Mazón, sobre el pròxim Congrés del PPCV: ‘En este moment no toca parlar’

ALACANT, 13 (EUROPA PRESS)

El president de la Generalitat i líder dels ‘populars’ valencians, Carlos Mazón, ha dit, sobre el pròxim conclave regional i la possibilitat de seguir al capdavant del partit, que “en este moment no toca parlar de congressos”. “No està sobre la taula ni per part de la direcció nacional (del PP) ni per part nostra un calendari de congressos en estos moments. Si es planteja, doncs ho abordarem. Però no està damunt de la taula”.

Així ho ha manifestat el dirigent autonòmic, a preguntes dels mitjans a Alacant sobre si es va a celebrar esta cita política dels ‘populars’ de la Comunitat de cara al pròxim estiu.

“No toca parlar de congressos en este moment”, ha resolt Mazón, que ha recordat que l’any 2021, quan es va convocar el Congrés del Partit Popular de la Comunitat Valenciana, no va anunciar fins al dia abans que es presentava “per respecte” als seus companys.

“Jo entenc que no està sobre la taula ni per part de la Direcció nacional ni per part nostra un calendari de congressos en estos moments. Si es planteja, doncs ho abordarem. Però no està damunt de la taula, no ho hem valorat”.

Ha recalcat que la seua “prioritat” està en la reconstrucció” després de la dana, i “no està en càlculs interns”. “Jo no estic en càlculs interns, ni personals, ni polítics. No està en l’equació. El meu futur polític no està en l’equació. Per descomptat, jo no treball amb cap càlcul en este sentit. Això s’ho deixe als altres”, ha finalitzat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pluges febles i fang en els cotxes durant el matí del diumenge

Les pluges molt febles i intermitents del matí del diumenge deixen una fina capa de fang en cotxes i superfícies per la presència de pols en suspensió.

Llevant s’agarra a la permanència davant un Getafe llançat cap a Europa

Llevant i Getafe tanquen la jornada 31 en el Ciutat de València en un dol que enfronta la necessitat extrema dels granotas amb l'ambició europea de l'equip de Bordalás.

Dituro reclama a l’Elx màxima concentració per a rebre a l’Atlètic

Matías Dituro insistix que l'Elx ha de concentrar tota l'energia en el dol davant l'Atlètic de Madrid i valora l'impacte anímic de la recent victòria enfront del València.

Luis Castro se centra en guanyar més que els seus rivals per a assegurar la permanència

Luis Castro insistix que el Llevant ha de sumar més victòries que els seus rivals directes per la permanència i alerta del bon moment del Getafe abans del seu dol en el Ciutat de València.

El València suma dotze jornades de Lliga sense empatar després de caure davant l’Elx

El València encadena dotze partits de Lliga sense empatar després de perdre per 1-0 en el camp de l'Elx, iguala la seua segona millor ratxa sense taules en Primera i s'acosta al topall històric del club.

Ilia Topuria celebra el rècord de públic del WOW 29 en el Roig Arena

Ilia Topuria es va mostrar emocionat després de reunir més de 14.000 aficionats en el Roig Arena durant el WOW 29, un rècord d'assistència a Espanya que definix com un altre somni fet realitat.

Lucas Beltrán assumix la derrota del València i demana estar més forts que mai

Lucas Beltrán assumix la derrota del València en el camp de l'Elx, lamenta les ocasions fallades i reclama al vestuari responsabilitat, caràcter i unió amb l'afició.

Sanitat indemnitza a la família d’un home mort per infart després d’arribar dos ambulàncies sense metge

La conselleria valenciana de Sanitat pagarà quasi 60.000 euros a la viuda i les dos filles d'un home de 57 anys que va morir d'un infart en el seu domicili d'Alacant després de rebre assistència inicial sense metge en dos ambulàncies.