Detingut un menor a Elx per intentar robar un mòbil venut en ‘Wallapop’

El passat 11 d’abril es va produir un intent de robatori al carrer Jorge Juan. Un home va telefonar al 092 assegurant que tenia retingut a un jove que havia intentat llevar-li el telèfon mòbil.

Una patrulla de la Policia Local es va desplaçar fins al lloc i es va entrevistar amb el perjudicat que va assegurar que havia quedat en este carrer a través de la plataforma de compravenda en línia Wallapop, amb una persona per a vendre-li el seu mòbil, valorat en 600 euros.

Pel que sembla, quan es van trobar el comprador li va demanar el telèfon per a comprovar que funcionava i va anar en este moment quan va aprofitar per a fugir. El venedor va sortir darrere d’ell i va sol·licitar ajuda fins que finalment diverses persones que passaven per allí van poder retenir-lo.

Mentre la víctima narrava l’ocorregut als agents, el presumpte autor del robatori assentia amb el cap reconeixent els fets. Per tots això, el menor, de 14 anys, va ser detingut i traslladat a dependències policials.

Així mateix, els agents van realitzar les gestions pertinents per a localitzar a la mare del menor, informar-lo del succeït i dels passos a seguir.

Últimes notícies

La Comunitat encapçala les temperatures d’Espanya amb quasi 40 graus a Xàtiva

La Comunitat Valenciana registra este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb fins a 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en el prelitoral valencià.

El Valencia Basket fitxa l’alera internacional Helena Pueyo per a dos temporades

El Valencia Basket, vigent campió de Lliga i Copa de la Reina, incorpora l’alera internacional Helena Pueyo per a les pròximes dues temporades després de destacar al Casademont Zaragoza i amb la selecció espanyola.

Rovira defensa els pressupostos de 2026 com a útils i justos i reclama ajuda a Pedro Sánchez

El conseller d’Economia, Hisenda i Administració Pública, José Antonio Rovira, defensa que els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, són útils i justos per als valencians i exigeix al Govern un fons de nivellació i el pagament del deute pendent en dependència i sanitat.

Detingut un home per la mort violenta d’un jove valencià a Casp

La Guàrdia Civil deté un home per la seua presumpta implicació en l’homicidi d’un jove valencià de 27 anys en una baralla a Casp (Saragossa), després d’un ampli dispositiu de busca per camins i zona de muntanya.

Una professora d’Alcoi agredida per impedir que un home sense autorització s’emportara un alumne

Una professora del CEIP El Romeral d’Alcoi ha sigut agredida presumptament per la parella de la mare d’un alumne en negar-se a entregar-li el xiquet sense l’autorització familiar requerida. El centre va activar el protocol d’agressió al professorat i el pla PREVI, i la comunitat educativa ha reaccionat amb una concentració de rebuig.

Hosbec alerta que pujar l’IVA turístic seria com posar-se aranzels a un mateix

La patronal hotelera Hosbec rebutja qualsevol pujada de l’IVA en allotjament i restauració, adverteix de la pèrdua de competitivitat internacional i subratlla l’impacte sobre ocupació i inversió a la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca alerta de danys irreparables al camp valencià pels retalls de la UE en la PAC

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, advertix a Brussel·les que els possibles retalls en els fons de la futura PAC podrien causar danys irreparables al camp valencià i reclama protecció per a joves, jubilats i sectors clau com la ceràmica.

Els sindicats reclamen a Educació el document final abans de tornar a negociar la vaga docent

STEPV, CCOO i UGT demanen a la Conselleria d'Educació que els remeta el text complet amb els huit punts de l'acord abans de la reunió d'este divendres a les 14.00 hores per a abordar la vaga indefinida del professorat públic.