Anuncios

Mazón, sobre el pròxim Congrés del PPCV: ‘En este moment no toca parlar’

ALACANT, 13 (EUROPA PRESS)

El president de la Generalitat i líder dels ‘populars’ valencians, Carlos Mazón, ha dit, sobre el pròxim conclave regional i la possibilitat de seguir al capdavant del partit, que “en este moment no toca parlar de congressos”. “No està sobre la taula ni per part de la direcció nacional (del PP) ni per part nostra un calendari de congressos en estos moments. Si es planteja, doncs ho abordarem. Però no està damunt de la taula”.

Anuncios

Així ho ha manifestat el dirigent autonòmic, a preguntes dels mitjans a Alacant sobre si es va a celebrar esta cita política dels ‘populars’ de la Comunitat de cara al pròxim estiu.

“No toca parlar de congressos en este moment”, ha resolt Mazón, que ha recordat que l’any 2021, quan es va convocar el Congrés del Partit Popular de la Comunitat Valenciana, no va anunciar fins al dia abans que es presentava “per respecte” als seus companys.

“Jo entenc que no està sobre la taula ni per part de la Direcció nacional ni per part nostra un calendari de congressos en estos moments. Si es planteja, doncs ho abordarem. Però no està damunt de la taula, no ho hem valorat”.

Ha recalcat que la seua “prioritat” està en la reconstrucció” després de la dana, i “no està en càlculs interns”. “Jo no estic en càlculs interns, ni personals, ni polítics. No està en l’equació. El meu futur polític no està en l’equació. Per descomptat, jo no treball amb cap càlcul en este sentit. Això s’ho deixe als altres”, ha finalitzat.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Les tempestes descarreguen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny i quasi 500 llamps a Alacant

Les tempestes d'este dissabte deixen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny, quasi 500 llamps sobretot a Alacant i diverses incidències ateses pels bombers.

La dona ingressada a Alacant per possible hantavirus dona negatiu en la primera PCR

La primera PCR realitzada a la dona ingressada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat resultat negatiu, encara que es manté el protocol amb una segona prova i l'aïllament preventiu.

La Policia Nacional investiga la violació d’una jove de 18 anys en la Marina de València

La Unitat de Família i Dona de la Policia Nacional investiga la violació amb penetració patida per una jove de 18 anys de matinada en la zona de l'aparcament de la Marina de València.

Elx i Alabés firmen un empat patit que deixa el descens encara obert

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit tibant marcat per la pluja i la por de fallar, un resultat que a penes millora la seua situació en la lluita per la permanència.

Elx i Alabés firmen un empat tibant que no buida el fantasma del descens

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit marcat per la tensió i la necessitat de punts, un resultat que manté als dos equips molt prop del descens.

Corberán apel·la a la necessitat del València per a aconseguir el seu millor rendiment en la lluita per la salvació

Carlos Corberán insistix que el València ha de transformar la pressió per la permanència en motivació, defén la seua planificació d'entrenaments i analitza el repte davant l'Athletic.

Athletic i València es juguen Europa i la salvació en San Mamés

Athletic i València es mesuren en San Mamés en un dol clau: els bilbaïns apuren les seues opcions europees i els valencianistes busquen allunyar-se del descens.

Esquerra Unida recolza per unanimitat la vaga educativa indefinida en la Comunitat Valenciana

El Consell Polític Nacional d'Esquerra Unida del País Valencià aprova per unanimitat una resolució de suport a la vaga educativa indefinida de l'11 de maig i al professorat valencià, i responsabilitza al govern del PP i Vox de la deterioració del sistema.
Anuncios