13.8 C
València
Divendres, 26 desembre, 2025

Mercadona ven colònies per menys de 10 euros amb olors similars a marques com Cacharel, Hugo Boss o Giorgio Armani

Mercadona s’està convertint en un referent en el nostre país gràcies als seus productes de ‘marca blanca’ i que, en moltes ocasions, no tenen gens que envejar-li als productes de marques consolidades. Així ho creuen la majoria dels seus clients, que a sovint es decanten per les ofertes pròpies de la cadena de supermercats valenciana.

Un clar exemple d’açò és la línia de colònies ‘Como tu’ dels supermercats, que conté colònies i perfums tant per a home com per a dona, i que en la majoria de casos imiten les olors de marques mundialment reconegudes com Giorgio Armani, Hugo Boss, Cacharel, Lancome, Chanel o Calvin Klein. 

Les colònies ‘Como tu’ solen tenir preus que ronden els 9 euros en flascons de 100ml, encara que Mercadona ven també altres colònies que superen eixe preu i no formen part d’eixa mateixa línia de productes, però que segueixen la línia marcada pels anteriors.

Últimes notícies

El Consell prorroga fins a juny de 2026 els descomptes del transport públic i manté la gratuïtat per la dana

El Consell ha estés les rebaixes en tarifes del transport públic fins al 30 de juny de 2026 i manté la gratuïtat per a municipis afectats per la dana. Es conserven les condicions per a menors, jóvens i abonaments multiviatge.

Defensa exigix disculpes a Feijóo i Mazón per faltar a la veritat sobre l’UME en la dana

Defensa ha demanat a Feijóo i a Mazón disculpes públiques per faltar a la veritat sobre el desplegament de la UME durant la dana. Missatges entre els dos han acreditat que la unitat va estar disponible des de l'inici, mentres un jutjat investiga els fets.

Josep Puerto reivindica el creixement del València Basket sense perdre l’essència

El capità del València Basket, Josep Puerto, va valorar el creixement del club l'any del trasllat al Roig Arena i va subratllar que l'essència es manté. Va destacar l'ambient en el nou pavelló, l'impacte a la ciutat i el suport de més de 500 aficionats en l'entrenament nadalenc.

Pérez Llorca trasllada el suport del Consell a la candidatura del belenismo com a Patrimoni de la UNESCO

El Consell ha recolzat la candidatura del belenismo a la Llista Representativa de la UNESCO i ha animat a visitar els pesebres de la Comunitat. La Generalitat està elaborant l'expedient al costat del Govern, Itàlia i 14 comunitats, amb presentació prevista al març.

El València Basket reunix més de 500 aficionats en el seu entrenament nadalenc obert

L'equip masculí va obrir les portes de l'Alqueria del Basket i va reunir 500 seguidors, amb un altre centenar a l'espera. López-Arostegui va completar quasi tota la sessió i podria tornar davant Morabanc Andorra.

L’IVAM proposa un Nadal amb Cristina García Rodero, Kara Walker i Andrea Canepa

L'IVAM reunix estes festes una agenda amb Cristina García Rodero, Kara Walker i Andrea Canepa, al costat de col·lectives i permanents. Horari especial el 31 i tancaments l'1 i 6 de gener

Cinc persones rescatades en l’incendi d’una vivenda a Quart de Poblet

Cinc persones han sigut rescatades d'un edifici de Quart de Poblet després de declarar-se un incendi en una vivenda de la primera planta. També s'ha posat fora de perill a un gos.

El València tornarà als entrenaments este dissabte després de l’aturada nadalenca

L'equip reprendrà el treball el dissabte a les 17.00 després d'una setmana de descans, amb la permanència com a prioritat i un gener clau en Lliga i Copa.