Mazón mostra el seu ‘orgull’ pels premiats del 9 d’Octubre: ‘Ens fan sentir més propi el nostre i més universals’

VALÈNCIA, 1 (EUROPA PRESS)

El president Carlos Mazón ha expressat este dimarts el seu “gran orgull” pel “grandíssim planter de premiats en el 9 d’Octubre, que ens fan més grans, que ens fan sentir més propi el nostre, però ens fan sentir també més universals i més orgullosos”.

Mazón, a preguntes dels mitjans durant la inauguració de la Fira Hàbitat València, després que s’haja donat a conèixer els tradicionals reconeixements: la Generalitat ha atorgat la seua Alta Distinció a María Desemparados Cabanes, exconsellera, catedràtica i historiadora de la RACV i distincions als equips d’emergències que van intervenir a l’incendi de Campanar, l’escriptor Ferran Torrent, a l’exeurodiputat del PP José Manuel García-Margallo i al pastisser Paco Torreblanca, entre altres.

El cap del Consell ha destacat que totes les persones distingides “han fet una labor, no solament durant enguany, sinó tots ells durant tota una trajectòria, que fan que ens sentim molt orgullosos”.

“Tenim una gran sort a la Comunitat Valenciana, que és que es podrien haver-hi dau molts més premis amb moltes altres persones que també són mereixedores i que acrediten l’amor, la dedicació, l’esforç, la solidaritat, el ser ambaixadors de la Comunitat Valenciana”, ha ressaltat.

A més, Mazón ha destacat l’alta participació de “moltes” entitats, institucions i administracions en les propostes de distinció.

“Per a mi la paraula és orgull, veig el planter de premiats enguany i em sent molt orgullós que siguen els nostres representants en este 9 d’Octubre”, ha afegit.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat i acosta la salvació

Un gol de Randy Nteka en la segona part va donar una victòria vital al Raig davant un Elx que va jugar amb deu per l'expulsió de Pedro Bigas i veu frenada la seua reacció en la lluita per la permanència.

De Fruits mira a la Lliga Conferència després d’un triomf clau del Raig davant l’Elx

Jorge de Fruits destaca que la victòria del Raig davant l'Elx suposa un pas de gegant cap a la salvació i anima a somiar amb la Lliga Conferència.

Dituro assenyala l’expulsió de Bigas com a clau en la derrota de l’Elx davant el Raig

Matías Dituro va considerar que l'expulsió de Pedro Bigas va ser determinant en la derrota de l'Elx davant el Rayo Vallecano per 1-0, i va admetre que l'equip queda en una situació delicada en la lluita per la permanència.

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat numèrica

Un gol de Randy Nteka en la recta final va donar la victòria al Rayo Vallecano davant un Elx que va jugar amb deu des del minut 39 i veu complicar-se encara més la seua lluita per la salvació.

Set ferits en un xoc múltiple entre tres cotxes a Vila-real

Set persones han resultat ferides en un accident de trànsit en la N-340 al seu pas per Vila-real, on han xocat tres vehicles i ha sigut necessària l'excarceració de tres ocupants.

El SanSan de Benicàssim reordena el cartell per a recuperar els concerts suspesos pel vent

El festival SanSan de Benicàssim reprograma per a este divendres partix dels concerts suspesos en la primera jornada per l'alerta groga per fortes ratxes de vent, avançant l'obertura de portes per a encaixar el nou horari.

L’Alcora vibra amb més de mil tambors en una Rompida de l’Hora inoblidable

Més de mil tambors i bombos han trencat el silenci en la plaça d'Espanya de l'Alcora en una Rompida de l'Hora marcada per l'emoció i l'homenatge a Melchor Paús Gozalbo.

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Un jove de 28 anys que circulava en patinet elèctric ha quedat atrapat sota un turisme després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent i ha hagut de ser rescatat pels bombers abans de ser traslladat a l'hospital.