17.8 C
València
Dilluns, 12 gener, 2026

Melendi oferirà un concert a Castelló el 21 de setembre

CASTELLÓ, 14 (EUROPA PRESS)-

La regidor de Festes a l’Ajuntament de Castelló, Noelia Selma, acompanyada dels promotors musicals Ángel Sierra i Jose Mañes ha presentat el concert musical que oferirà Melendi el pròxim 21 de setembre a la capital de la Plana.

La cita tindrà lloc al Recinte de Fires i Mercats a les 22.00 hores i els assistents podran gaudir d’un concert amb un repertori protagonitzat pels seus millors èxits i cançons dels primers discos.

“Castelló de nou torna a ser ciutat de música i concerts de primer nivell”, ha asseverat Selma, i ha recordat que “l’esdeveniment és una mostra més de l’aposta del govern per atraure concerts que situen a la ciutat en el mapa i la convertisquen en una capital referent”.

En este sentit, l’edil ha recordat les cites musicals destacades que han tingut lloc durant els últims mesos a la ciutat, com és el cas de Beret a Magdalena, Manolo García o Camela a Setmana Santa, així com els pròxims festivals SOM Festival que portarà a Omar Montes, Isabel Pantoja, Izal i Silvia Pérez Cruz o el festival Mítics Castelló, amb grans artistes dels anys vuitanta com són Los Secretos, Los Enemigos o Jaime Urrutia.

Així doncs Selma ha fet especial recalcament en la importància d’oferir una agenda musical “amb la qualitat i el nivell que els castellonencs es mereixen”, i ha recalcat que també veïns d’altres municipis i visitants, gràcies als esdeveniments, poden conèixer la ciutat i gaudir del comerç i la gastronomia.

Per la seua banda, el promotor de l’empresa Territori Musical, Ángel Sierra, ha avançat que la venda d’entrades va a bon ritme i les previsions apunten a aconseguir de 15.000 a 20.000 assistents. Les entrades es poden adquirir en ticketvip.es o en melendioficial.com.

Últimes notícies

Condemnada la exalcaldesa d’Orihuela i huit persones més pel contracte de les escombraries

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a nou dels 33 acusats en la causa matriu del cas Brugal per irregularitats en el contracte de neteja i residus d'Orihuela. Les penes inclouen presó, inhabilitació i indemnització solidària pròxima a 600.000 euros, i la sentència pot recórrer-se.

Catalá anuncia límits i control per als apartaments turístics a València

L'alcaldessa ha assegurat que estos allotjaments 'passaran a ser molt limitats, molt controlats i sempre legals' i ha oferit revertir-los a ús residencial. Hi ha unes mil sancions tramitades i tancaments a reincidents.

Morant insta a Pérez Llorca a no doblegar-se davant Gènova i a donar suport al nou model de finançament autonòmic

Diana Morant ha demanat a Juanfran Pérez Llorca que no se sotmeta a Gènova i recolze el nou model de finançament autonòmic, que xifra en 3.700 milions per a la Comunitat. Ha urgit a més al fet que els diputats valencians del PP el voten a favor per a assegurar la seua aprovació.

Pérez Llorca acusa el Govern de dividir amb la reforma del finançament autonòmic

El president ha denunciat que l'Executiu usa la reforma per a polaritzar en vespres de comicis i ha exigit negociar amb el PP. També ha demanat un fons transitori d'anivellament per a la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca creu que el confinament del 29-O no hauria evitat morts

Pérez Llorca ha sostingut que confinar a la població durant la DANA del 29 d'octubre de 2024 no hauria evitat víctimes. També ha reclamat més seguretat en el jutjat pels incidents registrats.

Morant acusa el PP d’iniciar els ‘jocs de la fam’ després de l’acarament per la dana

La líder del PSPV ha acusat el PP de passar de 'tot es va fer bé' a culpar-se per la gestió de la dana i ha demanat la compareixença urgent de Pérez Llorca. També ha assenyalat a la cúpula popular per la 'negligent' actuació i s'ha mostrat disposada a revelar les seues wasaps del dia de la tempesta.

Pradas defén que va donar la cara en la causa de la DANA i retrau que uns altres reinicialitzen els seus mòbils

La exconsellera s'ha ratificat davant la jutgessa en un acarament amb José Manuel Cuenca i ha sostingut que va informar Presidència durant la DANA. Assegura que va trencar la indicació de no cridar al president, va aportar guasaps i crides, i que va actuar segons criteri tècnic.

L’Audiència d’Alacant ha condemnat a la exalcaldesa d’Orihuela i a huit persones més pel contracte d’escombraries

La Secció Sèptima de l'Audiència d'Alacant ha condemnat a nou dels 33 acusats en la peça del contracte d'escombraries d'Orihuela. Entre ells estan la exalcaldesa Mónica Lorente i tres exconcejales, en una segona sentència després de la validació d'escoltes i registres pel Suprem.