Mazón, sobre el pròxim Congrés del PPCV: ‘En este moment no toca parlar’

ALACANT, 13 (EUROPA PRESS)

El president de la Generalitat i líder dels ‘populars’ valencians, Carlos Mazón, ha dit, sobre el pròxim conclave regional i la possibilitat de seguir al capdavant del partit, que «en este moment no toca parlar de congressos». «No està sobre la taula ni per part de la direcció nacional (del PP) ni per part nostra un calendari de congressos en estos moments. Si es planteja, doncs ho abordarem. Però no està damunt de la taula».

Així ho ha manifestat el dirigent autonòmic, a preguntes dels mitjans a Alacant sobre si es va a celebrar esta cita política dels ‘populars’ de la Comunitat de cara al pròxim estiu.

«No toca parlar de congressos en este moment», ha resolt Mazón, que ha recordat que l’any 2021, quan es va convocar el Congrés del Partit Popular de la Comunitat Valenciana, no va anunciar fins al dia abans que es presentava «per respecte» als seus companys.

«Jo entenc que no està sobre la taula ni per part de la Direcció nacional ni per part nostra un calendari de congressos en estos moments. Si es planteja, doncs ho abordarem. Però no està damunt de la taula, no ho hem valorat».

Ha recalcat que la seua «prioritat» està en la reconstrucció» després de la dana, i «no està en càlculs interns». «Jo no estic en càlculs interns, ni personals, ni polítics. No està en l’equació. El meu futur polític no està en l’equació. Per descomptat, jo no treball amb cap càlcul en este sentit. Això s’ho deixe als altres», ha finalitzat.

Últimes notícies

València s’unix al minut de silenci per les víctimes de l’incendi forestal d’Almeria

L’Ajuntament de València s’ha sumat al minut de silenci convocat per la FVMP per les 12 víctimes mortals i 23 desapareguts de l’incendi forestal de Los Gallardos, a Almeria.

Morant acusa el PP i assegura que la climatització dels col·legis es pagarà amb fons de l’Estat

Diana Morant assegura que la climatització dels col·legis de la Comunitat Valenciana es finançarà amb fons del Govern d’Espanya i critica que el PP no preveiera invertir-hi. També carrega contra la gestió del PP durant la dana a València.

Els col·legis valencians es climatitzaran amb fons de l’Estat, remarca Diana Morant

Diana Morant assegura que la climatització dels col·legis de la Comunitat Valenciana es farà amb finançament del Govern d’Espanya i critica que el PP no preveiera invertir en esta mesura. També retreu la gestió del PP durant la dana a València.

Morant assegura que la climatització dels col·legis valencians es pagarà amb fons del Govern espanyol

Diana Morant afirma que la climatització dels col·legis de la Comunitat Valenciana es finançarà amb fons del Govern d Espanya i critica que el PP no preveiera invertir-hi res. També retreu a l equip de govern de València la seua actuació durant la dana i considera que avisant a temps es podrien haver evitat morts.

Els centres educatius rebran ajudes per a climatització a partir del 16 de juliol

Tots els centres educatius de la Comunitat Valenciana rebran a partir del 16 de juliol entre 5.000 i 25.000 euros per a atendre les primeres necessitats de climatització, dins del pla anunciat per Juanfran Perez Llorca.

Els col·legis valencians rebran diners per a climatització a partir del 16 de juliol

Els centres educatius de la Comunitat Valenciana rebran entre 5.000 i 25.000 euros des del 16 de juliol per a atendre les primeres necessitats de climatització. La mesura s’emmarca en el Pla de Climatització del Consell i es complementa amb actuacions en La Nucía dins del Pla Edificant i del Pla Recole.

Anabel Medina destaca la maduresa d’Alcaraz i confia en la seua tornada a l’elit

Anabel Medina assegura que Carlos Alcaraz afronta amb molta maduresa la lesió del canell dret i confia que recupere forces per a tornar a l’elit. La directora del BBVA Open Internacional de Valencia també explica el canvi de dates del torneig i analitza el moment del tenis femení espanyol.

El gasto social per habitant puja un 27 % en cinc anys a la Comunitat Valenciana

El gasto social per habitant de la Generalitat ha passat de 2.912 euros en 2020 a 3.465 en 2025, un augment del 27,6 %, encara que la Comunitat Valenciana se situa en desena posició en el rànquing autonòmic.