Mazón mostra el seu ‘orgull’ pels premiats del 9 d’Octubre: ‘Ens fan sentir més propi el nostre i més universals’

VALÈNCIA, 1 (EUROPA PRESS)

El president Carlos Mazón ha expressat este dimarts el seu “gran orgull” pel “grandíssim planter de premiats en el 9 d’Octubre, que ens fan més grans, que ens fan sentir més propi el nostre, però ens fan sentir també més universals i més orgullosos”.

Mazón, a preguntes dels mitjans durant la inauguració de la Fira Hàbitat València, després que s’haja donat a conèixer els tradicionals reconeixements: la Generalitat ha atorgat la seua Alta Distinció a María Desemparados Cabanes, exconsellera, catedràtica i historiadora de la RACV i distincions als equips d’emergències que van intervenir a l’incendi de Campanar, l’escriptor Ferran Torrent, a l’exeurodiputat del PP José Manuel García-Margallo i al pastisser Paco Torreblanca, entre altres.

El cap del Consell ha destacat que totes les persones distingides “han fet una labor, no solament durant enguany, sinó tots ells durant tota una trajectòria, que fan que ens sentim molt orgullosos”.

“Tenim una gran sort a la Comunitat Valenciana, que és que es podrien haver-hi dau molts més premis amb moltes altres persones que també són mereixedores i que acrediten l’amor, la dedicació, l’esforç, la solidaritat, el ser ambaixadors de la Comunitat Valenciana”, ha ressaltat.

A més, Mazón ha destacat l’alta participació de “moltes” entitats, institucions i administracions en les propostes de distinció.

“Per a mi la paraula és orgull, veig el planter de premiats enguany i em sent molt orgullós que siguen els nostres representants en este 9 d’Octubre”, ha afegit.

Últimes notícies

El València Basket renova a Omari Moore fins a 2027

El València Basket ha ampliat el contracte de l'exterior estatunidenc Omari Moore fins a juny de 2027, després d'una primera temporada destacada en Lliga Endesa i Eurolliga.

El València lliga al migcampista malià Aliou Dieng per a les pròximes temporades

El València incorpora al migcampista malià Aliou Dieng, internacional absolut sense experiència prèvia a Europa, amb un contracte de fins a tres temporades i lliure de traspàs.

El València Basket blinda a Omari Moore amb una renovació fins a 2027

El València Basket amplia el contracte de Omari Moore fins a juny de 2027 després de la seua bona adaptació a l'equip i al bàsquet europeu, amb opció d'eixida cap a la NBA.

Camarero demana esborrar del diari de Les Corts la seua frase sobre les prostitutes

Susana Camarero ha sol·licitat a la Mesa de Les Corts retirar del diari de sessions l'expressió en la qual va afirmar que el Govern està ple de prostitutes, al·legant que estava mal formulada i ja va ser aclarida públicament.

Consum llança més de 2.500 ofertes d’ús d’estiu en la Comunitat Valenciana

Consum reforça la seua plantilla d'estiu amb més de 2.500 contractes en la Comunitat Valenciana i 3.800 en total, amb sous des de 1.400 euros bruts i opció de continuïtat.

Març s’acomiada amb més calor i ratxes de vent molt fort en la Comunitat Valenciana

El dimarts arriba amb cels poc nuvolosos, pujada de temperatures i ratxes de vent molt fort a Castelló i l'interior nord de València, després d'una jornada suau en les capitals.

Bernabé insta a Pérez Llorca a acceptar la reforma del finançament autonòmic que aporta 3.700 milions

Pilar Bernabé reclama a Juanfran Pérez Llorca que done suport a la proposta de reforma del finançament autonòmic del Govern, que calcula en 3.700 milions per a la Comunitat Valenciana, i recorda les inversions previstes a la província d'Alacant.

El Govern i el PSOE carreguen contra PP i Vox per recolzar a Elx la derogació de la llei de l’avortament

L'Executiu central i el PSPV-PSOE critiquen que l'Ajuntament d'Elx aprovara, amb els vots de PP i Vox, una moció per a instar a derogar la llei de l'avortament i advertixen que no acceptaran retrocessos en els drets de les dones.