12 anys i mig de presó per matar de dos punyalades a un company de treball a Altura

L’Audiència Provincial de Castelló ha condemnat a 12 anys i mig de presó per un delicte d’homicidi a un home que va matar a punyalades a un company de treball amb el qual havia discutit. La sentència, dictada després que un Jurat Popular li declarara culpable per unanimitat, li condemna a més a indemnitzar amb 310.000 euros a l’esposa, el fill, el pare i els quatre germans del mort pels danys morals que els va generar la seua mort.

Els fets van ocórrer el 20 de novembre de 2018, quan el condemnat i la víctima van discutir en l’empresa en la qual tots dos treballaven.

L’altercat va finalitzar amb una amonestació al penat, que va ser expulsat del seu centre de treball perquè no acatava l’autoritat i les ordres del mort, amb el qual ja havia mantingut enfrontaments previs.

Eixa mateixa vesprada, l’agressor, que acabava de complir els 18 anys, va esperar a la víctima a la porta de la seua casa, en el municipi d’Altura. Després d’una breu conversa en el portal, els dos homes van ser fins a un parc pròxim, on van iniciar una baralla en la qual es van colpejar mútuament.

En un moment de l’altercat, el condemnat va traure un ganivet de 14 centímetres de longitud de fulla i li va assestar dos punyalades en el costat esquerre a la víctima.

Una de les ganivetades li va trencar una costella, li va perforar el pulmó i el cor i li va seccionar l’artèria coronària, la qual cosa va provocar que l’agredit, de 28 anys, morira a causa d’una hemorràgia massiva.

Últimes notícies

Ramón Terrats torna al Getafe traspassat pel Villarreal

El migcampista Ramón Terrats ha sigut traspassat pel Villarreal al Getafe, on ja va jugar en la temporada 24-25 i on començarà ara una segona etapa a les ordres de José Bordalás.

Recomanen confinar-se per la columna de fum d’un incendi en un desguàs d’El Verger

Un incendi en un desguàs d’El Verger ha generat una intensa columna de fum i s’ha recomanat als veïns de la zona afectada que es confinen a casa i eviten acostar-se a l’incendi.

Castelló envia 24.000 quilos d’ajuda a les víctimes del terratrémol de Veneçuela

L’Ajuntament de Castelló ha organitzat l’enviament de 24.000 quilos d’aliments i productes de primera necessitat a Veneçuela per a donar suport als afectats pel terratrémol, amb la col·laboració d’associacions veneçolanes i la Generalitat.

Una gran columna de fum alarma Villena per un incendi en una planta de reciclatge

Un incendi en una planta de reciclatge a la carretera de Caudete, a Villena, ha generat una gran columna de fum i ha mobilitzat nombrosos efectius de Bombers i mitjans de l’empresa.

Mor un jove ofegat mentre es banyava al riu Xúquer a Sumacàrcer

Un jove ha mort ofegat este dimecres al riu Xúquer, a l’àrea recreativa de l’Esgoletja de Sumacàrcer, malgrat l’ampli dispositiu de rescat mobilitzat.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor ha deixat este dimecres fins a 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis valencians, segons Avamet.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor que afecta la Comunitat Valenciana ha deixat este dimecres 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis de la Costera i voltants, segons Avamet.

El nou edifici d’hospitalització del Clínic obrirà en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics

El nou edifici d’hospitalització del Hospital Clínic de València ha assolit el 98 % d’execució, finalitzarà les obres en setembre i començarà a funcionar en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics.