‘Soc jo el mateix marieta al qual vau perseguir insultant’: un jove denuncia una altra agressió homòfoba a València

Un jove ha denunciat l’agressió homòfoba que va patir aquest cap de setmana a València i que li ha deixat marques en gran part del cos per les puntades i colps rebuts. Però a més, la víctima ha fet públic també el seu cas en xarxes socials amb l’objectiu de donar visibilitat al succeït, que arribe el missatge als agressors i sobretot “que no li torne a passar a ningú”.

Pel que sembla la denúncia ha sigut posada aquest dilluns davant la comissaria de Patraix i el cas ha passat a la Brigada Policial d’Informació, un grup de la Policia Nacional especialitzat a investigar delictes d’odi.

Uns delictes que en els últims anys han anat en augment com reflecteixen també els informes oficials, i entre ells, a més d’aquells xenòfobs també han cobrat presència i virulència els de caràcter homòfob.

De fet, a València enguany, les agressions tant per portar un simple lema en una dessuadora com per l’aparença, com per referències a la identitat sexual, han ocupat titulars tant per la ruptura del silenci de les víctimes com per l’increment que estan patint.

En aquest últim cas que ha eixit a la llum, la víctima explica com tornava d’una festa amb els seus amics quan va veure a un grup gran de gent molt jove i un d’ells va començar a seguir-li fins a començar a insultar-li.

Els fets es produïen en un pas elevat per les vies del tres, en Malilla. Després dels insults van començar a córrer darrere d’ell i posteriorment va començar l’agressió mentre continuaven proferint frases com a “marieta, bujarra, engendre. No hauries d’haver nascut. Acabarem amb tu i amb els teus. Marieta et matarem, d’ací no sales“, segons ha relatat la víctima a través de diversos mitjans de comunicació i xarxes socials.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un home de 50 anys resulta ferit per arma blanca en ple carrer a Picassent

Un home de 50 anys va ser apunyalat en el tòrax al carrer Sant Rosa de Picassent i traslladat per una ambulància SAMU a l'Hospital General de València.

Greu una xiqueta de 13 anys atropellada de matinada en l’A-31 a Alacant

Una xiqueta de 13 anys ha resultat ferida greu després de ser atropellada de matinada en l'A-31, a l'altura del polígon Babel d'Alacant, i ha sigut evacuada a l'Hospital General Doctor Balmis.

Núvols, pols en suspensió i caiguda de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta un dissabte amb augment de la nuvolositat, pols en suspensió i possible pluja feble amb fang, abans d'un diumenge de cels coberts i pluges generalitzades.

Desmantellada a Dénia una plantació de marihuana dirigida per un fugitiu reclamat per Lituània

La Policia Nacional ha desmantellat a Dénia una plantació de marihuana en una vivenda aïllada i ha detingut a dos hòmens, un d'ells reclamat per Lituània amb una orde europea de detenció i lliurament.

Set detinguts a Nules per explotar a 80 migrants en condicions de semiesclavitud

La Guàrdia Civil deté a Nules a set persones per integrar una xarxa de tràfic laboral que explotava a 80 migrants en el camp en condicions de semiesclavitud.

Un llibre denuncia la guerra bruta judicial contra Mónica Oltra com una Inquisició moderna

Un treball acadèmic convertit en llibre sosté que el procés judicial contra Mónica Oltra és un cas acreditat de lawfare i una forma d'Inquisició moderna que danya la qualitat democràtica.

L’Hospital General de València tanca dos banys per una forta olor després d’un abocament químic

L'Hospital General de València ha clausurat dos banys d'ús professional després d'un abocament accidental de colorant amb anilina que va generar una forta olor, mentres analitza mostres de les aigües residuals.

Avís groc per ratxes de fins a 80 km/h en la mitat nord de Castelló este diumenge

Aemet activa l'avís groc per vents del nord-oest de fins a 80 km/h a l'interior i litoral nord de Castelló, amb pluges i notable descens tèrmic.