‘Soc jo el mateix marieta al qual vau perseguir insultant’: un jove denuncia una altra agressió homòfoba a València

Un jove ha denunciat l’agressió homòfoba que va patir aquest cap de setmana a València i que li ha deixat marques en gran part del cos per les puntades i colps rebuts. Però a més, la víctima ha fet públic també el seu cas en xarxes socials amb l’objectiu de donar visibilitat al succeït, que arribe el missatge als agressors i sobretot “que no li torne a passar a ningú”.

Pel que sembla la denúncia ha sigut posada aquest dilluns davant la comissaria de Patraix i el cas ha passat a la Brigada Policial d’Informació, un grup de la Policia Nacional especialitzat a investigar delictes d’odi.

Uns delictes que en els últims anys han anat en augment com reflecteixen també els informes oficials, i entre ells, a més d’aquells xenòfobs també han cobrat presència i virulència els de caràcter homòfob.

De fet, a València enguany, les agressions tant per portar un simple lema en una dessuadora com per l’aparença, com per referències a la identitat sexual, han ocupat titulars tant per la ruptura del silenci de les víctimes com per l’increment que estan patint.

En aquest últim cas que ha eixit a la llum, la víctima explica com tornava d’una festa amb els seus amics quan va veure a un grup gran de gent molt jove i un d’ells va començar a seguir-li fins a començar a insultar-li.

Els fets es produïen en un pas elevat per les vies del tres, en Malilla. Després dels insults van començar a córrer darrere d’ell i posteriorment va començar l’agressió mentre continuaven proferint frases com a “marieta, bujarra, engendre. No hauries d’haver nascut. Acabarem amb tu i amb els teus. Marieta et matarem, d’ací no sales“, segons ha relatat la víctima a través de diversos mitjans de comunicació i xarxes socials.

Últimes notícies

David Ferrer presenta la nova samarreta de la selecció espanyola de tenis

La selecció espanyola de tenis estrena samarreta per a les pròximes eliminatòries de la Copa Davis, un equipament roig i groc presentada pel capità David Ferrer, que confia en la nova generació de jugadors.

Sanitat reforça l’atenció 24 hores, la salut mental i les teràpies oncològiques en els pressupostos de 2026

La Conselleria de Sanitat destina 9.453 milions en 2026, un 3% més, amb focus en nous centres d'urgències 24 hores, reforç de salut mental i alta tecnologia contra el càncer.

Callosa de Segura es concentra en silenci per Patricia, víctima d’un assassinat masclista

Desenes de veïns de Callosa de Segura es concentren davant l'Ajuntament per a guardar un minut de silenci i condemnar l'assassinat masclista de Patricia a les mans de la seua parella.

El detingut per l’assassinat masclista de Callosa confessa que va escanyar a la seua parella després d’una discussió

L'home detingut per l'assassinat masclista de Patricia, de 48 anys, a Callosa de Segura ha confessat que la va escanyar després d'una discussió i que ja tenia denúncies prèvies d'altres exparelles.

Iñigo Pérez es presenta al Vila-real: un desafiament clau en la seua carrera

Iñigo Pérez s'estrena com a entrenador del Vila-real i definix el repte com un desafiament important en la seua carrera, amb la mirada posada a mantindre el nivell de l'equip en LaLiga i en la Lliga de Campions.

Educació reduïx al 12,62% el seguiment de la vaga docent en el seu moment 17

La Conselleria d'Educació situa en el 12,62% el seguiment de la vaga indefinida del professorat valencià en el seu desseté dia, amb lleugeres diferències entre províncies i coincidència amb les proves d'accés a la universitat.

La Generalitat destina més de 26 milions a obres antiriuades per a blindar els polígons industrials

La Conselleria d'Indústria prioritza en els pressupostos de 2026 la recuperació després de la dana amb més de 26 milions per a obres antiriuades i ajudes a empreses, en un marc de retallada global del departament i crítiques de l'oposició.

Morales s’acomiada del Llevant després de tancar el seu espinita amb l’ascens a Burgos

José Luis Morales s'acomiada del Llevant després de deu temporades, 377 partits i 83 gols, i reconeix que l'ascens reeixit a Burgos li va permetre tancar la espinita del descens de 2022.