‘Soc jo el mateix marieta al qual vau perseguir insultant’: un jove denuncia una altra agressió homòfoba a València

Un jove ha denunciat l’agressió homòfoba que va patir aquest cap de setmana a València i que li ha deixat marques en gran part del cos per les puntades i colps rebuts. Però a més, la víctima ha fet públic també el seu cas en xarxes socials amb l’objectiu de donar visibilitat al succeït, que arribe el missatge als agressors i sobretot “que no li torne a passar a ningú”.

Pel que sembla la denúncia ha sigut posada aquest dilluns davant la comissaria de Patraix i el cas ha passat a la Brigada Policial d’Informació, un grup de la Policia Nacional especialitzat a investigar delictes d’odi.

Uns delictes que en els últims anys han anat en augment com reflecteixen també els informes oficials, i entre ells, a més d’aquells xenòfobs també han cobrat presència i virulència els de caràcter homòfob.

De fet, a València enguany, les agressions tant per portar un simple lema en una dessuadora com per l’aparença, com per referències a la identitat sexual, han ocupat titulars tant per la ruptura del silenci de les víctimes com per l’increment que estan patint.

En aquest últim cas que ha eixit a la llum, la víctima explica com tornava d’una festa amb els seus amics quan va veure a un grup gran de gent molt jove i un d’ells va començar a seguir-li fins a començar a insultar-li.

Els fets es produïen en un pas elevat per les vies del tres, en Malilla. Després dels insults van començar a córrer darrere d’ell i posteriorment va començar l’agressió mentre continuaven proferint frases com a “marieta, bujarra, engendre. No hauries d’haver nascut. Acabarem amb tu i amb els teus. Marieta et matarem, d’ací no sales“, segons ha relatat la víctima a través de diversos mitjans de comunicació i xarxes socials.

Últimes notícies

Renfe eleva a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València

Renfe incrementa de cinc a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València, la qual cosa suposa 1.700 places més a la setmana i una reorganització dels servicis de llarga distància.

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres combaten un incendi forestal a Benimantell

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres treballen des de primera hora de la vesprada per a controlar un incendi declarat en una zona forestal de Benimantell, a la Marina Baixa.

La Conselleria d’Educació dona per trencada la negociació amb els sindicats en deu minuts i la vaga seguix

La reunió entre la Conselleria d'Educació i els sindicats docents es va tancar en tot just deu minuts després d'alçar-se de la taula la consellera Carmen Ortí, per la qual cosa la vaga indefinida del professorat valencià continua.

L’IVAM obri Apoteosi Now, la gran explosió fotogràfica de Cristina de Middel

L'IVAM presenta Apoteosi Now, una exposició de Cristina de Middel amb 252 fotografies disposades com una gran explosió visual que qüestiona la saturació d'imatges.

Troben a la platja de l’Almadrava un bust romà d’època altoimperial en excel·lent estat

Unes obres de regeneració a la platja de l'Almadrava, a Alacant, han tret a la llum un bust romà de marbre blanc dels segles I-II d. C., probablement vinculat a la deessa Venus.

Una cort indonèsia anunciarà el dilluns la sentència pel naufragi de la família valenciana en Komodo

El tribunal de Labuan Baix comunicarà el dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del vaixell turístic afonat al Parc Nacional de Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana.

Pérez Llorca anuncia un nou Pla de Ciència lligat a una llei de Ciència i Innovació en la Comunitat

El Consell treballa en un nou Pla de Ciència vinculat a la futura llei de la Ciència i la Innovació, acompanyat d'un acord plurianual de finançament universitari i mesures per a reforçar talent i beques.

Hugo Duro veu la classificació europea com un gran premi per a acomiadar Mestalla

Hugo Duro confia que el València aprofite el seu opcion d'entrar en la Lliga Conferència davant el Barcelona i convertir el comiat de Mestalla en un gran premi per a la aficion.