‘Soc jo el mateix marieta al qual vau perseguir insultant’: un jove denuncia una altra agressió homòfoba a València

Un jove ha denunciat l’agressió homòfoba que va patir aquest cap de setmana a València i que li ha deixat marques en gran part del cos per les puntades i colps rebuts. Però a més, la víctima ha fet públic també el seu cas en xarxes socials amb l’objectiu de donar visibilitat al succeït, que arribe el missatge als agressors i sobretot “que no li torne a passar a ningú”.

Pel que sembla la denúncia ha sigut posada aquest dilluns davant la comissaria de Patraix i el cas ha passat a la Brigada Policial d’Informació, un grup de la Policia Nacional especialitzat a investigar delictes d’odi.

Uns delictes que en els últims anys han anat en augment com reflecteixen també els informes oficials, i entre ells, a més d’aquells xenòfobs també han cobrat presència i virulència els de caràcter homòfob.

De fet, a València enguany, les agressions tant per portar un simple lema en una dessuadora com per l’aparença, com per referències a la identitat sexual, han ocupat titulars tant per la ruptura del silenci de les víctimes com per l’increment que estan patint.

En aquest últim cas que ha eixit a la llum, la víctima explica com tornava d’una festa amb els seus amics quan va veure a un grup gran de gent molt jove i un d’ells va començar a seguir-li fins a començar a insultar-li.

Els fets es produïen en un pas elevat per les vies del tres, en Malilla. Després dels insults van començar a córrer darrere d’ell i posteriorment va començar l’agressió mentre continuaven proferint frases com a “marieta, bujarra, engendre. No hauries d’haver nascut. Acabarem amb tu i amb els teus. Marieta et matarem, d’ací no sales“, segons ha relatat la víctima a través de diversos mitjans de comunicació i xarxes socials.

Últimes notícies

Europa reforça la lluita contra les noves plagues agràries amb un projecte liderat també per l’IVIA

L’Institut Valencià d’Investigacions Agràries participa en PhytoPRISM, un projecte europeu de 6 milions d’euros que vol millorar la defensa dels cultius davant noves plagues i patògens, amb especial impacte en sectors clau com els cítrics valencians.

Un veí de Sevilla perd 15.000 euros en una estafa d’inversió per internet destapada des d’Altea

La CiberComandancia de la Guardia Civil i l’Àrea d’Investigació del Post Principal d’Altea han aclarit una estafa d’inversió en línia en què un veí de Sevilla ha perdut 15.000 euros.

El calcer valencià exhibix el seu lideratge a la fira Expo Riva Schuh d’Itàlia

La consellera Marián Cano ha visitat la fira Expo Riva Schuh & Garda Bags, on el 70 % de les marques espanyoles són valencianes i majoritàriament d’Elx, i ha ressaltat el paper punter del sector del calcer de la Comunitat Valenciana en els mercats internacionals.

Mafalda Cardenal deixa arrere el desamor: ara compon des de la felicitat

La cantant alacantina Mafalda Cardenal admet que ja no pot escriure des del desamor, celebra una nova etapa vital i artística marcada per lamor i repassa el boom de Tu fan i els seus somnis de col·laboració.

Sis motoristes detinguts a Torrent per conducció temerària en grup a l’A-7

La Guàrdia Civil ha detingut sis motoristes, dos menors, que circulaven de forma temerària en un grup d’unes 25 motocicletes per l’A-7 a l’altura de Torrent i la CV-35, i investiga possibles nous implicats.

Les donacions de sang aporten més de 77.500 unitats a la Sanitat valenciana este any

El Centre de Transfusió de la Comunitat Valenciana ha arreplegat 77.502 unitats de sang en els primers mesos de l'any, amb València com a província capdavantera, i quasi 8.000 nous donants.

El PSPV portarà a la Fiscalia el conseller de Sanitat per ocultar dades de la privatització

La portaveu de Sanitat del PSPV-PSOE en Les Corts, Yaissel Sánchez, ha anunciat que denunciarà el conseller de Sanitat, Marciano Gómez, per no facilitar dades detallades sobre contractacions i derivacions a la sanitat privada entre 2024 i 2026.

Dos joies espanyoles fan el pas definitiu cap al draft de la NBA

Aday Mara i Sergio de Larrea han confirmat la seua presència en la llista d'entrades anticipades del draft de la NBA del 23 i 24 de juny, en què també destaca el mallorquí Baba Miller.