Més Madrid es desmarca de la ‘pèssima idea’ de la mascletà, un espectacle ‘innecessari’ en un entorn protegit

Més Madrid s’ha desmarcat de la “pèssima ideade la mascletà promoguda pel Govern municipal el 18 de febrer al Pont del Rei, un espectacle “innecessari” en un entorn protegit.

La portaveu de la formació, Rita Maestre, ha qualificat la mascletà a Madrid Río “d’un exemple més de la política de l’espectacle, de la política del soroll en el sentit més literal de la paraula, d’eixa forma d’entendre Madrid en una competició oberta i permanent amb altres ciutats de l’Estat”.

Des de la parròquia Sant Carlos Borromeo, a Entrevías, Maestre ha carregat contra “eixe madrilenyisme d”ací podem fer-ho tot més gran i millor’, és a dir, una pèssima idea per part del Govern d’Almeida”.

I a la “roïna idea” se suma la ubicació triada, entre la Casa de Camp i Madrid Río, “un entorn on es concentra una part important de la fauna de la ciutat”.

Tot això fa que Més Madrid rebutge aquest espectacle situant-se al costat de col·lectius ecologistes, socials i veïnals de la ciutat, “perfectament conscients que Madrid Río és el pitjor lloc del món per a posar una muntanya de petards“.

Més Madrid porta aquesta vesprada al Ple de Moncloa-Aravaca una proposició per a tractar de debatre aquest assumpte, al mateix temps que han reclamat tots “els informes d’avaluació ambiental i d’avaluació econòmica, que suposadament han d’existir i que ara com ara el govern d’Almeida no ha facilitat“.

Diem que ‘no’ a eixa mascletà, diem que ‘no’ a la ubicació en un entorn mediambientalment protegit com és Madrid Río i la Casa de Camp i diem ‘no’ a aquest intent absurd de col·locar l’atenció en idees i en espectacles que ningú havia demanat mai a Madrid, que ningú ha tirat mai de menys a Madrid i que, per tant, són totalment innecessaris”, ha resumit.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El TSJCV demana prorrogar sis mesos el reforç del jutjat que investiga la dana de 2024

La Sala de Govern del TSJCV proposa al CGPJ estendre altres sis mesos el reforç judicial del jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024, amb l'objectiu de garantir una instrucció exclusiva i sense interrupcions.

Evita la presó després d’admetre que va agredir sexualment al seu fill per Nadal

Un home és condemnat a dos anys de presó per agredir sexualment al seu fill de 8 anys el dia de Nadal de 2022, però evita entrar en la presó en reconéixer-se els fets i aplicar-se l'eximent incompleta d'embriaguesa.

La Policia Local de Sagunt evita el robatori d’una furgoneta de repartiment carregada de paquets

La Policia Local de Sagunt va frustrar el robatori d'una furgoneta de repartiment amb desenes de paquets, va perseguir el vehicle sospitós i va identificar i va detindre al presumpte conductor implicat.

Presó provisional per a un dels dos germans detinguts per una violació a València

El Jutjat de Violència sobre la Dona número 1 de València reobri la causa per una presumpta agressió sexual en un cotxe i ordena presó provisional per a un dels dos germans investigats després de la denúncia de la víctima.

El funcionari que va adjudicar una vivenda pública a la seua parella admet l’error davant la justícia

El funcionari responsable de tramitar les VPP de la promoció Els Naus a la Platja de Sant Joan va reconéixer haver adjudicat una vivenda pública a la seua parella i va assumir tota la responsabilitat, mentres la justícia investiga un possible colador en la normativa.

Alacant mobilitza a 1.300 persones per a garantir la romeria de la Santa Faç

L'Ajuntament d'Alacant desplega un dispositiu de 1.300 persones per a assegurar la romeria de la Santa Faç, amb reforç de seguretat, neteja i transport.

Caixaforum València obri una gran immersió en els mons d’Alicia

Caixaforum València acull fins al 12 d'octubre la major exposició dedicada a Alicia, un recorregut immersiu per l'obra de Lewis Carroll amb art, teatre, tallers i experiències participatives.

El PSPV estén a José Marí Olano la seua denúncia davant la Fiscalia Anticorrupció

El PSPV sumarà al regidor José Marí Olano a la denúncia davant la Fiscalia Anticorrupció pel presumpte tripijoc de places públiques i la col·locació de personal lligada a l'antic Consorci València 2007.