Melendi oferirà un concert a Castelló el 21 de setembre

CASTELLÓ, 14 (EUROPA PRESS)-

La regidor de Festes a l’Ajuntament de Castelló, Noelia Selma, acompanyada dels promotors musicals Ángel Sierra i Jose Mañes ha presentat el concert musical que oferirà Melendi el pròxim 21 de setembre a la capital de la Plana.

La cita tindrà lloc al Recinte de Fires i Mercats a les 22.00 hores i els assistents podran gaudir d’un concert amb un repertori protagonitzat pels seus millors èxits i cançons dels primers discos.

“Castelló de nou torna a ser ciutat de música i concerts de primer nivell”, ha asseverat Selma, i ha recordat que “l’esdeveniment és una mostra més de l’aposta del govern per atraure concerts que situen a la ciutat en el mapa i la convertisquen en una capital referent”.

En este sentit, l’edil ha recordat les cites musicals destacades que han tingut lloc durant els últims mesos a la ciutat, com és el cas de Beret a Magdalena, Manolo García o Camela a Setmana Santa, així com els pròxims festivals SOM Festival que portarà a Omar Montes, Isabel Pantoja, Izal i Silvia Pérez Cruz o el festival Mítics Castelló, amb grans artistes dels anys vuitanta com són Los Secretos, Los Enemigos o Jaime Urrutia.

Així doncs Selma ha fet especial recalcament en la importància d’oferir una agenda musical “amb la qualitat i el nivell que els castellonencs es mereixen”, i ha recalcat que també veïns d’altres municipis i visitants, gràcies als esdeveniments, poden conèixer la ciutat i gaudir del comerç i la gastronomia.

Per la seua banda, el promotor de l’empresa Territori Musical, Ángel Sierra, ha avançat que la venda d’entrades va a bon ritme i les previsions apunten a aconseguir de 15.000 a 20.000 assistents. Les entrades es poden adquirir en ticketvip.es o en melendioficial.com.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Juí en l’Audiència d’Alacant a un home per agressió sexual a una menor de 14 anys

L'Audiència d'Alacant jutja a un home acusat d'agredir sexualment a una menor de 14 anys en 2023, per la qual cosa la Fiscalia sol·licita deu anys de presó de manera provisional.

Defensa Animal critica la volta del tir i arrossegament a Nàquera després de dos dècades sense celebrar-se

La Plataforma Defensa Animal denuncia la recuperació del tir i arrossegament a Nàquera després de 20 anys sense celebrar-se i alerta del sofriment que, al seu juí, suporten els cavalls durant estes proves.

Imanol Arias i María Barranco porten al Teatre Principal d’Alacant la comèdia Millor no dir-ho

La comèdia Millor no dir-ho, escrita per Salomé Lelouch i dirigida per Claudio Tolcachir, es representarà els dies 25 i 26 d'abril en el Teatre Principal d'Alacant amb Imanol Arias i María Barranco com a matrimoni protagonista.

Facephi reforça la seua expansió internacional amb una nova filial al Canadà

Facephi amplia la seua presència internacional amb una nova filial al Canadà per a reforçar la seua proximitat al mercat i respondre a l'augment de la demanda de solucions d'identitat digital i antifrau basades en IA.

Asaja preveu una campanya de nispros a l’alça malgrat uns costos que considera inassumibles

Asaja Alacant preveu una campanya de nispros de Callosa d'en Sarrià amb al voltant de 10.000 tones, però advertix que el fort increment de costos posa en risc la viabilitat del cultiu.

Tres anys i deu mesos de presó per cremar el cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai

L'Audiència d'Alacant condemna a un home a tres anys i deu mesos de presó per incomplir de forma reiterada una orde d'allunyament i calar foc al cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai, a més d'imposar-li una indemnització econòmica.

La Comunitat Valenciana encadena set mesos liderant la creació de noves empreses

La Comunitat Valenciana registra al febrer un augment interanual del 56,8% en la creació de societats i encadena set mesos consecutius de creixement empresarial.

El Vila-real aconseguix els 60 punts i manté la seua tradició europea en Primera

El Vila-real arriba als 60 punts en LaLiga després de guanyar a l'Athletic a Bilbao, suma 13 temporades aconseguint esta xifra en Primera i manté el seu ple de classificació europea en cada ocasió.