a una cirurgia ocular programada. La seua absència se suma a la de l’extrem canadenc Tajon Buchanan, lesionat després d’anar amb la seua selecció.

Diomande envia Vinícius a la banqueta en el Real Madrid-Villarreal

Vinícius Júnior ha perdut la titularitat contra el Villarreal, on Yan Diomande ocuparà l’esquerra i tornaran Valverde i Mbappé a l’onze inicial.

Tall total de la V-21 entre València i Port Saplaya fins, com a mínim, les 21.00 hores

La V-21 està tallada en els dos sentits entre València i Port Saplaya des de les 4.00 hores per la caiguda d’un cable d’alta tensió cremat en un incendi de vegetació a Alboraia. La reobertura està prevista cap a les 21.00 hores, mentres els vehicles es desvien per la CV-311, l’A-7 i la CV-35.

Pérez Llorca assegura que un Govern de Feijóo prioritzarà la Comunitat Valenciana

El president del PPCV, Juanfran Pérez Llorca, defensa que un futur Govern de Feijóo prioritzaria la Comunitat Valenciana, milloraria infraestructures i garantiria una finançació justa. També promet no negar l'aigua al camp valencià i reconéixer el valencià en totes les institucions.

Elx i Celta busquen confirmar la reacció en un duel clau al Martínez Valero

Elx i Celta es mesuren diumenge al Martínez Valero, tots dos reforçats per la seua primera victòria abans del parèntesi de seleccions i amb l’objectiu d’allunyar-se del descens.

L’acampada per l’habitatge a València compleix una setmana i es prepara per créixer

L’acampada pel dret a l’habitatge a la plaça de l’Ajuntament de València arriba al seu primer cap de setmana amb més de 500 tendes, 1.500 persones i la intenció declarada de continuar creixent després de reordenar-se pels actes del 9 d’Octubre.

Debut exigent de Javier Aguirre en un El Sardinero ferit

El Racing torna a El Sardinero després d’un mes i rep un Valencia colista, que estrena Javier Aguirre a la banqueta i necessita reaccionar prompte.