Melendi oferirà un concert a Castelló el 21 de setembre

CASTELLÓ, 14 (EUROPA PRESS)-

La regidor de Festes a l’Ajuntament de Castelló, Noelia Selma, acompanyada dels promotors musicals Ángel Sierra i Jose Mañes ha presentat el concert musical que oferirà Melendi el pròxim 21 de setembre a la capital de la Plana.

La cita tindrà lloc al Recinte de Fires i Mercats a les 22.00 hores i els assistents podran gaudir d’un concert amb un repertori protagonitzat pels seus millors èxits i cançons dels primers discos.

«Castelló de nou torna a ser ciutat de música i concerts de primer nivell», ha asseverat Selma, i ha recordat que «l’esdeveniment és una mostra més de l’aposta del govern per atraure concerts que situen a la ciutat en el mapa i la convertisquen en una capital referent».

En este sentit, l’edil ha recordat les cites musicals destacades que han tingut lloc durant els últims mesos a la ciutat, com és el cas de Beret a Magdalena, Manolo García o Camela a Setmana Santa, així com els pròxims festivals SOM Festival que portarà a Omar Montes, Isabel Pantoja, Izal i Silvia Pérez Cruz o el festival Mítics Castelló, amb grans artistes dels anys vuitanta com són Los Secretos, Los Enemigos o Jaime Urrutia.

Així doncs Selma ha fet especial recalcament en la importància d’oferir una agenda musical «amb la qualitat i el nivell que els castellonencs es mereixen», i ha recalcat que també veïns d’altres municipis i visitants, gràcies als esdeveniments, poden conèixer la ciutat i gaudir del comerç i la gastronomia.

Per la seua banda, el promotor de l’empresa Territori Musical, Ángel Sierra, ha avançat que la venda d’entrades va a bon ritme i les previsions apunten a aconseguir de 15.000 a 20.000 assistents. Les entrades es poden adquirir en ticketvip.es o en melendioficial.com.

Últimes notícies

Ribó insta a Compromís a accelerar la designació d’Oltra com a candidata a l’Alcaldia de València

Joan Ribó reclama a l'executiva local de Compromís que agilitze els tràmits interns perquè Mónica Oltra siga proclamada candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals.

Bendodo exigix al Govern un esborrany de Pressupostos per a alleujar l’asfíxia de diputacions i ajuntaments

Elías Bendodo reclama al Govern un esborrany de Pressupostos Generals de l'Estat per a frenar l'escanyament financer que, segons el PP, patixen diputacions i ajuntaments. Dirigents populars denuncien un mal econòmic mensual milionari i la falta de reforma del finançament local i autonòmic.

Luís Castro lamenta que Carlos Espí no haja sigut convocat per Espanya i mira ja a la pròxima temporada

Luís Castro admet que li hauria agradat veure a Carlos Espí amb la selecció espanyola i avança que el Llevant afrontarà un estiu complex mentres planifica la pròxima temporada i les renovacions.

Riquelme veu preocupant que la selecció no tinga jugadors del Reial Madrid en el Mundial

Enrique Riquelme, candidat a la presidència del Reial Madrid, considera preocupant que Espanya afrontara el Mundial sense futbolistes del club i reclama un debat entre projectes.

Marcelino veu molt difícil entrenar a Espanya la pròxima temporada

Marcelino García Toral, que posa fi a la seua etapa al Vila-real, considera poc probable dirigir a un equip espanyol el pròxim curs i s'obri seriosament a entrenar a l'estranger.

Pérez Llorca apel·la al consens per a frenar la vaga indefinida del professorat valencià

Pérez Llorca defén que, si totes les parts compartixen l'objectiu de millorar el sistema educatiu, no hi ha motiu per a no tancar un acord que pose fi a la vaga indefinida del professorat valencià.

Paula Bonet denuncia un nou atac i el robatori d’una peça en la seua galeria d’art

Paula Bonet ha denunciat un nou atac en la seua galeria d'art, on un intrús hauria trencat el cristall de la porta, descol·locat diverses obres i robat una peça pocs dies després que el seu presumpte assetjador quedara en llibertat.

ANPE i CSIF accepten la proposta salarial i Educació cita als sindicats a una altra reunió el dimarts

ANPE i CSIF accepten l'última proposta de pujada salarial de la Conselleria d'Educació, mentres STEPV, UGT i CCOO la consideren insuficient i mantenen el pols en la vaga del professorat, a l'espera d'una nova reunió el dimarts.