Melendi oferirà un concert a Castelló el 21 de setembre

CASTELLÓ, 14 (EUROPA PRESS)-

La regidor de Festes a l’Ajuntament de Castelló, Noelia Selma, acompanyada dels promotors musicals Ángel Sierra i Jose Mañes ha presentat el concert musical que oferirà Melendi el pròxim 21 de setembre a la capital de la Plana.

La cita tindrà lloc al Recinte de Fires i Mercats a les 22.00 hores i els assistents podran gaudir d’un concert amb un repertori protagonitzat pels seus millors èxits i cançons dels primers discos.

«Castelló de nou torna a ser ciutat de música i concerts de primer nivell», ha asseverat Selma, i ha recordat que «l’esdeveniment és una mostra més de l’aposta del govern per atraure concerts que situen a la ciutat en el mapa i la convertisquen en una capital referent».

En este sentit, l’edil ha recordat les cites musicals destacades que han tingut lloc durant els últims mesos a la ciutat, com és el cas de Beret a Magdalena, Manolo García o Camela a Setmana Santa, així com els pròxims festivals SOM Festival que portarà a Omar Montes, Isabel Pantoja, Izal i Silvia Pérez Cruz o el festival Mítics Castelló, amb grans artistes dels anys vuitanta com són Los Secretos, Los Enemigos o Jaime Urrutia.

Així doncs Selma ha fet especial recalcament en la importància d’oferir una agenda musical «amb la qualitat i el nivell que els castellonencs es mereixen», i ha recalcat que també veïns d’altres municipis i visitants, gràcies als esdeveniments, poden conèixer la ciutat i gaudir del comerç i la gastronomia.

Per la seua banda, el promotor de l’empresa Territori Musical, Ángel Sierra, ha avançat que la venda d’entrades va a bon ritme i les previsions apunten a aconseguir de 15.000 a 20.000 assistents. Les entrades es poden adquirir en ticketvip.es o en melendioficial.com.

Últimes notícies

Anselmi vol revifar la tradició dels tècnics argentins en l’Elx

Martín Anselmi, nou tècnic argentí de l’Elx, arriba sense experiència en Europa amb l’objectiu de recuperar el protagonisme dels entrenadors del seu país al club il·licità després d’uns anys discrets.

El PSPV acusa Feijóo de no avalar Juanfran Pérez Llorca en la seua visita a Sueca

El síndic socialista José Muñoz assegura que la visita d’Alberto Núñez Feijóo a la Comunitat Valenciana ha evidenciat la falta de suport explícit a Juanfran Pérez Llorca i denuncia també el silenci entorn de l’expresident Carlos Mazón.

Feijóo promet acabar amb la discriminació financera de la Comunitat Valenciana

Alberto Núñez Feijóo ha promés en un acte a Sueca impulsar un nou model de finançament just per a la Comunitat Valenciana i acabar amb la seua discriminació, mentres Juanfran Pérez Llorca ha garantit el suport del PPCV perquè arribe a la Moncloa.

Mes de maig rècord al TRAM d’Alacant amb més d’1,6 milions de viatgers

La xarxa del TRAM d’Alacant ha transportat 1.654.238 persones en maig, una xifra molt similar a la de 2025, amb la Línia 2 com la més utilitzada i un creixement destacat a la Línia 9.

Un jove quasi quadruplica la taxa d’alcohol mentre circulava amb patinet elèctric a Gandia

La Guàrdia Civil ha denunciat un jove de 25 anys que circulava amb un patinet elèctric al Grau de Gandia amb quasi quatre vegades la taxa d’alcohol permesa i sense haver inscrit el vehicle en el registre obligatori de la DGT.

Nous materials prefabricats sostenibles facilitaran la construcció a la Comunitat Valenciana

La Conselleria dIndustria ha finançat, a través dIvace+i Innovació i amb fons FEDER, el desenvolupament de nous materials ecosostenibles per a elements prefabricats que reduïxen ciment, àrids i petjada de carboni en la construcció.

Feijóo carrega contra el rebuig a la moció per exigir eleccions i parla de degradació màxima del sanchisme

Alberto Núñez Feijóo ha criticat a Sueca que la Mesa del Congrés no haja admés a tràmit una moció per demanar a Pedro Sánchez la convocatòria d’eleccions, i ha afirmat que és la degradació màxima del sanchisme.

Metrovalencia bat rècord en maig amb més de 9 milions de viatges

Metrovalencia ha superat en maig els 9 milions de desplaçaments, un 8,64 % més que en 2025, amb la Línia 3 com a més utilitzada i Xàtiva com l’estació amb més trànsit.