Detingut un menor a Elx per intentar robar un mòbil venut en ‘Wallapop’

El passat 11 d’abril es va produir un intent de robatori al carrer Jorge Juan. Un home va telefonar al 092 assegurant que tenia retingut a un jove que havia intentat llevar-li el telèfon mòbil.

Una patrulla de la Policia Local es va desplaçar fins al lloc i es va entrevistar amb el perjudicat que va assegurar que havia quedat en este carrer a través de la plataforma de compravenda en línia Wallapop, amb una persona per a vendre-li el seu mòbil, valorat en 600 euros.

Pel que sembla, quan es van trobar el comprador li va demanar el telèfon per a comprovar que funcionava i va anar en este moment quan va aprofitar per a fugir. El venedor va sortir darrere d’ell i va sol·licitar ajuda fins que finalment diverses persones que passaven per allí van poder retenir-lo.

Mentre la víctima narrava l’ocorregut als agents, el presumpte autor del robatori assentia amb el cap reconeixent els fets. Per tots això, el menor, de 14 anys, va ser detingut i traslladat a dependències policials.

Així mateix, els agents van realitzar les gestions pertinents per a localitzar a la mare del menor, informar-lo del succeït i dels passos a seguir.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Carlos Baño, en llibertat amb càrrecs pel cas dels bons consum

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de la seua detenció per presumpte frau de subvencions i falsedat lligats als bons consum de 2022 i 2023. La causa roman sota secret i la defensa ha optat per no declarar fins a conéixer les perquisicions.

Rodalia seguirà sense arribar a l’Estació del Nord durant les mascletaes

Ajuntament i Delegació del Govern mantenen que les línies C-1 i C-2 no entren en l'Estació del Nord durant les mascletaes. Hi haurà reforç previ i llançadores per seguretat.

Carlos Baño, president de la Cambra de Comerç d’Alacant, ha quedat en llibertat amb càrrecs

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumptes irregularitats en els bons de consum de 2022 i 2023. Se li atribuïxen suposats delictes de frau de subvencions i falsedat en una causa que continua oberta

Han començat les llançadores d’Albal cap a Torrent i La Torre durant les mascletaes

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per la limitació temporal de Rodalia. Dos llançadores connecten Albal amb Torrent Avinguda i La Torre amb normalitat.

Detinguts dos menors per assaltar a dos xiques i apunyalar a una a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a dos menors de 16 i 17 anys per un assalt amb arma blanca a Alacant. Una víctima, de 19, va ser operada d'urgència per pneumotòrax.

Paiporta agraïx la fraternitat de Navarra durant la DANA de 2024

Paiporta ha reconegut en el Palau de Navarra l'ajuda rebuda durant la DANA d'octubre de 2024, amb plaques a la Policia Foral i a servicis d'emergència. Vicent Císcar i María Chivite han subratllat els valors de solidaritat i compromís.

PSPV i Compromís demanen una comissió per a investigar els bons comercie a Alacant

PSPV i Compromís demanaran un ple extraordinari i una comissió d'investigació per la gestió dels bons comercie a Alacant, després de la detenció de Carlos Baño. La investigació busca aclarir si va haver-hi frau en els fons de 2022 i 2023 en una vintena de municipis.

Sarabia mira al Bernabéu: ‘Igual és el moment de continuar fent història’ amb l’Elx

El tècnic de l'Elx va afirmar que el Bernabéu és un 'repte' i va defendre que demà pot trencar la seua ratxa a domicili. Apunta a ajustos tàctics i inspiració en el pla del Getafe davant un Reial Madrid extra motivat.