Més Madrid es desmarca de la ‘pèssima idea’ de la mascletà, un espectacle ‘innecessari’ en un entorn protegit

Més Madrid s’ha desmarcat de la «pèssima idea» de la mascletà promoguda pel Govern municipal el 18 de febrer al Pont del Rei, un espectacle «innecessari» en un entorn protegit.

La portaveu de la formació, Rita Maestre, ha qualificat la mascletà a Madrid Río «d’un exemple més de la política de l’espectacle, de la política del soroll en el sentit més literal de la paraula, d’eixa forma d’entendre Madrid en una competició oberta i permanent amb altres ciutats de l’Estat».

Des de la parròquia Sant Carlos Borromeo, a Entrevías, Maestre ha carregat contra «eixe madrilenyisme d»ací podem fer-ho tot més gran i millor’, és a dir, una pèssima idea per part del Govern d’Almeida».

I a la «roïna idea» se suma la ubicació triada, entre la Casa de Camp i Madrid Río, «un entorn on es concentra una part important de la fauna de la ciutat».

Tot això fa que Més Madrid rebutge aquest espectacle situant-se al costat de col·lectius ecologistes, socials i veïnals de la ciutat, «perfectament conscients que Madrid Río és el pitjor lloc del món per a posar una muntanya de petards«.

Més Madrid porta aquesta vesprada al Ple de Moncloa-Aravaca una proposició per a tractar de debatre aquest assumpte, al mateix temps que han reclamat tots «els informes d’avaluació ambiental i d’avaluació econòmica, que suposadament han d’existir i que ara com ara el govern d’Almeida no ha facilitat«.

«Diem que ‘no’ a eixa mascletà, diem que ‘no’ a la ubicació en un entorn mediambientalment protegit com és Madrid Río i la Casa de Camp i diem ‘no’ a aquest intent absurd de col·locar l’atenció en idees i en espectacles que ningú havia demanat mai a Madrid, que ningú ha tirat mai de menys a Madrid i que, per tant, són totalment innecessaris», ha resumit.

Últimes notícies

El Reial Madrid atropella al València i se cita amb el Olympiacos en la final de l’Eurolliga

El Reial Madrid va derrotar al València Basket per 90-105 en la Final Four de l'Eurolliga i jugarà la final davant el Olympiacos, després de firmar al costat del conjunt taronja la mitat més anotadora d'este segle en una semifinal.

Francisco Camps arranca la seua campanya per a liderar el PPCV amb la promesa de recuperar el govern

Francisco Camps dona per iniciada la carrera cap al congrés regional del PPCV i s'oferix a liderar de nou el partit amb el compromís d'aconseguir una majoria absoluta en 2027.

Extingit l’incendi a l’Hospital de Torrevieja després de deixar dos ferits greus

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja s'ha donat per extingit després de causar un treballador en l'UCI per inhalació de fum i un altre pacient amb cremades greus traslladat a València.

Educació xifra en un 25,42% el seguiment al tancament de la segona setmana de vaga docent

La Conselleria d'Educació situa en un 25,42% el seguiment del desé dia de vaga indefinida del professorat valencià, en una jornada amb una manifestació d'unes 7.000 persones a València.

Marcelino busca posar el fermall d’or davant l’Atlètic en La Ceràmica

Marcelino García Toral confia que el Vila-real supere a l'Atlètic en La Ceràmica per a tancar una temporada que considera extraordinària, encara que admet que el repte serà molt exigent.

El Llevant busca en La Cartoixa el punt decisiu per a assegurar la permanència davant un Betis ja classificat per a la Champions

Llevant i Betis es mesuren en La Cartoixa en un partit clau per a la salvació de l'equip valencià, que només necessita un empat davant un rival amb la Champions ja garantida.

Ferit el conductor d’una camioneta en xocar amb un tramvia a València

Un conductor de 55 anys va resultar ferit en col·lidir la seua camioneta frigorífica amb un tramvia en el barri de Benimaclet, a València, després de realitzar una maniobra prohibida.

La investigació de l’incendi a l’Hospital de Torrevieja descarta una fallada tècnica i se centra en el factor humà

La investigació de l'incendi en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja descarta un origen tècnic i s'orienta cap a una possible fallada humana, amb un pacient ingressat en l'UCI per inhalació de fum.