Detingut un menor a Elx per intentar robar un mòbil venut en ‘Wallapop’

El passat 11 d’abril es va produir un intent de robatori al carrer Jorge Juan. Un home va telefonar al 092 assegurant que tenia retingut a un jove que havia intentat llevar-li el telèfon mòbil.

Una patrulla de la Policia Local es va desplaçar fins al lloc i es va entrevistar amb el perjudicat que va assegurar que havia quedat en este carrer a través de la plataforma de compravenda en línia Wallapop, amb una persona per a vendre-li el seu mòbil, valorat en 600 euros.

Pel que sembla, quan es van trobar el comprador li va demanar el telèfon per a comprovar que funcionava i va anar en este moment quan va aprofitar per a fugir. El venedor va sortir darrere d’ell i va sol·licitar ajuda fins que finalment diverses persones que passaven per allí van poder retenir-lo.

Mentre la víctima narrava l’ocorregut als agents, el presumpte autor del robatori assentia amb el cap reconeixent els fets. Per tots això, el menor, de 14 anys, va ser detingut i traslladat a dependències policials.

Així mateix, els agents van realitzar les gestions pertinents per a localitzar a la mare del menor, informar-lo del succeït i dels passos a seguir.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pluges en el sud de València i nord d’Alacant i vent amb ratxes molt fortes

Cels molt nuvolosos este dimecres amb pluges febles, persistents en el sud de València i nord d'Alacant, i vent del nord-est amb ratxes molt fortes. El dijous arribaran precipitacions generalitzades amb fang i baixaran les màximes.

PLD Space tanca una ronda de 180 milions per a impulsar Miura 5 i el seu salt comercial

PLD Space ha tancat una Sèrie C de 180 milions liderada per Mitsubishi Electric i COFIDES. El capital accelera Miura 5, l'expansió industrial i el passe a operacions comercials.

Un accident entre dos camions i dos cotxes talla l’A-7 a Moncofa (Castelló)

El sinistre en el punt quilomètric 457 ha obligat a tallar l'A-7 en sentit València. La DGT ha activat desviaments per la N-340 i la N-225.

Un foc en una bossa d’escombraries deslliga un incendi en el centre d’Alacant: quatre atesos

Una bossa d'escombraries preses ha provocat un incendi en el número 1 de l'avinguda Alfonso El Savi. Quatre persones han sigut ateses per inhalació i dos traslladades.

Avís groc a l’interior sud i el litoral central i sud d’Alacant per vents de fins a 70 km/h

Aemet ha activat per a este dimecres l'avís groc per vent del nord-est a l'interior sud i el litoral central i sud d'Alacant, amb ratxes de fins a 70 km/h entre les 08.00 i les 18.00. En el litoral sud també regix avís per fenòmens costaners, amb força 7 i ones de tres metres.

Gandia i Solanes es disputaran el rectorat de la UV en segona volta el 12 de març

Gandia ha aconseguit un 42,69% del vot ponderat i Solanes un 38,93% en la primera volta en la UV. La segona volta se celebrarà el 12 de març.

Laia Codina veu un grup ajustat després del 3-0 a Islàndia

Espanya va debutar amb un 3-0 davant Islàndia en la fase de classificació al Mundial 2027. Laia Codina va valorar un grup competitiu després del 1-6 d'Anglaterra a Ucraïna.

La Comunitat va exportar 2.106,5 milions als EUA i va importar 1.696,6 en 2025

La Comunitat Valenciana va registrar en 2025 un superàvit comercial amb els EUA en vendre per 2.106,5 milions i importar 1.696,6. L'intercanvi es va contraure respecte a 2024.