Detingut un menor a Elx per intentar robar un mòbil venut en ‘Wallapop’

El passat 11 d’abril es va produir un intent de robatori al carrer Jorge Juan. Un home va telefonar al 092 assegurant que tenia retingut a un jove que havia intentat llevar-li el telèfon mòbil.

Una patrulla de la Policia Local es va desplaçar fins al lloc i es va entrevistar amb el perjudicat que va assegurar que havia quedat en este carrer a través de la plataforma de compravenda en línia Wallapop, amb una persona per a vendre-li el seu mòbil, valorat en 600 euros.

Pel que sembla, quan es van trobar el comprador li va demanar el telèfon per a comprovar que funcionava i va anar en este moment quan va aprofitar per a fugir. El venedor va sortir darrere d’ell i va sol·licitar ajuda fins que finalment diverses persones que passaven per allí van poder retenir-lo.

Mentre la víctima narrava l’ocorregut als agents, el presumpte autor del robatori assentia amb el cap reconeixent els fets. Per tots això, el menor, de 14 anys, va ser detingut i traslladat a dependències policials.

Així mateix, els agents van realitzar les gestions pertinents per a localitzar a la mare del menor, informar-lo del succeït i dels passos a seguir.

Últimes notícies

Ford cridarà els sindicats a renovar l’acord per l’electrificació d’Almussafes

Ford convoca als sindicats d'Almussafes per a obrir una nova negociació sobre l'acord per l'electrificació firmat en 2022, en plena aplicació de l'ERTO en la planta.

Faconauto preveu 109.000 matriculacions en la Comunitat Valenciana malgrat la fi de les ajudes per la dana

Faconauto calcula que en 2026 es matricularan 109.000 turismes en la Comunitat Valenciana, un 14,7% menys que en 2025 per les ajudes per la dana, però amb un creixement estructural del 7,5% sense eixe efecte extraordinari.

El Festival 10 Sentits complix 15 anys amb l’emergència climàtica com a eix central

El Festival 10 Sentits celebra el seu quinzé aniversari a València del 14 al 26 de maig amb el lema Naturalesa Viva Vol. 02 i un programa centrat en l'emergència climàtica.

Bigsound trasllada la seua sexta edició al Parc Central de Torrent i manté dates i cartell

El festival Bigsound celebrarà la seua sexta edició els dies 26 i 27 de juny en el Parc Central de Torrent, mantenint íntegre el seu cartell i totes les entrades vàlides malgrat el canvi de recinte per les restriccions acústiques a València.

El professorat valencià manté la vaga indefinida a l’espera d’una nova oferta el dilluns

Els sindicats mantenen la vaga indefinida i les mobilitzacions en considerar insuficient la proposta d'Educació, mentres preparen noves negociacions per al dilluns amb el salari com a punt clau.

La contenció de preus als supermercats fa baixar l’IPC dels aliments fins al 2,6% a l’abril

Els supermercats absorbixen 51 milions en costos extra de gasoil des del març i contenen els preus dels aliments, que baixen al 2,6%.

Un anell de reforç blindarà la presa de Buseo enfront de futures avingudes d’aigua

La Generalitat projecta un anell perimetral de formigó en la base de la presa de Buseo per a assegurar la seua estabilitat després dels greus danys de la dana de 2024 i reforçar el seu pla d'emergències.

El rector de la Universitat de València demana un acord per a frenar la vaga docent abans de la EBAU

El rector de la Universitat de València confia que la Generalitat i els sindicats docents tanquen un acord per a desconvocar la vaga indefinida i garantir la normalitat en la EBAU.