Més Madrid es desmarca de la ‘pèssima idea’ de la mascletà, un espectacle ‘innecessari’ en un entorn protegit

Més Madrid s’ha desmarcat de la “pèssima ideade la mascletà promoguda pel Govern municipal el 18 de febrer al Pont del Rei, un espectacle “innecessari” en un entorn protegit.

La portaveu de la formació, Rita Maestre, ha qualificat la mascletà a Madrid Río “d’un exemple més de la política de l’espectacle, de la política del soroll en el sentit més literal de la paraula, d’eixa forma d’entendre Madrid en una competició oberta i permanent amb altres ciutats de l’Estat”.

Des de la parròquia Sant Carlos Borromeo, a Entrevías, Maestre ha carregat contra “eixe madrilenyisme d”ací podem fer-ho tot més gran i millor’, és a dir, una pèssima idea per part del Govern d’Almeida”.

I a la “roïna idea” se suma la ubicació triada, entre la Casa de Camp i Madrid Río, “un entorn on es concentra una part important de la fauna de la ciutat”.

Tot això fa que Més Madrid rebutge aquest espectacle situant-se al costat de col·lectius ecologistes, socials i veïnals de la ciutat, “perfectament conscients que Madrid Río és el pitjor lloc del món per a posar una muntanya de petards“.

Més Madrid porta aquesta vesprada al Ple de Moncloa-Aravaca una proposició per a tractar de debatre aquest assumpte, al mateix temps que han reclamat tots “els informes d’avaluació ambiental i d’avaluació econòmica, que suposadament han d’existir i que ara com ara el govern d’Almeida no ha facilitat“.

Diem que ‘no’ a eixa mascletà, diem que ‘no’ a la ubicació en un entorn mediambientalment protegit com és Madrid Río i la Casa de Camp i diem ‘no’ a aquest intent absurd de col·locar l’atenció en idees i en espectacles que ningú havia demanat mai a Madrid, que ningú ha tirat mai de menys a Madrid i que, per tant, són totalment innecessaris”, ha resumit.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El doblet d’Iván Romero rellança al Llevant i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

Dos gols d'Iván Romero van donar la victòria al Llevant davant el Sevilla (2-0) i deixen al conjunt granota a només dos punts d'una permanència que marca el propi equip andalús.

Vox exigix a la Generalitat valenciana que reclame prioritat nacional en ajudes i servicis públics

Vox registra en Les Corts una proposta de tramitació urgent perquè la Generalitat demane al Govern central prioritzar als espanyols en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i endurir l'accés d'immigrants sense residència legal.

Iván Romero impulsa al Llevant amb un doblet i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

El Llevant es va imposar 2-0 al Sevilla gràcies a dos gols d'Iván Romero, que acosten als granotas a només dos punts d'un rival directe per la permanència en LaLiga.

Vox demana a la Generalitat que reclame al Govern prioritat nacional en ajudes i vivenda

Vox ha registrat en Les Corts una proposició no de llei perquè la Generalitat reclame al Govern central prioritat nacional en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i un enduriment de l'accés d'estrangers irregulars a prestacions i sanitat.

Iván Romero impulsa al Llevant cap a la salvació al descans davant el Sevilla

El Llevant marxa al descans 1-0 enfront del Sevilla gràcies a un potent gol d'Iván Romero que, de mantindre's el marcador, li acostaria a només dos punts de la permanència.

Llevant i Sevilla repetixen onze en un dol decisiu per la permanència

Llevant i Sevilla afronten en el Ciutat de València un xoc directe per la permanència apostant pels mateixos onces que els van donar el triomf en l'última jornada.

Mor un treballador atropellat pel remolc d’un tractor en una finca de Polinyà de Xúquer

Un treballador de 46 anys mor en ser atropellat pel remolc d'un tractor en una finca agrícola de Polinyà de Xúquer després d'un intent fallit de reanimació pels servicis d'emergència.

Una menor de 14 anys resulta ferida en ser atropellada en la vorera a Alacant

Una menor de 14 anys ha sigut hospitalitzada després de ser atropellada per un cotxe que va invadir la vorera en el barri de Pau 2, a Alacant. La jove va patir un fort colp, encara que en principi no revist gravetat.