Mazón, sobre el pròxim Congrés del PPCV: ‘En este moment no toca parlar’

ALACANT, 13 (EUROPA PRESS)

El president de la Generalitat i líder dels ‘populars’ valencians, Carlos Mazón, ha dit, sobre el pròxim conclave regional i la possibilitat de seguir al capdavant del partit, que “en este moment no toca parlar de congressos”. “No està sobre la taula ni per part de la direcció nacional (del PP) ni per part nostra un calendari de congressos en estos moments. Si es planteja, doncs ho abordarem. Però no està damunt de la taula”.

Així ho ha manifestat el dirigent autonòmic, a preguntes dels mitjans a Alacant sobre si es va a celebrar esta cita política dels ‘populars’ de la Comunitat de cara al pròxim estiu.

“No toca parlar de congressos en este moment”, ha resolt Mazón, que ha recordat que l’any 2021, quan es va convocar el Congrés del Partit Popular de la Comunitat Valenciana, no va anunciar fins al dia abans que es presentava “per respecte” als seus companys.

“Jo entenc que no està sobre la taula ni per part de la Direcció nacional ni per part nostra un calendari de congressos en estos moments. Si es planteja, doncs ho abordarem. Però no està damunt de la taula, no ho hem valorat”.

Ha recalcat que la seua “prioritat” està en la reconstrucció” després de la dana, i “no està en càlculs interns”. “Jo no estic en càlculs interns, ni personals, ni polítics. No està en l’equació. El meu futur polític no està en l’equació. Per descomptat, jo no treball amb cap càlcul en este sentit. Això s’ho deixe als altres”, ha finalitzat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Policia investiga si un cadàver trobat a Alacant és de l’empresari vinculat al cas Sala

La Policia Nacional analitza si el cadàver trobat en una vivenda de la partida de Bacarot correspon a Jesús Tavira, empresari desaparegut i relacionat amb la investigació per l'assassinat de la viuda de Vicente Sala en 2016.

Nunn amarga al València Basket en un final d’infart en l’Eurolliga

Kendrick Nunn, autor de 21 punts, va decidir el primer partit de quarts d'Eurolliga amb un tir lliure a dos segons del final que va deixar sense premi la remuntada del València Basket davant el Panathinaikos.

Barrachina responsabilitza al president de la CHJ de la gestió de la presa de Buseo durant la dana

Miguel Barrachina sosté en Les Corts que la gestió de la presa de Buseo durant la dana de 2024 corresponia al comité presidit per Miguel Polo, mentres l'oposició l'acusa d'eludir responsabilitats i insistix en la seua dimissió.

Martínez Mus contraposa la reconstrucció del Consell al 2% d’execució de la CHJ després de la dana

Vicente Martínez Mus defén en Les Corts la ràpida mobilització de recursos del Consell després de la dana, mentres critica que la Confederació Hidrogràfica del Xúquer només haja executat el 2% de les actuacions previstes.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada millor acció de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com a millor jugada de l'Eurolliga, sota el premi Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Dela estarà disponible per a jugar en La Ceràmica malgrat les molèsties en el aductor

El defensa del Llevant Adrián de la Font, Dela, podrà estar disponible per al partit del dissabte davant el Vila-real en La Ceràmica després de confirmar les proves mèdiques que no patix lesió important en el aductor.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada la millor de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com la millor jugada de l'Eurolliga i reconeguda com a Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Les víctimes de la dana retrauen als consellers la seua gestió del 29 d’octubre de 2024

Mig centenar de víctimes de la dana es concentra davant Les Corts per a recordar als consellers que, al seu juí, no van estar a l'altura el 29 d'octubre de 2024 i exigir responsabilitats polítiques.