Mazón mostra el seu ‘orgull’ pels premiats del 9 d’Octubre: ‘Ens fan sentir més propi el nostre i més universals’

VALÈNCIA, 1 (EUROPA PRESS)

El president Carlos Mazón ha expressat este dimarts el seu «gran orgull» pel «grandíssim planter de premiats en el 9 d’Octubre, que ens fan més grans, que ens fan sentir més propi el nostre, però ens fan sentir també més universals i més orgullosos».

Mazón, a preguntes dels mitjans durant la inauguració de la Fira Hàbitat València, després que s’haja donat a conèixer els tradicionals reconeixements: la Generalitat ha atorgat la seua Alta Distinció a María Desemparados Cabanes, exconsellera, catedràtica i historiadora de la RACV i distincions als equips d’emergències que van intervenir a l’incendi de Campanar, l’escriptor Ferran Torrent, a l’exeurodiputat del PP José Manuel García-Margallo i al pastisser Paco Torreblanca, entre altres.

El cap del Consell ha destacat que totes les persones distingides «han fet una labor, no solament durant enguany, sinó tots ells durant tota una trajectòria, que fan que ens sentim molt orgullosos».

«Tenim una gran sort a la Comunitat Valenciana, que és que es podrien haver-hi dau molts més premis amb moltes altres persones que també són mereixedores i que acrediten l’amor, la dedicació, l’esforç, la solidaritat, el ser ambaixadors de la Comunitat Valenciana», ha ressaltat.

A més, Mazón ha destacat l’alta participació de «moltes» entitats, institucions i administracions en les propostes de distinció.

«Per a mi la paraula és orgull, veig el planter de premiats enguany i em sent molt orgullós que siguen els nostres representants en este 9 d’Octubre», ha afegit.

Últimes notícies

Danjuma lidera la remuntada del València davant el Derby County en St. George’s Park

El València CF ha remuntat i s’ha imposat 1-2 al Derby County FC amb dos gols d’Arnaut Danjuma en un amistós de pretemporada jugat a porta tancada a St. George’s Park.

Educació reclama ajornar la Conferència d’Universitats per l’emergència d’incendis

La Conselleria d’Educació ha sol·licitat a la ministra Diana Morant que suspenga la Conferència General de Política Universitària prevista per a dimecres per la situació d’emergència pels incendis, especialment el de la Vall d’Uixó. També ha demanat ajornar la Conferència Sectorial d’Educació.

La mare de Violeta Mangriñán, jubilada i al front de l’incendi de la Vall d’Uixó

La mare d’Elvira Mangriñán, veïna d’Aín i ja jubilada, s’ha incorporat al dispositiu contra l’incendi de la Vall d’Uixó, que ha arrasat 8.500 hectàrees, i la seua filla li ho ha agraït públicament en xarxes socials.

Els veïns de la Vilavella tornen a casa però seguixen confinats i només ixen per menjar i aigua

Els aproximadament 3.000 veïns de la Vilavella han tornat a les seues vivendes després del desallotjament per lincendi de la Vall dUixó, però continuen sota confinament domiciliari i només poden eixir per a comprar menjar i arreplegar aigua.

Trump difon el vídeo de Ferran Torres amb la gorra de ‘Make Spain Great Again’

Donald Trump ha compartit diverses vegades a Truth Social un vídeo de Ferran Torres celebrant el títol mundial amb una gorra roja amb el lema 'Make Spain Great Again'. La Casa Blanca ja ha reaccionat i el mateix president ha elogiat el davanter valencià.

L’incendi de la Vall d’Uixó continua molt actiu i afronta una vesprada llarga i complicada

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua molt actiu, amb 8.500 hectàrees calcinades i una vesprada que es preveu llarga i complicada per l’orografia i l’oratge. Els mitjans aeris ja operen al complet i es treballa intensament als fronts d’Alcudia de Veo i Tales.

Rovira exigix una negociació autonòmica real sobre la nova financiació

El conseller José Antonio Rovira reclama que el nou sistema de finançament es negocie amb totes les autonomies de règim comú i defensa un fons transitori de nivellació per a la Comunitat Valenciana. PSPV i Compromís critiquen l’actitud del Consell i li exigixen aprofitar els recursos que oferix el Govern central.

Regres ordenat dels desallotjats per l’incendi de la Vall d’Uixó i avís per l’aigua a la Vilavella

La Generalitat coordina el retorn dels veïns desallotjats per l’incendi de la Vall d’Uixó i adverteix que l’aigua de l’aixeta no és potable als municipis afectats, especialment a la Vilavella.
FILMOTECA D'ESTIU