Mazón, sobre el pròxim Congrés del PPCV: ‘En este moment no toca parlar’

ALACANT, 13 (EUROPA PRESS)

El president de la Generalitat i líder dels ‘populars’ valencians, Carlos Mazón, ha dit, sobre el pròxim conclave regional i la possibilitat de seguir al capdavant del partit, que «en este moment no toca parlar de congressos». «No està sobre la taula ni per part de la direcció nacional (del PP) ni per part nostra un calendari de congressos en estos moments. Si es planteja, doncs ho abordarem. Però no està damunt de la taula».

Així ho ha manifestat el dirigent autonòmic, a preguntes dels mitjans a Alacant sobre si es va a celebrar esta cita política dels ‘populars’ de la Comunitat de cara al pròxim estiu.

«No toca parlar de congressos en este moment», ha resolt Mazón, que ha recordat que l’any 2021, quan es va convocar el Congrés del Partit Popular de la Comunitat Valenciana, no va anunciar fins al dia abans que es presentava «per respecte» als seus companys.

«Jo entenc que no està sobre la taula ni per part de la Direcció nacional ni per part nostra un calendari de congressos en estos moments. Si es planteja, doncs ho abordarem. Però no està damunt de la taula, no ho hem valorat».

Ha recalcat que la seua «prioritat» està en la reconstrucció» després de la dana, i «no està en càlculs interns». «Jo no estic en càlculs interns, ni personals, ni polítics. No està en l’equació. El meu futur polític no està en l’equació. Per descomptat, jo no treball amb cap càlcul en este sentit. Això s’ho deixe als altres», ha finalitzat.

Últimes notícies

Els premiats del 9 d’Octubre reivindiquen orgull de terra i més suport a la cultura, la igualtat i la ciència

Els guardonats amb les Distincions de la Generalitat pel 9 d’Octubre han expressat l’orgull de rebre el premi a la seua terra i han reclamat més suport a la cultura, la igualtat, l’esport femení i la investigació científica.

Morant reivindica al 9 d’Octubre els valencians que ixen al carrer per defensar els seus drets

Diana Morant assegura que entra al Palau de la Generalitat acompanyada pels valencians que s’han mobilitzat per reclamar drets i apunta al 29 de novembre com la cita per a un canvi polític. La líder del PSPV vincula el 9 d’Octubre amb les protestes per educació, vivenda i igualtat.

Sánchez desitja un bon 9 d’Octubre a un poble que treballa i es reconstrueix

Pedro Sánchez ha felicitat els valencians pel 9 d’Octubre, que ha definit com un poble que treballa, es reconstrueix i sap cap on vol anar, en un missatge publicat en les seues xarxes socials.

València afronta el 9 d’Octubre amb 500 policies més per a garantir la convivència

La Delegació del Govern ha reforçat el dispositiu del 9 d’Octubre a València fins a 1.700 agents per a compatibilitzar les celebracions oficials amb l’acampada per la vivenda i les protestes.

Editorial: Jaume I 750 aniversari: València, habitatge i concòrdia

El Jaume I 750 aniversari arriba amb València davant la crisi de l’habitatge i el 9 d’Octubre. Una crida a la concòrdia valenciana.

Descens de les temperatures i ratxes molt fortes a l’interior de Castelló este 9 d’Octubre

Este divendres 9 d’Octubre arribarà un descens generalitzat de les temperatures a la Comunitat Valenciana i no es descarten ratxes de vent molt fortes a l’interior de Castelló de matinada.

El PP veu en la sentència del Suprem un fre a la ‘guerra’ de Morant contra les universitats privades

La portaveu d’Universitats del PP en Les Corts, Lola Roch, assegura que l’anul·lació del decret del Govern sobre noves universitats és un ‘varapalo’ a la política de Diana Morant i a la seua ‘batalla ideològica’ contra els centres privats.

Mig centenar d’ultras es concentra contra l’acampada per la vivenda a València

Una concentració convocada per l’organització Patriam ha reunit prop de 50 persones a la plaça de la Reina contra l’acampada per la vivenda instal·lada a la plaça de l’Ajuntament de València. El dispositiu policial s’ha reforçat per a evitar incidents i els acampats han creat un cordó de seguretat propi.