Detingut un menor a Elx per intentar robar un mòbil venut en ‘Wallapop’

El passat 11 d’abril es va produir un intent de robatori al carrer Jorge Juan. Un home va telefonar al 092 assegurant que tenia retingut a un jove que havia intentat llevar-li el telèfon mòbil.

Una patrulla de la Policia Local es va desplaçar fins al lloc i es va entrevistar amb el perjudicat que va assegurar que havia quedat en este carrer a través de la plataforma de compravenda en línia Wallapop, amb una persona per a vendre-li el seu mòbil, valorat en 600 euros.

Pel que sembla, quan es van trobar el comprador li va demanar el telèfon per a comprovar que funcionava i va anar en este moment quan va aprofitar per a fugir. El venedor va sortir darrere d’ell i va sol·licitar ajuda fins que finalment diverses persones que passaven per allí van poder retenir-lo.

Mentre la víctima narrava l’ocorregut als agents, el presumpte autor del robatori assentia amb el cap reconeixent els fets. Per tots això, el menor, de 14 anys, va ser detingut i traslladat a dependències policials.

Així mateix, els agents van realitzar les gestions pertinents per a localitzar a la mare del menor, informar-lo del succeït i dels passos a seguir.

Anuncios

Últimes notícies

El trencament d’una catenària per un camion deixa sense servici partix del tranvia a València

El trencament d'una catenària en enganxar-se un camion amb la grua desplegada ha interromput un tram de la línia 4 del tranvia de València i ha deixat sense servici tota la línia 6.

El trencament d’una catenària per un camió deixa sense servici partix del tramvia de València

El trencament d'una catenària per un camió ha obligat a tallar un tram de la línia 4 del tramvia de València i a suspendre per complet el servici de la línia 6 mentres es reparen els danys.

La Ciutat de les Arts exigix a l’Ajuntament de València aclarir el cessament de festivals per soroll

La Ciutat de les Arts i les Ciències demana a l'Ajuntament de València que precise l'abast de l'orde que obliga a cessar activitats que incomplisquen la normativa de contaminació acústica.

Nacho Vidal és condemnat a 3 anys per tràfic de drogues però evita la presó

Nacho Vidal ha sigut condemnat a tres anys de prision i a una multa de 5.800 euros per trafique de drogues, però no ingressara en la carcel en suspendre's la pena. L'actor té, ademas, un altre juí pendent per un presumpte homicidi imprudent relacionat amb un ritual amb verí de gripau buf.

Pérez Llorca reivindica l’FP com a palanca clau de competitivitat en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca destaca la Formació Professional com a motor de competitivitat i ocupació en la Comunitat Valenciana i celebra el resultat històric en SpainSkills 2026.

Metrovalencia ampliarà el servici nocturn de Dijous Sant a Diumenge de Resurrecció

Metrovalencia reforça el seu servici nocturn entre el 2 i el 5 d'abril amb trens i tramvies addicionals i freqüències específiques per línies, i manté el servici ordinari per Pasqua.

El Govern porta a la Fiscalia la negativa de la Confraria de Sagunt a admetre dones

El Govern ha remés a la Fiscalia General de l'Estat un informe sobre la negativa reiterada de la Confraria de Sagunt a admetre dones, amb l'objectiu que s'investigue si existix discriminació per raó de sexe.

Liberum es retira de la causa judicial per la gestió de la DANA a València

L'associació Liberum, que actuava com a acusació popular en la causa penal per la gestió de la DANA, renúncia a seguir en el procediment i recuperarà la fiança de 6.000 euros.