Melendi oferirà un concert a Castelló el 21 de setembre

CASTELLÓ, 14 (EUROPA PRESS)-

La regidor de Festes a l’Ajuntament de Castelló, Noelia Selma, acompanyada dels promotors musicals Ángel Sierra i Jose Mañes ha presentat el concert musical que oferirà Melendi el pròxim 21 de setembre a la capital de la Plana.

La cita tindrà lloc al Recinte de Fires i Mercats a les 22.00 hores i els assistents podran gaudir d’un concert amb un repertori protagonitzat pels seus millors èxits i cançons dels primers discos.

«Castelló de nou torna a ser ciutat de música i concerts de primer nivell», ha asseverat Selma, i ha recordat que «l’esdeveniment és una mostra més de l’aposta del govern per atraure concerts que situen a la ciutat en el mapa i la convertisquen en una capital referent».

En este sentit, l’edil ha recordat les cites musicals destacades que han tingut lloc durant els últims mesos a la ciutat, com és el cas de Beret a Magdalena, Manolo García o Camela a Setmana Santa, així com els pròxims festivals SOM Festival que portarà a Omar Montes, Isabel Pantoja, Izal i Silvia Pérez Cruz o el festival Mítics Castelló, amb grans artistes dels anys vuitanta com són Los Secretos, Los Enemigos o Jaime Urrutia.

Així doncs Selma ha fet especial recalcament en la importància d’oferir una agenda musical «amb la qualitat i el nivell que els castellonencs es mereixen», i ha recalcat que també veïns d’altres municipis i visitants, gràcies als esdeveniments, poden conèixer la ciutat i gaudir del comerç i la gastronomia.

Per la seua banda, el promotor de l’empresa Territori Musical, Ángel Sierra, ha avançat que la venda d’entrades va a bon ritme i les previsions apunten a aconseguir de 15.000 a 20.000 assistents. Les entrades es poden adquirir en ticketvip.es o en melendioficial.com.

Últimes notícies

Cerquen un home desaparegut mentre es banyava en una platja d’Almassora

Equips de Bombers, Salvament Marítim, Guardia Civil i serveis sanitaris busquen des de primera hora de la vesprada un home que uns veïns han vist desaparèixer en l’aigua a la platja del Pla de la Torre d’Almassora.

Carlos Espí, millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports després del seu primer any en Primera

El davanter del Levante Carlos Espí, autor d’onze gols en la seua estrena en Primera Divisió amb només 20 anys, és reconegut com a millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports 2025-2026.

Xàtiva s’acosta als 40 graus i la Comunitat registra les màximes més altes d’Espanya

La Comunitat Valenciana ha marcat este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en diverses localitats de València i Alacant.

La Comunitat encapçala les temperatures d’Espanya amb quasi 40 graus a Xàtiva

La Comunitat Valenciana registra este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb fins a 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en el prelitoral valencià.

El Valencia Basket fitxa l’alera internacional Helena Pueyo per a dos temporades

El Valencia Basket, vigent campió de Lliga i Copa de la Reina, incorpora l’alera internacional Helena Pueyo per a les pròximes dues temporades després de destacar al Casademont Zaragoza i amb la selecció espanyola.

Rovira defensa els pressupostos de 2026 com a útils i justos i reclama ajuda a Pedro Sánchez

El conseller d’Economia, Hisenda i Administració Pública, José Antonio Rovira, defensa que els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, són útils i justos per als valencians i exigeix al Govern un fons de nivellació i el pagament del deute pendent en dependència i sanitat.

Detingut un home per la mort violenta d’un jove valencià a Casp

La Guàrdia Civil deté un home per la seua presumpta implicació en l’homicidi d’un jove valencià de 27 anys en una baralla a Casp (Saragossa), després d’un ampli dispositiu de busca per camins i zona de muntanya.

Una professora d’Alcoi agredida per impedir que un home sense autorització s’emportara un alumne

Una professora del CEIP El Romeral d’Alcoi ha sigut agredida presumptament per la parella de la mare d’un alumne en negar-se a entregar-li el xiquet sense l’autorització familiar requerida. El centre va activar el protocol d’agressió al professorat i el pla PREVI, i la comunitat educativa ha reaccionat amb una concentració de rebuig.